Blick auf die Stadt

Bewertungen von Eleven Hotel Bangkok

4 out of 5
Eleven Hotel Bangkok
11 Soi Sukhumvit 11, Bangkok

Bewertungen

8,8

Hervorragend

528 von insgesamt 960 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
303 von insgesamt 960 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
78 von insgesamt 960 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
34 von insgesamt 960 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
17 von insgesamt 960 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Gerald

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
What we didn‘t expect (but what was absolutely our fault as we didn‘t look it up before booking), was that the hotel is in the nightlife area and therefore it is really loud from 10pm to 2pm The hotel itself was clean and the staff was really friendly, great and helpful
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Aoh am 12. Apr. 2024
Dear Gerald,Thank you for staying with us and for your kind feedback. We are glad the overall you had a pleasant stay with us and compliment our staff and cleanliness of the hotel. We hope to have another opportunity to welcome you again.Kind regards,Acharawadee OunchaiyaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Wladislaw

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zentral, in der Nähe von mehreren U-Bahnen und Shopping Malls gelegen. Viele Restaurants in der Nähe. Schöner Pool auf dem Dach und gute Zimmer mit bequemen Betten. Personal und Service waren sehr zuvorkommend und nett
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Aoh am 29. März 2024
Sehr geehrte Wladislaw,Vielen Dank dass Sie für Ihren letzter Aufenthalt Eleven Hotel gewählt haben und dass Sie sich die Zeit genommen haben um Ihre Eindrücke mit uns zu teilen. Wir freuen uns, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Acharawadee Ounchaiya

10/10 – Hervorragend

Frank, Flörsheim am Main

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unterkunft hat mir super gefallen war das erste mal dort Würde ich sofort nochmal Buchen.
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2024
Antwort von Aoh am 27. Feb. 2024
Lieber Gast,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Acharawadee Ounchaiya

8/10 – Gut

Marc

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Near the Metro and inside the City (Nightlife)
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Aoh am 16. Feb. 2024
Dear Marc,Thank you for staying with us and for your kind feedback. We hope to welcome you back again soon.Kind regards,Acharawade OunchaiyaGeneral Manager

8/10 – Gut

Michael

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles super. Direkt bei der BTS, also hat man Anschluss zur ganzen Stadt. Unter dem Hotel ist ein Restaurant und selber hat es auch eins. Also ist man vollkommen umsorgt
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Aoh am 31. Jan. 2024
Sehr geehrte Michael,Vielen Dank dass Sie für Ihren letzter Aufenthalt Eleven Hotel gewählt haben und dass Sie sich die Zeit genommen haben um Ihre Eindrücke mit uns zu teilen. Wir freuen uns, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen GrüßenAcharawadee Ounchaiya

8/10 – Gut

Walter

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Aoh am 26. Jan. 2024
Dear Walter,Thank you for staying with us and we hope to have another opportunity to welcome you back again in the near future.Yours sincerely,Acharawadee OunchaiyaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Kurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Solides Hotel an guter Lage
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Aoh am 21. Dez. 2023
Dear Kurt,Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again soon.Yours sincerely,Acharawadee OunchaiyaGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

Chaweewan

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Aoh am 3. Jan. 2024
Dear Chaweewan,Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again soon.Happy New Year 2024!Acharawadee OunchaiyaGeneral Manager

8/10 – Gut

Paul

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Preis/Leistung super. Gerne wieder
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Aoh am 13. Nov. 2023
Sehr geehrte Paul,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Acharawadee Ounchaiya

8/10 – Gut

Daniel

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Aoh am 13. Nov. 2023
Dear Daniel,Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again in the near future.Yours sincerely,Acharawadee OunchaiyaGeneral Manager

8/10 – Gut

Frank

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was top okay for my short stay 👍
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Aoh am 9. Okt. 2023
Dear Frank,Thank you for staying with us and for your kind feedback. We hope to have another opportunity to welcome you back again in the near future.Yours sincerely,Acharawadee OunchaiyaGeneral Manager

