Eingangsbereich

Bewertungen von Hotel De Bangkok

3 out of 5
Hotel De Bangkok
133/48 Ratchaprarop Soi 12., Ratchaprarop Road, Makkasan, Bangkok, Bangkok

Bewertungen

7,8

Gut

77 von insgesamt 353 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
180 von insgesamt 353 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
75 von insgesamt 353 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
10 von insgesamt 353 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
11 von insgesamt 353 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Matthias

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes und gut geführtes Hotel in zentraler Lage mit optimalen Verkehrsverbindungen
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

8/10 – Gut

KlausK.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Preis- Leistungsverhältnis stimmt. Tolles Frühstück...tolle zentrale Lage.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Hotel de Bangkok am 21. Feb. 2020
Dear Valued Client, Thank you for your recent stay at Hotel de Bangkok and sharing valuable feedback. We are delighted to learn that our latest guest received a pleasant experience while spending memorable moment with our quality accommodation. Highly hope to welcome you back in the future. Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Hotel de Bangkok am 18. Nov. 2019
Dear Valued Client, Thank you for your recent visit at our resort and giving us such an impressive rating. We are very pleased to learn that our latest guest received a pleasant experience and precious moment while spending memorable time with our quality accommodation. Obviously, your topnotch rating would become stimulant encouragement for us to persistently contribute a finest hospitality for upcoming guests. Highly hope to welcome you back in the future. Regards, Hotel de Bangkok

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Near Pratunam and Airportlink Ratchaprarop
Normally we stay in other Hotels when we are nearby the Pratunam area for a few days (Ratchaprarop/Phaya Thai Airport Link Area) but we gave this hotel this time a try . Check in was fast and everything was prepared , I left a notice for a quite room but We received a room in the edge , so 21 hours noise and from 2 am till 5 am quite as there are not much cars and bikes on the main road . Well I think all rooms are noisy as the windows are thin like everywhere in Thailand . So slept few hours then woke up during the night and so on . Overall the room was very clean and big , the edge room got no balcony .in the bathroom where the silicone is should be cleaned carefully as there is mold ,just a notice to stop more mold in future .(replace the silicone and clean it carefully). AC is cold and two water bottles for free , we put the do not disturb shield on the door and normally the housekeeping lefts new bottles in front of the room ,but here it wasn't the case (maybe it's normal there I don't know) . Free WiFi but didn't test it as I got unlimited net . Breakfast is just fine and simple , toast ,Marmelade, Cornflakes , milk , fried egg, toast & baguette, ham and sausages and fried rice , salad , pineapple and watermelon . Bus station nearby With bus 73 you can get to yaowarat (China town ) in 40 minutes , 73 to MBK 15 minutes , 73 to talad rot fai (night train market ) 34 minutes . Bangkok is busy and hectic.take the bus there and avoid The taxi driver scammers there!!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Hotel De Bangkok am 3. Dez. 2018
Thank you for your recent stay at Hotel De Bangkok and for sharing your experiences to other travelers. we look forward to welcome you back in the near future. Kindest regards,

8/10 – Gut

Panda, Mannheim

Gut: Personal & Service
Hotelteam & Service waren sehr gut,Baderzimmer muss erneuern,klimmaanlage nicht kalt genug.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von Hotel Manager am 30. Juli 2018
Dear Panda Thank you very much for your recent stay and sharing your experience to other readers and to our hotel. We will use your feedback to improve our hotel. We look forward to welcome you back again in the near future. Kindest regards,

8/10 – Gut

Lee, Kamen, NRW

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kleine Oase, sehr zentral
Nettes kleines Hotel in einer Seitenstraße wenige Minuten von der Bahnstation entfernt. Herzlicher Empfang, gemütliches Zimmer mit Kühlschrank und Tresor. Absolut zu empfehlen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2018
Antwort von General Manager am 27. Feb. 2018
Dear Lee, Thank you for your recent stay at Hotel de Bangkok and sharing your great compliments with us. We hope that we may welcome you back in the near future. Kindest regards, Hotel de Bangkok

