Rezeption

Bewertungen von El Avenida Palace Hotel

4 out of 5
El Avenida Palace Hotel
Gran Via de les Corts Catalanes, 605, Barcelona

Bewertungen

9,0

Wunderbar

635 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
275 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
60 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
20 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
13 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Bjoern

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Superb location, very friendly staff, great breakfast. Super easy connection to 24hr airport buses that stop at Plaça Catalunya. Sadly the rooms had seen better days (bathroom was renovated though)
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Directora de Operaciones am 17. Feb. 2024
Dear Mr. Bjoerm,Thank you very much for your kind words.Your opinion is very important and we hope to welcome you back again very soon.Have a lovely week end.Best RegardsM.J

8/10 – Gut

Luzie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Leider zu wenig Steckdosen im Zimmer, Hotel ist in die Jahre gekommen, kann Modernisierung vertragen (Badewanne raus/Dusche rein), Möbel neu. Hotel ist sehr zentral gelegen, dafür dennoch ruhig. Das war für eine Städtereise perfekt. Auch was die Anbindung zum Flughafen angeht 👍
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Directora de Operaciones am 21. Jan. 2024
Dear Luzie,Thank you for choosing our hotel in your visit to Barcelona.We regret to know that we haven't fullfilled your expectations following your previous comments.We take good note of your words in order to take measures and the appropriate actions to improve. our service.We hope to welcome you back again very soon.Best RegardsM.J

8/10 – Gut

Marco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Begoña de Beascoa am 10. Mai 2023
Apreciado Marco,Muchas gracias por la puntuación.Ha sido un placer alojarlo en nuestra Casa, y confiamos volver a verle muy pronto.Atentamente,Begoña de BeascoaRelaciones Publicas

10/10 – Hervorragend

Daniel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Ana Quality Ambassador am 16. Nov. 2022
Dear Guest,Thank you for taking your time to rate your stay.We are glad to read that your experience with us was successful and that you enjoyed our Hotel.We look forward to welcome you in the near future.Kind regards,Ana TomásQuality Ambassador

10/10 – Hervorragend

Juergen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Ana Quality Ambassador am 2. Nov. 2022
Dear Guest,Thank you for taking your time to rate your stay.We are glad to read that your experience with us was successful and that you enjoyed our Hotel.We look forward to welcome you in the near future.Kind regards,Ana TomásQuality Ambassador

6/10 – Okay

Werner, Hamburg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Ich war enttäuscht von dem dunklen Zimmer und davon, wie winzig der Pool ist. Bei dem Preis hätte ich mehr erwartet.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von Ana Quality Ambassador am 10. Okt. 2022
Dear Guest,Thank you very much for taking your time to give us your feedback.We are sorry your stay was not as expected, we take good note of your comments, andwe look forward to welcome you again very soon.Best wishesAna TomásQuality Ambassador

10/10 – Hervorragend

Marc, Moehlin

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel ist super gelegen und macht einen guten Eindruck von innen. Hat einen Dachpool der super ist.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Ana Quality Ambassador am 29. Juni 2022
Dear Marc, We are delighted to see your comment about our Hotel. We would like to thank you for taking your time leaving a review. Looking forward to welcome you soon. Kind regards, Ana Tomás Quality Ambassador

8/10 – Gut

Kazue

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Historisches Hotel in einer praktischen Lage
Die Lage war hervorragend zur Besichtigung der wichtigsten Baudenkmäler.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Ana Quality Ambassador am 15. Dez. 2021
Dear Guest, Thank you for taking your time to rate your stay and share those photos, thanks a lot! We are glad to read that your experience with us was successful and that you enjoyed our Hotel. We look forward to welcome you in the near future. Kind regards, Ana Tomás Quality Ambassador

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Kurzaufenthalt Barcelona
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021
Antwort von Ana Quality Ambassador am 27. Sept. 2021
Dear Guest, Thank you for rating your stay.. Looking forward to welcome you soon. Kind regards, Ana Tomás Quality Ambassador

10/10 – Hervorragend

Wilfried

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rezeption ist sehr hilfsbereit und unterstützt hervorragend. Die Poolbar ist angenehm, aber leider auch sehr teuer
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021
Antwort von Ana Quality Ambassador am 7. Sept. 2021
Dear Guest, We would like to thank you for taking your time leaving a review. Looking forward to welcome you soon. Kind regards, Ana Tomás Quality Ambassador

