Fassade der Unterkunft

Bewertungen von Hotel El Palace Barcelona

5 out of 5
Hotel El Palace Barcelona
Gran Via de les Corts Catalanes 668, Barcelona

Bewertungen

9,6

Außergewöhnlich

706 von insgesamt 825 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
73 von insgesamt 825 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
27 von insgesamt 825 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 825 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
12 von insgesamt 825 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Tolga

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bin seit langem mal wieder begeistert von einem Hotel. Da ich selbst lange Zeit in der Branche gearbeitet habe und auch weiß worauf es ankommt, bin ich zugegebenermaßen manchmal sehr kritisch. Wichtiger als die Einrichtung, die einfach nur grandios ist, war mir der Service und die Aufmerksamkeit des freundlichen Personals. Ich habe leider oft erleben müssen, dass man sehr viel Geld bezahlt und sich nicht wert geschätzt fühlt. Hier ist das anders. Nicht nur die Einrichtung ist hier Old school (im positiven Sinne) sondern auch die Manieren und die Aufmerksamkeit. Genauso wie ich es mag. Perfekt!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations Team am 18. März 2024
Dear Mr. Ekici,We would like to thank you for sharing your ratings with us regarding your recent stay at El Palace.We are happy to know you enjoyed your overall stay with us. It is our pleasure to know that our team has reached the main goal, which is no other than the satisfaction of our guests ‘needs. We hope to welcome you back in the nearest future. Sincerely,

8/10 – Gut

David

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Relations Team am 20. März 2024
Dear Mr. RichterThank you for taking the time to leave your rating about your experience at Palace. We thank you for the time you took to share your testimony and we would be delighted to welcome you back to El Palace, should you return to Barcelona in the near future.We remain at your entire disposal.Sincerely,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022
Antwort von Guest Relations am 26. Apr. 2022
Dear Mr./Mrs. Thank you for choosing El Palace Barcelona and sharing your experience with us. We thrive on constructive criticism and feedback as it is truly through the eyes of the guest that we see the opportunities before us. We thank you for the time you took to share your testimony and we would be delighted to welcome you back to El Palace, should you return to Barcelona in the near future. Sincerely, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr Central und gutes hotel für ein angemessenes Preis. Ich würde es suf jeden Fall weiter empfehlen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Jean Marie Le Gall am 24. Okt. 2018
Dear Mr. and Mrs., I would like to thank you for sharing your ratings and comments with us regarding your recent stay at El Palace through the Expedia.com website. We are elated to read your positive feedback, since nothing makes us more joyful than knowing that we have achieved our main objective, which is no other than the satisfaction of our guests. Rest assured that we shall be encouraged by your testimony to continue working to offer our clients our best and most accurate service at all times. We thank you for the time you took to share your testimony and we would be delighted to welcome you back to El Palace, should you return to Barcelona in the near future. Looking forward to the pleasure of personally meeting you during your next visit, I remain at your entire disposal. Sincerely, Jean Marie Le Gall General Manager

8/10 – Gut

Sven, Flensburg

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Günstigster Cocktail ab 18 €
Günstigster Cocktail ab 18 €, Flaschen Bier also nicht einmal vom Fass ab 8 € Ganz ehrlich das Hotel ist sonst super, aber essen oder etwas trinken sollte man woanders! Übrigens Frühstück gibts da schon ab 29 € pro Person 😂😂😂
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2017

8/10 – Gut

henry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Carsten u. Ralf, Berlin/Osnabrück

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Idealer Ausgangspunkt für tolle Städtereise
Das Hotel ist wirklich vom ersten Augenblick TOLL ... supernettes Personal und unser Zimmer war einfach der Hammer. Riesengroß, tolles Bad, getrenntes WC ... was will man mehr! Super sauber und ein wirkliches HIGHLIGHT dieser Reise! DANKE!!!!!

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut
Der Aufenthalt war sehr schön, das Hotel ist hervorragend, jedoch die Hilfsbereitschaft des Concierge sehr mangelhaft. Das Service im Barbereich generell extrem langsam.