8/10 – Gut

Andreas, Frankfurt am Main

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Einfach aber Gut
Leicht am dem Airport Express vom Flughafen zu erreichen. Das Hotel erinnert etwas an ein Motel, der Gang (Treppenhaus) zum Zimmer ist außerhalb (überdacht). Bei den einfachen Zimmer ist das Fenster zum Gang hin. Frühstück ist in Ordnung und das Hotelpersonal war immer freundlich.

8/10 – Gut

Brigitte, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für ein oder zwei Nächte ist dieses Hotel sehr gut
Das Hotel liegt in einer Seitenstrasse, öffentliche Verkehrsmittel und Anbindungen sind fußläufig zu erreichen. Der Empfang und die öffentlichen Räume sind sehr hell und ansprechend gestaltet, die Zimmer sind leider alles andere als hell. Wegen eines Sonnenschutzes an der hinteren Seite des Hauses sind die dort gelegenen Zimmer sehr dunkel, das kleine Fenster kann da leider nicht viel ausrichten. Die Beleuchtung in den Zimmern ist nicht wirklich ausreichend, insgesamt ist es alles sehr dunkel. Das Zimmer war sauber, die Betten okay, Frühstück war auch sehr gut. Die Angestellten waren sehr bemüht und sprachen so viel Englisch, dass man sich verständigen konnte. Der Wäscheservice hat bei uns leider nicht geklappt, aber wir sind dann in der Nachbarschaft in einer Wäscherei sehr zuvorkommend bedient worden. Wir würden hier wieder einchecken

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zimmer war modern eingerichtet und sauber. Keinerlei Probleme während des Aufenthaltes. Sehr zentral zum skytrain gelegen. Mit Gepäck keine 5min zu Fuß entfernt.

10/10 – Hervorragend

Jacqueline, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ruhiges Hotel mir sehr gutem Standard für Thailand
Sauberer Zimmer mit allem Komödie den man braucht - von Klimaanlage, Kühlschrank, Wasserkocher, Föhn, Handtücher und sogar ein Körbchen mit Hygiene Artikeln waren im Zimmer vorhanden. Außerdem wurden mir jeden Tag zwei flachen Wasser bereit gestellt. Betten bequem und ruhig in der Nacht. Frühstück ist auch sehr gut. Gibt von Toast mit Marmelade, Rührei und Würstchen bis zum thailändischen Frühstück mit Reis-Suppe, gebratenem Nudeln über Hühnchen mit Gemüse, sogar noch Joghurt, Obst und cerealien. Plus den Kaffee und Saft. Service ist so zuvorkommend. Holen einem sogar das Taxi auf den Hof. Und Helden einen bei noch so vielen Fragen und bitten weiter. Etwas versteckt ist es gelegen, aber gut von der Nähe gelegenen Airport Link Station zu erreichen. Auch die bts kann fußläufig, wenn man nicht geh faul ist, erreicht werden. In der Nähe ist auch sonst alles wichtige vorhanden, sowie ein etwas größeres Center, wo abends auch ein Markt statt findet. Kenn es nur empfehlen, viralem wenn man vom Airport ankommt super gelegen. Habe meinen Aufenthalt verlängert dort.

8/10 – Gut

Fabian, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
good location, service improvable
good location with direct connection to airport (airlink), they forgot my wake-up call when I had to catch my flight, no apology...

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
kleines, freundliches Hotel
Für unseren 4-tägigen Aufenthalt in Bangkok war dieses Hotel gut geeignet. Vor allem die gute Anbindung an den Skytrain (der direkt zum Flughafen fährt) war sehr gut. Fußläufig oder mit Taxi oder TukTuk sind die meisten Sehenswürdigkeiten gut zu erreichen. Auch Einkaufsmöglichkeiten (z.B. Siam-Center ca. 25 Minuten zu Fuß) sind zu empfehlen, ebenso die zahlreichen Essenmöglichenkeiten in den Straßenständen).

