Lobby

Bewertungen von Hollywood Casino Bangor

3 out of 5
Hollywood Casino Bangor
500 Main Street, Bangor, ME

Bewertungen

8,4

Sehr gut

520 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
279 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
121 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
50 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
34 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Martin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gute Lage
Das Hollywood Casino Hotel in Bangor bietet Parken und WLan als Bestandteil seiner Resortgebühr... Die Zimmer sind schön groß, der Service (Rezeption) war eher so naja, das kenne ich deutlich besser, eher unmotiviert
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von S am 31. Okt. 2023
Vielen Dank, dass Sie uns Ihre Bewertung mitgeteilt haben. Wir lesen jede einzelne und setzen uns mit Mitarbeitern und Gästen in Verbindung. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen.

10/10 – Hervorragend

Wayne, New York

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
No heat all night in room 313 but didn’t report because I just wanted to sleep without being disturbed and then suddenly the heat started working again 5 mins prior to departure. It was weird.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Sirena, Londonderry

Gut: Ausstattung
I would warn people they ask for a 50.00 cc hold when you book them they this site. Other than that it was a great, fun hotel!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Rebecca

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
💯
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Debbie

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Room is spacious and we enjoy having the restaurant/pub downstairs
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 12. Mai 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We are glad you enjoyed it and look forward to your next visit.

8/10 – Gut

Kelley

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sufficient for my needs for one night in the area.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 11. Mai 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We are glad you enjoyed it and look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Sherri

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean property; comfortable beds.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Elizabeth Googins am 10. Mai 2024
thank you

8/10 – Gut

Lionel

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything work out real well
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 7. Mai 2024
Thank you for the feedback on your stay. We are glad you enjoyed it and look forward to your stay with us.

10/10 – Hervorragend

Kaylana

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was a great location to stay for my daughters graduation at the arena across the street!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 7. Mai 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We are glad your stay with us and look forward to your next visit.

6/10 – Okay

Brian

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 4. Mai 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We hope you enjoyed it and we look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms are clean and well equipped beds are to die for great spot
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 28. Apr. 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We look forward to your next stay with us.

10/10 – Hervorragend

Merle

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great spot, staff and location.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Elizabeth Googins am 26. Apr. 2024
Thank You

6/10 – Okay

Gabrielle

Mit einer Gruppe gereist
good place if staying for a concert.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Elizabeth Googins am 26. Apr. 2024
Thank You

2/10 – Ungenügend

Terry

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
I rented the room so me amd my wife could celebrates our 50 anniversary and go and have fun at the slot hall but my driver's license was expired and then would not let me in. So our night was a shame I will get a big 0
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 21. Apr. 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We hope you enjoyed the hotel stay. The casino is closely regulated by the State so we cannot let anyone on the Casino floor with a expired license. We look forward to your next stay at the hotel.

10/10 – Hervorragend

Jaime

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice and comfortable. Rooms are spacious. Dinning options good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 20. Apr. 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We are glad you enjoyed it and we look forward to your next stay.

8/10 – Gut

Tracy

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 11. Mai 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We hope you enjoyed it and we look forward to seeing you on your next visit.

6/10 – Okay

Luci

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The rugs in the halls were stretched and presented a fall risk. I was charged an unnecessary “resort fee”. I’m not sure what made it a resort but it was lacking the feel on any resort I’ve stayed at.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von S am 11. Apr. 2024
We appreciate you sharing your insights with us. Our amenity fee includes parking, WIFI, two bottles of water, parking, and much more including a 5.00 food credit.

8/10 – Gut

Corey

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manage am 6. Apr. 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We are glad you enjoyed it and we look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Wayne, New York

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome place but note that they will not accept cash payments
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manage am 6. Apr. 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We are glad you enjoyed it and we look forward to your next visit.

6/10 – Okay

William

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manage am 6. Apr. 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We hope you enjoyed it and we look forward to your next visit.

8/10 – Gut

Julie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean, friendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 31. März 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We hope you enjoyed it and look forward to your next visit.

8/10 – Gut

Jess

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was good overall. A pool would have made the stay a million times better. Also I can't believe the lack of snow clean up even though we had known about the storm for a week in advanced.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 31. März 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We are glad you enjoyed it and look forward to your next visit. I will let management know about the lack of snow removal.

10/10 – Hervorragend

Wanda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 31. März 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We hope you enjoyed your stay and look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Matthew

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von S am 11. Apr. 2024
Thank you for taking the time to review us. We appreciate it and hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Roch

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 31. März 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We hope you enjoyed your stay and look forward to your next visit.

6/10 – Okay

melissa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was nice, but we weee a little disappointed that the casino closes at night.. we were expecting that. Other the. That we had a good time.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 23. Apr. 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We are glad you enjoyed it and we look forward to your next visit.

8/10 – Gut

ROBIN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 18. März 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We hope you enjoyed it and we look forward to your next visit.

8/10 – Gut

Ed

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manage am 6. Apr. 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We hope you enjoyed it and we look forward to your next visit.

