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313 von insgesamt 461 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
313
107 von insgesamt 461 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
107
20 von insgesamt 461 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
20
6 von insgesamt 461 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
6
15 von insgesamt 461 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
15
9,6/10
Sauberkeit
9,2/10
Personal & Service
9,2/10
Ausstattung
9,6/10
Zustand der Unterkunft
9,2/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Niklas
Mit dem Partner gereist
25. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein schönes und sauberes Hotel. Die Rezeption war jederzeit nett und konnte uns jede Frage beantworten und hat uns sehr gut geholfen. Um das Hotel herum ist es eine komische Gegend. Da das Hotel aber Security direkt hat, hat man sich immer sicher gefühlt. Buchen würde ich es immer wieder.
Niklas
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Jolanthe
19. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mein Zimmer hatte alles, was ich bräuchte. Der Ausblick von der 10.Etage auf Barcelona war wunderschön. Das Frühstücksbuffet ließ keine Wünsche offen , es gab immer sehr viel Auswahl.
Jolanthe
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Heinrich
20. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super!
Heinrich
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira am 23. Apr. 2024
Dear Heinrich,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department
8/10 – Gut
René
Mit dem Partner gereist
7. Apr. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
Location of the Hotel was good!
Apartment is showing significant signs of wear!!
René
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira am 19. Apr. 2024
Dear René, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department
10/10 – Hervorragend
Celine
4. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Celine
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Experience Department am 10. Apr. 2024
Dear Celine, Thank you for the great review of our hotel.We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Experience Department
8/10 – Gut
Jonathan
31. März 2024
Jonathan
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira am 23. Apr. 2024
Dear Jonathan,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department
10/10 – Hervorragend
Irina
Mit der Familie gereist
30. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Uns hat der Unterkunft sehr gut gefallen!
Sauber, freundliche Personal, sehr reichhaltige Frühstück !
Alles Super!
Irina
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Experience Department am 10. Apr. 2024
Dear Irina,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department
10/10 – Hervorragend
Claudia
18. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Claudia
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira am 22. März 2024
Dear Claudia,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department
10/10 – Hervorragend
Hrvojka
4. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr gut 👍
Hrvojka
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira am 6. März 2024
Dear Hrvojka,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department
10/10 – Hervorragend
Felix
Mit der Familie gereist
12. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles, modernes Hotel in guter Lage
Felix
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Experience Department am 25. Feb. 2024
Dear Felix, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Experience Department
10/10 – Hervorragend
Alexandra
Mit der Familie gereist
7. Jan. 2024
Gut: Ausstattung
Sehr schönes Hotel mit toller Dachterrasse.
Alexandra
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Experience Department am 17. Jan. 2024
Dear Alexandra,Thank you for the great review of our hotel and our staff!We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department
8/10 – Gut
Bugra
Mit der Familie gereist
2. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Bugra
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest Experience Department am 17. Jan. 2024
Dear Bugra,Thank you for the great review of our hotel and our staff!We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department
8/10 – Gut
Stephan
Mit einer Gruppe gereist
8. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Stephan
Antwort von Guest Experience Department am 25. Feb. 2024
Dear Stephan, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Experience Department
10/10 – Hervorragend
Thorsten-Kay
21. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Nice place
Everything was great
Thorsten-Kay
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Guest Experience Department am 24. Nov. 2023
Dear Thorsten-Kay,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Experience Department
10/10 – Hervorragend
Claudia
Mit dem Partner gereist
31. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal!!
Claudia
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Front Office Team am 31. Okt. 2023
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Experience Department
8/10 – Gut
Marcel Julius
Mit der Familie gereist
20. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Unterkunft war eigentlich völlig in Ordnung, sowohl Sauberkeit, Service an der Rezeption, Frühstücksbuffet etc. haben gepasst. Auch die Zimmer waren schön und sauber. Ein kleiner negativer Beigeschmack: das Personal an der Hotelbar war (bis auf einen Mitarbeiter) völlig überfordert, eigentlich unfähig.