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Hotel mit gutem Preis-Leistungsverhältnis
Gutes Preis-Leistungsverhältnis, 5 Gehminuten von Airport RailLink entfernt und damit guter und schneller Zugang vom Flughafen, sehr sauber

6/10 – Okay

Thailand 14, Deutschland

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Gute Lage, hellhörig
Die Lage des Hotels ist nur wenige hundert Meter von dem Air Link entfernt, daher ideal. Bei der Zimmerwahl heißt es aufgepasst. Wir hatten zwei mit Durchgangstür - Zimmer waren ok. Allerdings lagen sie neben einem "Wirtschaftsraum" und darin muss sich wohl eine Abwasserpumpe befunden haben. Diese sprang ständig an.... einfach zu laut zum Schlafen. Solche Zimmer dürften nicht vergeben werden. Hotel allgemein sehr hellhörig und laut. Aber für das angebotenen Preis/Leistungsverhältnis völlig o.k.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Preis-Leistungsverhältnis
Ich war 3 Nächte mit einer Freundin in diesem Hotel. Wir haben uns dort sehr wohl gefühlt. Das Zimmer war für 2 Leute sehr geräumig. Frühstücksbuffet war sehr vielfältig. Zur Begrüßung gab es einen Willkommensdrink, womit wir nicht gerechnet hatten. Alles in Allem kann ich dieses Hotel auf jeden Fall weiter empfehlen und würde es auf jeden Fall wieder buchen.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Preis- Leistungsverhältnis.

8/10 – Gut

Ye Yint

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel de Bangkok am 6. Mai 2024
Dear Ye Yint, Thank you for staying with us and taking the time to leave a valuable review. We are delighted that you enjoyed the hospitality. We look forward to welcoming you back. Best regards, Hotel De Bangkok

10/10 – Hervorragend

Ye Yint

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel De Bangkok am 29. Apr. 2024
Dear Ye Yint, Thank you for staying with us and taking the time to leave a valuable review. It is great to hear that you had a wonderful time while enjoying the hospitality. We look forward to welcoming you back. Best regards, Hotel De Bangkok

10/10 – Hervorragend

Xavier

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Parfait proche de tout
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel De am 19. Feb. 2024
Dear Xavier, Thank you for staying with us and taking the time to leave a valuable review. It is great to hear that you had a wonderful time while enjoying the hospitality. We look forward to welcoming you back. Best regards, Hotel De Bangkok

10/10 – Hervorragend

AKIHIRO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
空港とのアクセス良好でリーズナブルなホテル
エアポートリンクの駅から近く、幹道路からも少し入っているので落ち着いて滞在できます。朝食もボリュームたっぷりでした。
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Hotel de BKK am 2. Okt. 2023
Dear AKIHIRO, Thank you for staying at Hotel de Bangkok and taking the time to leave a meaningful review. We are glad to hear that you had a wonderful time while enjoying the hospitality. We look forward to welcoming you back. Best regards, Hotel de Bangkok

10/10 – Hervorragend

Yigal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
good hotel
nice hotel, clean, breakfast is good. will definitely stay again
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Hotel de Bangkok am 23. Aug. 2023
Dear Yigal, Thank you for staying at Hotel de Bangkok and taking the time to leave a valuable review. We are glad to hear that you had a wonderful time while enjoying the hospitality. We look forward to welcoming you back. Best regards, Hotel de Bangkok

8/10 – Gut

Diem

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location was nice and convenient. Staffing were friendly.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Hotel de Bangkok am 17. Aug. 2023
Dear Diem, Thank you for staying at Hotel de Bangkok and taking the time to leave a valuable review. We are glad to hear that you enjoyed the hospitality. We look forward to welcoming you back. Best regards, Hotel de Bangkok

