Außenbereich

Bewertungen von Bandara Silom Suites

4 out of 5
Bandara Silom Suites
75/1 Saladaeng Road Silom, Bangkok, Bangkok

Bewertungen

8,8

Hervorragend

535 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
347 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
76 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
30 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
19 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Lars, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super zentral gelegen, kostenloser Tuk Tuk Service zur Metro.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Willy am 29. Apr. 2024
Dear Lars,Thank you for the rating of our hotel. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Katharina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne großräumige Hotelzimmer. Der Service war sehr nett und das Essen sehr gut. Viel Auswahl beim frühstück. Das Hotel ist zentral gelegen und man ist schnell überall zu Fuß. Jederzeit wieder!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Willy am 30. März 2024
Dear Katharina,Thank you very much for the great review of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Frank, Frankfurt

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It’s a good place for sightseeing and BTS or MRT
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Willy am 13. Feb. 2024
Dear Frank,Thank you very much for your great feedback. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back and revisiting us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Willy am 31. Jan. 2024
Dear Thomas,Thank you for the rating of our hotel. We look forward to welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

André

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Willy am 30. Jan. 2024
Dear André,Thank you very much for the great rating of our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back and revisiting us soon.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Willy am 22. Jan. 2024
Dear Roger Grünenfelder,Thank you very much for the great rating of our hotel. We are thrilled to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back and revisiting us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Roger

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Willy am 9. Jan. 2024
Dear Roger,Thank you very much for the great rating of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back and revisiting us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Simeon, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Willy am 27. Dez. 2023
Dear Simeon,Thank you very much for the great rating of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back and revisiting us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

8/10 – Gut

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Keine Mängel.nir das Mobiliar war etwas älter.
Aufenthalt von 12 Nächten im September 2023
Antwort von Willy am 19. Sept. 2023
Dear Andreas Kötterheinrich,Thank you for the review of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you in the near future.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

6/10 – Okay

Tim

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Entgegen der bereits vorhandenen Bewertungen, fanden wir das Hotel sehr in die Jahre gekommen. Das Gebäude ist relativ alt, entsprechend sehen die Badezimmer auch aus. Die Fenster des Hotels wurden wahrscheinlich das letzte Mal vor 5 Jahren geputzt (Bei allen anderen Hochhäusern, wo wir waren, waren die Fenster Sauber - Smog ist also keine Ausrede). Leider lies die Sauberkeit im Zimmer auch zu wünschen übrig. Der Boden war so dreckig, dass sie weißen Socken sofort an den Sohlen braun waren. Im Zimmer gab es überall kleinere Schmuddelecken und im Flur des Hotels stellten die Gäste überall ihr benutztes Geschirr von Roomservice ab. Das Hotel hat sich scheinbar auf Gäste spezialisiert, welche nur kurz bleiben und dann die Aussage tätigen „für eine Nacht reicht es schon“. Das spürt man deutlich.. Wir kommen nichtmehr wieder. Das Hotel hat bereits unser Feedback vor Ort bekommen.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Willy am 24. Aug. 2023
Dear Tim Schidlowski,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We would like to thank you for bringing this to our attention. Your feedback is extremely important and will help us correct the situation. Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

8/10 – Gut

Timo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Die Lager ist super am schönsten Strand in Ko Samui und die Zimmer sind sauber. Uns haben die Bette gestört sind schon stark durchgelegen.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Willy am 2. Mai 2023
Dear Timo Christopher Baudendistel,Thank you for staying at Bandara Suites Silom, Bangkok. We think this is a review of the wrong hotel.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Harald

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal. Zentrale Lage
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von Willy am 2. Feb. 2023
Dear Harald Doringer,Thank you for the great review of our hotel. We are delighted that you enjoyed your stay with us. We all look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back and visiting us again in the near future.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Andreas

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage, große Zimmer
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Willy am 30. Jan. 2023
Dear Andreas Seiler,Thank you for the positive review of our hotel. We are delighted that you enjoyed your stay with us. We all look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back and visiting us again in the near future.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

8/10 – Gut

Claus

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sanitäranlagen im Poolbereich nicht so gepflegt, Temperatur Sauna war nicht wirklich einzustellen. Leider wird die Sicht über die Stadt durch Nachbarbebauung immer mehr eingeschränkt.....
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2022
Antwort von Willy am 25. Nov. 2022
Dear Claus,Thank you for taking the time to share your feedback. We would like to thank you for bringing this to our attention. Your feedback is extremely important and will help us correct the situation. We hope to welcome you back to our hotel in the next future.Sincerely,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

8/10 – Gut

Expedia

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Willy am 27. Okt. 2022
Dear Guest,Thank you for the feedback and We hope to welcome you back to our hotel in the next future.Sincerely,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

8/10 – Gut

Wolfgang

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Willy am 21. Apr. 2023
Dear Wolfgang Bacher,Thank you very much for the nice rating of our hotel. We are delighted to learn that you enjoy your stay with us. We all look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back and visiting us again in the near future.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

8/10 – Gut

Stephan-Carl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
Antwort von Waraluck am 13. Aug. 2022
Dear Stephan-Carl, Thank you very much for staying with us. We are glad that you have enjoyed the overall stay at our hotel. We look forward to welcoming you back in the near future. Best Regards, Waraluck C. Executive Assistant Manager

8/10 – Gut

Sergius

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Waraluck am 28. Dez. 2021
Thank you so much for review.

