Bar (in der Unterkunft)

Bewertungen von Ramada by Wyndham Belfast City Centre

3 out of 5
Ramada by Wyndham Belfast City Centre
20 Talbot Street, Belfast, Northern Ireland

Bewertungen

8,4

Sehr gut

479 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
333 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
121 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
44 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
25 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Mir fehlte ein Kleiderschrank und Schubladen, da ich für mehrere Nächte gerne den Koffer auspacke. Im Zimmer war es sehr warm und das Fenster konnte ich nur einen Spalt öffnen. Hervorragend ist die Lage des Hotels.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von GM am 29. Juli 2019
Dear Anonymous Thank you for your review, apologies about the issues you experienced during your stay. Kind Regards General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Lage des Hotels, man kann alles zu Fuß erreichen. Das einzige, was mich gestört hat, ist dass das Wasser sehr nach Chlor gerochen hat, aber da kann das Hotel ja nix dafür. 😊
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019
Antwort von GM am 12. Apr. 2019
Dear Anonymous Thank you for your kind review, much appreciated. Regards General Manager

10/10 – Hervorragend

chri, steiermark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
wir waren im zuge eines fußballmatches in belfast. check in funktionierte schnell und problemlos. gutes essens angebot. geschäfte waren auch in der nähe. alles in allem top
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von John M am 25. Nov. 2018
Liebes chri Vielen Dank für Ihre freundliche Bewertung. Ich bin froh, dass Sie einen schönen Aufenthalt hatten und das Spiel genossen haben !! Mit freundlichen Grüßen John-Ops Manager

8/10 – Gut

Sandra, Bergisch Gladbach

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von John M am 23. Nov. 2018
Dear Sandra Thank you for your review, much appreciated. Kind Regards John-Ops Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018

10/10 – Hervorragend

Anna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Hotel near the city center. We stayed two nights and it was very nice.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018

8/10 – Gut

Jonny, Niedersachsen

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Preiswert und gut gelegen
Wir haben das Ramada Hotel recht preiswert buchen können und hatten kurze Wege zu den Attraktionen in Belfast. Einziger Kritikpunkt ist die Sauberkeit im Badezimmer. Die Silikonfugen waren leider allesamt mit Schimmel befallen. Ansonsten war das Zimmer in Ordnung.

8/10 – Gut

Bernadette

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient, quiet and comfortable plus the breakfast was great.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von GM am 22. Mai 2024
Dear BernadetteThank you for your review. I am pleased you had a nice stay with us and enjoyed our great breakfast.Kind RegardsGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Diane Margaret, Stonehaven

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quiet hotel, good breakfast, excellent location and the staff are extremely helpful and friendly
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von General Manager am 13. Mai 2024
Hi Diane,Thank you for reviewing Ramada By Wyndham Belfast, we appreciate you taking the time to leave us a review regarding your recent stay. I am pleased to read you had a great time with us.I hope to welcome you back with us soon,Kind Regards,General Manager

10/10 – Hervorragend

Carlie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Walking distance to town centre and the Titanic museum.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von GM am 3. Mai 2024
Dear CarlieThank you for your review. I am pleased you had a great stay with us.Kind RegardsGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

james

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von GM am 3. Mai 2024
Dear jamesThank you for your review. I am pleased you had a great stay with us.Kind RegardsGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Wanda, Ingersoll

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay. Restaurants near by and bus station 5 minute walk.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von GM am 3. Mai 2024
Dear WandaThank you for your review. I am pleased you had a great stay with us.Kind RegardsGeneral Manager

8/10 – Gut

Jermain

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Good enough
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von GM am 26. Apr. 2024
Dear JermainThank you for your review. I am pleased you had a nice stay. Kind RegardsGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Roisin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
James at Reception was very professional, courteous and helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von GM am 26. Apr. 2024
Dear RoisinThank you for your review. I am pleased you had a great stay. I will pass on your kind comments to James. Kind RegardsGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Laura

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 13. Mai 2024
Hi Laura,Thank you for reviewing Ramada By Wyndham Belfast, we appreciate you taking the time to leave us a review regarding your recent stay. I am pleased to read you had a great time with us.I hope to welcome you back with us soon,Kind Regards,General Manager