8/10 – Gut

Troy

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 17. März 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We hope you enjoyed it and look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Bruce

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manage am 6. Apr. 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We hope you enjoyed it and we look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Samantha

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Property is clean staff are friendly easy location to navigate
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 13. März 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We are glad you enjoyed it and look forward to your next visit.

8/10 – Gut

Jackie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Was very clean and staff was great
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 13. März 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We are glad you enjoyed it and look forward to your next visit.

8/10 – Gut

Rachel

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
N/a
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 13. März 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We are glad you enjoyed it and look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A good place to stay
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 13. März 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We are glad you enjoyed it and look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Aurel

Mit einer Gruppe gereist
Felt secure
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 13. März 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We are glad you enjoyed it and look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Dale

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
One of the better hotels we have stayed at. Thank you
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 13. März 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We are glad you enjoyed it and look forward to your next visit.

8/10 – Gut

Donna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 13. März 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We are glad you enjoyed it and look forward to your next visit.

2/10 – Ungenügend

Carmine, Chatham

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 13. März 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We are glad you enjoyed it and look forward to your next visit.

2/10 – Ungenügend

Carmine, Chatham

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Went to the Casino bar. Figured have a drink before playing. Sat over a half an hour before we realized no one was behind the bar. The girl running the drawings, told me " yeah, the bar tender is on break". My reply...Really? No replacement? The Girl roaming the floor finally made us a drink after another half hour. I told my Wife, lets go to the Restaurant, they are open until 8, and we can get a bite and drink. The Restaurant was closed, even though it was only 6 PM, and they close a 8 on Sunday. Girl yelled, we're closed! Some young Security guard comes over and says the Restaurant is closed. After the experience at the casino bar, I asked him " Why?". He became indignant, and told me " because "! Because why? Just " because " was his reply. I said to him please elaborate! He said, "its none of my business"! At that point, the hair stood up on my neck. Here's this 20 something kid, telling me none of my business. I told him I am staying at the Hotel, not able to get a drink at the bar, nor a meal at the Restaurant, and this kid that I have socks older than him, telling me none of my business. I stay at the Hollywood Casino Holtel on a regular basis. I have to rethink that Customer service and politeness goes a long way. The disrespectful attitude of this snotnose punk represents the Management. Maybe they don't want Customers anymore? Its a new generation. One thing I'm proud of, is my kids are resp
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 13. März 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. I will pass this information onto the Casino Manager for their review.

10/10 – Hervorragend

Nicole

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Spent a night here and enjoyed the casino and a nice meal at the Hops House 99 restaurant. Clean and comfortable room with a great view of the river. Parking garage easy to get in and out. Would stay there again. Breakfast is not included but there is a McDonalds across the street.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 3. März 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We are glad you enjoyed it and look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Darren

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy access parking was simple room was comfortable
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 3. März 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We are glad you enjoyed it and look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Roland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We love Hollywood Slots!!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 2. März 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We are glad you always enjoy your stay and look forward to many more visit from you.

10/10 – Hervorragend

Mark

Mit dem Partner gereist
The fact that the hotel is attached to a casino
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 2. März 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We hope you enjoyed it and look forward to your next visit.

8/10 – Gut

Edward

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff was friendly and polite. The one and only restaurant in the casino was closed all day and night Monday!!! No complimentary breakfast. Room was clean and nice. Noisy bathrooms thru walls and could hear people floor above partying and kept me awake till 1am Monday night.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von S am 29. Feb. 2024
We appreciate your insight and look forward to seeing you again. In the future, if you hear noise, please let the front desk know as we have security on 24/7 that will handle this.

10/10 – Hervorragend

Marjorie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had a great stay. Everything was clean and we felt safe on the property.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von S am 29. Feb. 2024
Thank you for taking the time to post a review. We appreciate it.

8/10 – Gut

Jesse

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great property. Walking distance to the Cross Insurance Arena. Rooms were clean and comfortable. We would stay again!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 2. März 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We are glad you enjoyed your stay and look forward to your next visit.

4/10 – Schlecht

Brent

Upon checking in, I was informed that there would be a 50 dollar deposit in case we smoked in the room. I was ok with that but when checking out I asked about the deposit and was informed it would be released within 3 business days. Except they would keep 10 dollars of that deposit. Seems sketchy to me. We did not smoke in the room so why should they make 10 dollars from that? W
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 26. Feb. 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We are glad you enjoyed it. I see you went through a pre paid booking and the only thing you owe the hotel is the 10.00 amenity fee. This includes the parking in the garage, use of the wifi, access to the fitness and business center as well as the coin operated guest laundry. We had included two bottles of water and a 5.00 food credit to use at the Hops House 99 Restaurant or our retail shop by the hotel front desk.

10/10 – Hervorragend

kelly, HOLBROOK

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean hotel, would stay again. Friendly staff. Wish the restaurant was opened on Mondays!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 26. Feb. 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We are glad you enjoyed it and look forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

Darren

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von S am 29. Feb. 2024
Thank you for your review. We look forward to seeing you again soon!

10/10 – Hervorragend

Stephen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great rooms with very comfortable matress and pillows. Clean and quiet.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Toni Soucy Front Desk Shift Manager am 26. Feb. 2024
Thank you for the feedback on your stay with us. We are glad you enjoyed it and we look forward to your next visit.