10/10 – Hervorragend

Frieder

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jederzeit wieder!
Das Zimmer war sehr groß (2 Schlafzimmer) - das war uns wichtig. Das Personal war sehr sehr freundlich. Wir würden jederzeit wieder kommen.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von Emi - Guest Relations am 4. Apr. 2020
Dear Frieder, Thank you for completing on-line survey and giving us a perfect score! This means a lot to us. Hope to welcome you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Georg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Personal, Preis-Leistung Passt
Tolles Hotel mit sehr nettem Personal. Preis-Leistung hat für mich gepasst!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Emi -Guest Relations Supervisor am 4. Apr. 2020
Dear Mr.Georg, Thank you for completing on-line survey and giving us a perfect score! This means a lot to us. Hope to welcome you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel modern, sauber und sehr freundliches Personal. Lager super. Rundum perfekt! Würde ich wieder buchen.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2020
Antwort von Win am 28. Jan. 2020
Dear Anonymous, Many thanks for your PERFECT score 5 out of 5. We are so thrilled to read you have enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back again in the near future. Best regards, Chawin T. Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage. Alles was man braucht für einen Städtetrip!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Win am 24. Jan. 2020
Dear Anonymous, Thank you very much for your review of Bandara Suites Silom Bangkok. We are so thrilled to read you have enjoyed our central location. We are very fortunate to be within walking distance to shopping malls, restaurants, bars and of course with BTS and MRT systems which can take you almost anywhere in central Bangkok. We look forward to welcoming you back again in the near future. Best regards, Chawin T. Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der Hauseigene TukTuk und dessen Fahrer ist super. Team im Poolbereich ebenfalls super. Reception verbesserungswürdig. So stellen Sie dem Gast eine Frage und plaudern dann am Telefon.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Emi am 20. Jan. 2020
Thank you for writing the comment. Your feedback is important for us, We will share with our teams accordingly and improve where nesassary. We are glad to know that you liked our TukTuk service and a driver!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Klimaanlage im grossen Raum war sehr schlecht und hatte manchmal Aussetzer. Ansonsten ist die Ausstattung zwar alt aber alles vorhanden was man braucht.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Emi am 15. Jan. 2020
Thank you for taking time to feedback us, your comment is important. we will share with our colleague to be better. We wish to welcome you back soon in a near future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Sehr freundliches aber Hotel etwas in die Jahre gekommen.
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2020
Antwort von Win am 12. Jan. 2020
Dear Anonymous , Many thanks for your score 5 out of 5. We are so thrilled to read that our staff make you delighted dering the stay . We have taken note your comment regarding to the out dated building. We look forward to welcoming you back again in the near future. Best regards, Chawin T. Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Stevan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von win am 24. Jan. 2020
Dear Stevan, Many thanks for your PERFECT score 5 out of 5. We are so thrilled to read you have enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back again in the near future. Best regards, Chawin T. Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nahe gelegen zur U-Bahn.Idealer Ausgangspunkt zur Stadterkundung.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019
Antwort von Win am 3. Dez. 2019
Dear Anonymous, Thank you very much for your review of Bandara Suites Silom Bangkok. We look forward to welcoming you back again in the near future. Best regards, Chawin T. Front Office Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von Win am 28. Nov. 2019
Dear Anonymous, Thank you very much for your review of Bandara Suites Silom Bangkok. We look forward to welcoming you back again in the near future. Best regards, Chawin T. Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Peter

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
überhaupt nichts zu meckern - im Gegenteil
Schönes Appartement, Lage und Ausstattung und Service - alles passt Der Deutsche ist ja per se unglücklich wenn er nicht meckern kann ... also bin ich sehr unglücklich. Sehr gefreut hat die zwar nicht üppige, aber absolut ausreichend ausgestatte und sehr saubere Küche mit dem großen Kühlschrank, wen man sich nachts noch schnell selber was aufwärmen möchte. Wie in Thailand üblich, ist die Freundlichkeit ausnahmslos aller Mitarbeiter überragend.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Emi - Guest Relations Supervisor am 13. Nov. 2019
Thank you for taking time to write comments and giving our hotel a perfect score 10 out of 10! We are delighted to learn that you enjoyed our hotel and service from our team. Bis bald Dankeschön!

