Außenbereich

Bewertungen von Metropol Palace Belgrade

5 out of 5
Metropol Palace Belgrade
Bulevar kralja Aleksandra 69, Belgrade

Bewertungen

8,8

Hervorragend

370 von insgesamt 629 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
164 von insgesamt 629 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
48 von insgesamt 629 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
24 von insgesamt 629 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
23 von insgesamt 629 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Stefan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Katarina Radic, Guest Relations Manager am 27. Mai 2024
Dear Stefan, Thank you for your delightful feedback! We are thrilled to have contributed to your wonderful stay. Looking forward to welcoming you back for another memorable experience! Warmest regards,

10/10 – Hervorragend

Robert

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Le Courtyard Mariott ou j‘ai mes habitudes etant complet, j‘ai reserve au Metropol Palace. Service comparable, c.a.d. de qualite. Offre gastronomique plus large, et offre Wellness, massage et pool. Malheureusement, la piscine est surpeuplee et je ne suis pas sur que ce soient tous des clients de l‘hotel. Un peu plus eloigne du centre ville, mais encore faisable a pied. Une bonne alternative.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Katarina Radic, Guest Relations Manager am 30. Apr. 2024
Thank you for your delightful feedback! We are thrilled to have contributed to your wonderful stay. Looking forward to welcoming you back for another memorable experience! Warmest regards,

10/10 – Hervorragend

marlies

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Nikoleta Vlahovic, Guest Relations Manager am 12. Okt. 2023
Dear Marlies, Thank you for providing us with your precious feedback, following your recent stay at Metropol Palace. We are thrilled to know you enjoyed your stay and we hope we will have one another opportunity of welcoming you!Best regards,

10/10 – Hervorragend

Zorica

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nettes Personal, grosse Zimmer und Badezimmer. Sauber und schön eingerichtet.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Nikoleta Vlahovic, Guest Relations Manager am 2. Okt. 2023
Dear Zorica,Thank you for providing us with your precious feedback, following your recent stay with us!It is with great pleasure to hear all of your kind words about our staff, service and facilities. We hope we will have one another opportunity of welcoming you, as soon as the travel brings you back to the area. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Hans, Düsseldorf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles super
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Nikoleta Vlahovic, Guest Relations Manager am 30. Sept. 2023
Dear Hans, Thank you for providing us with your precious feedback, following your recent stay at Metropol Palace Hotel!We are pleased to know you enjoyed your stay with us and we sincerely hope we will have one another opportunity of welcoming you back. Best regards,

6/10 – Okay

Taner

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Nikoleta Vlahovic, Guest Relations Manager am 30. Sept. 2023
Dear Taner,Thank you for providing us with your feedback, following your recent stay with us. It is with regret to know we have failed to make your stay fulfill all of your expectations, we sincerely hope that we will have one another opportunity to redeem your opinion and confidence by welcoming you back for a future stay.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Borjana

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Personal vrlo ljubazan… Soba nije bila bas cista Inace sve u redu
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Nikoleta Vlahovic, Guest Relations Manager am 30. Sept. 2023
Dear Borjana,Thank you for providing us with your precious feedback, following your recent stay with us.We are thankful to hear all of your kind but also constructive comments.We hope we will have the opportunity of welcoming you once again, if the travel ever brings you back to the area! Best regards,

8/10 – Gut

Georden

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lage und Zimmerausstattung ( Executive Suite sehr gut ) zimmerordnung wie aufgeräumt und Personal genügend bis gut. Frühstück leider viel zu monoton und ohne abwechslung.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Nikoleta Vlahovic, Guest Relations Manager am 19. Aug. 2023
Dear Georden,Thank you for taking the time to write us your precious feedback, following your recent stay at Metropol Palace Hotel. Allow us to express our appreciation for the good elements mentioning in your review and also for the elements which did not meet your expectations, as it will work as a driving force to elevate our services. Your helpful feedback is well taken and will be shared with the appropriate Department Heads for immediate review and improvement. We hope you will give us the opportunity to welcome you once again, when the travel brings you back to the area!Best regards,

