Innenpool, Rettungsschwimmer vor Ort

Bewertungen von The St. Regis Beijing

5 out of 5
The St. Regis Beijing
21 Jianquomenwai Street, Beijing, Beijing

Bewertungen

9,0

Wunderbar

96 von insgesamt 144 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
32 von insgesamt 144 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
9 von insgesamt 144 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 144 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 144 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Axel, Shenyang, China

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel St. Regis in Beijing liegt in unmittelbarer Nähe der wichtigsten Sehenswürdigkeiten
Im St. Regis Beijing fühlt man sich sofort wohl und umsorgt. Das Personal ist immer freundlich und hilfsbereit. Nach einer Stärkung, am immer reichlich gefüllten Frühstücksbuffet, kann die Besichtigung der "Places of intrest" beginnen. Die wichtigsten Sehenswürdigkeiten, wie die "Verbotene Stadt", der "Tia´namen-Platz" und der "Himmelstempel" sind nur 4-5 km vom Hotel entfernt und es wird sich umgehend um eine Fahrgelegenheit gekümmert, um dort hin zu gelangen. Auch für einen Fahrer zur "Chinesischen Mauer" wird auf Anfrage gesorgt, inklusive Insider-Tipps, wenn man die Mauer lieber an nicht so überlaufenen Stellen besichtigen möchte. Fahrt dauert ca. 1 Stunde, Fahrer wartet während der Besichtigung am Parkplatz und fährt anschließend wieder zurück zu Hotel. Ebenfalls erwähnendswert ist der hoteleigene Butler-Service, bei dem man seine kleinen Sonderwünsche jederzeit vorbringen kann. Alles in Allem ist das St. Regis Beijing ein Hotel der Spitzenklasse mit super Service, immer freundlichem Personal, das jeden Wunsch bereitwillig erfüllt.
Antwort von S. Schmid am 20. Mai 2016
Dear Axel, Thank you so much for the nice post you wrote on Expedia following your last stay here at the St. Regis Beijing. It is much appreciated. The team and I are delighted to read that you have enjoyed your stay at The St. Regis Beijing and that you were very satisfied especially with the location of our hotel and with our signature St. Regis Butler Service. Many thanks again for staying at The St. Regis Beijing. We are looking forward to welcome you back soon the next time you visit the Northern China region. Kindest regards, Steven M. Schmid - Executive Assistant Manager

10/10 – Hervorragend

Larry

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top notch service. Very Americanize style.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Rajamoney

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All in all. Excellent.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von The St.Regis Beijing Butler Team am 22. Apr. 2024
Dear Huiping, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me,

10/10 – Hervorragend

Melinda, Bradenton

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

Tiong Ho Brad

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not very friendly front desk stuff while checking in.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von The St.Regis Beijing Butler Team am 1. Apr. 2024
Dear Mr. Tiong Ho Brad Huang,Warm greetings from The St. Regis Beijing! We must take this opportunity to thank you for bringing this issues to our attention, and at the same time may we sincerely apologize that we have fallen short of your expectations. A complete review is under way and the related departments concerned have been addressed.Once again, please accept our sincere apologies and we look forward to having the opportunity to welcoming you back.Sincerely Yours

10/10 – Hervorragend

Carolina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was absolutely amazing! My favorite part of staying at St Regis.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von The St.Regis Beijing Butler Team am 5. März 2024
Dear Carolina, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me,

10/10 – Hervorragend

chiaochieh

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von The St.Regis Beijing Butler Team am 26. Feb. 2024
Dear Chiaochieh, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me,

10/10 – Hervorragend

Edward, Ft. Simpson

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff were very accommodating and respectful
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von The St.Regis Beijing Butler Team am 26. Feb. 2024
Dear Mr. Grant, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me,

10/10 – Hervorragend

Lawrence

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent, professional service
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von The St.Regis Beijing Butler Team am 18. Jan. 2024
Dear Lawrence, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me,

10/10 – Hervorragend

Zhaonan

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The St.Regis Beijing Butler Team am 18. Jan. 2024
Dear Zhaonan, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me,

10/10 – Hervorragend

Ali

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von The St.Regis Beijing Butler Team am 4. Dez. 2023
Dear Ali, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me.

10/10 – Hervorragend

ANA

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

LAI NA LINA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
一個有名的品牌,但開業已久有點舊 酒店服務員很有禮貌,還給我們升級大一點房間 但可惜浴室去水不太暢順,床褥枕頭太軟,我們不合適 。餐廳食物水準有保證,整體感覺良好 。
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Oliver Achatz am 16. Nov. 2023
尊敬的Lina,您好:首先感谢您能选择北京瑞吉酒店做为您的首善之地,您的宝贵建议对于我们的进步有着至关重要的帮助,我们期待得到您的更多反馈,祝您工作顺利,生活愉快。

10/10 – Hervorragend

Shen

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Still a "Grande Dame"
The last time I stayed at the St. Regis Beijing was 19 years ago. The hotel is still in very good shape, although showing its "wear" in places. That being said, service is excellent and offerings plentiful. The location can't be beat and I would still consider it a "grande dame" of Beijing hotels.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von The St.Regis Beijing Butler Team am 9. Okt. 2023
Dear Mr. Shen, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me.The St.Regis Beijing Butler Team

2/10 – Ungenügend

Rishi

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Oliver Achatz am 25. Sept. 2023
Dear Rishi,Warm greetings from The St. Regis Beijing!I must take this opportunity to thank you for bringing this issues to our attention, and at the same time may I sincerely apologize that we have fallen short of your expectations. A complete review is under way and the related departments concerned have been addressed.Once again, please accept our sincere apologies and I look forward to having the opportunity to welcoming you back.Sincerely Yours,Oliver Achatz General Manager