10/10 – Hervorragend

Susan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von GM am 20. Apr. 2024
Dear SusanThank you for your rating, much appreciated. Kind RegardsGeneral Manager

8/10 – Gut

Karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von GM am 20. Apr. 2024
Dear KarenThank you for your rating, much appreciated. Kind RegardsGeneral Manager

4/10 – Schlecht

Yoshie

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von GM am 5. Apr. 2024
Dear YoshieThank you for your rating. I would have appreciated more info on your low score. RegardsGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Virgilia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Walked all over Belfast. Close to pubs. Restaurants. Shopping. Attractions. Staff was friendly. Maid service was excellent
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von GM am 27. März 2024
Dear VirgiliaThank you for your great review. I am pleased you had a nice stay and the team looked after you well. I am delighted to hear you recognising our housekeeping team. Kind RegardsGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Gordon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great staff and stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von GM am 20. März 2024
Dear GordonThank you for your great review. I am pleased the team looked after you well. Kind RegardsGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Philip

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were super friendly and accomodating. Everywhere was clean and tidy, allareas were in good condition. Many pubs, bars and restaurants nearby and easy walk to SSE Arena and Titanic Experience.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von GM am 13. März 2024
Dear PhilipThank you for taking the time to leave us a great review. I am pleased you had a great stay and the team looked after you well. Kind RegardsGeneral Manager

8/10 – Gut

Barbara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von GM am 6. März 2024
Dear BarbaraThank you for your rating, much appreciated. Kind RegardsGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Close to destination
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von GM am 26. Feb. 2024
Dear JohnThank you for taking the time to leave us a review, much appreciated. Kind RegardsGeneral Manager

8/10 – Gut

Rachel

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von GM am 26. Feb. 2024
Dear RachelThank you for taking the time to leave us a rating, much appreciated. Kind RegardsGeneral Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von GM am 26. Feb. 2024
Dear AnonymousThank you for taking the time to leave us a rating, much appreciated. Kind RegardsGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Amgad

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von GM am 26. Feb. 2024
Dear AmgadThank you for taking the time to leave us a rating, much appreciated. Kind RegardsGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Joan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von GM am 26. Feb. 2024
Dear JoanThank you for taking the time to leave us a rating, much appreciated. Kind RegardsGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

Adam

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von GM am 26. Feb. 2024
Dear AdamThank you for the review. More information on your low score would have been appreciated so we could see where we went wrong. Kind RegardsGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

Adam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von GM am 26. Feb. 2024
Dear AdamThank you for the review. More information on your low score would have been appreciated so we could see where we went wrong. Kind RegardsGeneral Manager

8/10 – Gut

Carol

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent location, excellent staff, reasonably priced bar/restaurant. Rooms could do with hooks in the bathroom for towels etc. A decent city hotel for the money.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von GM am 7. Feb. 2024
Dear CarolThank you for your review, much appreciated. I am pleased you had a nice stay and the team looked after you well. There are hooks in the bathroom beside the shower, sorry if you missed them.Kind RegardsGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Mark

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to bars and restaurants ( walking distance) Helpful friendly staff. Would definitely stay in the future.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von GM am 7. Feb. 2024
Dear MarkThank you for your review, much appreciated. I am pleased you had a nice stay and the team looked after you well. I look forward to welcoming you back in the future. Kind RegardsGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Debbie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
This hotel was grand for our weekend away. It was a basic hotel with no frills. This hotel was in a great location. Staff were helpful and friendly, We enjoyed our stay here 😀
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von General Manager am 6. Feb. 2024
Hi Debbie,Thank you for reviewing Ramada By Wyndham Belfast, we appreciate you taking the time to leave us feedback regarding your recent stay! I am pleased to read you had an enjoyable stay. Kind Regards, General Manager

10/10 – Hervorragend

ALAN

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von GM am 7. Feb. 2024
Dear ALANThank you for your rating, much appreciated. Kind RegardsGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

