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Bewertungen von Torre Melina, a Gran Meliá Hotel

5 out of 5
Torre Melina, a Gran Meliá Hotel
Avd Diagonal 661-671, Barcelona

Bewertungen

8,8

Hervorragend

19 von insgesamt 28 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
5 von insgesamt 28 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
0 von insgesamt 28 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 28 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 28 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Ronald, miami

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Unfortunately this is a hotel that is not yet up to the game. I arrived to the top line of the hotel, a Red Level room with two rooms. We were greeted in an excellent manner by Alejandro, the highlight of the hotel. The room was also very nice and well fitted. Nonetheless, there are several salient black spots in the operation: as other reviewers have mentioned, when you call all the lines for service request almost never do they answer (they have a special Red Level line which also they repeatedly did not answer). They offer 24 hour room service, but I had to wait one hour to finally get a response and when they deliver the food, the family lost a tour booked months in advance (no restaurant were opened at that time also and the tour was for 9 hours and we needed to eat). There were missing items in two room service orders. Also, on Saturday, after my kids were in the pool, when they came back there was no heat water. We called the reception and they confirmed there was a tecnical problem and had called a company for repairs (this seemed to be a recurring problem as another reviewer mentioned another time when this happened). Breakfast was included but they will charge fully if ordered by room service (other hotels charge a delivery fee but not all the items as if they were not included). We had ordered special transportation twice: one work but they other never showed up and there was no explanation. There is currently no spa and only a temporary gym with some machines.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

KAWASAKI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Raul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
location excelent, staf super nice, excelent neighborhood
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Shafiul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

Debra

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had to have a one on one conversation with every maintenance person about how the client, the person who is paying for the room for many nights, should be the one who gets to put the air conditioning to the most comfortable temperature. This didn’t happen fo the first 3 nights! It was a one on one with the maintenance person and the night shift supervisor. For three consecutive nights! An absolute nightmare! We have been sick with cold and flu symptoms since we left that hotel. One of the male check in people actually told me he was sick with the same symptoms I had. He had taken our luggage to the room. T A horrible experience in a very beautiful hotel!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

James

Aufenthalt von 9 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jeffrey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Carlos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excelente
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jeffrey

Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Alberto

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gran hotel, en una zona tranquila.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Marta Bringas Gelado, Guest Experience Manager am 15. Apr. 2024
Estimado Señor,Le agradecemos sinceramente que haya compartido su experiencia en nuestro establecimiento.Nos alegramos de haber podido ofrecerle una experiencia agradable y de que nuesta ubicación haya contribuido de un modo especial a su descanso. Es fantástico saber que todo ha estado a su gusto.De nuevo muchas gracias.Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente y continuar brindándole experiencias excepcionales. Atentamente,Marta Bringas Gelado, Guest Experience Manager

8/10 – Gut

Ridoin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024