2/10 – Ungenügend

C

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Nikoleta Vlahovic, Guest Relations Manager am 19. Aug. 2023
Dear C,Thank you for taking a part of your time to provide us with feedback following your recent stay with us.It is with regret to know you were not satisfied and that we have failed to meet your expectations.We would truly appreciate if you gave us another chance to redeem your opinion and confidence in our hotel, by welcoming you back for a future stay.Best regards,

10/10 – Hervorragend

gabriele

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lieblingfshotel
Mein Lieblingshotel in Belgrad, wunderbare Lage am Park, dennoch zentral, mit exzellentem Pool/Spa.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Nikoleta Vlahovic, Guest Relations Manager am 16. Aug. 2023
Dear Gabriele,On behalf of the entire team of Metropol Palace Hotel, I would like to thank you for providing us with such kind words following your recent stay with us!We are pleased to hear you enjoyed your stay with us and we hope that you will visit us again if the travel ever brings you back to the area. Best regards,

8/10 – Gut

Duski

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Freundliches Personal
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Nikoleta Vlahovic, Guest Relations Executive am 21. Mai 2023
Dear Dusan,Thank you for taking a part of your time to share your experience, following your recent stay at Metropol Palace Hotel. All of your kind words about our service and staff are much appreciated and valued.We hope you will give us the opportunity to host you again, when the travel brings you back to the area.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Hugo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
sehr freundliche angestellte
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Nemanja Bursać, Guest Relations Executive am 4. Mai 2023
Dear Hugo,On behalf of the entire Metropol Palace Hotel team, we would like to thank you for sharing your positive feedback about our staff. We hope that we will have the opportunity of welcoming you in the near future. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Fabian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Nemanja Bursać, Guest Relations Executive am 26. Apr. 2023
Dear Fabian,On behalf of the entire Metropol Palace Hotel team, I would like to thank you for sharing your positive feedback following your recent stay.We hope we will have the opportunity to host you again when travel brings you back to the area.Best regards,

6/10 – Okay

Emre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Service ist okay
Eigentlich schönes Hotel und die Zimmer sind sehr schön, jedoch hatten wir im Zimmer keine Badetücher etc. wir haben 2 mal die Rezeption angerufen es ging keiner ran. Danach haben wir uns entschieden zu schlafen. Am nächsten morgen haben wir es erneut versucht, aber die Badetücher kamen auch dann erst nacg 1.5 Stunden.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Nemanja Bursać, Guest Relations Executive am 26. Apr. 2023
Dear Emre,Thank you for taking the time to express your opinion regarding your recent stay at Metropol Palace Hotel.We deeply apologize for any inconvenience or discomfort you have encountered during you stay with us.Rest assured that your helpful feedback is shared and reviewed by our respective Department Heads in order to eradicate any problem or inconvenience you experienced.We hope that you will give us the opportunity to host you in near future, so we can redeem your opinion.Best regards,

8/10 – Gut

Sabrina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
-Mitarbeiter an der Rezeption waren sehr freundlich und bemüht. An der Bar in der Lobby waren die MA leider trotz wenig Gästeaufkommen ein wenig überfordert. -Unterkunft abgewohnt, war für uns für diesen Preis aber in Ordnung. Zimmer groß und geräumig. -Dusche leider in keinem guten Zustand, Schimmel und Kalk egal wohin man geschaut hat. -Frühstück hat eine große Auswahl, Brot war leider nie und nimmer frisch (ich schätze vom Vortag nochmal aufgebacken) -Spa Bereich sehr schön aber maßlos überfüllt, MA lassen trotz allem die Leute rein, obwohl es nicht mal mehr Plätze gibt um sein Handtuch abzulegen -Restaurant sehr gut, Essen war geschmacklich wirklich top Alles in Allem würden wir nochmal kommen. Schönes Hotel, man muss sich aber in Klarem sein, dass man ein paar Abstriche machen muss.
Antwort von Dajana Josipovic, Guest Realtions Executive am 26. Jan. 2023
Dear Sabrina, Thank you for taking the time to write us your precious feedback, following your recent stay at Metropol Palace Hotel. Allow us to express our appreciation for the good elements mentioning in your review and also for the elements which did not meet your expectations, as it will work as a driving force to elevate our services. Your helpful feedback is well taken and will be shared with the appropriate Department Heads for immediate review and improvement. We hope you will give us the opportunity to host you once again, when the travel brings you back to the area. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Sonja