10/10 – Hervorragend

Uwe, BRD

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Supper, mit einer kleinen Macke!!!
Vorweg möchte ich sagen, das Hotel ich sehr schön, sehr gepflegt und man hat das leichte Gefühl durch die tolle Einrichtung, huntert Jahre in die Vergangenheit getaucht zu sein. Sher freundliches Personal. Modernes und sauberes Bad. Perfektes Englisch, Deutsch, Fanzösisch, Spanisch sogar Polnisch konnte Gästen von der Hotelmanagerin geholfen werden. Es war zauberhaft. Uns war der Service sehr wichtig, denn wir waren über Ostern in Bacelona und es regnete immer wieder. Manchmal konnten wir erst mittags raus und die Stadt erkunden. Daher hatten wir ein ausgiebiges und langes Frühstück... Ich gab dem Hotelservice eine Drei. Das hat folgenden Hintergrund: Wir kamen in den Frühstückssalon, in welchem wir in einer Reihe von anderen hungrigen Gästen warten durften. Als wir dann ca. 15min. später unseren Platz bekamen und Buffet wählten, waren die Rühreier kalt. Ich fragte nach Besteck um den Salat auf meinen Teller zu bekommen und mir wurde das des Schinken gereicht. Salz gab es nur eins, für den ganzen Frühstückraum, ich machte mich also auf die Suche nach diesem, da die Bedienung mich einfach vergessen und stehengelassen hatte. Als ich es fand und zu meinem Tisch zurückkehrte fehlte mir das Messer. Ich fragte also nach solchem und wurder abermals einach vergessen. Währenddessen hatte ich Zeit und ich bekam mit, dass die extra Bestellung für Erdbeeren bei unseren Tischnachbarn 20min. dauerten. Einfache, aufgeschnittene Erdbeeren ... Das war der erste Morgen ... Die folgenden zwei Tage verhielt es sich ähnlich. Man muss dazu sagen, dass das Hotel ausgebucht war und sie nicht damit umgehen konnten. Enttäusch gingen wir am Tag der Abfahrt zum Auschecken. Dort trafen wir die Hotelmanagerin, welche uns fragte, wie es und gefiel und ob wir einen schönen Aufenthalt hatten. Wir erzählten ihr unser morgentliches Desaster! Sie war sehr daran interessiert, uns zufrieden zu stellen entschuldigte sich mehrmals und bot uns an 50% off auf das Frühstück zu geben. Es tat sehr gut, seinen Unmut an der richtigen Stelle kundtun zu können, daher fiel die Berwertung für dieses Hotel so gut aus. Sie lies uns nicht mit dem schlechten Gefühl aus dem Haus und hörte uns aufmerksam zu. Vielen Dank! Wir kommen sehr gerne wieder, wenn auch nicht mehr über Ostern ;o)

6/10 – Okay

Dr. Christian, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Osterwochenende in Barcelona
Das Hotel ist sehr angenehm, teilweise sehr kühl und zugig aufgrund der Klimaanlage. Das Hauptrestaurant war geschlossen - ein Problem für ein solches Haus. Beim Nachtessen im Bistro wurde ein sehr teurer Wein verkauft - ohne dass er bestellt wurde. Kulanz und Managemententscheidung sind hier nicht besonders ausgeprägt. Damit wird die Qualität des Hauses und Anerekennung des Gastes signifikant gesenkt. Ansonsten alles gut.

10/10 – Hervorragend

Vetty, Esslingen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr komfortables Hotel in idealer Lage
Ideale Lage für Besichtigungen. Schönes großes und komfortables Zimmer. Nicht nur das Sternerestaurant Caelis, sondern auch das andere Restaurant haben ein tolles Ambiente bei sehr guter Küche. Das Frühstück ist nicht ganz billig, aber es lohnt sich.

10/10 – Hervorragend

Uta, berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr stilvolles hotel in absolut zentraler lage
sehr zentrale lage, unser hotelzimmer war im gegensatz zu dem etwas plüschigen empfang sehr stilvoll mit modernem bad, extrem gutes preis/leistungs verhältnis beim zimmerpreis, ansonsten sehr teuer, aber auf jeden fall eine empfehlung wert

10/10 – Hervorragend

Carl, Frankfurt am Main, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Barcelona in 1A
Alles hat im Hotel Palace super geklappt. Zimmer war super, Personal freundlich, hilfsbereit, pro-aktiv, jederzeit wieder. Lage 1A, wir konnten alles zu Fuß unternehmen - business center ermöglichte uns den check in unseres Fluges mit Ausdruck der Bordkarte - es war alles in allem ein super Aufenthalt.

10/10 – Hervorragend

Uwe, Frankreich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luxus Pur
Das Hotel ist schlicht und weg ausgezeichnet. Wird wieder gebucht!

