Terrasse/Patio

Bewertungen von Chang Siam Inn

3 out of 5
Chang Siam Inn
1091/63-64, New Petchburi Road, Soi Petchburi 33, Bangkok, Bangkok

Bewertungen

7,8

Gut

73 von insgesamt 277 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
117 von insgesamt 277 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
64 von insgesamt 277 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
20 von insgesamt 277 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 277 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

7,4/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

6,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
zentral sauber herzig
zentral gelegen sehr sauber herzig eingerichtet top für diese preisklasse einzig anzumerken ist das es laut ist
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017

8/10 – Gut

Lena

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Abseits des Trubels...
Gute Unterkunft abseits vom Trubel und ein wenig versteckt. Das gegenüberliegende Café 33 ist definitiv einen Besuch wert. Für einen kurzen Zwischenstop in Bangkok definitiv zu empfehlen.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2017

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017

8/10 – Gut

Udo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Timo, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles was man braucht
Uns hat es sehr gut gefallen, sehr zentral, guter Service, auch konnten wir schon früh einchecken, dafür waren wir sehr dankbar. Einziger Nachteil ist bei einem Zimmer ohne Fenster, dass man nicht aufstehen möchte.

4/10 – Schlecht

Ben

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Bad Service
Stayed here for one week. No Windows. Bad Housekeeping, never cleaned the floor during my stay, never cleaned the mirror in the bathroom. LateCheckOut 2 hours - 800 THB Staff very unfriendly Bed was ok but there are Hotels around for just 300 THB, same street,

4/10 – Schlecht

Benny

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Small Hotel in Pratunam
Checkin took around 20 minutes Room was clean and nice but no windows. Wifi doesnt work everyday Hotel charged me for dirty towels 300 THB, but the towels was really dirty, that was my fault. Late check out for 2 hours (2pm) 800 THB, sounds a little bit crazy because the night cost only 1000 thb. Staff very unfriendly and not helpfull, barely speak englisch. Housekeeping never cleaned my floor during my stay of 7 days! Even the mirror never got cleaned! I can not reccomend the Chang Siam INN, there are other Inn´s very close for just 300 THB each night, same Room standart!!!

10/10 – Hervorragend

Érica, Bayern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel in Airport-Link-Nähe
Habe hier im Mai 2014 ein paar Nächte verbracht. Sehr angenehm!

8/10 – Gut

Marc25, MUC

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Ok, but no window
It was hard to find. At our depature there was small trouble, caused of a missing water bottle (which is imcluded in the room price)

4/10 – Schlecht

Volker, Mannheim

Hotel in der Nähe vom Bayoke, Geschäfte und Märkte
Hotel im typ. Thaistil, aber unser Zimmer ohne Fenster.. Frühstück gibt s auch ncht, aber eine Küchenzeile ist vorhanden, die aber niemand nutzt.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Absolutes Standartzimmer
Sauberes Zimmer. Eher klein und hat kein Fenster. Essen im Hotel auch für Frühstück nicht möglich.

10/10 – Hervorragend

CHAI BOON

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Moe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Camille

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Julie (Manager) am 25. Aug. 2023
Please let me know if you want me to improve in our service and sorry in everything that you feel unhappy.

10/10 – Hervorragend

PENG

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Chanakarn

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

6/10 – Okay

Dona

Verbesserungswürdig: Personal & Service
The only thing I like is their traditional Furnitures and decoration around the lobby area. My disappointments are: 1) Ants everywhere, crowing in my suitcase, my computer, bed etc.... 2) Staffs are not friendly, no help or service from staff, no communication or guide.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Alex

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tutto ok
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Mohammad Jahangir, Mirpur DOHS

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The outfit and decoration is good.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Julie (Manager) am 15. Juli 2022
Thanks for your comment so apprecated and hope to serve you in the future.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Unfriendly staff, dark room
I checked out of this hotel two nights early, even though they were non-refundable, because I was so unhappy with the experience. My room had no windows, making it feel dark and cramped. The hotel location was far away from any public transport, which isn't the hotel's fault, but it meant that I spent a lot of time and money travelling to and from the hotel. This reduced the amount of time I could spend exploring Bangkok. When I arrived they couldn't find the booking, and I ended up having to wait 20 minutes while they were looking. Most staff spoke no English and were unfriendly. My hair is dyed blue, and the first thing I was told on arrival was "if your hair stains the sheets, you will pay for it." The "list of breakage costs" prominently displayed in the room just added to this feeling of mistrust. If you want a nice hotel experience, I cannot recommend this one. For a hostel it may be fine, but hotels.com claims this is a 3-star hotel and it certainly did not feel like one.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022
Antwort von Sasipat R. am 7. Mai 2022
Dear Valued Guest, Thank you for your candid feedback. I am very sorry to hear that your stay at our hotel not up to par. Please note that this information has been passed on to ours concerned staff Despite this, we hope to be able to welcome you back on a return visit here again and we will try to do the best for you. Best Regards, Sasipat R. / Sales and Marketing

