Speisen im Freien

Bewertungen von INNSiDE by Melia Barcelona Apolo

4 out of 5
INNSiDE by Melia Barcelona Apolo
Avinguda del Paral.lel, 57-59, Barcelona, Barcelona

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

297 von insgesamt 409 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
83 von insgesamt 409 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
15 von insgesamt 409 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 409 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
7 von insgesamt 409 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Elif

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Sabine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel und Personal ist gut, unmittelbare Umgebung nicht schön und Ausblick nicht empfehlenswert. Entfernung zur Rambla und dem Hafen aber gut 👍
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Belén Sánchez, Guest Relations Manager am 28. März 2024
Hey Sabine,hab vielen lieben Dank für dein nettes Feedback zu unserem Hotel.Es freut uns sehr, dass es dir bei uns insgesamt gefallen hat und du den Service unseres Hauses lobst.Dieses Lob geben wir gern an unser Team weiter. Auch, dass du mit der Ruhe in deinem Zimmer und der Atmosphäre unseres Hauses zufrieden warst, lesen wir gern.Es tut uns leid zu lesen, dass die Aussicht nicht ganz deinen Vorstellungen entsprochen hat.Hoffentlich besuchst du uns auch in der Zukunft wieder, wir freuen uns schon darauf.Freundliche Grüße,Belén Sánchez, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Nina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Pawel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles war in Ordnung Leider kein Bügeleisen vorhanden…. Wäre schon cool einen zu haben.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Belén Sánchez, Guest Relations Manager am 28. Feb. 2024
Lieber Pawel, wir bedanken uns dafür, dass Du Dir die Zeit genommen hast, uns eine Bewertung zu hinterlassen.Es hat uns riesig gefreut, dass du mit uns rundum zufrieden warst und wir möchten die Gelegenheit nutzen, um uns recht herzlich für deinen Besuch zu bedanken. Alles Gute und hoffentlich bis bald!Belén Sánchez, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Jan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super freundliches Personal. Das Frühstück war mega und die lage des Hotels ist einfach spitze. Dieses Hotel können wir wirklich nur weiterempfehlen.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Belén Sánchez, Guest Relations Manager am 28. Feb. 2024
Hey Jan,ich freue mich sehr über deine tolle Bewertung!Wir sind von deinem Kommentar mehr als begeistert. Toll, dass du mit dem sauberen Zimmer mehr als zufrieden warst und dir unser super leckeres Frühstück gut geschmeckt hat. Deinen Kommentar zu unserem Team geben wir sehr gerne weiter, darüber freuen wir uns immer.Komm' uns doch gern bald wieder besuchen, das wär super!Bis dahin, ServusBelén Sánchez, Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Lars

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Sehr laut zur Straße hin und in Zimmern von x30 bis x70 mit U-Bahn Geräuschen und Straßenpartyunterhaltung
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Carlos David Higuera Guest Relations Coordinator am 13. Feb. 2024
Hallo Lars, vielen Dank für deine positive Bewertung unseres INNSiDE Barcelona Apolo! Es freut uns, dass du mit unserem Hotelkonzept und unserer Lage insgesamt zufrieden warst.Schade, dass du dich bezüglich des Verkehrs nicht direkt an unsere Rezeption gewendet hast.Gerne hätten wir dir ein Zimmer in einem ruhigeren Bereich angeboten.Hoffentlich besuchst du uns auch in Zukunft wieder.Freundliche GrüßeCarlos David HigueraGuest Relations Coordinator

10/10 – Hervorragend

Sung min

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traveled with 2 kids 9 and 11. We received a big room with seperate small room with bedsofa. Hotel offers complemtary minibar and bike rental service. Except the view from the room the hotel is great.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Belén Sánchez, Guest Relations Manager am 23. Jan. 2024
Dear Sung Min, Thank you for providing us with your feedback.We are delighted that your family enjoyed the spacious accommodations and the complimentary minibar. Our bike rental service is yet another way we strive to provide exceptional experiences, allowing guests to explore Barcelona with ease. While we regret to hear that the view from your room did not meet your expectations, we hope that the silent serenity of our soundproofed rooms and the cultural vibrancy of our location contributed positively to your stay.We all hope to welcome you back in the future!Best wishes,Belén Sánchez, Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Yusuf

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Marec von, Witten

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Peter

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes 4-Sterne-Hotel und nur wenige Minuten zu Fuß bis Port Vell
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Belén Sánchez, Guest Relations Manager am 2. Okt. 2023
Hey Peter,ich freue mich sehr über deine tolle Bewertung!Es freut uns sehr, dass du unsere Lage in der Nähe von Port Vell und den Komfort unserer Zimmer genossen hast. Wir sind stolz darauf, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bieten. Wir nehmen deine Anmerkungen bezüglich der Sauberkeit und des Hotelzustands zur Kenntnis und bedauern, dass wir in diesen Bereichen nicht vollständig überzeugen konnten. Wir arbeiten ständig daran, unseren Service und unsere Einrichtungen zu verbessern, um unseren Gästen ein noch besseres Erlebnis zu bieten.Wir würden uns über deinen erneuten Besuch sehr freuen.Herzliche Grüße,Belén Sánchez, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Martina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had an amazing stay at Innside, friendly and kind people, breakfast was really nice sitting outside! We´ll come back - hopefully very soon
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Belén Sánchez, Guest Relations Manager am 11. Aug. 2023
Hi Martina!It’s kind of you to leave this awesome review.We are all thrilled that you enjoyed every aspect of your stay and that our team members added to this experience positively.It is great to hear that you were able to make the most of our tasty breakfast, and hope it kick-started your day.We hope to see you again on a future visit.Kind regards,Belén Sánchez, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Julian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
hh
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Carlos David Higuera Guest Relations Coordinator am 27. Juli 2023
Hi Julian,vielen Dank für deine tolle Bewertung!Wir haben sehr gerne gelesen, dass du einen rundum schönen Aufenthalt in unserem Hotel hattest und mit dem freundlichen Service unserer Mitarbeiter mehr als zufrieden warst. Dies geben wir unserem Team sehr gerne weiter.Wir hoffen, dich bald wieder mal bei uns zu sehen.Viele GrüßeCarlos David HigueraGuest Relations Coordinator

6/10 – Okay

Vahid

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bis auf ein paar Kleinigkeiten war das Hotel selber in Ordnung, jedoch leider die Umgebung nicht!
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Carlos David Higuera Guest Relations Coordinator am 21. Juli 2023
Hallo Vahid,danke, dass du Dir die Zeit genommen hast uns eine Bewertung zu schreiben.Es freut uns sehr, dass Sie mit dem Hotel selbst zufrieden waren und unsere Einrichtungen und den Service schätzen. Wir bedauern jedoch, dass die Umgebung des Hotels nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Unser Hotel befindet sich im Herzen von Barcelona, in der Nähe von Las Ramblas, dem Hafen und der Fira, was es zu einem idealen Ausgangspunkt für die Erkundung der Stadt macht. Wir verstehen, dass die Umgebung nicht jedermanns Geschmack sein kann, aber wir hoffen, dass die zentrale Lage und die Nähe zu vielen Sehenswürdigkeiten und Veranstaltungsorten Ihren Aufenthalt dennoch angenehm gemacht haben.Wir freuen uns schon auf deinen nächsten Besuch bei uns.Viele Grüße,Carlos David HigueraGuest Relations Coordinator

10/10 – Hervorragend

Isabell

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Amira

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr gutes und sauberes Hotel
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023

8/10 – Gut

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Franz

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war ein sehr entspannter und unkomplizierter Aufenthalt! Zental gelegenes Hotel mit U Bahn, Bus und Taxi vor der Haustür.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Aulona

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir waren mit allem sehr zufrieden
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

8/10 – Gut

Hans-Jörg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Yurislaidis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Elmer, Miami

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location and friendly staff
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Belén Sánchez, Guest Relations Manager am 27. Mai 2024
Dear Elmer,Thank you for such a great review.We're absolutely thrilled to hear you found our location convenient and our staff friendly – they're truly the heart of our hotel! Rest assured, we're committed to providing thoughtful touches to the everyday essentials and ensuring your stay is enveloped in comfort. We're delighted you noticed the intricate details we've woven into our room amenities, aiming to enrich every stay with a touch of local culture. While our hotel condition gleamed at its best for you, we're also making smart changes to keep our ecological footprint light, and we're glad it resonated with you. Should your adventures bring you back, remember that an array of organic and healthy drinks await in your minibar, because no need to ask, no need to go thirsty!We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Belén Sánchez, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Dayana, miami

