Innenpool

Bewertungen von Hilton Beijing Wangfujing

5 out of 5
Hilton Beijing Wangfujing
8 Wangfujing East Street, Dongcheng, Beijing, Beijing

Bewertungen

9,0

Wunderbar

533 von insgesamt 845 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
220 von insgesamt 845 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
47 von insgesamt 845 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
24 von insgesamt 845 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
21 von insgesamt 845 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Natalia

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir kommen wieder!
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2023

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Leider wurden mir keine Hilton Honors Punkte gutgeschrieben, weil das Hotel nicht direkt gebucht wurde. Ich würde generell niemals ein Hotel direkt in China buchen! Sondern buche meine Hotels - auch Hilton - immer über Expedia. Bisher wurden immer die Punkte gutgeschrieben.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Ich besitze bereits seit langem eine Hilton Honors Membercard. Ich buche laufend Hilton Hotels überall auf der Welt - immer über Expedia. Vom Personal in China wurde mir nun mitgeteilt, dass es bei Buchungen über Expedia keine Hilton Honors Punkte gibt. Das ist extrem ärgerlich!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentrale Lage im Shopping District
Sehr zentrale Lage, Executive Zimmer war genial, sehr schönes Frühstücksbuffet

10/10 – Hervorragend

Stefan, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mitten in Beijing
Sehr gutes Hotel mitten in Beijing, laufnah zur verbotenen Stadt und 2 Minuten zur Fußgängerzone, guter Service, sehr gutes Zimmer incl. Ausstattung.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel. Perfekte Lage. Toller Service.
Wir waren 4 Tage in Peking und froh uns im Hotel immer wieder erholen zu können. Das Hotel liegt super zentral unmittelbar in der Nähe der zentralen Shoppingstrasse. Dadurch konnten wir immer in unserer Standard-Mall essen gehen. Das Hotel ist ideal um Peking zu erkunden. Zu Fuß zum Kaiserpalast und Tianmen-Platz ist auch einfach möglich.

10/10 – Hervorragend

Marc, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfektes Hotel in bester Lage
Super modernes Hilton in super Lage. Diverse Sehenswürdigkeiten, wie Platz des Himmlischen Frieden, Verbotene Stadt fussläufig erreichbar. Hotel liegt direkt in der größten Einkaufstr. Pekings. Man sollte unbedingt executive Zimmer buchen, zwar etwas teurer aber super Leistungen.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Ralf, Ettenheim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toller Hotel in zentraler Lage.
Freundlicher guter Service auch im Restaurant.

10/10 – Hervorragend

Max H., Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super gelegen.
Hotel ist in einwandfreiem Zustand. Super modern und schön.

8/10 – Gut

Dr. E., Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
große Zimmer mit sehr guter Ausstattung
Das Hotel hat eine sehr praktische Lage zum Einkaufen, Sightseeing, U-Bahnanschluss. Das Hotel selbst ist ausgesprochen angenehm, der Lounge-Zugang kostet extra (500+15% Y/die). Der Service in den Restaurants, insbes. in der Lobby-Bar ist unzureichend, obwohl viel Personal da ist, Concierge und Rezeption sehr bemüht.

10/10 – Hervorragend

Karsten, NRW

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr, sehr angenehmer Aufenthalt
Im Juli diesen Jahres machten mein Vater und ich uns auf die Reise ins weit entfernet Reise ins Reich der Mitte. Im leichten Unwissen über die örtlichen Gegebenheiten und Umstände entschieden wir uns "sicherheitshalber" für das Hilton. Eins kann man sagen: Wir wurden nicht enttäuscht. Die Lage ist gut, nicht mehr nicht weniger. Recht nah an der Haupteinkaufsstrasse Pekings, aber in einer Seitenstrasse gelegen. Es ist kein Hinterhof oder ähnliches, jedoch brauchte unser Taxifahrer mit einheimischer Hilfe etwa 20 Minuten, um das Hotel zu finden! Einmal angekommen lief alles wie geschmiert. Als eigentlicher 4-Sterne Tourist in Kreisen von anderen Ketten wie Sheratons, Westin usw. musste ich beim Eintritt in das Zimmer schon staunen. In der Hinsicht macht das Hilton viele andere Hotels (richtig) kalt! Sehr groß, in der "Minibar" habe ich mich fast verlaufen... Hier und da Spuren von Abnutzung, alles aber vollkommen akzeptabel. Einziger negativer Aspekt: Die Schiebetüren, durch die man den Wellnessbereich von Garderobe und Wohnraum abtrennt sind eher Sichtschutz als (schalldichte) Abtrennung. Geräuschempfindliche Gäste werden dort den ein oder anderen unangenehmen Ton zu hören bekommen.. Alles in allem ein sehr guter Aufenthalt, der durch die asiatischen Fussballfanatiker gekrönt wurde. So wurde man als Deutscher gerne mal zu einem Kicker-Spiel in der Lobby herausgefordert, welches dann vor einem nicht unerheblichen Publikum von Hotelangestellten ausgetragen wird.

