Garten

Bewertungen von Badi'ah Hotel

3.5 out of 5
Badi'ah Hotel
Badi'ah Complex Mile 1 1/4, Jalan Tutong, Bandar Seri Begawan

Bewertungen

8,4

Sehr gut

142 von insgesamt 332 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
132 von insgesamt 332 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
34 von insgesamt 332 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
17 von insgesamt 332 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
7 von insgesamt 332 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der kostenlose Flughafentransfer lief reibungslos und das Hotel ist nur 10 min entfernt vom Flughafen. Das Hotel liegt sehr zentral und wir konnten zu Fuss alles anschauen mit unserer 5 jährigen Tochter. Zimmer sind sehr sauber. Nur der Pool ist etwas klein, aber ausreichend, da wenige/keine anderen Hotelgäste es nutzen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von darren am 21. Juli 2019
Dear Guest, Greetings from Badi'ah Hotel! Thank you for choosing Badi'ah Hotel for your recent stay in Brunei. We really appreciate that you took the time to send valuable comments about your stay at our hotel, especially for mentioning our great customer service and the very central location. Looking forward to welcoming you soon again. Kind Regards, Darren Tan Manager Badi'ah Hotel

8/10 – Gut

Karl, Wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr nettes Hotel in Gehdistanz zum Zentrum
Wir hatten 2 sehr angenehme Tage in diesem Hotel, das einen schönen Swimmingpool und asiatisches Frühstück zu bieten hat. Die Lage neben einer Schnellstrasse ist etwas eigenartig, aber spiegelt wahrscheinlich die Autofixiertheit der Bewohner Bruneis wider. Es trotzdem nicht unangenehm laut und die Fussgängerbrücke zum Zentrum ist in 10 Minuten (zu Fuss) erreichbar.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018
Antwort von Darren am 2. Aug. 2018
Thank you

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral, hilfsbereit
Zentral gelegen, das Frühstück ist nichts für den europäischen Gaumen
Antwort von Darren am 23. Feb. 2018
Dear GUEST, Greetings from Badi'ah Hotel! Thank you for choosing Badi'ah Hotel for your recent stay in Brunei. we really appreciate that you took the time to send valuable comments about you stay at our hotel, especially for mentioning our great customer service and the very central location. Looking forward to welcoming you soon again. Kind Regards, Darren Tan Manager Badi'ah Hotel

4/10 – Schlecht

Tom, Berlin

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
lautes hotel in hässlicher Lage
Hotel liegt direkt an der viel befahrenen Hauptstraße, für Fußgänger gibt ey kaum Möglichkeiten, da es keine gut ausgebauten Fußwege gibt, der Weg zu Water-Village (20 Minuten) ist eine ziemliche Zumutung. Zimmer okay, Klimaanlage relativ laut, ließ sich nachts nicht in einem leiseren Modus einstellen. also nur an oder aus.
Antwort von Darren am 6. Aug. 2015
Dear Guest, Greetings from Badi'ah Hotel! Thank you for letting us know about your recent stay in our HOTEL. We would like to apologize for any inconvenience caused. We would be glad to welcome you soon again to Badi'ah Hotel. Kind regards, Darren Manager

6/10 – Okay

Aaron

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Breakfast was basic eg fried rice and noodles, chicken, one type of bread and fruit, and cakes. The amazing staff were most helpful ahead of and during my stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von DT am 6. Apr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Jacqueline

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Big rooms with super friendly staff. Good restaurants in hotel but not much else around except a grocery store and breakfast food is luke warm at best. Using taxi and arranging tours is the way to go. Hotel includes airport pick-up and drop-off which is very helpful. Would stay here again.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von dt am 22. März 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Ungenügend

qingzhi

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
not good, not recommend
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von dt am 5. März 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Leung, Poughkeepsie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staffs are very courtesy especially those supporting the breakfast operation. Its choices of breakfast menu are very well balanced and highly recommended.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von DT am 5. März 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
食事がまずい。
食べ物が全く駄目です、海外からの観光客が、少ないからか、フルーツ、ジュース、卵の調理、ゆで卵のみ。野菜の無さ。4泊したのだが、2日で嫌になった。そして、プールが午後から陽が当たらないので、水温が低い。
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von DT am 5. März 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 – Schlecht

TOMOYUKI

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
食事がまずい。
4泊したのだが、朝食が、お粗末。早く、帰りたかった。パン、フルーツは、スイカだけ、野菜が、なし。ただ、マレーの人以外は泊まらないのかも。
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von DT am 5. März 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