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top zentral
Top zentrale Lage. Ca 20 min ohne stau vom Flughafen entfernt. Wir hatten ein Zimmer im 7. stock, super aussicht ( kirche sveti sava) rooftop bar wow. Frühstück: alles was man sich wünscht! Cappuccino oder dergleichen auf Bestellung serviert. Zimmer gross genug für 2 personen.
Aussicht vom rooftop
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von Dajana Josipovic Guest Relations Executive am 26. Jan. 2023
Dear Sonja, On behalf of the entire Metropol Palace Hotel Team, we would like to thank you for sharing your lovely feedback, following your recent stay. All of your kind words about our property and are much appreciated and valued. We hope you will give us the opportunity to host you once again, when the travel brings you back to the area. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Kerstin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful Rooftopbar and excellent Spa area. Can highly recommend
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von Dajana Josipovic, Guest Relations Executive am 24. Okt. 2022
Dear Kerstin,Thank you for taking the the time to share your experience while staying with us.W are the happiest when we know our guest had a great time here with us. It would be great to have you again aas our guest, you will be always welcomed.Best regards from Belgrade,

8/10 – Gut

Tim

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Freundliches Personal bereits beim Check-In und eine optimale Lage mit kurzen Wegen in den Park oder zu den Sehenswürdigkeiten der Stadt. Auch der Wellnessbereich ist mit Pool, Dampfbad und Sauna sehr schön. Die Qualität der Zimmer ist in Ordnung, bei unserem Aufenthalt hatten wir das Problem, dass Wasser aus der Decke tropfte - bedingt durch die Klimaanlage. Die Rezeption hat schnell einen Handwerker geschickt und das Wasser gestoppt. Insgesamt ein schönes Hotel in Belgrad.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Dajana Josipovic, Guest Realtions Executive am 10. Sept. 2022
Dear Tim,Thank you for taking the time to share your experience while staying with us, we really appreciate it.We are the happiest when we find out our guests are satisfied with our service. I am very sorry because of the issue we had with Air conditioning devices, I apreciate your patience and understanding.I hope we host you soon again.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Anastasia

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles perfekt
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

6/10 – Okay

Natasa

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Es war ganz OK. Für mich persönlich ist es kein 5 Sterne Hotel. Da war ich definitiv in besseren und ich würde auch nicht wieder hingehen. Auch hat mir der Zimmerservice meine Schminke geklaut und nichts wurde unternommen. Das Frühstück ist viel zu teuer. Die Auswahl an Wellness ist auch nicht riesig. Der Standort des Hotels ist aber super. Alles ist in der Nähe. Ich finde es komisch, dass Mitarbeiter nicht mal die lokale Sprache beherrschen und ich auf Englisch mit ihnen kommunizieren musste. Meine Wünsche, die ich dem Hotel im Voraus mitgeteilt habe, wurden auch ignoriert.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Aleksandra Golubovic Guest Relations Manager am 13. Aug. 2022
Dear Natasa, Thank you for taking the time to provide us with such a detailed review. It is with regret to see that you were not satisfied with our hotel, and we are disappointed to see that we have failed in several points. Your feedback will be of great help to us to improve our service in all mentioned areas. Please, accept our deepest apology for every inconvenience created during your stay. We hope that you will provide us with the opportunity in a future stay to show you how we may have improved based on your precious feedback. We would be delighted to have you again as our guest. Warmly,

