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Bewertungen von Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira

4 out of 5
Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira
Carrer dels Alts Forns, 40, Barcelona

Bewertungen

9,2

Wunderbar

313 von insgesamt 461 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
107 von insgesamt 461 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
20 von insgesamt 461 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 461 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
15 von insgesamt 461 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Niklas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein schönes und sauberes Hotel. Die Rezeption war jederzeit nett und konnte uns jede Frage beantworten und hat uns sehr gut geholfen. Um das Hotel herum ist es eine komische Gegend. Da das Hotel aber Security direkt hat, hat man sich immer sicher gefühlt. Buchen würde ich es immer wieder.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jolanthe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mein Zimmer hatte alles, was ich bräuchte. Der Ausblick von der 10.Etage auf Barcelona war wunderschön. Das Frühstücksbuffet ließ keine Wünsche offen , es gab immer sehr viel Auswahl.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Heinrich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira am 23. Apr. 2024
Dear Heinrich,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

8/10 – Gut

René

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Location of the Hotel was good! Apartment is showing significant signs of wear!!
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira am 19. Apr. 2024
Dear René, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Hervorragend

Celine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Experience Department am 10. Apr. 2024
Dear Celine, Thank you for the great review of our hotel.We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Experience Department

8/10 – Gut

Jonathan

Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira am 23. Apr. 2024
Dear Jonathan,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Hervorragend

Irina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Uns hat der Unterkunft sehr gut gefallen! Sauber, freundliche Personal, sehr reichhaltige Frühstück ! Alles Super!
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Experience Department am 10. Apr. 2024
Dear Irina,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Hervorragend

Claudia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira am 22. März 2024
Dear Claudia,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Hervorragend

Hrvojka

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr gut 👍
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira am 6. März 2024
Dear Hrvojka,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Hervorragend

Felix

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles, modernes Hotel in guter Lage
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Experience Department am 25. Feb. 2024
Dear Felix, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Experience Department

10/10 – Hervorragend

Alexandra

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Sehr schönes Hotel mit toller Dachterrasse.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Experience Department am 17. Jan. 2024
Dear Alexandra,Thank you for the great review of our hotel and our staff!We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

8/10 – Gut

Bugra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest Experience Department am 17. Jan. 2024
Dear Bugra,Thank you for the great review of our hotel and our staff!We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

8/10 – Gut

Stephan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Antwort von Guest Experience Department am 25. Feb. 2024
Dear Stephan, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Experience Department

10/10 – Hervorragend

Thorsten-Kay

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Nice place
Everything was great
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Guest Experience Department am 24. Nov. 2023
Dear Thorsten-Kay,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Experience Department

10/10 – Hervorragend

Claudia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal!!
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Front Office Team am 31. Okt. 2023
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Experience Department

8/10 – Gut

Marcel Julius

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Unterkunft war eigentlich völlig in Ordnung, sowohl Sauberkeit, Service an der Rezeption, Frühstücksbuffet etc. haben gepasst. Auch die Zimmer waren schön und sauber. Ein kleiner negativer Beigeschmack: das Personal an der Hotelbar war (bis auf einen Mitarbeiter) völlig überfordert, eigentlich unfähig.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira am 23. Sept. 2023
Dear Marcel Julius,Thank you for the great review of our hotel and our staff! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Ivan LaraHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Andreas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unglaublich tolles, modernes Hotel. Parkhaus mit sicherem Zugang ist vorhanden. (Preis 25€ pro Tag). 2 Ladestationen für Elektrofahrzeuge vorhanden. Tolles Frühstück und gutes Abendessen. Beachten Sie die Lage des Hotels (30 Minuten zu Fuß von der Innenstadt entfernt). Für Anreisende mit eigenem Auto perfekt.
Antwort von Front Office Team am 19. Sept. 2023
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Front Office

10/10 – Hervorragend

Michaela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Front Office Team am 25. Aug. 2023
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,Front Desk

10/10 – Hervorragend

Thorsten

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal, tolles Hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Front Office Team am 6. Apr. 2023
Dear Thorsten,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,Front Office Team

10/10 – Hervorragend

Fatih

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice staff (special Raquel) and very clean hotel. I would recommend everyone to stay there.
Antwort von Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira am 21. Feb. 2023
Dear Faith,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Ivan LaraHotel Manager

6/10 – Okay

Sailaya

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I had to pay 20 Euro Per night for the parking and for the citytax. They unfortunately didnt mentioned that the parking was exclusive. Really expensive.
Antwort von Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira am 9. Jan. 2023
Dear Sailaya,Thank you for the great review of our hotel!About the issue with the parking in our services you can see that we have parking but has an additional cost. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Ivan LaraHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Shahed

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super, zentral sehr sauber.
Antwort von Front Office Team am 29. Dez. 2022
Dear Shahed,Thank you for the review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,Front Office Leonardo Royal Barcelona Fira