8/10 – Gut

Georg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Aoh am 28. Sept. 2023
Dear Georg,Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again in the near future.Yours sincerely,Acharawadee OunchaiyaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Christian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was perfect.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Aoh am 4. Sept. 2023
Dear Christian,Thank you for staying with us and for the great score of our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we hope to welcome you back again soon.Yours sincerely,Acharawadee OunchaiyaGeneral Manager

8/10 – Gut

Tom

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes modernen Hotel in zentraler Lage. Das Zimmer war sehr schön groß, neu und sehr sauber. Bloß die bar neben dem Hotel hat bis spät in die Nacht extrem Laute Musik gespielt.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Aoh am 29. Aug. 2023
Sehr geehrte Tom,Vielen Dank dass Sie für Ihren letzter Aufenthalt Eleven Hotel gewählt haben und dass Sie sich die Zeit genommen haben um Ihre Eindrücke mit uns zu teilen. Wir freuen uns, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Gut

Domenic

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall a good stay. Nice room with sufficient space. However some points to mention: - Shower area is super slippery. I fell down twice during my stay. Could be dangerous for elderly people. - TV stopped working from one day to the other. - Breakfast is ok. Would be nice to hsve more healthier opyions at the buffet. - The environment is very noisy. Sadly the noise protection is not really given. So it was a bit hard to sleep at night with all that party outside. But overall a nice stay and i d love to return.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Aoh am 20. Juli 2023
Dear Domenic,Thank you for staying with us and for your invaluable feedback. We truly appreciated your feedback and comments. We are glad that the overall you had a nice stay with us and we will continue in our improvement efforts to provide excellent service to our guests.We certainly look forward to welcoming you back again in the near future.Yours sincerely,Management Team

10/10 – Hervorragend

Jan

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Aoh am 10. Juli 2023
Dear JanThank you for staying with us and for the great score of our hotel. We hope to have an opportunity to welcome you again.Yours sincerely,Acharawadee OunchaiyaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Aoh am 30. März 2023
Dear Thomas,Thank you for staying with us and for the great score. We hope to welcome you again soon.Kind regards,Acharawadee OunchaiyaGeneral Manager

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
kurz Aufenthalter
für einen Aufenthalt in Bangkok, von 2-3 Tagen, bietet das Hotel was man braucht. Leider sehr lauter Bezirk.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Aoh am 18. Jan. 2023
Sehr geehrte Daniel,Vielen Dank dass Sie für Ihren letzter Aufenthalt Eleven Hotel gewählt haben und dass Sie sich die Zeit genommen haben um Ihre Eindrücke mit uns zu teilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Acharawadee Ounchaiya

10/10 – Hervorragend

Mario

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Aoh am 6. Juli 2023
Dear Mario,Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again.Yours sincerely,Acharawadee OunchaiyaGeneral Manager

8/10 – Gut

Joerg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral gut gelegenes Hotel
Zentral in Bangkok gelegen , Fußläufig zur BTS , schneller, freundlicher und einfacher Check In /Out. Zimmer in gutem Zustand , leider etwas weit vorne zur Strasse . Keine Gegend wo man früh schlafen gehen sollte. Old German Beerhouse direkt unterhalb des Hotels gelegen.Schöner Rooftoppool mit Gym und Restaurant.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Aoh am 26. Dez. 2022
Sehr geehrte Joerg,Vielen Dank dass Sie für Ihren letzter Aufenthalt Eleven Hotel gewählt haben und dass Sie sich die Zeit genommen haben um Ihre Eindrücke mit uns zu teilen. Wir freuen uns, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Acharawadee OunchaiyaGeneral Manager

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes hotel
Hotel sehr gut positioniert, Entertainment startet schon ausserhalb des hotels. 3 Minuten bis zum skytrain und in 10 Minuten mitten im high life. Personal sehr hilfsbereit und frrundlich
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Aoh am 26. Dez. 2022
Dear Daniel,Thank you for staying with us and for the nice review. We are pleased to learn that you enjoyed your stay with us and we hope to have an opportunity to welcome you back again soon.Yours sincerely,Acharawadee OunchaiyaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Alexander