10/10 – Hervorragend

Dirk, Frankfurt

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr komfortabeles Hotel, in bester Lage und fußläufig zur 'la Rambla'
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020
Antwort von Ana Tomás / Quality Ambassador am 14. Dez. 2020
Dear Dirk, We are glad to read your comment about our Hotel. We would like to thank you for taking your time leaving a review. Looking forward to welcome you soon. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Sandy, Rostock

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein sehr schönes Hotel. Wir wurden freundlich empfangen. Die Bedienung beim Frühstück waren sehr freundlich und haben sich große Mühe gegeben.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020
Antwort von Ana Tomás - Quality Ambassador am 6. Aug. 2020
Dear Sandy, We are delighted to see your comment about our Hotel. We would like to thank you for taking your time leaving a review and for your very nice comments. Looking forward to welcome you soon. Kind regards,

8/10 – Gut

Anja, Mainz

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Es ist eine nette Unterkunft. Eine kleine Renovierung wäre eine gute Option. Leider sah unser Zimmer schon etwas abgewohnt aus. Was aber kein großes Mangel durch die tadellose Sauberkeit war.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von Quality Ambassador am 25. Juli 2020
Dear Anja, Thank you for taking your time to give us your feedback. We are glad to read that your experience with us was successful and that you enjoyed our Hotel. Thanks for your comment about the need to do works, we will keep it in mind. We look forward to welcome you again in the near future. Kind regards, Ana Tomás Quality Ambassador

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Winnie, Frankfurt/Offenbach

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Neben dem hervorragenden Frühstück, ist das Hotel wie ein kleiner Palast mit den tollen Treppen. Auch der Pool und die Bar auf dem Dach sind herrlich
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Quality Ambassador am 25. Nov. 2019
Dear Winnie, We are delight to see your comment about our Hotel. We would like to thank you for taking your time leaving a review. Looking forward to welcome you soon. Kind regards, Ana Tomás Quality Ambassador

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super hotel, immer wieder schön. Super Lage guter service
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Ana Tomás - Quality Ambassador am 26. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking your time to answer our survey and give us your feedback. We're very happy to see that you enjoyed your stay. Looking forward to welcome you again very soon. Best wishes Ana Tomás Quality Ambassador

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was perfect: Super friendly staff. Rich breakfast. Nice location. Clean. Top roof pool with view.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2019
Antwort von Ana Tomás - Quality Ambassador am 26. Aug. 2019
Dear Guest, We would like to thank you for your words of satisfaction about the hotel, comments like yours encourage us further to improve ourselves every day. Hoping to welcome you again in your next visit to Barcelona, we are at your disposal and we send our compliments. Kind regards, Ana Tomás Quality Ambassador

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Der Pool war klasse.Es gab keinen Fitnessraum.War aber so angeschrieben.Frühstück war sehr fein.Personal nett.Das Preisleistungsverhältniss war okey.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2019
Antwort von Ana Tomás - Guest Relations am 31. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for taking your time to leave your review. We are glad to read that your experience with us was successful and that you enjoyed our Hotel. We look forward to welcome you in the near future. Kind regards, Ana Tomás Quality Ambassador

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Die Lage war gut, aber ziemlich laut. In der 2. Etage haben wir sogar das Metro gehört. Die Treppe beim Eingangsbereich war wunderschön! Frühstück war auch gut. Aussicht auf der Dachterrasse sehr schön. Pool ist leider zuuuu klein!
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2019
Antwort von Ana Tomás - Quality Ambassador am 3. Mai 2019
Dear Guest, Thank you for taking your time to leave a review about your last stay at our hotel. We look forward to welcome you in the near future. Kind regards, Ana Tomás Quality Ambassador

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Ana Tomás - Quality Ambassador am 3. Mai 2019
Dear Guest, Thank you for taking your time to leave a review. We are glad to see that your experience with us was successful and that you enjoyed our Hotel. We look forward to welcome you in the near future. Kind regards, Ana Tomás Quality Ambassador

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel in perfekter Lage. Freundliches Personal. Sehr schönes geräumiges Zimmer (Junior Suite).
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2019
Antwort von Ana Tomás - Quality Ambassador am 18. Apr. 2019
Dear Guest: we'd like to thank you for leave a review of your last stay with us. Kind Regards, Ana Tomás Quality Ambassador

8/10 – Gut

Tobias, Halle

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir hatten in der 2. Etage unser Zimmer bekommen, die Metro, welche unmittelbar darunter fährt, war hörbar. Wir hatten deshalb bei der Buchung die obere Etage als Wunsch angegeben, hat aber leider keine Berücksichtigung gefunden.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von Ana Tomás - Guest Relations am 9. Mai 2019
Dear Tobias, Thank you for taking your time to give us your feedback. We are glad to read that your experience with us was successful and that you enjoyed our Hotel. With noise problems, normally coming from metro, we always try to change the floor or the room, regarding to availability. Please accept my apologies in advance. We look forward to welcome you in the near future. Kind regards, Ana Tomás Quality Ambassador