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Adrianne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is clean, beautiful, confortable, well located, nice staff, good food.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Belén Sánchez, Guest Relations Manager am 27. Mai 2024
Dear Adrianne,Thank you for such a positive review.We're over the moon to hear that our hotel tickled your fancy with its cleanliness, beauty, and cosy nooks, and that our location hit the sweet spot for your Barcelona adventure. A tip of the hat for noting our team's dedication to service with a smile and our scrumptious food that left a good taste in your mouth. Sometimes, the stars align just right, and we're thrilled that was the case during your stay!It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Belén Sánchez, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Katherine

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel, metro is close by and goes directly to Sagrada Familia.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Belén Sánchez, Guest Relations Manager am 27. Mai 2024
Dear Katherine,Thank you for such a positive review.We're over the moon to hear that our hotel tickled your fancy, with the metro whisking you away to the architectural marvel that is Sagrada Familia! It's thrilling to know that the room cleanliness, hotel condition, service, and amenities all scored top marks in your book. Our team takes great pride in ensuring each corner of our urban retreat enriches every stay, from the organic and healthy drinks waiting in your minibar to the delicately designed rooms ensuring you make the most of your stay. And let's not forget, our experts-curated events are just waiting to add a dash of local culture to your Barcelona adventure!It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Belén Sánchez, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Casey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Jody, Garland

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Area is kinda of sketchy with petty thief’s, porn shops across the street, limited dining close by and a 10 min walk to Las Ramblas. Hotel was nice, clean and modern, staff were excellent hotel breakfast was just ok, might be better off going somewhere else local, but there was a good variety of breakfast options @ the hotel buffet
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Belén Sánchez, Guest Relations Manager am 22. Mai 2024
Dear Jody, Thank you for taking the time to review your stay.We're thrilled you found our hotel to be a modern oasis with a team that sparkled with excellence, much like the twinkling stars above our charming city! It's fantastic to hear that our buffet spread tantalized your taste buds, even if you're curious to explore local bites. As for the eclectic vibrancy of the neighborhood, it's part of the city's rich tapestry, though we understand it may not be everyone's cup of tea. Rest assured, the peaceful cocoon of our delicately designed rooms is always ready to welcome you back from your urban adventures. And yes, while our breakfast aims to delight, we appreciate your candid thoughts and are always exploring ways to make that first meal of the day even more satisfying. Remember, Stay Curious, for every corner in Barcelona has a story to tell!We are looking forward to welcoming you again. All the best!Belén Sánchez, Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Fatma

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Couple stay for 3 nights. Everything was great (great location, very accessible, clean and comfortable rooms..) However, it was raining very early in the morning at one day and because of the roof metallic installations, the noise was extreme! We were awake at 4AM because of the noise and couldn’t sleep again until the rain stopped at 10AM. I believe the hotel team should revisit having these installations nearby rooms.. we noticed that we weren’t the only ones having this problem. Rooms near these installations should maybe have Better sound insulation? But except that problem, everything was amazing!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Belén Sánchez, Guest Relations Manager am 22. Mai 2024
Dear Fatma, We would like to thank you for this review about your recent experience in our hotel.We're thrilled to hear you enjoyed the prime location, accessibility, and the coziness of our rooms! It's always our pleasure to provide those thoughtful touches to the everyday essentials. On the flip side, we're sorry to hear about the early morning serenade courtesy of the rain and our roof installations. While our rooms are designed for tranquility, it seems that Mother Nature had her own plans. We'll certainly look into your suggestion for better sound insulation in those areas. Thank you for bringing it to our attention and rest assured, we aim for your next stay to be accompanied by nothing but the sweetest dreams!We hope to welcome you back. Best wishes,Belén Sánchez, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Derek

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We stayed for one night before going on our first mediterranean cruise, staff were so friendly and professional. On arrival they gave us a free upgrade to our room, which was amazing. They organised a taxi for the next day to take us to the port. I would recommend this hotel to family and friends
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Andrzej