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pool klein, ansonsten Top
Antwort von Aoh am 23. Dez. 2022
Dear Alexander,Thank you for choosing Eleven Hotel for your stay recently. We are pleased that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back again soon.Kind regards,Acharawadee OunchaiyaGeneral Manager

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Standort optimal
Skytrain sehr nahe beim hotel Entertainment in nächster Nähe
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Aoh am 22. Dez. 2022
Sehr geehrte Daniel,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Acharawadee Ounchaiya

10/10 – Hervorragend

MINDER

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Walter
Sehr schönes und gutes hotel auch gutes Frühstück Büfett und gutes Essen
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2022
Antwort von Aoh am 12. Sept. 2022
Lieber Gast,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Acharawadee Ounchiaya

8/10 – Gut

Richard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gut gelegenes Hotel zum richtigen Preis
Das Hotel war eigentlich sehr gut. Leider war die Auswahl an Essen sehr bescheiden. Für Europäer fehlte zum Beispiel: Joghurt und Käse.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Aoh am 25. Juli 2022
Lieber Gast, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Gut

Guido

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Schöner Zeit sehr schönes Hotel Zimmer zur Straße etwas laut.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Aoh am 27. Juni 2022
Sehr geehrte Guido, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen

8/10 – Gut

ALFRED

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr zufrieden
Das vorliegende nunmehr selbständige Hotel war ehemals der Tower 3 des gegenüberliegenden Hotels Grand President und ist - im positiven Sinn - nicht wieder zu erkennen. Das Hotel wurde entkernt, völlig neu gestaltet, geschmackvoll eingerichtet und wir freuen uns insbesondere aufgrund der hervorragenden Lage auf die "Wiedereröffnung" zu angemessenen Preisen. Die Zimmer und besonders die Bäder sind sehr ansprechend gestaltet. Das Einchecken wurde sehr zügig von freundlichem Personal durchgeführt. Zusätzlich haben wir einen tollen Früchtetellerim Zimmer vorgefunden. Der Pool im 9. Stockwerk ist etwas kleiner als ehemals, aber das Stockwerk sehr ansprechend mit einer netten Bar bzw. guten Restaurant ausgestattet. In dem auf dem Stockwerk ebenfalls eingerichtete kleine Fitnessraum kann man Sport treiben und anschließend ein Sonnenbad genießen.  Fazit: wunderbar, wir kommen sicher wieder (April 2020)Mehr
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von General Manager am 13. Jan. 2020
We are thrilled to have you as part of the eleven hotel family! Thank you for sharing your kind words with us. It means the world to us and to our entire team! We look forward to serving you again soon!

10/10 – Hervorragend

Bernd

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von General Manager am 18. Nov. 2019
Thank you, Bernd. We really appreciate your business and the perfect score rating given. See you again soon.

6/10 – Okay

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good Value.
Nice new Hotel, very clean, comfortable beds and helpful staff. No Cappuccino and no Orange Juice at Breakfast. They use real Glass at the Pool. I hit a broken piece of glass with my foot in the Pool. Their free shuttle to NANA BTS needs to be booked 1 hr in advance and only runs on top of the hour. Prepare to walk to Nana BTS. The check-in performed by the friendly staff took a long time. We still would come back for the good price and the nice room.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von General Manager am 7. Okt. 2019
It was a pleasure serving you. We really appreciate you taking the time to share your feedback and being so open with us. We are glad you felt our beds are comfortable, the hotel is very clean and our staff are helpful. We serve black coffee during breakfast here, you can order a cup of Cappuccino with a little extra cost though. For fruit juices during breakfast, we come up with different kinds on every other dates. For safety of our hotel guests, we in fact use acrylic glassware at the bar and poolside, not the real glassware. Perhaps, there could be a misunderstanding in communications with our staff, free shuttle service to Nana BTS can actually be arranged on guest request subject to its availability. Our standard check-in time is at 2 pm, should the guests arrived earlier than that, our staff will put their best efforts to accommodate the early check-in request subject to our room availability. In your case, the room was ready within 20 minutes after check-in at a bit before 9 am. We hope you'll come and see us again soon!