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good Hotel With very good Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel
Sehr zuvorkommendes Personal, gutes frühstück, modernes Bad,
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

10/10 – Hervorragend

Herwig Dominik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Barcelona im Jänner kann man empfehlen
Wir waren sehr zufrieden mit dem Hotel in der Stadt herrschte angenehmes Wetter Barcelona im Jänner kann man empfehlen
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Ana Tomás - Quality Ambassador am 27. Dez. 2018
Dear Guest: many thanks for leave a review of our hotel. We really appreciate it. Kindest Regards,

10/10 – Hervorragend

Klara

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
location
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Quyen, Quincy

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good stay
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ari Antolín am 22. Mai 2024
Dear Quyen,Thank you very much for taking the time to rate us. It was a pleasure to welcome you to our hotel, and hope to have tha chance to do so again soon.Best regards,Ari AntolínGuest Relations

6/10 – Okay

Soraia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Only thing I didn’t like was the room temperature that you can’t control. Air conditioning was on and I’m usually always cold so it was uncomfortable needing to layer up to accommodate the cold room. Even trying to turn off the air conditioning, I felt like it was still on. The location was great lots of things walkable distances (restaurants, 24 hr small mini markets, Barcelona hop on and off buses, bars, shops etc). Hotel staff were nice.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ari Antolín am 22. Mai 2024
Dear Soraia,Thank you very much for sharing your experience with us. Your comments will be passed on to the relevant department to ensure the issue is addressed.It was a pleasure to welcome you, and we look forward to your next visit.Best regards,Ari AntolínGuest Relations

10/10 – Hervorragend

Lance

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Na
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ari Antolín am 22. Mai 2024
Dear Lance,Thank you very much for taking the time to rate us. It truly was a pleasure to host you, and we look forward to welcoming you again in the near future.Best regards,Ari AntolínGuest Relations

8/10 – Gut

Tina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I appreciated the double sink and the quietness. The staff was not the friendliest I have encountered. Having to wait to pick up the key was not customer friendly either. One time I waited 7 minutes to pick up the key even though the staff saw me standing there patiently as they were checking in others. Did like the location since close to everything.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ari Antolín am 22. Mai 2024
Dear Tina,Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any inconvenience caused during your stay. I'll share your comments with our team to ensure our services imrove.We truly hope to have the chance to welcome you again.Best regards,Ari AntolínGuest Relations

6/10 – Okay

Brian

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
A luxury hotel is only as good as their worst front desk employee and unfortunately they have a rude one overnight. I will probably book a suite elsewhere in Barcelona next time
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Directora de Operaciones am 14. Mai 2024
Dear Mr. Lenert,Thank you very much for taking your time to answer our survey and give us your feedback.We are sorry your stay was not as expected.Best RegardsM.J

10/10 – Hervorragend

Lance

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Breakfast is ok. Needs more variety. Pancakes would be nice. The scrambled egg is way too creamy. Hard boiled egg has a sour taste which is strange. Tiny sausages are really good.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Directora de Operaciones am 14. Mai 2024
Dear Mr. Lance,Thank you very much for taking your time to answer our survey and give us your feedback.We are sorry your stay was not as expected, we take good note of your comments, andwe look forward to welcome you again very soon.Best wishesM.J

10/10 – Hervorragend

Josephine, Honolulu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent clean and staff are very helpful and location are near to everything
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ari Antolín am 10. Mai 2024
Dear Josephine,Thank you for sharing your experience with us. It was truly a pleasure to host you, and we're looking forward to welcoming you in the near future.Best regards,Ari AntolínGuest Relations

10/10 – Hervorragend

LOREN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
He stayed in the beetle room. It was a little funky, but all in all a wonderful place to stay.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Directora de Operaciones am 6. Mai 2024
Dear Mrs. Loren,Thank you for taking your time to respond the survey. We are glad to konw that you had a unique stay with us.Best RegardsM.JOperations Director

10/10 – Hervorragend

michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The best
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Directora de Operaciones am 6. Mai 2024
Dear Michael,Thank you for your time in order to write your opinion about the hotel. These two words means a lot to us. We are very happy to know that you have enjoed your stay the way you express in the survery. We hope to welcome you back again very soon.Best RegardsM.JOperations Director