CHANGWOO

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Zahir

Aufenthalt von 9 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Shafriezmi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von DARREN am 25. Nov. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Bruce

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Near to food and supermarket Free parking A few mall nearby
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von DARREN am 25. Nov. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 – Schlecht

Youjeong

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
아쉬움
조식은 정말 아쉽다 방 상태 청결하지 않다
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von DT am 25. Nov. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Rami

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel
Great service oriented hotel. 10 minute walk away from the city center. The walk was very magical; a HUGE lizard and gang of apes walked past me and then i found myself on 1001 Nights story book scenery. Bandar Seriwan is one of The most unique cities ive seen. If Brunei wants to make Brunei More tourist friendly The airport needs ATM that actually works, The E-travel card info should be More clearly in The internet (Wikitravel etc..) and The airport needs a bus timetable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von DARREN am 25. Nov. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Rolf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jätte fint
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von dt am 3. Okt. 2023
Thank you

10/10 – Hervorragend

Y Laura

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A short layover hotel with great service and airport shuttle service. Easy walk to food and convenient stores
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von DT am 27. Sept. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Bruce

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
near to supermarket and mall Room clean
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von DT am 27. Sept. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Chia Ling

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
物超所值
從訂房開始就非常積極協助機場接駁以及旅遊行程安排,服務很好。 房間雖不是很新但是整理的很乾淨、冷氣很涼、熱水很熱而且水量充足,以性價比 無可挑剔。
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von dt am 26. Sept. 2023
Thank you

8/10 – Gut

SANGHO

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von dt am 7. Sept. 2023
Thank you

10/10 – Hervorragend

Takuya

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von darren am 4. Sept. 2023
Thank you

4/10 – Schlecht

María

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bedsheets dirty with hair and small plastic balls and the shelves dusty. The room was very noisy. Some of the staff was rude. Swimming pool was ok but the hammocks very uncomfortable.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von DT am 10. Aug. 2023
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

10/10 – Hervorragend

g

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von dt am 1. Aug. 2023
Thank you

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great service for a free airport shuttle
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von darren am 31. Juli 2023
thank you

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von darren am 29. Juli 2023
Thank you

4/10 – Schlecht

Rainier Francis

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von DT am 28. Juli 2023
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

4/10 – Schlecht

Pau

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very poor maintenance
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von DT am 28. Juli 2023
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

8/10 – Gut

Hainny Haryaty

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great friendly service staff, very helpful
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von dt am 26. Juni 2023
Thank you

8/10 – Gut

Muhammad Hadri Hamiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von dt am 15. Mai 2023
Thank you

10/10 – Hervorragend

HIROYUKI, Koto

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von dt am 27. Mai 2023
Thank you

8/10 – Gut

Naoko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
空港送迎は無料でしたがドライバー到着に時間がかかり、1時間弱待たされましたが、帰りは予約どおり、スムーズでした。Wi-Fiは動画を見ても途切れることなくよかったです。 周辺環境は近所にスーパー、小さいモールがあるので便利です。観光地からは少し遠いですが、オールドモスク、ニューモスクともに歩いて行くことができました。ホテルにタクシーを頼むこともできますがとても高い印象です。
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von DT am 9. Mai 2023
Thank you for your time to give us a good feedback.

4/10 – Schlecht

Ray

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
First off, I must say that the staff was incredibly nice and responsive to every concern that I raised. My stay was affordable, the breakfast buffet was decent and it was an easy 20-minute walk to the Omar Ali Saifuddien Mosque and water taxis. That said, there were MANY concerns I had. 1. The bathmat was dirty with black and brown footprints. 2. I pressed the "make up room" button, but my room wasn't cleaned 3 hours later and the button light was turned off. 3. My TV didn't work because they gave me a remote for another model of television. 4. And I had to wait nearly 1-hour wait for the transport to leave the airport, since they were supposed to pick up other guests who no-showed and they weren't in-touch with. The issues that they couldn't easily address during my stay, but just made this a poor hotel choice for me were - the room lighting was very dim - the plug sockets and light switches were on opposite sides of the bed - they didn't have a USB charging port - there was a clicking noise near the corner of the room - the TV channel selection was poor - the bathroom door couldn't stay open - the shower door was designed in a weird way that you couldn't really keep water out of the rest of the room if you just had the shower running to get hot (and the water never stayed hot for long) and - the traffic from motorbikes on the highway was constant.
Antwort von DT am 5. Apr. 2023
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