10/10 – Hervorragend

Christian, Augsburg, Bayern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel in sehr guter Lage
Hotel liegt Ideal zur Verbotenen Stadt. Einkaufsstrasse und Mall sind auch nebenan. Zimmer war sehr groß und wirklich toll ausgestattet. Personal war immer sehr freundlich und hilfsbereit. Kann das Hotel wirklich nur empfehlen.

4/10 – Schlecht

Flo

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

luxefortwo, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes, luxuriöses Hotel in guter Lage
Große Zimmer mit luxuriöser, hochwertiger Ausstattung, gepflegtes Frühstücksrestaurant, schöner stilvoller Pool, bester Service unserer China-Reise. Tipp: Deluxe Plus buchen, für einen geringen Aufpreis erhält man ein größeres und besser aufgeteiltes Zimmer.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr zentral!
leider nur zu kurz im Hotel, fasst nur zum schlafen im Hotel.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Spitzenklasse Hotel im Stadtzentrum
Sehr gutes Frühstücksbuffet, hervoragende Mitarbeiter, gute Zimmerausstattung, gute Verkehrsverbindung

10/10 – Hervorragend

keca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Keca, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle Lage und Service
Das Hotel liegt zentral und nicht weit entfernt liegen Shopping Center und Sehenswürdigkeiten sind gut zu Fuß erreichbar! Guter Service und reichhaltiges Frühstücksbüffet. Im spa Bereich lässt es sich gut relaxen!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel für Pekingbesucher und Geschäftsreise
das hotel ist nur zu empfehlen. von der lage her super! Freundliche, hilfsbereite mitarbeiter und alles sehr sauber und ordentlich! Toller Swimmingpool.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel, empfehlenswert
Das Hotel ist zentral gelegen. Es ist nur 5 min zu Fuß von der verbotenen Stadt und vom Volksplatz entfernt. Es liegt nahe an einer riesigen Einkaufsstraße. Das Hotelteam war zuvorkommend und freundlich. Die Mitarbeiter an der Rezeption konnten sehr gut englisch sprechen und kümmerten sich sehr gut um uns. Die Zimmer sind riesig (anscheinend die größten aus Beijing), sauber und modern eingerichtet. Zum Frühstück gab es westliche und asiatische Küche (Brot, Waffeln, Joghurt, Obst, Dumplings, Fisch, Omelett, Speck, ...). Ausgezeichnet! Leider ist das Hotel recht teuer.

10/10 – Hervorragend

Manfred, Krefeld, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Optimale zentrale Lage in Nähe der Sehenswürdigkeiten
Ansprechende individuelle Betreuung durch das Hotelpersonal. Sehr gutes übriges Bar- und Restaurantangebot. Nach täglichen Sightseeingtouren kamen wir sehr gern in die wohlige Atmosphäre des Hotels zurück, und es war Entspannung in der ansprechenden Schwimmhalle garantiert. Großräumige Zimmer mit großzügigem Bad-, Dusch- und WC-Bereich. Hilfreiche Unterstützung bei der Planung von Touren. Alle Mitarbeiter des Hotels sind in vertretbarem Rahmen der englischen Sprache mächtig. 24-Stunden Wohlfühlen!

2/10 – Ungenügend

Ernst, Auersthal

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gerne wieder
Zentral gelegen, das Personal ist freundlich, bemüht und spricht auch gut Englisch. Das Frühstücksbuffet war (ausgenommen der Kaffee) in Ordnung.

10/10 – Hervorragend

Zahra, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gerne wieder
alles hat gestimmt,perfekt

8/10 – Gut

Rolf, Hattingen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nächster Besuch Peking, gleiches Hotel
Lage und Zimmer super. Die Baustellen rundherum stören etwas, ist aber erträglich. Frühstücks-Organisation ist etwas chaotisch aber das Personal ist nett und spricht englisch. Da das Hotel in chinesischer Schnelligkeit gebaut wurde, wird die Renovierung schneller als üblich nötig werden.