10/10 – Hervorragend

Issarakasem

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

2/10 – Ungenügend

Loyd Henning

Aufenthalt von 14 Nächten im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Nathaniel

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wi-Fi didn’t work on any floor
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Julie (Manager) am 29. Sept. 2021
Sorry for Wi-Fi problem and thanks for your comment. We have fixed it. Now it works properly.

10/10 – Hervorragend

CHATTRIBARAMEE

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
โรงแรมดี ราคาสบายกระเป๋าสะดวกทุกอย่าง
โรงแรมดี ใจกลางเมืองตกแต่งสวย ราคายุติธรรมเดินทางสะดวก มีร้านอาหารรอบๆโรงแรม เดินหาอาหาร ทานสะดวกมี7-11อยู่ด้านหลังโรงแรม. มาพักแล้ว ชอบมาก
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von ๋ีJulie (Manager) am 12. Nov. 2020
ขอบคุณมากค่ะ สำหรับคำชม เป็นกำลังใจให้เราพัฒนาไปให้ดียิ่งๆขึ้นไปค่ะ

10/10 – Hervorragend

BHATCHANAWAN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Hotel in a budget price
Great Teak wood &Elephant decoration Style, Big Room with hair dryer,also kettle,very convenient 7-11behind the building. Hawker food all around make it easy going,Highly recommend Chang Siam is one of the Great Hotel in this area,if you want to shop at Central World,Siam Center. Staying here will.get you a good trip.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von ๋ีJulie (Manager) am 12. Nov. 2020
Thanks for your support and comment.

10/10 – Hervorragend

CHATTRIBARAMEE

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
โรงแรมสวยที่ตั้ง/บริการดีมาก ราคาเป็นธรรม
โรงแรมตกแต่งสวยงามมากสไตล์ช้างไทย ใช้ไม้decorate ห้องใหญ่มีอุปกรณ์ครบ เหมือนโรงแรม4ดาว/กาต้มน้ำ ,เครื่องเป่าผม สะดวกใกล้7-11 มีร้านอาหารอยู่รอบๆ เดินทางไปเซนทรัลเวิรลด์ หรือสยามสแควร์สะดวกมาก พนักงานให้บริการดีมากจะกลับมาพักประจำแน่นอน
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von ๋ีJulie (Manager) am 12. Nov. 2020
ขอบคุณมากๆค่ะ คำติชมเป็นกำลังให้เราอย่างยิ่ง

10/10 – Hervorragend

Charlie, Freeport, The Bahamas

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Great location ,great staff and always a very good price .
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von Cherry am 20. Juli 2020
Thank you for your very positive comment. We will keep up our standard as you mentioned to serve our guest well. Look forward to welcoming your next visit.

10/10 – Hervorragend

Eric, USA

Mit der Familie gereist
Clean/comfortable room near good shopping/dining at a good price. Helpful staff too.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020

8/10 – Gut

MAO-TING

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
還不錯
離機場捷運不遠,附近有一些食物攤販,這次住宿房間是605,浴室有些積水沒清理,其他都可以,大廳櫃台可以換匯,很方便
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
コスパ考えれば十分満足
エアポートリンクを使ってみたいと思いこの場所を選択。駅までは徒歩で10分程度。アクセスは悪くない。初めて泊まるエリアだったが、周辺にはローカルフードがたくさんありとても満足。建物も歴史を感じさせるがきれいにされています。朝食にパンとコーヒーが無料で付いており、ちょっと嬉しい。エアポートリンク使用の方は良いと思います。再訪の可能性あり。
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

Erkki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
部屋は清潔。スタッフの対応も良い。 両替もできるので便利。パンとドリンクの簡単な朝食有り。 部屋に湯沸かしは有るがコーヒーカップが無いので残念。アメニティは歯ブラシが無い。駅から少し離れているが空港への早朝便には便利
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Cherry am 14. Jan. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

ヒイロ-, 茨城県土浦市

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
周りには沢山の食べられる所が有りロケーションがとても良かった。さらにバンコクの中心地に歩いて簡単に行けるので、大変便利であった‼️
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Richard