8/10 – Gut

Sergei, Moskau, München, London, Paris, Milan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Service ist Top! Sprechen aber nicht alle Englisch. Das mit der U-bahn sollte schon erwähnt werden,
Das Hotel ist schon ziemlich gut, wie man es halt von 5 Sterne Hotels gewohnt ist. Das Personal ist überwigend gut geschult und sehr zuvorkommend. Die Einrichtung des Hotels und der Zimmer lässt nichts zu wünschen übrig. Es liegt sehr zentral, die Eikaufsmeile ist in 5 Minuten zu Fuss erreicht, die Meisten Sehenswurdigkeiten liegen in der Nähe. Die Stadt ist ja eh nicht so gross. Das Hotel ist also fast perfekt! Es gibt so gut wie keine Nachteile, aber da ich ein sehr verwöhnter Reisender bin und mir nur das beste gerade gut genug ist habe ich natürlich ein paar Kleinigkeiten die mir nicht gefallen haben. 1. Die Ubahn befindet sich direkt unter dem Hotel, dementsprechend sind manchmal in einigen Zimmern starke Vibrationen zu spüren, einfach beim Einchecken erfragen. 2. Vom Concierge wird das Restaurant La Gavina empfohlen, das Essen ist das Geld nicht wert und der Service ist scheise! Da gibt es bessere wie z.B. das Barceloneta, 7Portes oder Fishop(besonders tagsüber beim shoppen) 3. Das Parken im Hotel kostet 30,- am Tag und könnte für Hotelgäste ruhig kostenlos sein, das bin ich von meinen Stammhotels gewohnt, aber das ist immer noch günstig im Vergleich 40-50 um die Ecke. Aber ehrlich gesagt braucht man in Barcelona als Urlauber eh kein Auto wenn gutes Wetter ist, Taxi fahren ist dort nicht teuer. 4. Am Abend lässt der Service in der Lobby, die übrigens sehr schön ist zu wünschen übrig. 5. Sparfüchse sollten Wasser und Wein selber mitbringen, die Minibar ist gewohnt teuer.

10/10 – Hervorragend

Fritz, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderbare Atmosphäre
Das Palace ist ein wunderbares Hotel. Herrliches Atrium und Wintergarten. Gut gelegen. Placa Catalunya, Rambla, Gotisches Viertel, Ribera Viertel innerhalb 5 bis 10 Minuten zu erreichen. Selbst zur Sagrada Familia konnte man in 15 bis 20 Minuten laufen. Sehr guter Service. Frühstücksbuffet für etwas über 26 EUR/Pers. in herrlichem Ambiente. Wir kommen wieder.

8/10 – Gut

Tewfik, Prag, Tschechien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel Palace liegt zentral und ist zu Fuss oder mit Verkehrsmitteln gut erreichbar
Das Hotel und seine Lage sind sehr angenehm, zu Fuss ist es par Minuten zu den wichtigsten Sehenswuerdigketen, oder den "Hop On - Hop Off" Bus Linien. Weiterhin emphele ich Fruehstueck in Hotelgarten zu geniessen.

10/10 – Hervorragend

lee b, Austin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was amazing! The property was in excellent condition. The breakfast room was fantastic. Terrific buffet and ala carte options. Julia was our server. She's the best!!!
Aufenthalt von 9 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Louis, Springfield

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A wonderful, walkable location for those folks who love to walk.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

John

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Outstanding staff
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Relations Team am 20. Mai 2024
Dear John,We would like to thank you very much for sharing your wonderful ratings and comments with us regarding your recent stay. We are elated to receive your positive feedback since nothing makes us more joyful than knowing that we have achieved our main objective, which is no other than the satisfaction of our guests.Your kind words for our staff motivates us to keep working in the same direction. We truly hope to welcome you back in the future. With warmest regards,

10/10 – Hervorragend

Fred , Jr

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Always a five star property complete with eager staff always willing to fill your needs and requests promptly! Also several small coffee and sandwich shops close for little snacks and affordable meals. The view along the boulevard is most desirable and definitely a plus. The VIP offering of 55 Euro is a bonus amenity.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Guest Relations Team am 11. Mai 2024
Dear Mr. Bentley,We are thrilled to read your fantastic review of your recent stay at the Palace. On behalf of the entire team, we would like to extend our sincerest gratitude for taking the time to share your impressions with us.At El Palace, we strive to provide a five-star experience to our guests, and knowing that we met your expectations is truly rewarding. There is nothing that delights us more than hearing that our staff was able to promptly and enthusiastically cater to all your needs, thus creating unforgettable moments during your stay.We are pleased that you enjoyed our dining options, as well as the view along the boulevard, which we always endeavor to make as desirable as possible for our guests.Furthermore, we are glad that you took advantage of our VIP offer for 55 euros. We are constantly seeking ways to enhance our guests' experience, and this additional offer is just one of the many ways we strive to do so.Once again, thank you for choosing El Palace for your stay and for sharing your positive feedback. We look forward to welcoming you again in the future and providing you with another exceptional experience.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Steven

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff went over and above to make our stay enjoyable and the restaurants were top notch.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von El Palace Team am 10. Mai 2024
Dear Mr. Steven,I am delighted to read your wonderful feedback regarding our staff. It is exactly these types of memorable experiences we strive to create for all our guests. We highly value your opinion as it is very rewarding to receive a positive impression from our guests. Nothing makes us happier than knowing that we have achieved our main objective, which is none other than the satisfaction of our customers.We hope to welcome you back in the near future.Best regards,El Palace Team

10/10 – Hervorragend

Jerry

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Relations Team am 17. Mai 2024
Dear Jerry, We would like to thank you very much for sharing your wonderful ratings and comments with us regarding your recent stay. We are elated to receive your positive feedback since nothing makes us more joyful than knowing that we have achieved our main objective, which is no other than the satisfaction of our guests. Looking forward to meeting you in the near future. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Christina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing staff and service. Luxury hotel with old school service that was amazing.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Relations Team am 22. Apr. 2024
Dear Ms. Christina,We would like to thank you very much for sharing your wonderful ratings and comments with us regarding your recent stay. We are elated to receive your positive feedback regarding our staff and service, since nothing makes us more joyful than knowing that we have achieved our main objective, which is no other than the satisfaction of our guests.Looking forward to meeting you in the near future.Sincerely,Amal Al NaimiGuest Relations Department

10/10 – Hervorragend

Zsolt

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff, great breakfast, great rooftop bar, pool and viewing area. One inconvenience is that their gym has only 3 cardio machines and nothing else.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Relations Team am 9. Apr. 2024
Dear Zsolt,We would like to thank you very much for sharing your wonderful ratings and comments with us regarding your recent stay. Thank you very much for your constructive feedback please kindly note that the Mayan Luxury Spa is externally owned, however, we have passed your comments on to the Spa manager. We are elated to receive your positive feedback since nothing makes us more joyful than knowing that we have achieved our main objective, which is no other than the satisfaction of our guests.Looking forward to meeting you in the near future.Sincerely,Guest Relations Team

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations Team am 9. Apr. 2024
Dear Mr. Mark,We would like to thank you very much for sharing your wonderful ratings and comments with us regarding your recent stay. We are elated to receive your positive feedback since nothing makes us more joyful than knowing that we have achieved our main objective, which is no other than the satisfaction of our guests.Looking forward to meeting you in the near future.Sincerely,Guest Relations Team

10/10 – Hervorragend

Muzhi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very very nice hotel in a very convenient/walkable location
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Relations Team am 9. Apr. 2024
Dear Muzhi,We would like to thank you very much for sharing your wonderful ratings and comments with us regarding your recent stay. We are elated to receive your positive feedback since nothing makes us more joyful than knowing that we have achieved our main objective, which is no other than the satisfaction of our guests.Looking forward to meeting you in the near future.Sincerely,Guest Relations Team

10/10 – Hervorragend

Yi

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love the hotel! They let me check in early. The staff were very helpful and friendly.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Relations Team am 4. Apr. 2024
Dear YI, We are elated to receive your positive feedback, since nothing makes us more joyful than knowing that we have achieved our main objective, which is no other than the satisfaction of our guests. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Jasmine

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s an amazing property with commendable hospitality. We felt looked after. The concierge services are amazing, they had the best recommendations, helped arranged a personal guide at a very short notice and was very prompt with response.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations Team am 4. Apr. 2024
Dear jasmine, We would like to thank you for taking your time and sharing your feedback regarding your recent stay with us, We are elated to receive your positive feedback since nothing makes us more joyful than knowing that we have achieved our main objective, which is no other than the satisfaction of our guests. Looking forward to meeting you in the near future. Sincerely,

6/10 – Okay

Nancy

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wear and tear , the hotel absolutely not a five star, gym room no update exercise equipment,, pool very small, you need to pay for enter the small sauna room.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations Team am 3. Apr. 2024
Dear Nancy,Thank you for sharing the details of your stay with us. Kindly accept our deepest apologies for not being able to deliver a truly exceptional experience with us.We have taken very good note of your comments and will address urgently all the matters that we can take action in.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Aleksandr