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff ,really nice rooms as well
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Belén Sánchez, Guest Relations Manager am 27. Mai 2024
Dear Andrzej,Thank you for such a great review.We're over the moon to hear that our staff's friendliness and the room's charm hit the mark for you! Thank you for spotlighting our team's efforts and the pristine condition of our accommodations - it's music to our ears. Our carefully curated amenities are like hidden treasures, and we're thrilled they enhanced your stay. Each room is indeed a canvas, showcasing the vibrant spirit of local artists, and it seems you've had a taste of that creative bliss. Remember, our door is always open for another chapter in your travel tales!We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Belén Sánchez, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Jacques

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Malcolm

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Hotel is fantastic - rooms and communal facilities are modern, clean and well equipped. The staff are professional, friendly and helpful. The choice and quality of food for breakfast is possibly the best I've ever experenced at a hotel. The terrace outside the breakfast room is also used as a bar/diner in the evening and is a very pleasant, quiet space in a busy city. The Hotel is well connected to public transport with two metro lines, the Monjuic Funicular and a bus stop directly outside the Hotel allowing easy access to Pz Espanya and Catalunya (for Airport and Tourist buses), and the key sights (e.g. Sagrada Familia, Casa Batllo, Montjuic) in less than 15 minutes. The Port and La Rambla are within walking distance. Until the last evening of our stay, I would have given a 10/10 review. Sadly, during dinner at a nearby restaurant my mobile phone was stolen. The support and advice from the Hotel staff was great. Tourists are warned about the risks of pickpockets in La Rambla. In reality this is a problem everywhere in Barcelona according to Local Police - and particularly Raval and Paral-lel where the hotel is situated. In summary, if you're prepared to accept the risks to visit the unique sites of Barcelona I thoroughly recommend INNSIDE Apolo. Personally, until the police get control of petty crime and risks to tourists i will give Barcelona a miss and visit 'safer' cities in Spain (with equally unique sights to visit) like Valencia.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Shannon

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
The room was so hot and when I called down to request the AC to be fixed, nobody came up. Was an inconvenient location because it was hard to get a taxi
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Dalia

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Zero service. Not even basic service that you can get in a one Star hotel. Starting from carrying ur own bags to coming down in the middle of the night for water, to the attitude and complete rudeness of the staff and if u are frustrated from their lack of professionalism and service they simply tell u go find somewhere else. I have never in my life paid money to be mistreated. I chose the hotel in the beginning because the rating was wonderful though it was a four-star hotel, not five star as I normally would go for, but I thought the location was convenient and as long as the service is wonderful that’s all I care about to be shocked upon arrival that I need to carry my bags on my own zero help or concierge service everything is almost self service . They simply just take money for the room and everything else you have to do yourself Even if you wake up early and you want to have your coffee in the room, they will ask you to come down and carry it yourself. Honestly, it Was a waste of money and complete frustration. On top of that The rudeness and the attitude that question answering you, we don’t work for you. I’m sorry if you don’t want to work for me don’t take my money. Simply any traveler, specially ones who are going on a vacation they will be only looking forward to relaxation and a great service. And don’t you dare forget your key because it will be an interrogation with request of all your documents ignoring that they are in the room that you don’t have a key for
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

April

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
To me, the staff were not welcoming of persons of color. We were invisible to them. Our experience was not a good one!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Mae

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Centrally located for everything we wanted to do!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Belén Sánchez, Guest Relations Manager am 10. Mai 2024
Dear Mae, We would like to thank you for this review about your recent experience in our hotel.Your enthusiasm shines brighter than the Barcelona sun! We're thrilled that our central location served as the perfect launchpad for your adventures. Our team is over the moon knowing that the cleanliness, condition, service, and amenities of our hotel hit the mark for you. It's music to our ears to hear that everything was 100% satisfactory – that's the tune we love to play by! Remember, next time you're exploring the heart of Barcelona's vibrant culture, our charming terrace awaits for a tranquil escape under the stars, and our rooms with Chromecast technology are ready to offer those thoughtful touches to your everyday essentials. Stay Curious!We hope to welcome you back. Best wishes,Belén Sánchez, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Daniela

