Außenbereich

Bewertungen von Al-Afiah Hotel

3 out of 5
Al-Afiah Hotel
Unit 4, Ground Floor, Block A, Md Yusof, Begawan Pehin Dato Haji, Simpang 88, Bandar Seri Begawan

Bewertungen

8,8

Hervorragend

34 von insgesamt 70 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
29 von insgesamt 70 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
5 von insgesamt 70 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 70 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 70 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

7,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gepflegt, Lage ein bisschen ausserhalb des Zentrums, aber kein Problem, der kostenlose shuttele bringt einen überall hin. Personal extrem freundlich, eine wahre Wohltat. Es wird irgendwo in Brunei von einem sehr schönen Strand gesprochen, Hotel hat uns ausdrücklich gewarnt, zuviele Salzwasserkrokodile, wie übrigens auch in der Nähe des Hotels gegenüber am Fluss. Keinerlei Panik und Sorge. P. Kochs
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019
Antwort von Vicky am 21. März 2019
Thank for the feed back We’re looking forward to accommodate you again in the future. Sincerely your,

8/10 – Gut

Michael, Redding

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Nice small family style hotel. Pleasant and very friendly staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Operations Manager am 30. Apr. 2024
Thank you for your comment. We are happy to hear you and your family enjoyed your stay with us. We hope to see you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Fernando, Honolulu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel and excellent service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Ann

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Liked feeling staying in a local area not touristy
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Aziz Mahit - Operations Manager am 6. Feb. 2024
Thank you for your kind feedback. We hope to see you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Agapito

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall the facility is excellent.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Aziz Mahit - Operations Manager am 6. Feb. 2024
Thank you for your kind feedback. We hope to see you again in the near future.

8/10 – Gut

CHUEH YEN

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Aziz Mahit - Operations Manager am 6. Feb. 2024
Thank you for staying with us. We hope to see you again in the near future.

8/10 – Gut

yoshihiro

Geschäftlich gereist
外の音がよく聞こえる
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Kevin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel staff were very kind. Hotel was recently remodeled. Room was beautiful. Breakfast was included with stay. Walkable to many restaurants and local mall (about 20 minutes).
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Aziz Mahit - Operations Manager am 23. Juni 2023
Dear Kevin,Thank you for taking the time to review our hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us. I will share your wonderful comment to the team. Once again we would like to stay thank you and we hope to see you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Dato Mohd Roselan

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Aziz Mahit - Operations Manager am 15. Mai 2023
Dear Dato Mohd,Thank you for your kind review. Hope to serve you again in the near future

8/10 – Gut

MICHIKO

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
とても綺麗な部屋でゆったり過ごせました。最後のお別れの時に、わたしたちが居なくなるまで見送ってくれたらもっと嬉しかったなと思いました。私がタクシーの中から、手を振ったのが気がついてもらえなかったから(笑) でも全般的に朝食も美味しく外食した所よりも美味しかったなと話してました。ありがとうございました!
Antwort von Aziz M am 20. Feb. 2023
Dear Michiko,Thank you for your kind feedback. I will share your comment to our team. Once again, thank you and we hope to see you again soon.

6/10 – Okay

CHENG HOCK JIMMY

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The room blacked out in the middle of the night but the staff helped me move to another room. Next day, the room don't have any water supply at all. Called for help but no staff attended to the issue. Had to check out without a shower.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Aziz Mahit - Operations Manager am 28. Nov. 2022
Dear Mr Cheng,Thank you for having the time to give us your comment. I am sorry to learn about your experience during your stay with us. I understand how frustrating this must have been for you. We value our customers' time, and the issues you encountered was uncommon for us. However, I have shared this matter to the team to be more alert in the future. We strive to provide excellent customer service in a timely manner, and I apologize for the inconvenience this has caused. Once again, we apologize for the inconvenience caused and hope to offer you better services in the near future.

10/10 – Hervorragend

Amanda A

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We were overcharged by Hotels.com
The experience ,the hotel ,the food and environment are all good . But we realised that we are charged too much. Found out that per night for Executive Suite is only $150++ per night but we were charged $886 for 3 nights !!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

herman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2020
Antwort von Aziz Mahit - Operations Manager am 19. Feb. 2021
Thank you for your kind feedback and hope to see you again in the near future.

8/10 – Gut

laura

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Hotel is average ok. Hotel reception has good service.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

ABDUL AZIZ BIN JAFAR

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel yang bersih
Sarapan sedap, ada perkhidmatan van dari airport ke hotel dan return, ada perkhidmatan van dari hotel ke tempat-tempat lawatan. Bilik besar dan bersih, berdekatan dengan kedai-kedai. Keseluruah menarik. Kami akan datang lagi
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good. Will come again.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The staff at the front desk are very friendly and helpful. The quality of breakfast needs to be improved.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

4/10 – Schlecht

チビ, TOKYO

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
下水の臭いがひどい。 換気扇をつけたままでも臭いが消えない。
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 – Gut

BethM, Manila

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very efficient and pleasant staff. Rooms large and clean. Plenty of hot water. Suburban neighborhood. Near a jetty for water taxis. Very nice restaurants for traditional Malay food in the area. Good neighborhood Chinese restaurant with tasty dim sum.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

4/10 – Schlecht

C, 神奈川

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
空港までの送迎シャトルを前日予約し、当日も時間を確認したにもかかわらず、15分近く遅れて出発した。10分経ってレセプションに急いでほしいと伝えたが、いい加減な対応。レセプションもドライバーも、誠実さはなく謝罪もなかった。世界のいろいろな国を、旅してきたが、時間にルーズな国でも、空港への送り時間はきちんとしているので、この対応にびっくりした。搭乗時間に間に合えば、約束の時間を無視してもいいというホテルシャトルなら、あらかじめ教えてほしかった。この旅で、ブルネイの他のホテルにも滞在したが、とても親切な対応してもらった。また、観光していても、嫌な思いは全然しなかったのでなおさら、このホテルの不親切さと礼儀のなさに驚いた。
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

10/10 – Hervorragend

Hin Fong

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Vicky am 15. Juni 2019
Greeting from Al Afiah Hotel Thank you so much for the lovely score and review !