10/10 – Hervorragend

Jenny Vi

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We are a group of 3 friends who stayed in the hotel for 4days and we found everything very comfortable and superb. Service was also commendable, staff always ready to accommodate people’s concerns. Room was always cleaned everyday. Breakfast is good and delicious. We enjoyed everything.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Hotel de am 19. Juli 2023
Dear Jenny Vi, Thank you for staying at Hotel de Bangkok and taking the time to leave a nice review. It is great to hear that you had a wonderful time while enjoying our hospitality. We look forward to welcoming you back. Best regards, Hotel de Bangkok

10/10 – Hervorragend

Soe Naing

Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Hotel de Bangkok am 1. Juli 2023
Dear Soe Naing, Thank you for staying at Hotel de Bangkok and taking the time to leave a nice feedback. It is great to hear that you loved hospitality. We look forward to welcoming you back. Best regards, Hotel de Bangkok

10/10 – Hervorragend

Pazao

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved the stay, staff were super friendly and always helping with what we need and our questions. Lovely stay, would stay again!
Aufenthalt von 10 Nächten im März 2023
Antwort von Hotel de Bangkok am 11. Apr. 2023
Dear Pazao, Thank you for staying at Hotel de Bangkok and taking the time to leave an excellent score. It is great to hear that you had a wonderful time while enjoying our hospitality. We look forward to taking care of you again soon. Best regards, Hotel de Bangkok

8/10 – Gut

George

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very good location for rail to airport, otherwise not great location. Staff OK but poor communication skills
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von de Bangkok am 2. Apr. 2023
Dear George, Thank you for staying at Hotel de Bangkok and taking the time to leave a nice score. We are delighted that overall you satisfied with our hospitality. Regarding our staff, we always train our personnel intensively before assigning a duty especially in the area of basic tourism industry communication. Anyway, we would take your comment seriously to improve better re-trained course. We look forward to taking care of you again soon. Best regards, Hotel de Bangkok

8/10 – Gut

Emilia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Todella ystävällinen henkilökunta, aamupala oli maukas ja kattava. Miinusta tuli seinien ohuudesta, äänet toisista huoneista kuuluivat hyvin.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Hotel de am 27. Feb. 2023
Dear Emilia, Thank you for staying at Hotel de Bangkok and taking the time to leave a nice score. We are delighted that you enjoyed our hospitality. We look forward to taking care of you again soon. Best regards, Hotel de Bangkok

10/10 – Hervorragend

Ching Muk

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was friendly and helpful. Room is good for the price.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023
Antwort von Hotel de am 15. Feb. 2023
Dear Ching Muk, Thank you for staying at Hotel de Bangkok and taking the time to leave an excellent score. It is great to hear that you had a wonderful time during enjoying our hospitality. We look forward to taking care of you again soon. Best regards, Hotel de Bangkok

8/10 – Gut

Carsten

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fint lille hotel i centrum, meget ærgerligt der ingen pool er, det ville ha optimeret.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Hotel de BKK am 9. Feb. 2023
Dear Carsten, Thank you for staying at Hotel de Bangkok and taking the time to leave an excellent score. It is great to hear that you had a wonderful time during enjoying our hospitality. We look forward to taking care of you again soon. Best regards, Hotel de Bangkok

4/10 – Schlecht

RITSUO

Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Yigal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
nice place, enjoy it! will stay again for sure
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Hotel de Bangkok am 26. Jan. 2023
Dear Yigal, Thank you for your recent stay at Hotel de Bangkok and giving us a big compliment. We are very happy to hear that our latest guest had a pleasant experience while being with us. We highly hope to welcome you back in the near future. Best regards, Hotel de Bangkok