Marcel Julius
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira am 23. Sept. 2023
Dear Marcel Julius,Thank you for the great review of our hotel and our staff! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Ivan LaraHotel Manager
10/10 – Hervorragend
Andreas
Mit dem Partner gereist
19. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unglaublich tolles, modernes Hotel. Parkhaus mit sicherem Zugang ist vorhanden. (Preis 25€ pro Tag). 2 Ladestationen für Elektrofahrzeuge vorhanden.
Tolles Frühstück und gutes Abendessen.
Beachten Sie die Lage des Hotels (30 Minuten zu Fuß von der Innenstadt entfernt). Für Anreisende mit eigenem Auto perfekt.
Andreas
Antwort von Front Office Team am 19. Sept. 2023
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Front Office
10/10 – Hervorragend
Michaela
24. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Michaela
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Front Office Team am 25. Aug. 2023
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,Front Desk
10/10 – Hervorragend
Thorsten
6. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal, tolles Hotel
Thorsten
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Front Office Team am 6. Apr. 2023
Dear Thorsten,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,Front Office Team
10/10 – Hervorragend
Fatih
19. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice staff (special Raquel) and very clean hotel. I would recommend everyone to stay there.
Fatih
Antwort von Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira am 21. Feb. 2023
Dear Faith,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Ivan LaraHotel Manager
6/10 – Okay
Sailaya
Mit dem Partner gereist
3. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I had to pay 20 Euro
Per night for the parking and for the citytax. They unfortunately didnt mentioned that the parking was exclusive. Really expensive.
Sailaya
Antwort von Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira am 9. Jan. 2023
Dear Sailaya,Thank you for the great review of our hotel!About the issue with the parking in our services you can see that we have parking but has an additional cost. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Ivan LaraHotel Manager
10/10 – Hervorragend
Shahed
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
28. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super, zentral sehr sauber.
Shahed
Antwort von Front Office Team am 29. Dez. 2022
Dear Shahed,Thank you for the review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,Front Office Leonardo Royal Barcelona Fira
10/10 – Hervorragend
Caroline
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
18. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles super, sehr sauberes und gepflegtes Hotel!
Caroline
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira am 25. Okt. 2022
Dear Caroline,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Ivan LaraHotel Manager
8/10 – Gut
Massimo
Mit der Familie gereist
16. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Seit neusten wird Umweltfreundlichkeit bewertet, was genau soll man da bewerten?
Massimo
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira am 25. Okt. 2022
Dear Massimo,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Ivan LaraHotel Manager
8/10 – Gut
Michelle
4. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Michelle
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
10/10 – Hervorragend
Kelvin
28. Sept. 2022
Kelvin
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
10/10 – Hervorragend
Astrid
17. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Astrid
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
8/10 – Gut
Kent
Mit einer Gruppe gereist
22. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me and my friend stayed one week from Monday to Sunday. The pool on the top is very good and also the bar keeper does a great job. Eating at the hotel itself tough was a bit regretful. Because we waited much too long just to order a drink. It happened twice in that week and there were not many people eating. The hotelservice is very good and the rooms are clean from the beginning, also they did a hotelroom service after 10 o clock in the morning every day. I would recommend this hotel especially for people using the metro to the center of Barcelona.
Kent
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2022
Antwort von Front Office Team am 23. Aug. 2022
Dear Kent,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,Front Office Team
10/10 – Hervorragend
Brahim
Mit der Familie gereist
12. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer war top …
Brahim
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Front Office Team am 23. Aug. 2022
Dear Brahim,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,Front Office Team
8/10 – Gut
Sonja
8. Aug. 2022
Sonja
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
8/10 – Gut
Carmen
17. Juli 2022
Carmen
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Front Office am 20. Juli 2022
Apreciada Carmen,
Muchas gracias por su comentario positivo acerca de nuestro hotel!
Nos alegra que Ud. haya disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder pronto verle de vuelta.
Atentamente,
Front Office Team
4/10 – Schlecht
hans peter
7. März 2022
Verbesserungswürdig: Personal & Service
hans peter
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira am 9. März 2022
Dear Mr. Hans,
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Sincerely,
10/10 – Hervorragend
Patrick
28. Okt. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Patrick
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
10/10 – Hervorragend
Gwenael
Mit einer Gruppe gereist
24. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Emplacement tres propre et moderne. Excellent acceuil de la part du personnel. L'hôtel est toutefois situé assez loin du centre ville a pied, mais en taxi ca se fait bien.