10/10 – Hervorragend

Stephen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel for my 2 day stay
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von vicky am 10. Juni 2019
Thank you so much for the lovely score and review !

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A hotel that cares
Staff helpful. Breakfast good. Would use again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Vicky am 10. Juni 2019
Thank you for sharing your experience about Al Afiah Hote here. As our valued guest, we appreciate your review and are delighted to hear that you had a comfortable and positive stay with us. Thank you again for your time and come visit us again soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
商店街にあり、隣はスーパーで便利でした。中も清潔で、Wifiのスピードも速く、スタッフもフレンドリーで、よかったです。空港への送迎もついていて、10分程度で着いて近かったです。
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Vicky am 10. Juni 2019
Thank you for your comment. We are happy to know that you are happy staying with Al Afiah Hotel.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect WI-Fi, SDafe in room, free hsuttle to airport and city center, friendly staff. All in all, very good
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2019
Antwort von Vicky am 25. Apr. 2019
Thank you for your comment. We are happy to know that you are happy staying with Al Afiah Hotel.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Lack of facilities for people to shower/change if having to check out but have a late flight
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Vicky am 25. Apr. 2019
Thank you for the constructive comment. We will look into this and try our best to improve our services and facilities.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good breakfast.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Margrit

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
ブルネイではタクシーはほぼないと思っていた方がいいです。そしてバスの乗り方はよくわからなかったので、空港送迎、市内すべて車を出してくれたのでとても助かりました :) 空港送迎は予約した後、expedia上のメッセージにて、着く時間と便名を伝えれば大丈夫です。他の送迎は、毎回”何時に迎えくればいい?”と聞いてくれます。ベッドもふかふかで、静かな環境が良かったです☺︎
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019

8/10 – Gut

Peter Sahl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019

6/10 – Okay

Heather

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Just OK.
I appreciated the free airport transfer service which was great. The room was very spacious, but the decor wasn’t great. The toilet wasn’t clean. There were remnants of something...so someone hadn’t flushed properly and then it hadn’t been cleaned!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

ahmadsazli, melaka

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Love this hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Kare

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing service overall. Nice quiet room on second floor. Hotel also offers free airport pickup
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

8/10 – Gut

Kelljarmy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Overall nice simple place to overnight... clean, very quiet.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

HZ

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Friendly & helpful staffs
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018

8/10 – Gut

Sae Ah, 서울

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
브루나이에서 하루 스탑오버를 위해 방문했습니다. 1) 공항 무료셔틀이 있고, 공항에서 대략 15~20분 정도밖에 걸리지 않습니다! 2) 온수 샤워를 원하시면, 화장실 스위치 옆 온수 스위치도 켜셔야 됩니다. 3) 조식은 괜찮은 편이었습니다. 4) 낮 시간 동안 시티타운으로 이동하는 셔틀도 무료로 제공합니다. 호텔에서 출발해 데려다주고, 시간을 정해서 다시 호텔로 픽업해오는 것도 해줍니다. 야시장 같은 다른 곳으로 가고 싶은 경우에는 비용을 지불하고 가는 것도 가능합니다. 저는 거의 ㅋㅋ 프라이빗 택시처럼 이용해서 10시간만에 브루나이 관광을 마쳤습니다. 약간의 팁은 준비하시는 것이 +_+ 좋겠죠?? 저는 아주 만족했던 숙박이었습니다.!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018

8/10 – Gut

me_faiz, Kuala Lumpur, MY

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
worth staying but need to improve on few areas : 1. equip front desk staff with knowledge of Brunei's ..useful to help tourist to know the country better.. eg: attraction, places, surrounding area etc 2. time management for preparation of breakfast eg: complete meal was ready 20 minutes late than stated 6.30 am during our stay tqtq
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Clean, comfortable and strategic location.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018

8/10 – Gut

Michael, Melbourne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good budget hotel
Reasonable facilities, close to airport, shops and restaurants and 30 minute walk to centre of town.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good stay overall
Stay was good but it would have been nice upon check in for them to offer information about breakfast/shuttle. Also found previous guests hair on the bathroom floor.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018

8/10 – Gut

Linda, Nottingham UK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good location and helpful staff.
Large, modern, cleaned room with coffee / tea making facilities. Very friendly and helpful staff. TV in room but no English speaking channels. Free shuttle service to / from airport and this can be also used for other places, cheaper than taxis.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018

10/10 – Hervorragend

Wa, UK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent hotel, outstanding staff and a great
Close to everything, nice and quiet hotel Staff was very friendly We extensively used the complementary shuttle Good eaterries all around Strongly Receommend 'Barbecue Tonight'
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
nice stay
New hotel. Provided free airport shuttle even at night. Good breakfast.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
水道の水が鉄分を含んでいる事と、廊下や部屋を清掃する洗剤が特有のにおいがする。しかし、近隣にブルネイで一番美味しいと言われるベーカリーショップがあるなどモールの中にあるので便利。
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018