10/10 – Hervorragend

Mariyam Zaha

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Checkin was smooth. The receptionist was very helpful and thanks to the Porter who delivered luggage without delay to the room. The hotel is very well maintained and provided with all necessary facilities for you. 4 water bottles tea and coffee on complimentary basis. We were offered a complimentary upgrade to the next category which was a plus for us as a couple. Plenty of shopping and dining options around the hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Paul T

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
On soi 11 sukhumvit. This is a hotel for a single male or couple. Not an area for families. The pool was bad a lot of algae floating in the pool and stuck between the tile to the grout. The pictures of the room i stayed in were deceiving
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Aoh am 24. Mai 2024
Dear Paul T,Thank you for staying with us and for your feedback and comments. We regret to read your feedback and we are sorry for any inconvenience you experienced. We will continue in our improvement efforts to provide excellent service to our guests. Yours sincerely,Acharawadee OunchaiyaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Robert, Frisco

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The best part were the staff. Very friendly and helpful.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Aoh am 23. Mai 2024
Dear Robert,Thank you for your valued patronage and for the great review. We are very delighted to learn again that you had a great stay with us and especially compliment our staff are friendly and helpful. We hope to welcome you back again soon.Kind regards,Acharawadee OunchaiyaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Andrew

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed here for my first week in BKK. So good i rebooked for my final week
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Aoh am 21. Mai 2024
Dear Andrew,Thank you for staying with us and for the great review of our hotel. We are very delighted to learn that you enjoyed your stay and we certainly look forward to welcoming you back soon.Kind regards,Acharawadee OunchaiyaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Antonio

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Conveniently located, safe and clean.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Aoh am 20. Mai 2024
Dear Antonio,Thank you for staying with us. We are pleased to know that you had a pleasant stay with us. We hope to welcome you back again soon.Kind regardsAcharawadee OunchaiyaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

SEITARO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very comfortable
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Aoh am 20. Mai 2024
Dear Seitaro,Thank you for staying with us. We are glad that you had a comfortable staying with us and hope to welcome you back again.Kind regards,Acharawadee OunchaiyaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Kok Yam

Mit der Familie gereist
Friendly staffs . Good free breakfast. Clean rooms
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Aoh am 16. Mai 2024
Dear Kok YamThank you for staying with us and for your kind feedback. We are glad that you had a pleasant stay with us and we hope to welcome you back again soon.Kind regards,Acharawadee OunchaiyaGeneral Manager

8/10 – Gut

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Shower was only Luke warm
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Aoh am 13. Mai 2024
Dear Mark,Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again, giving us another opportunity to serve you better.Yours sincerely,Acharawadee OunchaiyaGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

chris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I wanted to change room because noise in adjacent room was very noisy. They gave me a room half the size with horrible views instead—won’t return!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Aoh am 13. Mai 2024
Dear Chris,Thank you for staying with us. We are very sorry and we hope to welcome you back again, giving us another opportunity to serve you better.Yours sincerely,Acharawadee OunchaiyaGeneral Manager

8/10 – Gut

Garry

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good hotel very close to restaurants and bars , good breakfast
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Aoh am 13. Mai 2024
Dear Garry,Thank you for your valued patronage and we hope to welcome you back again soon.Yours sincerely,Acharawadee OunchaiyaGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

chris

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The room beside me was very noisy so I asked for a room change. I was given a room on 2nd floor half the size. I will never return to this hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Aoh am 13. Mai 2024
Dear ChrisThank you for taking the time to share your feedback. We are sorry for any inconvenience you experienced. Please accept our apology on this matter. We will pay close attention to your suggestions to follow up the issue you have raised.Yours sincerely,Acharawadee OunchaiyaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Hidetoshi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I was satisfied with everything
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Aoh am 10. Mai 2024
Dear Hidetoshi,Thank you for staying with us. We are delighted to learn that you had satisfied staying with us and we hope to welcome you back again soon.Kind regards,Acharawadee OunchaiyaGeneral Manager