Gwenael
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
8/10 – Gut
Ruth
23. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ruth
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
6/10 – Okay
NIKKI
20. Mai 2024
Gut: Sauberkeit
NIKKI
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
4/10 – Schlecht
Kadejiah
Mit der Familie gereist
20. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
I was not offered the care package ( tooth brush, slippers, robe and etc) My family came in the day after me, and was given a care, package, and other items that I did not receive. Once we arrived on the cruise my family was talking about how nice custom service was and the items they received, I would like the hotel to treat all people the same.
Kadejiah
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira am 22. Mai 2024
Dear Kadejiah, We appreciate your feedback and thank you for bringing this matter to our attention. We strive to provide the same level of service to all of our guests and it appears that we fell short in your case. We have different categories of rooms at the property (each category has different amenities). Anyway, if you had told us at the front desk we would have been more than happy to bring it to you.We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel for a more seamless experience in the future.Sincerely,Guest Experience Department
8/10 – Gut
April
Mit der Familie gereist
20. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was lovely and staff was great. Not the best location for sightseeing.
April
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Imelda
19. Mai 2024
Gut: Sauberkeit
Imelda
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Terence, Corona
Mit der Familie gereist
17. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Enjoyed hotel but a little far from everything.
Terence
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Andres
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
17. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es un buen hotel con un buen costo beneficio para la ciudad. Es una poco lejos de algunas cosas pero igual es muy buena opción
Andres
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Anne
Mit der Familie gereist
14. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were able to drop off luggage before checkin, which was extremely helpful so we could start touring. Staff were helpful, accommodating, knowledgeable and fun to converse with! Convenient access to taxis.,
Anne
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
8/10 – Gut
Julius
14. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice and refreshing place.
Julius
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Experience Department am 14. Mai 2024
Dear Julius,Thank you for your glowing review of our hotel.We look forward to welcoming you back to our hotel very soon. Sincerely, Guest Experience Department
10/10 – Hervorragend
JUDITH, Cocoa
Mit der Familie gereist
9. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property was very clean and comfortable. Desk staff very helpful.
JUDITH
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Experience Department am 11. Mai 2024
Dear Judith, Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and we truly appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back again in the near future. Sincerely, Guest Experience Department
10/10 – Hervorragend
Milan
Mit dem Partner gereist
9. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Milan
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Experience Department am 11. Mai 2024
Dear Milan, Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and we truly appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back again in the near future. Sincerely, Guest Experience Department
10/10 – Hervorragend
Helene
8. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Helene
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Experience Department am 11. Mai 2024
Dear Helene, Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and we truly appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back again in the near future. Sincerely, Guest Experience Department
10/10 – Hervorragend
Cheryl
5. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is very clean! Staff is friendly, helpful and kind. I enjoyed my stay. I will stay again if in Barcelona.
Cheryl
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
8/10 – Gut
Monica Del
Mit einer Gruppe gereist
27. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
personale molto attento e disponibile
Monica Del
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira am 29. Apr. 2024
Dear Monica,Thank you for the great review of our hotel and our staff! We are glad that you enjoyed your stay and found our team to be attentive and helpful. We hope to see you again very soon.Sincerely, Guest Experience Department
10/10 – Hervorragend
Aldo
Mit der Familie gereist
24. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall, it was very clean and staff were very friendly and helpful. Only thing I didn’t like was the lack of gym equipment.
Aldo
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Experience Department am 25. Apr. 2024
Dear Aldo, Thank you for taking the time to share your detailed feedback. We are glad you had a good stay with us and we hope to welcome you back to our hotel very soon.Sincerely, Guest Experience Department
10/10 – Hervorragend
Madeline
Mit der Familie gereist
24. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean with very friendly & professional staff. Great breakfast!
Madeline
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Experience Department am 25. Apr. 2024
Dear Madeline, Thank you for taking the time to share your detailed feedback regarding our staff and breakfast buffet.We are glad you had a good stay with us and we hope to welcome you back to our hotel very soon.Sincerely, Guest Experience Department