8/10 – Gut

Ivan Jesus

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Recomendable
Sinceramente nuestra estancia fue bastante buena. Siempre han estado a disposición de cualquier consulta o duda que nos hubiera surgido e inclusivo un día nos prestaron un paraguas grande porque empezó a llover. El desayuno fue variado y más que suficiente, buen sabor y buen producto. La habitación era grande y las camas eran confortables. Si pasáis unos días en Bangkok, es uno de los hoteles a tener en cuenta.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Hotel de Bangkok am 26. Jan. 2023
Dear Ivan Jesus, Thank you for your recent stay at Hotel de Bangkok and giving us a good rating. We are happy to hear that the latest guest had a pleasant experience with our . We highly hope to welcome you back in the near future. Best regards, Hotel de Bangkok

10/10 – Hervorragend

Michelle

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I recommend Hotel De Bangkok
Sweet boutique hotel with big space room and big beds.Staff are very helpful and kind.Always ready to help
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2020
Antwort von Hotel de Bangkok am 22. März 2020
Dear Michelle, Thank you for your recent stay at Hotel de Bangkok and complimenting us a great deal. We are extremely delighted to learn that our latest guest received a pleasant experience while spending memorable moment with quality accommodation. Highly hope to welcome you back in the future. Regards, Hotel de Bangkok

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A quiet and relaxing short holiday
3 nights stay in Bangkok.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Hotel de Bangkok am 6. Feb. 2020
Dear Valued Client, Thank you for your recent stay at Hotel de Bangkok and sharing valuable feedback. We are delighted to learn that our latest guest received a pleasant experience while spending memorable moment with our quality accommodation. Highly hope to welcome you back in the future. Regards, Hotel de Bangkok

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Hotel de Bangkok am 31. Jan. 2020
Dear Valued Client, Thank you for your recent stay at Hotel de Bangkok and complimenting us a great deal. We are extremely delighted to learn that our latest guest received a pleasant experience while spending memorable moment with our quality accommodation. Absolutely indeed, your precious appreciation would become powerful encouragement for us to persistently contribute the topnotch hospitality for upcoming guests. Highly hope to welcome you back in the future. Regards, Hotel de Bangkok

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
タオルが人数分なくて、フロントに電話をしたが、洗濯に出して無理との回答あり、旅行中毎日人数分足りなかったことが、びっくりでした。 それ以外は気になったことはありませんでした。
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Hotel de Bangkok am 31. Jan. 2020
Dear Valued Client, Thank you for your recent stay at Hotel de Bangkok and sharing helpful opinion. We are extremely sorry to learn that our latest experienced a discomfort during staying with us. As you mentioned regarding sufficient towel, may we additionally explain that in general, our staffs would neatly provide these items sufficiently for the guests in the room. However, after hearing your observation, we immediately called on the involved personnel who directly got involved the situation for seriously reemphasizing the accuracy of stock checking so that our future patrons would be accommodated with our best. Highly hope to welcome you back in the future. Regards, Hotel de Bangkok

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
This hotel was better than I expected based on other reviews. The room was good and all was working very well (although some things seemed a bit outdated). Breakfast was very nice. Wifi was working well but you had to enter the password everytime you reconnect. We arrived at 12h30 and had to wait unfortunately until 14h00 to get the room. The lobby was full with guests waiting for their room. Better choose another hotel if you plan to arrive early. They have luggage storage (= bags can be placed at the reception) which was very handy and well appreciated on our last day.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Hotel de Bangkok am 6. Jan. 2020
Dear Valued Client, Thank you for your recent stay at Hotel de Bangkok and sharing valuable review. We are delighted to learn that in overall, our latest guest received a pleasant experience while spending memorable moment with our quality accommodation. . Highly hope to welcome you back in the future. Regards, Hotel de Bangkok

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Hotel de Bangkok am 6. Jan. 2020
Dear Valued Client, Thank you for your recent stay at our resort and taking time to share helpful feedback. we would definitely keep your responding rating as rarest information to analyze and subsequently contribute the finest hospitality for upcoming guests. Highly hope to welcome you back in the future. Regards, Hotel de Bangkok