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had an amazing night! The agents were lovely and made us feel at home! The hotel was clean and it location was ideal. We will go back ❤️
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Belén Sánchez, Guest Relations Manager am 10. Mai 2024
Dear Daniela,Thank you for such a positive review.Your words are like a fresh breeze on our urban terrace, and it's heartwarming to know you found our abode clean and ideally located for your adventures. We're thrilled to pieces that our agents rolled out the red carpet for you, making you feel right at home. It's guests like you that fill our charming hotel with laughter and our art-infused corners with even more life. Remember, those free soft drinks in your minibar are waiting to toast to your next visit!It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,Belén Sánchez, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

joyce

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room very clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Belén Sánchez, Guest Relations Manager am 10. Mai 2024
Dear Joyce,Thank you for such a positive review.We're pleased that you had a pleasant stay with us and appreciated our high standards.It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,Belén Sánchez, Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Nazanin

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The hotel was well maintained, modern style and clean. Room was spacious the beds were large and confy! The only problem was the neighborhood that wasn’t safe and clean.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Belén Sánchez, Guest Relations Manager am 10. Mai 2024
Dear Nazan, We would like to thank you for this review about your recent experience in our hotel.Thank you for highlighting the modern style and cleanliness of our hotel, as well as the spacious and comfortable beds that add thoughtful touches to the everyday essentials. It's music to our ears that you experienced the delight of our delicately designed rooms. We also appreciate your candid feedback on the surrounding neighborhood. While we strive to offer an oasis of comfort, we understand that urban adventures sometimes come with vibrant street life. Remember, our team is always on hand to ensure you feel safe and to guide you to the serene spots in the city. And when it's time to retreat, our superior rooms await, enveloping you in art and quietude, allowing you to Stay Curious safely within our walls.We hope to welcome you back. Best wishes,Belén Sánchez, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Jasmine Sara

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was wonderful, staff was very polite and helpful. The hotel is in a great location and a walkable distance from the beach and gothic quarter. Highlight recommend and will definitely return. The hotel also has its own taxi stand.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Mrinal

Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Rosanna

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good experience
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Gwyneth

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were incredible! So friendly and helpful . Hotel is spotless. They have the most fantastic club sandwich! Which we r buoyed through room service . Great hotel !
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Mitchel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Terrific hotel. Great location. But….DO NOT take a street view room 😀. You’re gonna want to sleep at night. BCN folks know how to paaaarty - even at 4:40am !!! That aside, breakfast 10/10. Close to Rambla. Walking distance for our 65 y. o. legs wasn’t a problem. Enjoy !
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Belén Sánchez, Guest Relations Manager am 14. Mai 2024
Dear Mitchel, Thank you for taking the time to review your stay.For your next visit, consider letting us surprise you with a room that not only promises silence but also those thoughtful touches to the everyday essentials. We're all about ensuring that your stay is as comfortable and enjoyable as possible. And speaking of enjoyment, our location is indeed perfect for embracing the heartbeat of Barcelona and uncovering its cultural treasures. Stay Curious and let us guide you to the hidden gems that enrich every stay.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Belén Sánchez, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Francis Estrella

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Lorie, Kelowna

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Belén Sánchez, Guest Relations Manager am 14. Mai 2024
Dear Lorie,Thank you for such a positive review.We are pleased that we were able to meet your expectations.It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,Belén Sánchez, Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Claire

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Florence

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Peter

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
We liked the hotel, and would have come back apart from two things. The first is the air-conditioning in the room, this was preset at 19 C and we could not change this. As it was cold outside during our stay in April, our room was cold at night and we found it uncomfortable The second issue is that there is a nightclub on the other side of the block in which the hotel is situated. People were coming out of this club and walking down the side street underneath our bedroom window and shouting and generally being noisy till around 2.30 in the morning , which meant that we could not sleep.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Belén Sánchez, Guest Relations Manager am 29. Apr. 2024
Dear Peter,Thank you for taking the time to review your stay.We are sorry to hear of the issues which you faced with the air conditioning system and the outside noise and regret that you had not made us aware of this while on-site so we could have given you an inmediate solution.Our team members are always on hand to assist you with anything you may require to ensure your stay is one of comfort.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,Belén Sánchez, Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Anne, Sutton West

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024