10/10 – Hervorragend

Torsten, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luxuriöses Hotel in perfekter (zentraler) Lage
+Große, ansprechend eingerichtete, saubere Zimmer +Freundlicher, hilfsbereiter Service +Zentrale Lage (10 Min. zu Fuß zur Verbotenen Stadt/Tiananmen-Platz) +Hochwertiges, vielseitiges Frühstücksbüffet

10/10 – Hervorragend

Holger, Braunschweig

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für Städtereisende hervorragend
Lage ist absolut Top um Peking mit seiner Vielfalt kennenzulernen. Viele Sehenswürdigkeiten sind gut zu Fuß zu erreichen. Die U_Bahn oder das Taxi macht den Rest. Das Hotel hat einen auffällig guten Konfort und sehr aufmerksames Personal. Jederzeit wieder!

10/10 – Hervorragend

Edward, Mannheim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
TOP Hotel in TOP-Lage
Edles Hotel mit edler Ausstattung, erbaut für die Olympiade 2008. Erstklassiger Service! TOP-Frühstücksbuffet! Zentrale Lage am Wanfujing, bester Ausgangspunkt für Shopping, Essen und Sehenswürdigkeiten!! Das Hilton toppt die meisten Traditionshotels vor Ort!!

10/10 – Hervorragend

KIYOKO

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
スタッフの皆様は丁寧で、言語が不得手な私達にゆっくり話してくれました。 ホスピタリティを強く感じるました。 また宿泊したいと思いました。
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Chao, Floral Park

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was in a great area, right next to a shopping mall filled with amazing restaurants and on the other side of the mall is wangfujing street. It's also a 20 minute walk to the palace museum, tianamen square, and qianmen street so probably an unbeatable location for the price range. The condition of the hotel was good. The rooms were large and comfortable, the water pressure was good, good views. My experience with the staff was fantastic. They were all very welcoming and helpful. I do want to call out Nora Liu in particular because after I found out that the great wall was sold out, she provided other fantastic options and helped me book them. She also helped me plan a great wall trip and was just overall very warm and inviting every time I saw her. I would definitely stay here next time I'm in Beijing
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Ai Noi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Akilan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice property with very good staff who are enjoying pampering guest
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Sharon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Sherry am 19. Apr. 2024
Dear Valued Guest, Greetings from Hilton Beijing Wangfujing and we would like to thank you for having taken your time to write your review and provide your precious support to our hotel. We are glad to read that our Hotel left a positive memory of a great stay and made your visit in Beijing even more enjoyable, your recognition is the motivation for us to do better! Thank you once again for your vivid feedback. We are looking forward to welcome you back offer you another great experience!

6/10 – Okay

Farah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The concierge could not speak English! To me that was very disappointing! Other than. That the rooms and location were perfect!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Sherry am 17. Apr. 2024
Dear Valued Guest, Greetings from Hilton Beijing Wangfujing and we would like to thank you for having taken your time to write your review and provide your precious support to our hotel. First of all, we are glad to read that our Hotel left a positive memory of a great stay and made your visit in Beijing even more enjoyable, your recognition is the motivation for us to do better! Also, thank you for your suggestion, we are always focusing on English Training, to making efforts and provide a better service to each guest. Once again, Thank you for your vivid feedback. We are looking forward to welcome you back offer you another great experience!

6/10 – Okay

Patrick

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Mia Su was very helpful at the hotel helping me with the baby. The issue we had is it is no where near the London quality of Hilton hotels we are used to. The room is very old and the air conditioning did not work well. The gym did not also have a sauna.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Sherry am 17. Apr. 2024
Dear Valued Guest, Greetings from Hilton Beijing Wangfujing and we would like to thank you for having taken your time to write your review and provide your precious support to our hotel. First of all, we kindly noted our Facilities may a bit of old. Our Hotel has been open for more than ten years, some Facilities or Equipment are showing a sense of age. We have strengthened the daily maintenance, also, our Management already planned the renovation project. However, in the past three years, the epidemic has strongly impact to Hospitality Industry, therefore the renovation plan has been paused... Your kind understanding in this matter would be most appreciated! In relation to the temperature in the room, nowadays, daytime temperature gradually rises, but the temperature quite difference between day and night. Therefore the Central Air Conditioner in the guest room cannot supported to delivered cold air during night time. We fully understand that the guest room may occasionally feel hot, and normally we suggest guests to open the window for ventilation, and in a meantime, we will deliver a cooler if it available to the guests' room to help adjust the temperature. Last but not least, thank you for your recognition of our outstanding Team Member Ms. Mia Su from Front Office, your recognition is the motivation for us to do better! Once again, thank you for your vivid feedback. We are looking forward to welcome you back offer you another great experience!