Very good
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations Team am 29. März 2024
Dear Aleksandr, Thank you very much for taking the time to share with us your feedback regarding your recent stay with us. We are proud to know that you njoyed a wonderful experience with us, and we hope to welcome you again very soon. Sincerely,

2/10 – Ungenügend

lilia, houston

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The bedroom smells like drainage There was a leak on the toilet We forgot the AirPods and called to ask about them and no response The room was terrible the view terrible the carpet dirty
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations Team am 3. Apr. 2024
Dear Lilia,Thank you for taking the time to share the comments of your experience with us.Before anything else, please accept our deepest apologies for not being able to deliver an exceptional experience during your stay with us, which will always be our main goal.The issues you address are of course of great concern for us, and we will address the matters of the smell and the condition of the carpets in the room.Thank you for bringing up during your stay the matter of the leak, unfortunately as a hotel we face these kind of incidences and we will always try to have them resolved without affecting your stay, I am sorry it has not been the case in this occasion.In regards to the matter of the airpods, we have reviewed our lost & found and cannot see that any item was found, I will review the internal correspondence of the teams to follow up on why a reply was not sent back to you.Ms. Lilia, while I can clearly see that this stay was not satisfactory at all, we would love to have the opportunity to welcome you back in the future and have the chance to show you the true colors of El Palace with a wonderful stay.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

JOSE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent service!
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations Team am 23. März 2024
Estimado José.Nos gustaría agradecerle mucho por compartir sus maravillosas calificaciones sobre su reciente visita en El Palace. Esperamos darle la bienvenida de nuevo en un futuro próximo. Atentamente,

10/10 – Hervorragend

Sarah

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fabulous hotel excellently run by helpful, efficient and polite staff. A beautiful building with an interesting history. Palacial and very comfortable. Food was fantastic as was the service. We had three breakfasts and two evening meals all were great. This is the place to come for a special treat to feel special and worth every penny. No hidden charges.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations Team am 21. März 2024
Dear Sarah,Thank you for sharing with fellow travellers such wonderful comments abour your experience in El Palace, we are truly delighted to know that you enjoyed of a fantastic evening with us.We look forward to welcome you back very soon.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Angela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is one of the best hotels we have ever been to in Europe. Everything was perfect. The attention to detail is unbelievable. If you like an old-world feel with modern senses then this is your hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations Team am 19. März 2024
Dear Mrs. Faccenda,We are elated to receive your positive feedback, since nothing makes us more joyful than knowing that we have achieved our main objective, which is no other than the satisfaction of our guests.Looking forward to meeting you in the nearest future.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

William

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent property with great location. Service was excellent.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Pablo Aldemira am 12. März 2024
Dear William,Thank you so much for sharing the feedback of your stay with us, we are delighted to know that you had a wonderful stay with us, and we hope to welcome you back very soon.Best Regards,Pablo AldemiraDirector of Rooms

10/10 – Hervorragend

Magnus, Oslo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our new favorite hotel in Barcelona. Will definitely choose El Palace for our next trip to Barcelona. Great service in a beautiful hotel. We also got a very beautiful room. So all in all very happy with our stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations Team am 4. März 2024
Dear Mr. Krag, We would like to thank you very much for sharing your wonderful ratings and comments with us regarding your recent stay. We are elated to receive your positive feedback since nothing makes us more joyful than knowing that we have achieved our main objective, which is no other than the satisfaction of our guests. Looking forward to meeting you in the nearest future. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

TOM

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent services and great location
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Relations Team am 3. März 2024
Dear Tom, We would like to thank you very much for sharing your wonderful ratings and comments with us regarding your recent stay. We are elated to receive your positive feedback since nothing makes us more joyful than knowing that we have achieved our main objective, which is no other than the satisfaction of our guests. Looking forward to meeting you in the near future. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Edwin

Genoten van de 1ste tot laatste seconde
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Relations Team am 24. Feb. 2024
Dear Edwin,We would like to thank you very much for taking the time to share your wonderful ratings and comments with us regarding your recent stay at El Palace.Nothing makes us more joyful than knowing that we have achieved our main goal, which is no other than the satisfaction of our guests.Rest assured that we shall be encouraged by your testimony to continue working to offer our clients our best and most accurate service at all times.We remain at your entire disposal and we are looking forward to hosting you again soon.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Rafael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Un excelente servicio tanto el personal como las felicidades.Sin duda alguna volveremos.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Guest Relations Team am 24. Feb. 2024
Estimado Sr. Rafael,Le agradecemos que se haya tomado el tiempo para compartir su fantástica reseña y valoración sobre su reciente visita en El Palace Barcelona.Esperamos volver a recibirle pronto.Atentamente,