8/10 – Gut

gregory, san francisco

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We found this hotel at the last minute and booked right away. The price is great and the service can't be beat. We loved the rooftop deck and pool. The lobby and lobby bar make you feel like you are going back in history. The bathrooms have been updated and are very new. Loved the large shower, which is unusual for a European hotel. Location can not be beat!!! The rooms could use an update but they are clean, somewhat spacious and comfortable.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Directora de Operaciones am 6. Mai 2024
Dear Mr. Gregory,Thank you very much for taking your time to respond the survey.We are glad to read your beautiful words about gthe service and the facilities of the hotel.We hope to welcome you back again very soon.We wish you a lovely week.Best RegardsM.JOperations Director

8/10 – Gut

miguel, Wellington

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great Location
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Ari Antolín am 1. Mai 2024
Dear Miguel,Thank you for your feedback! It was a true pleasure to host you, and we look forward to welcoming you back in the near future.Best regards,Ari AntolínGuest Relations

2/10 – Ungenügend

Jose, New York

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Ari Antolín am 22. Mai 2024
Dear Jose,Thank you for taking the time to rate us. We hope to have the chance to host you again in the near future.Best regards,Ari AntolínGuest Relations

10/10 – Hervorragend

Wayne, Victoria

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was very well maintained. It felt elevated in status. The check in staff were amazing. And the breakfast was first rate.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Ari Antolín am 26. Apr. 2024
Dear Wayne,Thank you for sharing your experience with us. It was a pleasure to host you, and we look forward to welcoming you back in the near future.Best regards,Ari AntolínGuest Relations

4/10 – Schlecht

alfred

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Old hotel. Needs A lot of updates, bedroom small, bed and pillows uncomfortable
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Begoña de Beascoa am 23. Apr. 2024
Dear Mr Carcani,Thanks for coming back; your opinion is very important for us.Actually, we are in process of complete refurbishing of all our rooms, including beds and mattresses.Please let me know next time you visit Barcelona, I will personally supervise your room assignment and will be happy to meet you again.Let me know !Kind regards,Begoña de BeascoaGuest Relations

10/10 – Hervorragend

Shizuka

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Ari Antolín am 23. Apr. 2024
Dear Shizuka,Thank you very much for your feeback! It was a pleasure to host you and we look forward welcoming you again soon. Best regards,Ari AntolínGuest Relations

8/10 – Gut

Athol Peter

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
I work in Barcelona and am lucky to be able to choose hotels in the area around where my office is. I have a couple of favourites but both were full and so I tried the El Avenida Palace as the reviews seemed quite good. It was fine but a little tired and in need of renovation. Great location but there are many, many choices in Exiample and for the same money, a lot are better. The staff are all cool though and it's not their fault that the hotel needs some investment.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Begoña de Beascoa am 16. Apr. 2024
Hello Sir,Thanks for your review ! Your comments are very important for us, so we know how you felt living with us.Yes, we are actually refurbishing all rooms in the Hotel, and hope we can show you next time you visit Barcelona.Please let me know !Kind regards,Begoña de BeascoaGuest Relations

10/10 – Hervorragend

Carol

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff very helpful for everything
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Begoña de Beascoa am 16. Apr. 2024
Dear Carol,Thank you very much ! Your opinion is very important for us.We are happy you enjoyed Barcelona living with us !Please let me know next time you visit the city, I will be glad to meet you personally.Kind regards,Begoña de BeascoaGuest Relations

8/10 – Gut

maria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great customer service. Very convenient location. Don't miss city comtal at the corner for tapas
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Ari Antolín am 23. Apr. 2024
Dear Maria,Thank you very much for your feeback! It was a pleasure to host you, and we look forward to welcoming you again soon. Best regards,Ari AntolínGuest Relations

2/10 – Ungenügend

mindy

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Begoña de Beascoa am 16. Apr. 2024
Hello Mindy,Shall we ask you about your experience with us ??Your opinions would be highly appreciated.Thanks in advance.Begoña de BeascoaGUest Relations

10/10 – Hervorragend

Shirley

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Begoña de Beascoa am 9. Apr. 2024
Hello Shirley !Thanks for coming back ! Your opinion is very important for us; so we know we are in the right way...It has been a pleasure to host you in our House, Madam, and hope we see you again very soon !Kind regards,Begoña de BeascosGuest Relations

8/10 – Gut

Cuong

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Begoña de Beascoa am 9. Apr. 2024
Dear Mr Cuong,Thanks for coming back ! It is very important for us to know about your impressions while living with us; so we know where we are...Please let me know next time you visit our city; I would be glad to meet you personally !Kind regards,Begoña de BeascoaGuest Relations