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good Hotel for a few days
Pretty good location and nice hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Cherry am 27. Nov. 2019
Thanks for your review and we look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Chia Huang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
還會在去住
蠻有當地味道雖然房間不大不過非常便利舒適,早餐很簡單剛好適合我這種早餐吃不多的人!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Cherry am 27. Nov. 2019
Thank you for your very positive comment. We will keep up our standard as you mentioned to serve our guest well. Look forward to welcoming your next visit.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good Clean Hotel in unique area
I stayed here for the mere convenience of being near the tram station, a very short walk. The area was surprisingly lively at night without the the dirty Downtown Bangkok feel. There was street food, massage parlors, and shops. Just about four venders down the street was Kings Fashion House, which will tailor you a suit in 24 hours. The suits are reasonably priced; not cheap; but less than what the you pay for the one size fits all in USA. The hotel was quite, clean and convenience. There was not any thrills; but there were not any disappointing surprises. It was a very good hotel for the price. One warning: the taxi drivers in that area (like it is different anywhere else - haha) are crooks and scammers not just on the cost of the ride, but where they take your money with the local scams. Use the tram or a meter taxi - if the meter does not work (get a taxi that is legit).
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todo perfecto, incluyen café, Té o Zumo y tostadas por la mañana, todo un detalle.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 – Gut

Marta

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bien comunicado con el aeropuerto
El hotel está muy bien comunicado con el aeropuerto pero "lejos" del centro, aunque los centros comerciales están relativamente cerca. Siempre hay tuktuks y taxis por la zona. El desayuno es café, zumo y tostadas. Hay un 7/11 a un minuto.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

KAORI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
タイっぽい
BTS最寄りのRatchaprarop駅より少し距離があり、8分くらい歩きます。周辺にはマッサージ屋さん、食べるところ、コンビニ、ショッピングマートなど不便はありません。タイっぽい雰囲気のロビー素敵です。
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
シャワーの水圧がかなり弱い。 排水口の髪の毛を取ってくれなかった><
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Cherry am 26. Juni 2019
Thank you for taking the time to review your stay with us and we hope to have a chance to welcome you back again in the near future.

8/10 – Gut

Trang Thuy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pengene værd
Personalet er venlig og hjælper med din kuffert op til værelset. Aircon i værelset virker men dog ingen ude på gangen. Området har gode priser på mad, hvilket du hurtigt lægger mærke til når du kommer ind til Bangkok bymidte. Vi havde ikke bestilt værelse med vindue som hellere ik betød noget for os da vi aldrig var på hotellet om dagen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Cherry am 24. Juni 2019
Thank you for taking the time to review your stay with us and we hope to have a chance to welcome you back again in the near future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Smoking allowed in the hallways, not pleasant when it comes into the room
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Cherry am 3. Juni 2019
Thank you very much for staying with us and for giving us a feedback.

8/10 – Gut

Ritthichai, France

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ห้องพักสะอาด พนักงานยิ้มแย้มแจ่มใส ห้องเล็กไป แต่ทุกอย่างดูดี
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

10/10 – Hervorragend

CDL, QC, Philippines

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location is inside an area that requires vehicles to pay a fee to get in the location. It is somewhat a hassle and waste of money.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Cherry am 14. Mai 2019
Thank you for taking the time to review your stay with us and we hope to have a chance to welcome you back again in the near future.

10/10 – Hervorragend

CHIENTING

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
很滿意
房間大又乾淨。附近吃的很多,還有7-11。 唯一不方便的是沒有bts。如果4人叫Grab很方便。
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019
Antwort von Cherry am 21. Mai 2019
Thank you for taking the time to review your stay with us and we hope to have a chance to welcome you back again in the near future.

8/10 – Gut

QUAN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Cherry am 1. Apr. 2019
Thank you for taking the time to review your stay with us and we hope to have a chance to welcome you back again in the near future.

8/10 – Gut

Chanakarn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Cherry am 27. März 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Okay

Won Hoong

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Disappointed!!!
After four visits, staying for over 60 nights. Wrote good reviews about them, boosting their occupancy to mostly full. Not only did they raised their prices by 25%, the service was poor. During my 5th visit for 15 nights stay last month, the aircon was not cold at all and dripping like waterfall. They only changed room for me after sweating for 2 nights and continued to suffer in the other for another 2 nights due to same problems before changing room again! I suppose problems due to lack of maintenance and profit driven business mindset. Really disappointed and will stay in a different hotel for future visits.
Aufenthalt von 15 Nächten im Februar 2019
Antwort von Cherry am 27. März 2019
Thank you very much for staying with us and for giving us a feedback. We apologize for any inconvenience may cause during your stay with us, especially the air-condition. We will raise up this issue to the attention of the management to solve this problem soonest. We are sincerely apologize for that and hope that we will have the chance to welcome you again in the near future.