Lobby

Bewertungen von Conrad Beijing

5 out of 5
Conrad Beijing
29 North Dongsanhuan Road, Chaoyang District, Beijing, Beijing

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

156 von insgesamt 223 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
54 von insgesamt 223 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 von insgesamt 223 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 223 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 223 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

6,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel in guter Lage
Schönes Hotel in guter Lage Nähe Sanlitun und vielen kleinen Restsurants, gutes Frühstücksbuffett
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2018
Antwort von Harald Feurstein am 11. Apr. 2018
Thank you for staying at Conrad Beijing. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Gerhard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wir haben zwei Nächte im Conrad übernachtet und waren im allgemeinen sehr zufrieden mit dem Hotel. Das Zimmer war geräumig und das offene Bad hat uns sehr gefallen, vor allem die freistehende Badewanne. Generell hatten wir einen tollen Blick auf das CBD im 17. Stock und die Lage des Hotels ist wirklich vorzüglich, wenn man abends auch noch mal in Sanlitun etwas essen oder trinken gehen möchte. Negativ ist uns eigentlich eher wenig aufgefallen, dennoch ist es schade, dass einige Hotelangestellte in der Lobby eher wenig Englisch sprechen, was durchaus zu Missverständnissen führen kann.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Ian Alexandre am 6. Nov. 2017
Sehr geehrter Gerhard, Es freut mich sehr, dass Sie Ihren der Aufenthalt hier im Conrad Beijing gefallen und ebenfalls genossen haben. Schön, dass Sie unsere authentische Conrad-Gastfreundschaft erleben und erfahren durften und somit Ihr Aufenthalt zu einem unvergesslichen Erlebnis wurde. Nochmals vielen danke für das English Feedback. Ich werde die nötigen schritte einleiten um dieses zu verbessern. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Freundlichen Grüssen, Ian Alexandre General Manager

10/10 – Hervorragend

Djavid

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel
Das Conrad ist super gelegen, nahe Sanlitun. Sehr geräumige Zimmer, alles top. Sehr zu empfehlen.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017
Antwort von Ian Alexandre am 9. Okt. 2017
Dear Djavid, thank you for staying at Conrad Beijing and such encouraging review. Our entire team will make sure to provide consistent comfortable staying experience to all guests and we look forward to welcoming you back soon to Beijing! Kind regards, Ian Alexandre

10/10 – Hervorragend

Sonja, Baden-Württemberg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel, super Lage
Ichbwähle dieses Horel immer für Gescgäftsreisen! Alles notwendige vorhanden und keine Problene mit dem Internet!

10/10 – Hervorragend

Jiabao

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super nice staff and room layout/ facilities
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sidney Hardy am 26. Apr. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Conrad Beijing for your recent trip and making comments for us. We are delighted to learn that our facilities and service have made your stay pleasant. We will continue to improve and look forward to welcoming you back soon. Best regards, Sidney Hardy, General Manager

10/10 – Hervorragend

TETSU

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
全体的良かったです。
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Sidney Hardy am 26. Apr. 2024
Dear Valued Guest, thank you for your stay at conrad Beijing and making comments for us. We are delighted to learn that you have enjoyed your stay with us. We will continue to improve and look forward to welcoming you back soon. Best regards, Sidney Hardy, General Manager

8/10 – Gut

Akira

Geschäftlich gereist
Totally good
English speaker is not so much In restaurant. Gym was not so bad No free weight Clean Good
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

YU Che

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
希望廁所可以整理清潔乾淨
希望廁所可以整理清潔乾淨
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von 韩翟 am 22. Nov. 2023
尊敬的宾客,您好!感谢您选择北京康莱德酒店并对我们做出点评,很抱歉本次没有为您提供满意的入住体验。我们会继续加强卫生清洁,确保为宾客提供安心无忧的入住体验。我们将继续努力,并期待您的下次光临。此致,韩翟总经理

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

bojue

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Kong Peng

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Chih Yu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

toshimine

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

6/10 – Okay

HIROSHI

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Jorge, Miami

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property looks old but it is not. Rooms are pretty good, beds, pillows are pleasant. Lounge are expected much more. Place looks good but hours to enjoy are extremely ridiculous 5-7:30 pm. Normally a 5 star hotel provides a service up to 9-10 pm with food and beverages. Disappointing.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

liang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
酒店设施环境都不错。早餐也不错
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Miguel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

2/10 – Ungenügend

SEN

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Compact good five star business hotel
It is very clean cozy and compact business hotel. Elevators are a bit crowded all times but that means its well demanded. Breakfast buffet station is small but we can order a good variety of hot and cold dishes from kitchen and its served very nicely. Great location too.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2021

10/10 – Hervorragend

April

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Staycation
Conrad is a great hotel. The service is wonderful, the room was very comfortable and clean. Also the bed was comfortable. The room was very quiet and dark in the morning from the black out blinds.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021

10/10 – Hervorragend

hongchen

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
さすがの快適さ!
ビジネス用途で利用しましたが、部屋の快適さ、サービスとても良かったです。
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020

8/10 – Gut

Wei

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good stay
Fantastic stay and nice service
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
loveit
Nice view and big room。loVE IT
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel
Very nice hotel ,good location ,and big space.Stay happy
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
this is a nice staff, good location, good for business stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020

10/10 – Hervorragend

Gary

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The Conrad is a wonderful hotel. It made our stay in Beijing very comfortable and I will stay here again when I return to Beijing.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Would stay again
From start to finish we enjoyed our stay here. When checking in Lisa was attentive and polite and made our stay special. We would stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

jianlong

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
入住愉快
不错 可以 推荐入住
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