6/10 – Okay

Boban

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022

4/10 – Schlecht

Jean-Pierre

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personal ist i.O. Die Führung ist inexistent. Sauberkeit und Zustand des Hotels seit Übernahme durch Griechen katastrophal. Hotel ist im Sinkflug. Max. 3*-Standard.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Dajana Josipovic / Guest Relations Executive am 21. Juli 2022
Dear Jean-Pierre, Thank You for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the Leadership management to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent the impression You had. I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area so that we can show you that we can do it better. Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Eugen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
4 🌟
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Aleksandra Golubović - Guest Relations Manager am 13. Juni 2022
Dear Eugen, Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we are trilled you recognize that by rating us very high. I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area. Warmly,

8/10 – Gut

Stefan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

8/10 – Gut

Moreno

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Aleksandra Golubović - Guest Relations Manager am 10. Juni 2022
Dear Moreno, Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we would be happy to improve your rate into 10 next time you visit us. Warmly,

8/10 – Gut

Marc David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

10/10 – Hervorragend

Katherine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Absolut empfehlenswert
Die zwei Nächte waren wunderbar, wir sind gerne wieder zurückgekommen und wir werden wieder sehr gerne im Metropol einkehren. Hervorragendes Preis-Leistungs-Verhältnis, noch besserer Service, perfekter Ausgangspunkt um das Belgrader-Stadtzentrum zu erkunden. Für die schöne Rooftop-Bar gibt es keine Worte 😍
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Katarina am 5. März 2020
Dear Valued Guest, Thank you for taking your time to write such a positive feedback regarding your stay with us! We are happy to hear that we fulfilled your expetations and that we made your stay a memorable one! Looking forward to serve you again whenever your travels bring you back to Belgrade. Regards, Katarina Grbic, GR Agent

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist schön eingerichtet, sauber und das Personal ist sehr freundlich.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Katarina am 27. Feb. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for taking time to write such a positive comments regarding your stay at our property. We are very glad to hear that we made you feel like at home. We are looking forward to welcome you back whenever your travels bring you back to Belgrade Regards, Katarina Grbic, Guest Relations Agent

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Katarina am 22. Feb. 2020
Dear Valued Guest, May I thank you for your time taken to write such a positive comments regarding your stay with us and to extend the greetings from all here at the Hotel Metropol Palace Belgrade. Your positive comments will stimulate our staff to maintain and even evaluate even the excellent quality of service and I thank you once more. One more time thanks for you high appreciation and rest assured that we look forward to welcome you again, hopefully in the very near future. Sincerely Yours, Katarina Grbic, Guest Relations Agent

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Katarina am 22. Feb. 2020
Dear Valued Guest, May I thank you for your time taken to write such a positive comments regarding your stay with us and to extend the greetings from all here at the Hotel Metropol Palace Belgrade. Your positive comments will stimulate our staff to maintain and even evaluate even the excellent quality of service and I thank you once more. One more time thanks for you high appreciation and rest assured that we look forward to welcome you again, hopefully in the very near future. Sincerely Yours, Katarina Grbic, Guest Relations Agent

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Gute Lage, sehr freundliches Personal und toller service. Die Zimmer sind etwas in die Jahre gekommen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Katarina am 22. Feb. 2020
Dear Valued Guest, May I thank you for your time taken to write such a positive comments regarding your stay with us and to extend the greetings from all here at the Hotel Metropol Palace Belgrade. Your positive comments will stimulate our staff to maintain and even evaluate even the excellent quality of service and I thank you once more. One more time thanks for you high appreciation and rest assured that we look forward to welcome you again, hopefully in the very near future. Sincerely Yours, Katarina Grbic, Guest Relations Agent

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von Katarina am 10. Dez. 2019
Dear Valued Guest, Thank You for the positive review. Best Regards, Katarina, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Tobias