10/10 – Hervorragend

Mikhail

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved it
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Relations Team am 22. Feb. 2024
Dear Mikhail, We would like to thank you very much for sharing your wonderful ratings and comments with us regarding your recent stay. We are elated to receive your positive feedback since nothing makes us more joyful than knowing that we have achieved our main objective, which is no other than the satisfaction of our guests. Looking forward to meeting you in the nearest future. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

GALINA

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, great service, beautiful hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Relations Team am 22. Feb. 2024
Dear Galina, We would like to thank you very much for sharing your wonderful ratings and comments with us regarding your recent stay. We are elated to receive your positive feedback since nothing makes us more joyful than knowing that we have achieved our main objective, which is no other than the satisfaction of our guests. Looking forward to meeting you in the nearest future. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Nitay

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Guest Relations Team am 21. März 2024
Dear Nitay,Thank you for sharing with fellow travellers such wonderful ratings about your experience in El Palace. We are truly delighted to know that you enjoyed of a fantastic evening with us.We look forward to welcome you back very soon.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Yuji

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
格式のある素晴らしいホテル。 バス回りも使い勝手が良く、旅の疲れもジャグジー付きバスで撮れた。 水温、水量調整も全く問題無しで快適だった。ホテルが重厚すぎる為、ドアが重く、ルームキーも重く、毎回コンサルジュに預けるタイプだったので、 開閉に力が必要なのが、年配には少し難点と思った。 期待した以上のホテルだった。 大満足です。
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Relations Team am 24. Feb. 2024
Dear Yují,We appreciate you taking the time to share your fantastic review and rating about her recent visit to El Palace Barcelona.However, we would like to apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We want to assure you that we will take note of your comment in order to improve since the satisfaction of our customers is our priority.We hope to welcome you again soon.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Neda

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
This property is very well maintained. Clean from the room to restaurants to all common areas.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Relations Team am 7. Feb. 2024
Dear Mrs. Neda,We would like to thank you very much for taking the time to share your wonderful ratings and comments with us regarding your recent stay at El Palace.Nothing makes us more joyful than knowing that we have achieved our main goal, which is no other than the satisfaction of our guests.Rest assured that we shall be encouraged by your testimony to continue working to offer our clients our best and most accurate service at all times.We remain at your entire disposal and we are looking forward to hosting you again soon.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Khaled

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent service by the staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Guest Relations Team am 7. Feb. 2024
Dear Khaled, We are happy to know you enjoyed your stay with us.It is our pleasure to know that our team has reached the main goal, which is no other than the satisfaction of our guests ‘needs.Rest assured that we shall be encouraged by your testimony to continue working to offer our clients our best and most accurate service at all times. We continuously strive to meet our guests’ needs and expectations and we are very happy to hear that in your case we have reached our goal.We hope to welcome you back in the near future.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Patrick

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All the staff were really friendly rooms were spacious and spotless I would highly recommend this hotel Thank you
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Relations Team am 29. Jan. 2024
Dear Mr. Patrick,We would like to thank you very much for sharing your wonderful ratings and comments with us regarding your recent stay with us. We are elated to receive your positive feedback regarding the rooms and our staff, since nothing makes us more joyful than knowing that we have achieved our main objective, which is no other than the satisfaction of our guests.Looking forward to meeting you in the nearest future.Sincerely,Amal Al NaimiGuest Relations Department

6/10 – Okay

Hyun ryung

Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Relations Team am 26. Jan. 2024
Dear Mr. Cho,We sincerely appreciate you taking the time to share your experience with us at El Palace. We deeply value every opinion, as it helps us continually improve our services.We are sorry to hear that your stay did not meet your expectations and that you experienced inconveniences during your visit. We constantly strive to provide exceptional service and are saddened to know that we did not meet your expectations on this occasion.We would greatly appreciate it if you could provide more information about the problems you encountered during your stay. We are committed to taking corrective action and ensuring that future visits are more rewarding for you and our other guests.We apologize for any inconvenience and hope to have the opportunity to welcome you again in the future to provide you with the experience you truly deserve.We remain at your disposal for any further questions or clarifications.Sincerely,