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great but noise from outside
Buffet was good, beds were clean and bed, (we got the triple room), and staff were all very kind and helpful. Only the location was a bit noisy and we could hear the tuktuk's all night even on the third floor and facing the inner street. Other than that, the price and everything else considered was good.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Hotel de Bangkok am 30. Dez. 2019
Dear Valued Client, Thank you for your recent stay at Hotel de Bangkok and complimenting us a great deal. We are extremely delighted to learn that our latest guest received a pleasant experience while spending memorable moment with our quality accommodation. Absolutely indeed, your precious appreciation would become powerful encouragement for us to persistently contribute the topnotch hospitality for upcoming guests. Highly hope to welcome you back in the future. Regards, Hotel de Bangkok

8/10 – Gut

ANNA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
슬리퍼가 없어서 불편했고 에어컨은 조절이 안되서 추웠어요~대중교통은 이용하기 가까워서 좋았어요~
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Hotel de Bangkok am 25. Jan. 2020
Dear ANNA, Thank you for your recent stay at Hotel de Bangkok and giving a good score toward our property. Anyway, we are sorry for your inconvenience. We'd definitely keep your additional advice for our better improvement. Highly hope to welcome you back in the future. Regards, Hotel de Bangkok

8/10 – Gut

Jac, SG

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel was selected for its quiet location and our stay was generally pleasant except for the uncontrolled noise disturbance by our inconsiderate neighbours (my room was just above the reception on level 2). I would suggest hotel management to exercise some control on this to enhance guests' overall experience. Despite the above, room was spacious with a balcony.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Hotel de Bangkok am 18. Dez. 2019
Dear Jac, Thank you for your recent stay at Hotel de Bangkok and sharing valuable perspective. We are delighted to learn that our latest guest received a pleasant experience while spending memorable moment with our quality accommodation. In addition, we would definitely keep your advice as rare data for better improvement. Highly hope to welcome you back in the future. Regards, Hotel de Bangkok

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
great!
3rd time staying here. although we check in a day later. they were quick to respond to changes. front desk was also patient and friendly. the only down side was that i had a better room for my previous two stays but not so for this one.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Hotel de Bangkok am 12. Dez. 2019
Dear Valued Client, Thank you for your recent stay at Hotel de Bangkok and sharing valuable perspective. We are extremely delighted to learn that our latest guest received a pleasant experience while spending memorable moment with our quality accommodation. Absolutely indeed, your precious appreciation would become powerful encouragement for us to persistently contribute a finest hospitality for upcoming guests. Highly hope to welcome you back in the future. Regards, Hotel de Bangkok

6/10 – Okay

Viacheslav

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Проживали с 30 ноября по 2 декабря. Первое впечатление после того как вошел в номер было, как все замечательно. Но, как говорится первое впечатление, оно и обманчиво. Первое что не понравилось, это кондиционер - он был очень шумный (спать было совсем не комфортно под ним) и как выяснилось в дальнейшем очень грязный (были грязные лопасти). Второе это искусственное дерево на балконе, все в пыли, как будто его не разу не мыли с момента установки. Возможно это только нам не повезло. Если придираться дальше, то в ванной комнате почти везде были следы применения силиконового герметика. мебель в номере уставшая. Уборка в номере была каждый день, жаловаться не приходится ( постель была всегда застелена). Если Вам нужен вторая карта для открывания двери в номер залог 300 бат. ( что тоже не совсем понравилось). В общем неплохой отель, если не учитывать 2 жирных минуса.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Hotel de Bangkok am 7. Dez. 2019
Dear Viacheslav, Thank you for your recent stay at Hotel de Bangkok and sharing valuable perspective. We are deeply sorry to learn that you were not satisfied with some of our accommodation. In order to clarify the matter, please allow us to explain herewith. Regarding air-conditioner issue, may we strongly state that in general, the process of inspection and maintenance are routinely scheduled by our technician and recently, we’ve just finished the processing of air condition big cleaning, this means the equipment was completely paid closest care. Also, the task has tremendously helped the rest of our air conditions functioned better than ever. Anyway, in case of our facilities don’t meet client’s expectation and the matter is proven, we’re willing to offer the new room in replace with FOC basis (subject to room available at a time) Concerning artificial tree and bathroom, please allow us to convey that typically, our personnel are rigidly scheduled for keeping these particular place and items spotless since we always set the cleanliness as our primary priority. Nevertheless, after hearing your observation, we immediately called of involved staffs for meeting and reemphasized the issue, also we have just increased to process of inspecting in this place so that our upcoming guests would be definitely served and treated with our best hospitality. Highly hope to welcome you back in the future. Regards, Hotel de Bangkok