6/10 – Okay

Luisito

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Pls Fix Buzzer at Room 514
Overall is Good but the Faulty Doorbell is very annoying as it keeps ringing with no one pressing it. So disturbing and no one fixed it in spite of the several complaint I did
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von dt am 13. März 2023
Dear Guest, Greetings from Badi'ah Hotel! Thank you for choosing Badi'ah Hotel for your recent stay in Brunei. We really appreciate that you took the time to send valuable comments about your stay at our hotel, sorry for the inconvenience caused to your guests and you. Looking forward to welcoming you soon again. Kind Regards, Darren Tan Manager Badi'ah Hotel

8/10 – Gut

Shoko

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
スタッフ皆さんとても優しい。空港送迎も行き帰りしてくれて助かりました。
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von DT am 22. Feb. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Stacy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel! Includes a buffet breakfast and airport transfer. Easy walking distance to the downtown area, but also has several shopping centers right next to the hotel. If you’re lucky enough to be there on the weekend, there is a small food market directly behind the hotel. The hotel can also arrange a number of tours for you. I did the Temburong National Park tour and a boat tour to see Proboscis monkeys.
Antwort von Darren am 31. Jan. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Sunghwan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great locations; American credit card issues.
Staff and people in Brunei are so nice and kind. One hiccup was my us credit cards didn’t work there. Maybe, it was my mistake of not telling banks about my travel. But fortunately I can make another reservations on spot. Staff there was trying to help me for a couple of hours after midnight. I appreciate their help. Also, for the side note, you can use Singapore dollars in Brunei. Overall, my visit was great and the room was very spacious too.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2023
Antwort von dt am 16. Jan. 2023
Thank you

10/10 – Hervorragend

Jung

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von dt am 6. Jan. 2023
Thank you

8/10 – Gut

noriaki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
時間を問わず空港送迎に対応していただいた。オールドモスクヘは10数分で歩いていけます。ホテルの前にバスストップがありbsbバスステーションへ通じています。
Antwort von dt am 30. Nov. 2022
Thank you :)

8/10 – Gut

Sofiah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
-
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von dt am 21. Nov. 2022
Thank you

10/10 – Hervorragend

david, TORONTO

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to downtown and mosque. Close to restaurants and supermarkets. Very convenient. Airport shuttle included
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von dt am 17. Okt. 2022
Thank you :)

10/10 – Hervorragend

Nash

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good job! Keep it up. 👍
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von dt am 26. Sept. 2022
Thank you :)

6/10 – Okay

Flavio

It was ok! Facilities are good but not very well maintained. An extra clean and paint would change the atmosphere. Staff seemed to be a bit shy or not proactive to help too much. It wasn’t a bad experience but not a good one as well… I am under the impression that they might be used to have guests traveling for work more than for tourism as on my last day, the receptionist found me a driver to explore Brunei by car but he doesn’t speak English, and it made my day quite difficult.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von dt am 8. Sept. 2022
Thank you :)

6/10 – Okay

Michael, Point Cook

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
After several stays at this hotel, this will be our last. We left and stayed at another hotel. I cannot believe that we were asked for payment for one additional pillow and a deposit for a second room card. Everything you used the shower the entire bathroom flooded. A budget hotel that doesn't respect returning clients. They can certainly do better.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von dt am 20. Aug. 2022
Dear Guest, Greetings from Badi'ah Hotel! Thank you for choosing Badi'ah Hotel for your recent stay in Brunei. We really appreciate that you took the time to send valuable comments about your stay at our hotel, especially for mentioning our great customer service and the very central location. Looking forward to welcoming you soon again. Kind Regards, Darren Tan Manager Badi'ah Hotel

10/10 – Hervorragend

THEINGI

Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022
Antwort von dt am 27. Juli 2022
Thank you

8/10 – Gut

Nur Syairah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nearby shops have place for breakfast and shopping, however to reach to the shopping area, there is no convenient steps/small stairs to pass through the drain.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von dt am 8. Juli 2022
Thank you

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von dt am 29. Juni 2021
Thank you

8/10 – Gut

Jalilah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von dt am 24. Mai 2021
Thank you

8/10 – Gut

Nizam

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von dt am 9. Apr. 2021
Thank you

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice view from our room
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von dt am 7. Apr. 2021
Thank you