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Old schick wie früher üblich, gepaart mit Moderne
Nichtraucherzimmer = Raucherzimmer = Rauchen überall gestattet Lange Wartezeit auf Kaffeebestellung beim Frühstück Wir wurden freundlich empfangen und der check in ging recht schnell. Allerdings hatten wir kein Raucherzimmer bekommen und auf Nachfrage war nur ein Raucherzimmer möglich welches deutlich teurer sei. Als Raucher stimmt man dann trotzdem zu, doch ein Zimmermädchen hat uns deutlich den Trick erklärt. Das große Schild mit dem Nichtrauchersymbol ist an jeder Türe angebracht um zusätzlich Umsatz zu generieren. Tatsächlich war dies auch bei unserem Raucherzimmer der Fall. Strafzahlungen und Co. wie in der EU gibt es in serbischen Hotels gar nicht, daher hätten wir uns den extreme Aufpreis gut sparen können.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Zoran am 13. Aug. 2019
Dear Valued Guest, Thank You very much for your kind and constructive comments. We are happy to hear that you enjoyed your stay overall and we also welcome your advice as incentive for improvement for suggested area. We are looking forward to welcome You back, providing you next time an entirely flawless Metropol Palace experience. Sincerely Yours, Zoran Novakovic Assistant General Manager

10/10 – Hervorragend

CMT

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Guter Service, Rooftop Bar und der Wellness Bereich sind super. Danke, es hat alles gepasst!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Guter Standort,freundliches Personal, Fitness super
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Parkplatzgebühr von einem Aussenparkplatz war zu teuer.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
super
es war super!!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Das Hotel obwohl vor zwei oder drei Jahren renoviert ist in einem schlechten Zustand... als man die Decke im Restaurant gestrichen hat hatte man den Laminatboden gleich mit gestrichen... selbst die die Gitter der Lüftung hatte man bepinselt ... wenn man wert auf Sauberkeit legen würde könnte man beides leicht entfernt damit dies ordentlich aussieht...spiegelt die renorvierungs arbeiten wieder, dies wurde augenscheinlich billigst gemacht... schimmelige Tischblumen... Servicepersonal im Restaurant im Erdgeschoss mit schmutziger Uniform Flecken dürften mind ein Tag alt sein... Zimmer entsprechen ebenfalls nicht dem angestrebten Niveau des Hauses ... jedoch ist das Personal wirklich sehr bemüht und nett... vor allem aber das Restaurant im 10. Stockwerk das überzeugte in jeder Hinsicht, bis auf die Weinkarte, denn wenn man schon auf fine dining macht dann erwartet man schon auch Jahrgänge in der Weinkarte stehen... Würde ich nochmals drüben buchen, nein...
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018

8/10 – Gut

Danijel, Germany

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Serbian 5 stars?
positive: - upgrade to presidential suite (506 - nice suprise - thank you) - big rooms - team at the front office / reception / spa - location - price - view from the roof top negative: - service team at the breakfast not professional / dirty tables / to slow - breakfast selection for 5 star hotel is not enough and good enough - breakfast room dirty - small tv size in the presidential suite - doors in the bathroom cant be closed - when its raining, waterdrops drops into the bathroom near whirlpool (check the facade to solve the problem) - the ladder into the pool is loosely
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Nice hotel with Sauna and Spa
Nice hotel with Sauna and Spa. Location was good and staff very helpful and friendly.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2018

10/10 – Hervorragend

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Adresse in Belgrad
Sehr hilfsbereites Personal (hatte etwas im Zimmer vergessen- es wurde nachgesendete). Recht gute Straßenbahn-Verbindung. Frühstück eher durchschnittlich.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018

10/10 – Hervorragend

Hermann, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel in center city
Good gym, swimming pool and sauna with crash ice! Excellent personal- Regards to Marco:)
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2018
Antwort von Metropol Palace Team am 30. Juli 2018
Dear Hermann, Thank you for taking time to review our property. I am glad to hear that our fitness&spa centre is your top choice when you visit Belgrade. We look forward to welcoming you back soon! Kind regards, Irena Stanojkovic PR&Marketing Executive

8/10 – Gut

Nati, Zürich

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Zentrales Hotel
Hotel mit Spa Bereich und Pool. Sehr freundliches Personal zuvorkommend. Alle Anfragen wurden prompt erledigt.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2018
Antwort von Metropol Palace Team am 13. Juni 2018
Dear Nati, Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel. Sincerely, Irena Stanojkovic PR&Marketing Executive

10/10 – Hervorragend

Sandor Attila

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel
Der Hotel war absolut in Ordnung. Tolle Service