YANHONG

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
整体可以
不错 推荐入住
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2020
Antwort von Harald Feurstein, General Manager am 13. Jan. 2020
Dear Valued Guest, thank you for your stay with us. We are delighted to learn that you have enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back soon. Best regards

6/10 – Okay

SEULKI

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Harald Feurstein, General Manager am 7. Jan. 2020
Dear Valued Guest, thank you for staying with us. We are sorry that we have not fully met your expectations. If there is any specific feedback you care to share, we would certainly love to hear, how we could have served you better. We will continue to improve and look forward to welcoming you back soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
行政酒廊的工作人员非常贴心,楼层清洁人员也很尽心,满意的一次入住。
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von 总经理 费和瑞 am 23. Jan. 2020
尊敬的宾客,感谢您入住并对我们做出评论。很高兴看到您获得了满意的入住体验,我们会继续努力,并期待您的下次光临。此致!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Harald Feurstein am 30. Dez. 2019
Dear Valued Guest, thank you very much for your stay with us. We are delighted to learn you have enjoyed your stay. We will continue to improve and look forward to welcoming you back soon. Best regards

10/10 – Hervorragend

PIG COMMERCIALS LLC

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Harald Feurstein am 24. Dez. 2019
Dear Valued Guest, thank you very much for your stay and making comments for us. We will continue to improve and look forward to welcoming you back soon. Best regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Harald Feurstein am 9. Dez. 2019
Dear Valued Guest, thank you for staying with us. We are delighted to learn you have enjoyed your stay. We will continue to improve and look forward to welcoming you back soon. Best regards, General Manager

8/10 – Gut

Joo Young

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Harald Feurstein am 12. Dez. 2019
Dear Valued Guest, thank you for your stay with us. We will continue to improve and look forward to welcoming you back soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The check-in process was very smooth, and the staff were very kind and helpful! The location was perfect and facilities were super satisfying. I would definitely recommend this hotel to anyone traveling to Beijing!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Harald am 5. Dez. 2019
Dear Valued Guest, thank you very much for your stay and making comments for us. We are delighted to learn that you have enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back soon. Best regards,

8/10 – Gut

Martine

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très bel hotel, confortable,belle vue
Très bon séjour. Chambre spacieuse et très confortable. Personnel aimable et serviable, mention spéciale à Remi qui a pu m'aider avec mes problemes techniques de téléphone et de wifi. Seul bemol: le spa. Je suis venue me faire un massage pour me relaxer. Je suis tombee sur des employées parlant très mal anglais, pas très attentionnés dont le seul but semblait être de me fourguer le plus de prestations possibles pour augmenter la note plutôt que d'ecouter mon souhait et de s'occuper de mon bien être. Comportement de marchands de tapis indigne d'un hôtel de cette qualité.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Harald am 27. Nov. 2019
Dear Valued Guest, thank you for your stay with us and making comments for us. Thank you for the recognition on the guest room. For the English skills of the team members, we have been doing English training to them to insure proper service is provided to our guests, and we are sorry if any inconvenience caused. We will continue to improve and look forward to welcoming you back soon. Best regards, Harald Feurstein, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Deluxe service and feel like home
2nd time I go to the Conrad and I feel really like at home ! And especially the service is exceptionnal, and the Concierge also help me so much by booking sightseeing ! Ask for Cola, the best concierge !
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Harald am 13. Nov. 2019
Dear Valued Guest, thank you very much for your stay at Conrad Beijing and making comments for us. We are delighted to learn that you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Harald Feurstein, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
酒店職員有笑容及有禮貌,還記得客人姓氏,實在有賓至如歸的感覺,本人手指受傷要求傷口布,馬上給予慰問,下次一定再入住,一間有心的酒店
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von 费和瑞 am 29. Nov. 2019
尊敬的宾客,感谢您入住酒店并作出点评。很高兴看到您获得了愉快的入住体验,我们将继续努力期待您的光临。诚挚的

10/10 – Hervorragend

HYANGSEON

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
아주 좋아요
룸 컨디션,조식 전부다 완벽했어요 .
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Harald am 1. Nov. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your stay and making comments for us. We are delighted to learn you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Harald Feurstein, General Manager

8/10 – Gut

Maxim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good as 5star hotel in China and women sellin
If no ugly prostitutes around the entrance could rate maximum. But only 8.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Harald am 30. Okt. 2019
Dear Valued Guest, thank you for your stay at Conrad Beijing and making comments for us. We have noted your comments and this kind of phenomenon is strictly forbidden in the hotel. We will pay more attention to the management at the entrance area. Thank you again and we hope to welcome you back soon. Best regards, Harald, Feurstein, General Manager

10/10 – Hervorragend

KAMIU

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Harald am 30. Okt. 2019
Dear Valued Guest, thank you for your stay with us. We are delighted to learn that you have enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back soon. Best regards, Harald Feurstein, General Manager

8/10 – Gut

Wen Hsuan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Harald am 28. Okt. 2019
Dear Valued Guest, thank you for your stay at Conrad Beijing. We will continue to improve and look forward to welcoming you back soon. Best regards, Harald Feurstein, General Manager

10/10 – Hervorragend

NELSON

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Harald am 28. Okt. 2019
Dear Valued Guest, thank you for your stay at Conrad Beijing. We will continue to improve and look forward to welcoming you back soon. Best regards, Harald Feurstein, General Manager

10/10 – Hervorragend

DIMITRIS

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Harald am 28. Okt. 2019
Dear Valued Guest, thank you for your stay at Conrad Beijing. We will continue to improve and look forward to welcoming you back soon. Best regards, Harald Feurstein, General Manager

10/10 – Hervorragend

Catherine

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Harald am 8. Okt. 2019
Dear valued guest, thank you for your stay at Conrad Beijing and making comments for us. We are delighted to learn that you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Harald Feurstein, General Manager