10/10 – Hervorragend

Arnold, Mexico

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic place, location and service. Really close to everything incl. Forbidden City and metro line.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Sherry am 8. Apr. 2024
Dear valued guest, Greetings from Hilton Beijing Wangfujing and thank you very much for your comments. We are glad to learn that you've enjoyed your stay here, and our location have brought you a great convenience to explore the attractions of this city. We'll keep making efforts on areas to continue delivering each and every guest with exceptional experience. Thank you once again. We are looking forward to welcome you back again!

6/10 – Okay

Lap Ki

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
房間有點殘舊,我們四人房間的用品,杯子只有二人的,空調也很少,已經找人調過了,還是不行
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Sherry am 8. Apr. 2024
尊敬的客人,您好!感谢您选择下榻北京王府井希尔顿酒店!很遗憾看到此次入住,酒店在某些方面尚未达到您的期许,未能给您以满意的体验。首先,由于酒店开业至今已经十年有余,我们深知酒店的部分设施设备确实显露出了些许年代感,目前我们已经加强了日常的维护和保养,被疫情延误的装修计划已经被安排到日程上了,加之酒店地处王府井区域,附近有驰名中外的旅游景点,周边还有集餐饮、购物为一体的大型购物中心。无论是商务出差,还是来京旅游,相信北京王府井希尔顿酒店都是您上好的选择呢!关于您提及房间客用品的问题,根据希尔顿品牌标准,房间的客用品均默认为两位客用。如果您有需要,您可以随时联络我们当班的同事,我们非常愿意帮您解决问题。由于北京近几日白天温度有所升高,目前中央空调系统已经在白天时段可输送冷风,希望能够为每一位前来下榻的客人提供更舒适的旅居环境!再次感谢您的反馈,希望有机会再次欢迎您回来入住北京王府井希尔顿酒店,希望能够为您的下次到访提供更完美的体验!

10/10 – Hervorragend

Arve, Oslo

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Ligen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love that the staff are so helpful with language and communication needs since I don’t speak Chinese and had to use translation app for my 3 nights stay there. It was a lovely time in Beijing. Thank you Hilton Hotel as usual you are an excellent choice for a place to stay!❤️
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Sherry am 28. März 2024
Dear Valued Guest, Greetings from Hilton Beijing Wangfujing and we would like to thank you for having taken your time to write your review and provide your precious support to our hotel. We are glad to read that our Hotel left a positive memory of a great stay and made your visit in Beijing even more enjoyable, especially recognition of our outstanding Team Members, your recognition is the motivation for us to do better! Thank you once again for your vivid feedback. We are looking forward to welcome you back offer you another great experience!

2/10 – Ungenügend

Michael

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Avoid this hotel. Photos are not a true likeness, incredibly dated. No air con so staff say keep windows open, so you can’t sleep due to road noise. Lobby has a bad smell and weirdly has forgotten Xmas decorations still up. Hotel management unhelpful. Hugely disappointing.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Sherry am 26. März 2024
Dear Valued Guest, Greetings from Hilton Beijing Wangfujing, and we would like to extend you our most sincere gratitude for having taken your time to write this review and sharing the details about your experience, which unfortunately this time it wasn't the most pleasant. First of all, photos showed on all channels are real shooting upon hotel opened on 2008. In relation to the temperature in the room, due to hotel adopted by City Heating System, therefore we could not adjust the air-conditioner in the room. We will definitely go through the issue with our Chief Engineer for possible solutions, and thank you for your suggestion, we are sorry for the inconveniences those aspects brought to you. Please accept our sincere apologies for all the inconveniences and disappointment that have brought to you while you stay with us. Due to the privacy of the Platform, we could not confirm your reservation and stay information, if you would like to share more details with us, please contact us to improve our service quality. We hope you will reconsider us on your next visit to Beijing and we are looking forward to welcome you back to make it right for you next time.

10/10 – Hervorragend

anthony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Sherry am 20. März 2024
Dear Valued Guest, Greetings from Hilton Beijing Wangfujing and we would like to thank you for having taken your time to write your review and provide your precious support to our hotel. We are glad to read that our Hotel left a positive memory of a great stay and made your visit in Beijing even more enjoyable, your recognition is the motivation for us to do better! Thank you once again for your vivid feedback. We are looking forward to welcome you back offer you another great experience!