2/10 – Ungenügend

Robert

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Buffet staff very poor on how to service their hotel customers. Rooms ok but certainly no St Rigis standard. Not many other services and cafe
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Oliver Achatz am 12. Sept. 2023
Dear Robert,Warm greetings from The St. Regis Beijing!I must take this opportunity to thank you for bringing this issues to our attention, and at the same time may I sincerely apologize that we have fallen short of your expectations. A complete review is under way and the related departments concerned have been addressed.Once again, please accept our sincere apologies and I look forward to having the opportunity to welcoming you back.Sincerely Yours,Oliver AchatzGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

ben

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

6/10 – Okay

PIK FAI

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Ivone

Aufenthalt von 9 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

yiqun

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
挺好的,服务很不错
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The butlers at the hotel prepared a cake and decorations in our room for our anniversary. The staff were very nice. The pool and the hot tubs were great. The breakfast was the best I have had in Beijing.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Alberto

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2020

10/10 – Hervorragend

Alberto

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect service.
Perfect service, not easy to have a 5* service in China but they really work hard to give you the best and feel like at home. Details like one free cloth iron per day or free mask in the room is the reason why choose them again. The only negative thing is that in the breakfast they make you sign a bill with the cost of the meal even you have it included in your room fee. They said is for accountant between hotel and breakfast restaurant, but that shouldn't affect the customer.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2020

4/10 – Schlecht

Robert

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
This property is aging, condition showing signs of wear and tear, dark inside, carpeting, shower inside a tub versus separate stall, tight room space, heating difficult to control in room and in meeting room. Overrated.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The facilities are kind of old and room design is not up to standards, in terms of space optimisation. Improvement needed!
Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Panya

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
My experience with Beijing St Regis
It was a good experience overall. However, the butler service is not as warmth as St Regis in BKK that we normally stayed. But I will still go back there considered its location, condition and facilities of hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Louise

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Highly recommend the St. Regis Beijing
Quick stop in Beijing on our way to the Great Wall. Fabulous hotel. Reasonably priced. Very good service. Excellent breakfast buffet.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
1) Outstanding services that I can't find in other five stars in Beijing 2) Overall, the room and washroom are also clean
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Jeremy

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent staff & service
The staff and service were fantastic. Check in was very efficient; I arrived several hours before check in time and they gave me a great room early. The concierge team was very helpful in setting up private guides & drivers for sightseeing. The location was very convenient. Would definitely stay here again when returning to Beijing.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Service is very good, facilities might need to be upgraded a bit
Aufenthalt von 9 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

4/10 – Schlecht

SA, 日本

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
設備やアメニティは問題なかったが、夜遅くに到着早々、フロントスタッフから部屋タイプの有償アップグレードや朝食のセールスをされたのには驚いた。(もともとルームのみの予約で、割引するので朝食をつけないかとセールスされた) こちらは初めての北京で、夜遅くにようやく何とか到着し、ゆっくり部屋で休みたいのに、いきなり商売丸出しの会話を、それも一定の時間をかけてしなければならないことに、正直疲れました。(私の英語が拙いこともストレスに拍車をかけたのですが) スタンダードクラスのホテルでもこういう経験はしたことありません。 期待していただけに、また他のスタッフの対応は概ね良かっただけに、とても残念でした。
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nobody speaks English. Ordering sparkling water or a nail kit takes forever. Getting old.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing stay. Service was outstanding.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
staff was incredibly helpful at arranging trip to great wall and other tourist venues. Facilities were top notch
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

10/10 – Hervorragend

Alexi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

MIN SING

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The room is small.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice Lobby. Beds was comfortable. Room had a funny smell
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

8/10 – Gut

MIN SING

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Double beds looks like single beds. Too small
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Andre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel but room smell bad. The hotel is well located
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Joyce Li am 25. Juli 2019
It was with disappointment that I read your feedback in regards to your recent stay at The St.Regis Beijing. I must take this opportunity to thank you for bringing this issues to our attention, and at the same time may I sincerely apologize that we have fallen short of your expectations. We, as a St.Regis Hotel has always taken great pride in the recognition that our staff receive in regards to the service & quality they provide. But, at the same time I was saddened to read the various shortfalls that you have experienced during your stay. Please be assured that this is unrepresentative of the service & quality we provide, and that this has not been an issue in the past. A complete review is under way and the related departments concerned have been addressed. Even though the frustration of your stay can be felt within your comments, I would welcome the opportunity to have the chance to show that your experience does not in any way represent the usual high standard of service we provide to our guests. In doing so, if you were to visit Beijing again I would welcome the opportunity to personally over see your reservation. To this end, I would ensure a flawless visit and extend to you the traditions of St.Regis service. Once again, please accept my sincere apologies and I look forward to having the opportunity to welcoming you back to The St.Regis Beijing. I look forward to hearing from you in the not too distant future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Joyce Li am 8. Juli 2019
Thank you for taking the time to post your recent stay experience at St.Regis Beijing. Your feedback is very much appreciated and I was pleased to see that you rated your stay highly. Thank you for your kind remarks about our staff. I will be sure to share your comments with our colleagues. Once again, thank you for taking the time to provide your feedback. We do hope to have the opportunity to welcome you back to your new “home” in Beijing in the not too distant future. Respectfully yours, Director of Sales & Marketing Joyce Li

10/10 – Hervorragend

Lily

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
泳池超级好。房间家具精致。
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019

8/10 – Gut

Jonathan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019