10/10 – Hervorragend

Caroline

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles super, sehr sauberes und gepflegtes Hotel!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira am 25. Okt. 2022
Dear Caroline,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Ivan LaraHotel Manager

8/10 – Gut

Massimo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Seit neusten wird Umweltfreundlichkeit bewertet, was genau soll man da bewerten?
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira am 25. Okt. 2022
Dear Massimo,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Ivan LaraHotel Manager

8/10 – Gut

Michelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Kelvin

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Astrid

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Kent

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me and my friend stayed one week from Monday to Sunday. The pool on the top is very good and also the bar keeper does a great job. Eating at the hotel itself tough was a bit regretful. Because we waited much too long just to order a drink. It happened twice in that week and there were not many people eating. The hotelservice is very good and the rooms are clean from the beginning, also they did a hotelroom service after 10 o clock in the morning every day. I would recommend this hotel especially for people using the metro to the center of Barcelona.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2022
Antwort von Front Office Team am 23. Aug. 2022
Dear Kent,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,Front Office Team

10/10 – Hervorragend

Brahim

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer war top …
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Front Office Team am 23. Aug. 2022
Dear Brahim,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,Front Office Team

8/10 – Gut

Sonja

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

8/10 – Gut

Carmen

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Front Office am 20. Juli 2022
Apreciada Carmen, Muchas gracias por su comentario positivo acerca de nuestro hotel! Nos alegra que Ud. haya disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder pronto verle de vuelta. Atentamente, Front Office Team

4/10 – Schlecht

hans peter

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira am 9. März 2022
Dear Mr. Hans, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Gwenael

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Emplacement tres propre et moderne. Excellent acceuil de la part du personnel. L'hôtel est toutefois situé assez loin du centre ville a pied, mais en taxi ca se fait bien.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Ruth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

NIKKI

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Kadejiah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
I was not offered the care package ( tooth brush, slippers, robe and etc) My family came in the day after me, and was given a care, package, and other items that I did not receive. Once we arrived on the cruise my family was talking about how nice custom service was and the items they received, I would like the hotel to treat all people the same.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira am 22. Mai 2024
Dear Kadejiah, We appreciate your feedback and thank you for bringing this matter to our attention. We strive to provide the same level of service to all of our guests and it appears that we fell short in your case. We have different categories of rooms at the property (each category has different amenities). Anyway, if you had told us at the front desk we would have been more than happy to bring it to you.We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel for a more seamless experience in the future.Sincerely,Guest Experience Department

8/10 – Gut

April

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was lovely and staff was great. Not the best location for sightseeing.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Imelda

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Terence, Corona

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Enjoyed hotel but a little far from everything.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Andres

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es un buen hotel con un buen costo beneficio para la ciudad. Es una poco lejos de algunas cosas pero igual es muy buena opción
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Anne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were able to drop off luggage before checkin, which was extremely helpful so we could start touring. Staff were helpful, accommodating, knowledgeable and fun to converse with! Convenient access to taxis.,
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Julius

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice and refreshing place.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Experience Department am 14. Mai 2024
Dear Julius,Thank you for your glowing review of our hotel.We look forward to welcoming you back to our hotel very soon. Sincerely, Guest Experience Department

10/10 – Hervorragend

JUDITH, Cocoa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property was very clean and comfortable. Desk staff very helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Experience Department am 11. Mai 2024
Dear Judith, Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and we truly appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back again in the near future. Sincerely, Guest Experience Department

10/10 – Hervorragend

Milan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Experience Department am 11. Mai 2024
Dear Milan, Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and we truly appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back again in the near future. Sincerely, Guest Experience Department

10/10 – Hervorragend

Helene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Experience Department am 11. Mai 2024
Dear Helene, Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and we truly appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back again in the near future. Sincerely, Guest Experience Department

10/10 – Hervorragend

Cheryl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is very clean! Staff is friendly, helpful and kind. I enjoyed my stay. I will stay again if in Barcelona.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Monica Del

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
personale molto attento e disponibile
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira am 29. Apr. 2024
Dear Monica,Thank you for the great review of our hotel and our staff! We are glad that you enjoyed your stay and found our team to be attentive and helpful. We hope to see you again very soon.Sincerely, Guest Experience Department

10/10 – Hervorragend

Aldo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall, it was very clean and staff were very friendly and helpful. Only thing I didn’t like was the lack of gym equipment.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Experience Department am 25. Apr. 2024
Dear Aldo, Thank you for taking the time to share your detailed feedback. We are glad you had a good stay with us and we hope to welcome you back to our hotel very soon.Sincerely, Guest Experience Department

10/10 – Hervorragend

Madeline

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean with very friendly & professional staff. Great breakfast!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Experience Department am 25. Apr. 2024
Dear Madeline, Thank you for taking the time to share your detailed feedback regarding our staff and breakfast buffet.We are glad you had a good stay with us and we hope to welcome you back to our hotel very soon.Sincerely, Guest Experience Department