IAIN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von GM am 7. Feb. 2024
Dear IAINThank you for your rating, much appreciated. Kind RegardsGeneral Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good stay
All good and normal. Obly down side was only 1 bath towel in a room booked for 2 people
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von GM am 22. Jan. 2024
Dear AnonymousThank you for your review. I am sorry you only had one towel, there should have been two. If you had asked we would have brought more up. Kind RegardsGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

CHRISTOPHER

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von GM am 22. Jan. 2024
Dear CHRISTOPHERThank you for your rating, much appreciated. Kind RegardsGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location! Our room was a little chilly when we first checked in and the shower could've been a little better, but otherwise this was a great stay for the price.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von GM am 22. Jan. 2024
Dear AnonymousThank you for taking the time to leave us a review, much appreciated. I am sorry your room was cold, you can alter the temperature a the radiator. I am pleased you had a great stay. Kind RegardsGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Chris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cost and warm 👌
Great stay and Leah on the reception couldn’t do enough for us. 🌟🌟🌟🌟🌟
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von GM am 17. Jan. 2024
Dear ChrisThank you for your review, much appreciated. I am pleased Leah looked after you and you had a great stay. I will pass on your comments. Kind RegardsGeneral Manager

6/10 – Okay

Karen

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von GM am 17. Jan. 2024
Dear KarenThank you for your rating, much appreciated. Although more info on the low score would have been appreciated. Kind RegardsGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

MIGUEL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von GM am 17. Jan. 2024
Dear MIGUELThank you for your rating, much appreciated. Kind RegardsGeneral Manager

8/10 – Gut

Gopika

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von GM am 17. Jan. 2024
Dear GopikaThank you for your rating, much appreciated. Kind RegardsGeneral Manager

8/10 – Gut

Alan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von GM am 4. Jan. 2024
Dear AlanThank you for your review. I am pleased you had a nice stay. Kind RegardsGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Paul

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is very central and close to a lot off bars and restaurants. Very helpful staff. Great for a weekend break.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von GM am 1. Jan. 2024
Dear PaulThank you for your great review. I am pleased you had a great stay with us and the team looked after you well. Kind RegardsGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

DM

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von General Manager am 31. Dez. 2023
Hi DM,Thank you for reviewing Ramada By Wyndham Belfast, we appreciate you leaving us feedback. I am disappointed that you did not enjoy your stay. We would appreciate some further feedback as to why your stay was not the standard which we would expect. Kind Regards,Claire, Operations

10/10 – Hervorragend

Charlie

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von General Manager am 31. Dez. 2023
Hi Charlie,Thank you for reviewing Ramada By Wyndham Belfast, we appreciate you leaving us feedback. I am pleased to read that you had an enjoyable stay with us.I hope we can welcome you back soon for another great stay!Kind Regards,General Manager

8/10 – Gut

Vladimar

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von General Manager am 31. Dez. 2023
Hi Vladimar,Thank you for reviewing Ramada By Wyndham Belfast, we appreciate you leaving us feedback. I am pleased to read that you had an enjoyable stay with us.I hope we can welcome you back soon for another great stay!Kind Regards,General Manager

10/10 – Hervorragend

Garry

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von General Manager am 31. Dez. 2023
Hi Garry,Thank you for reviewing Ramada By Wyndham Belfast, we appreciate you leaving us feedback. I am pleased to read that you had an enjoyable stay with us.I hope we can welcome you back soon for another great stay!Kind Regards,General Manager

8/10 – Gut

Jordan

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von GM am 17. Jan. 2024
Dear JordanThank you for your rating, much appreciated. Kind RegardsGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Ryan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von General Manager am 21. Dez. 2023
Hi Ryan,Thank you for reviewing Ramada By Wyndham Belfast, we appreciate you leaving us feedback regarding your recent stay.I hope we can welcome you back in the future. Kind Regards,General Manager

8/10 – Gut

Deaglan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Internet reception was intermittent which caused some issues but in general no problems
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von General Manager am 21. Dez. 2023
Hi Deaglan,Thank you for reviewing Ramada By Wyndham Belfast, we appreciate you leaving us feedback regarding your recent stay. I do apologise about the wifi, we are in the process of getting this resolved.I hope we can welcome you back in the future. Kind Regards,General Manager