8/10 – Gut

Kula

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to BTS Station with various dining options. I was able to watch Super Rugby and do not feel that I missed out.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Aoh am 7. Mai 2024
Dear Kula,Thank you for staying with us and we hope to have another opportunity to welcome you again.Yours sincerely,Acharawadee OunchaiyaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

KIM, Daejeon

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
깜끔하고 직원들 친절해요
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Aoh am 7. Mai 2024
고객님께,저희 호텔에 대해 좋은 평가를 해주셔서 감사합니다. 머무시는 동안 즐거운 시간이 되셨다니 저희도 기쁘게 생각하며, 조만간 다시 뵐 수 있기를 바랍니다.감사합니다.Acharawadee Ounchaiya

10/10 – Hervorragend

Takuya

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Aoh am 27. Mai 2024
Dear Takuya,Thank you for staying with us and we hope to have another opportunity to welcome you back again soon.Kind regards,Acharawadee OunchaiyaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Andrew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best hotel if you’re looking to stay in the area. Good prices and the room was very nice and quiet even though its on a busy soi. Would stay here again and again.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Aoh am 2. Mai 2024
Dear Andrew,Thank you for staying with us and for the nice review. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us and we certainly look forward to welcoming you back again soon.Yours sincerely,Acharawadee OunchaiyaGeneral Manager

6/10 – Okay

Antonio

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
rooms could be cleaner. I saw a dead cockroach on the floor in my room
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Aoh am 2. Mai 2024
Dear Antonio,We regret to read your feedback. We apologise for the inconvenience you experienced. Thank you for staying with us and let us know. We hope to have another opportunity to welcome you back and serve you better.Yours sincerely,Acharawadee OunchaiyaGeneral Manager

8/10 – Gut

Douglas, syracuse

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is a good location, walkable to the Train dining and entertainment
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Aoh am 30. Apr. 2024
Dear Douglas,Thank you for your valued patronage and for your kind feedback. We hope to have another opportunity to welcome you back again in the near future.Yours sincerely,Acharawadee OunchaiyaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Anjana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel was in a great location! On Sukhumvit 11, so you’re near the nightlife but the hotel is situated in a way that you don’t hear it. Upon arrival, A lady named named Suwang checked us in. She did not greet us or welcome us. When I arrived she just said “passports” not even a hello or any greeting! She did not present any good customer service skills which was unfortunate. Upon check out, a gentleman named Dabru checked us out. He was extremely kind and respectful thank you to him. We were on the 7th floor, and the house keeping lady who took care of that floor was the sweetest! I forgot her name but she made our stay so pleasant everyday with her kind smiles and warm greetings. A very big thank you to her! . The Room was nice (we stayed 7 days in total) . Food at the restaurant was good but breakfast was ok except the egg station which was good! We absolutely loved the location, close to many restos, 7/11, nightlife etc
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Aoh am 6. Mai 2024
Dear Anjana,Thank you for staying with us and for taking the time to share your invaluable feedback and comments. Nevertheless, we are glad to know that the overall you had a pleasant stay with us and compliment our staff especially Mr. Dablu and room attendant on 7th floor. We will continue in our improvement efforts to provide excellent service to our guests. We will pay close attention to your suggestions to follow up the issue you have raised. We hope to welcome you back again and serve you better.Kind regards,Acharawadee OunchaiyaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Dirk

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Aoh am 20. Mai 2024
Dear Dirk,Thank you for staying with us and for the great score of our hotel. We hope to welcome you back again.Kind regards,Acharawadee OunchaiyaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Obinnaya

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Right in the middle of the nightlife but the hotel is still quiet at night
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Aoh am 29. Apr. 2024
Dear Obinnaya,Thank you for staying with us and for your valuable feedback. We hope to welcome you back again.Kind regardsAcharawadee OunchaiyaGeneral Manager