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Quick check in, everyday have clean service and good breakfast.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Hotel de Bangkok am 30. Nov. 2019
Dear Valued Client, Thank you for your recent stay at Hotel de Bangkok and sharing valuable review. We are very delighted to learn that our latest guest received a pleasant experience while spending memorable moment with our finest accommodation. Absolutely indeed, your precious appreciation would become powerful encouragement for us to persistently contribute a finest hospitality for upcoming guests. Highly hope to welcome you back in the future. Regards, Hotel de Bangkok

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
ห้องพักแอร์ไม่เย็น ถึงเวลาเช็คอินยังไม่ได้ทำความสะอาดห้อง แต่สุดท้ายก็ยอมเปลี่ยนห้องให้
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Hotel de Bangkok am 24. Nov. 2019
Dear Valued Client, Thank you for your recent stay at Hotel de Bangkok and sharing valuable review. We are very sorry to learn that there was some issue which led to your discomfort. May we additionally explain that generally, our check-in process would be proceeded very smoothly and getting ready before serving the client, also the service always meet the client's expectation. Anyway after hearing your comment, we right away sought the cause of matter as well as seriously discussed the right principle. Up until now, the issue has already been addressed and we are committed to do our best to prevent the situation like this from happening in the future. Highly hope to welcome you back in the future. Regards, Hotel de Bangkok

8/10 – Gut

Mabel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hygiene and service are good. Room is tidy with a clean bathroom. Breakfast is delicious.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Hotel de Bangkok am 10. Okt. 2019
Dear Mabel, Thank you for your recent stay at Hotel de Bangkok and sharing valuable review. We are very delighted to learn that our latest guest received a pleasant experience while spending memorable moment with our finest accommodation. Absolutely indeed, your precious appreciation would become powerful encouragement for us to persistently contribute a finest hospitality for upcoming guests. Highly hope to welcome you back in the future. Regards, Hotel de Bangkok

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The hotel look very different then photo. Walking distance to train also far. Overall is okay for short stay.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von Hotel de Bangkok am 1. Okt. 2019
Dear Valued Client, Thank you for your recent visit at Hotel de Bangkok and sharing valuable review. We are very delighted to learn that in overall, you received pleasant experience while staying with us. Highly hope to welcome you back in the future. Regards, Hotel de Bangkok

10/10 – Hervorragend

Sonia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bangkok gem!
Fantastic hotel!!! Value for money, great location, close to markets, Airport train, very clean, excellent breakfasts, friendly, helpful staff. Have stayed here several times 😀
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2019
Antwort von Hotel de Bangkok am 28. Sept. 2019
Dear Sonia, Thank you for your recent stay at Hotel de Bangkok and sharing valuable review. We are very delighted to learn that our latest guest received a pleasant experience while spending memorable moment with our finest accommodation. Absolutely indeed, your precious appreciation would become powerful encouragement for us to persistently contribute a finest hospitality for upcoming guests. Highly hope to welcome you back in the future. Regards, Hotel de Bangkok