2/10 – Ungenügend

Jie

Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Sherry am 8. Apr. 2024
Dear Valued Guest, Greetings from Hilton Beijing Wangfujing! We would like to extend you our most sincere gratitude for taking your time to reply to our survey and share your feedback about your recent experience with us, which unfortunately this time it wasn't the most pleasant. We have noted you are extremely dissatisfied of your experience. Would you kindly provide more details about your visit? Understanding better what went wrong will definitely help us to further improve our services in order to make it right for you next time. We appreciate your support. If you require further assistance for your upcoming stays, please do not hesitate to contact with us. Send you our best wishes.

10/10 – Hervorragend

Maurice

The location and hotel are great. Staff excellent. The rooms are a bit tired but spacious.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sherry am 8. März 2024
Dear Valued Guest, thank you very much for your comments. We are glad to learn that you've enjoyed your stay here, and our location have brought you a great convenience to explore the attractions of this city. We'll keep making efforts on areas to continue delivering each and every guest with exceptional experience. Thank you once again. We are looking forward to welcome you back again!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
フロントスタッフ皆さん優しくて、通るたびに声かけてくれた。とても気分良く滞在できた。また、自分のミスでトラブルを起こした事に対しても即、丁寧に対応してくれた。入国には制限あったが、ホテルは勿論、街中でも歓迎してくださり大変嬉しかった。
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sherry am 27. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Greetings from Hilton Beijing Wangfujing and we would like to thank you for having taken your time to write your review and provide your precious support to our hotel. We are glad to read that our Hotel left a positive memory of a great stay and made your visit in Beijing even more enjoyable, your recognition is the motivation for us to do better! Thank you once again for your vivid feedback. We are looking forward to welcome you back offer you another great experience!

8/10 – Gut

Wai ho

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sherry am 27. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Greetings from Hilton Beijing Wangfujing and thank you very much for taking your time to rating for us. We are glad to have received your feedback and to learn that your overall stay with us was positive. If you have some additional comments or suggestions on our service, or need further assistance, please do not hesitate to contact us. We are looking forward to welcome you back again. Send you our best wishes.

10/10 – Hervorragend

COLIN

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic staff, room was great but needs some attention to the decor in places as it’s dated/damaged. Would definitely recommend!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sherry am 27. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Greetings from Hilton Beijing Wangfujing and we would like to thank you for having taken your time to write your review and provide your precious support to our hotel. We are glad to read that our Hotel left a positive memory of a great stay and made your visit in Beijing even more enjoyable, your recognition is the motivation for us to do better. Thank you once again for your vivid feedback and your understanding! We are looking forward to welcome you back offer you another great experience!

10/10 – Hervorragend

xiaoning

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Sherry am 7. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Greetings from Hilton Beijing Wangfujing and we would like to thank you for having taken your time to write your review and provide your precious support to our hotel. We are glad to read that our Hotel left a positive memory of a great stay and made your visit in Beijing even more enjoyable, your recognition is the motivation for us to do better! Thank you once again for your vivid feedback. We are looking forward to welcome you back offer you another great experience!

10/10 – Hervorragend

Greg

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Downtown PEK
Good location, near all coffee shops. Clise to sights, friendly & safe
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Sherry am 7. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Greetings from Hilton Beijing Wangfujing and we would like to thank you for having taken your time to write your review and provide your precious support to our hotel. We are glad to learn that you've enjoyed your stay here, and our location have brought you a great convenience to explore the attractions of this city. And also, we are proud of the Team Members who delivered such a welcoming, warm and attentive service during your stay. Thank you once again for your vivid feedback. We are looking forward to welcome you back offer you another great experience!

8/10 – Gut

Sonia

Mit der Familie gereist
Like the food but it’s just frustrating that employees here can’t communicate because they don’t speak English How I wish they can understand even basic words like coffee, tea,water They shd have the basic course on English to work here
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sherry am 7. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Greetings from Hilton Beijing Wangfujing and we would like to thank you for having taken your time to write your review and provide your precious support to our hotel. We are glad to have received your feedback and to learn that your overall stay with us was positive. Also, thank you for your precious feedback to us, we are always focus on English Training for Team Members, to keep making effort to improve guest's experience. Thank you once again for your support. We are looking forward to your next visit!

10/10 – Hervorragend

Shinji

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
よかった
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Sherry Zhou am 2. Feb. 2024
Dear Valued Guest,Greetings from Hilton Beijing Wangfujing and we would like to thank you for having taken your time to write your review and provide your precious support to our hotel. We are glad to read that our Hotel left a positive memory of a great stay and made your visit in Beijing even more enjoyable, your recognition is the motivation for us to do better! Thank you once again for your vivid feedback. We are looking forward to welcome you back offer you another great experience.