10/10 – Hervorragend

Oliver, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage -sehr ruhig-das überaus freundliche Personal!!!!Meine Executive Suite im 26.Stock
Aufenthalt von 12 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Best regards, Front team am 27. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for your Excellent score 5 out of 5 to Bandara Suites Silom Bangkok. We are looking forward to welcome you back near future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Win am 17. Okt. 2019
Dear Anonymous, Many thanks for your PERFECT score 5 out of 5. We are so thrilled to read you have enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back again in the near future. Best regards, Chawin Thip Asst. Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Stephan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Lage, tolles Zimmer, freundlicher Empfang
Der Empfang war freundlich, es gab sogar ein Zimmer upgrade auf die Business Suite. Das Zimmer war sehr schön, groß, sauber mir separatem Schlafzimmer. Lage ist top.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Kann am 13. Okt. 2019
Dear Stephan, We thank you very much for giving us an excellent scores! We hope you will return to us again in the near future. Sincerely, Kann S Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das sehr freundliche Personal und die Sauberkeit im gesamten Hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Kann am 4. Okt. 2019
Dear Valued guest, We thank you very much for giving us an excellent scores! We hope you will return to us again in the near future. Sincerely, Kann S Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Big rooms, own kitchen and living room. Stuff friendly. Pool is really nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Win am 4. Aug. 2019
Dear Anonymous, Many thanks for your PERFECT score 5 out of 5. We are so thrilled to read you have enjoyed your stay with our property and mentioned to the friendliness of our staff. We look forward to welcoming you back again in the near future. Best regards, Chawin Thip Asst. Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir bekamen eine ganze Wohnung mit Küche. Wirklich aussergewöhnlich. Beim nächsten Besuch in Bangkok bestimmt wieder in dieses Hotel.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
Antwort von Kann am 1. Aug. 2019
Dear Valued guest, We very much appreciated your positive feedback. I am sure that the online community will also find it very useful. Thank you for taking the time to share your comments. Sincerely, Kann S Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Win am 21. Juli 2019
Dear Anonymous, Thank you very much for your review of Bandara Suites Silom Bangkok. We are thrilled to read you have enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back again in the near future. Best regards, Chawin Thip Asst. Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

sideya

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Friendly staff, spacious rooms, and really great customer service.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

mitch

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed here a couple times recently. The staff is great. Place is a lot cleaner and maintained that other properties in the same cost and class. In an upscale neighborhood with restaurants and more tourists options the other way. Little walk from the blue line but not back. Would stay again in that part of town
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

John, Mililani

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Saravut

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
พนักงานบริการดี เดินทางสะดวก
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Willy am 22. Mai 2024
Dear Saravut,Thank you very much for the great rating of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

8/10 – Gut

RYUJI

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ありがとうございました。 ジムも有り 快適に過ごせました。
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Willy am 20. Mai 2024
Dear RYUJI,Thank you for the nice review of our hotel. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Ty, Las Vegas

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff are helpful. They took care of our family like we were their own family.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Willy am 16. Mai 2024
Dear Ty,Thank you very much for the great review of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Supaprak

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I extended 3 times to stayed longer. It was great !
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Willy am 15. Mai 2024
Dear Supaprak,Thank you very much for the great review of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Alia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Bandara Siam suites are very clean and comfortable and have large windows with great views of the city. The staff is very welcoming, kind and patient. The pool and fitness area is very clean and the sauna is relaxing. I’m very pleased with my stay and they handled an issue we had very professionally. Thank you. Plus they provide a complementary tuktuk service which is very convenient.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Willy am 14. Mai 2024
Dear Alia,Thank you very much for the great review of our hotel. We are thrilled to know that you enjoyed your stay with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

8/10 – Gut

JOHNANNA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff was lovely however the property was a bit old. The breakfast was ok not great.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Willy am 13. Mai 2024
Dear JOHNANNA,Thank you for the positive review. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Supaprak

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I extended to stay more longer because I really enjoyed stayed n will definitely come back next year!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Willy am 14. Mai 2024
Dear Supaprak,Thank you very much for the great review of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

6/10 – Okay

Jose, San Diego

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Easy check
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Willy am 11. Mai 2024
Dear Jose,Thank you for the rating of our hotel. We look forward to welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Supaprak

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good deal great room
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Willy am 10. Mai 2024
Dear Supaprak,Thank you very much for the great rating of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Shawn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Have stayed at Bandara many times both as tourist to Bangkok and resident. In any case, warm and friendly staff make stay always feel like home! Thanks as always again for another great stay and look forward to the next time.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Willy am 10. Mai 2024
Dear Shawn,Thank you very much for the great review of our hotel. We are thrilled to know that you enjoyed your stay with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Doane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great accommodations, and the breakfast was delicious. The staff were always welcoming, but hard to converse with but always very accommodating. The transportation could be more advertised, so it’s easier for the staff to know about.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Willy am 9. Mai 2024
Dear Doane,Thank you very much for your valuable feedback to share with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager