Bügeleisen/Bügelbrett, kostenloses WLAN, Bettwäsche

Bewertungen von Motel 6 Bakersfield, CA - South

2 out of 5
Motel 6 Bakersfield, CA - South
2727 White Ln, Bakersfield, CA

Bewertungen

6,0
181 von insgesamt 733 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
119 von insgesamt 733 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
125 von insgesamt 733 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
90 von insgesamt 733 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
218 von insgesamt 733 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,2/10

Sauberkeit

6,8/10

Personal & Service

5,8/10

Ausstattung

5,8/10

Zustand der Unterkunft

6,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Rosa

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I would recommend to others
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Rosa

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Would recommend
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Maisha

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Maria

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Customer service is terrible a lot of homeless and drug addicts stay here also they have roaches. Save yourself the trouble by not staying here.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Mai 2024
Hi Maria,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6

6/10 – Okay

Ruby

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The room was smelling.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Mai 2024
Hi Ruby,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith #Team6

10/10 – Hervorragend

Jose

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Jose, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Rosa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms are remodeled updated sleek have everything you need clean rooms are nicely renovated and convenient and quite area I would stay again and recommend
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

perla

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Muy bien
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Phayvanh

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 3. Mai 2024
Hi Playvanh,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Jessica

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I don't really have nothing to say
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 1. Mai 2024
Hi Jessica, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

4/10 – Schlecht

Janet

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 3. Mai 2024
Hi Janet, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

6/10 – Okay

Otis

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Jessica

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. Apr. 2024
Hi Jessica,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

6/10 – Okay

Jodi

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Motel was a little ruff. Staff very friendly and helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 24. Apr. 2024
Hi Jodi,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Jenny

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Amy, Augusta

Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist
For the most part it was ok except my door wasn’t safe. The lock didn’t work very well. I had to lift the door to lock it.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

WillieLee

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
This place is sadly very noisey all night. The fact that police activity took place arpund 5:30 am was not pleasant.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Rafael

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
El servicio de los motel 6 muy prepotentes sin educacion bueno no todos pero la que me atendio ami muy mala
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Soledad

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 19. Apr. 2024
Hi Traveler,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Jackeline

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
loud at night, pool closed, laundry dont work, vending machine gets stuck and ice machine broke
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi JackelineThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Monica

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Latricee

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ended up leaving not even 30 minutes in, the room was very dirty and the whole experience felt unsafe. Definitely need a refund back for all of my bad experiences here.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Latricee,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

4/10 – Schlecht

Alma

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel had an odd smell to it the area looked unsafe and we couldn’t sleep at all the room next to ours was noisy and loud the entire night the TV was also loud when we complained the lowered it but not enough
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 27. März 2024
Hi Alma,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Hugo

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Mucha gente caminando por las noches a los alrededores
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 19. März 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Antoine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very quiet an secured
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 19. März 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Paul

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. März 2024
Hi Paul,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Kristy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff has always been very helpful and making sure that there's nothing else I need. Never had any kind of issues/ problems with anything.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. März 2024
Hi Kristy,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6

10/10 – Hervorragend

Chris

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. März 2024
Hi Chris,Thank you for the 5-star rating!Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Heather

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Kristy

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Iliked that everywhere I wanted or needed to go was in walking distance and I felt safe doing it alone. Thank you and I will for sure stay at the white lane location again.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. März 2024
Hi Kristy,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6

10/10 – Hervorragend

Luis

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Amanda, Bakersfield

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Vincent

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The motel was okay up until the next morning an unknown man was banging on the door next to me demanding the occupant inside to let him in. The manager stepped in and told him to knock it off or she will contact the authorities. She apologized to me for the inconvenience.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 7. März 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

nicole

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Devonn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very cleanly and accommodating!
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 28. Feb. 2024
Hi Devonn,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Brian Keith

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room smelled bad,the sink was clogged and there's roaches.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 28. Feb. 2024
Hi Brian,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Elna

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 8. März 2024
Hi Elna, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

2/10 – Ungenügend

Jason

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Chyme

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Upstairs is infested with roaches
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Feb. 2024
Hi Chyme,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Daniel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Had to wait 1 1/2 hours to check in rooms were not ready
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Feb. 2024
Hi Daniel, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Jack

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Lydia

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The room key was sensitive and then it didn’t work so I had to go get reactivated. Once I got it I tried to operate the TV. I went back to the office and she completely changed the room. The TV in the current room works perfectly
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

4/10 – Schlecht

shane

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The person at the front desk was rude.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 14. Feb. 2024
Hi Traveler,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Nicholas

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Feb. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Nicholas

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Terrible customer service. Rude staff. Never again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Feb. 2024
Hi Nicholas,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Alexander

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay as usual
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Feb. 2024
Hi Alexander, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Nicholas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Yes
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Feb. 2024
Hi Nicholas,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Chyme

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rude
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Feb. 2024
Hi Chyme,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Nicholas

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good stay for the money
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Feb. 2024
Hi Nicholas,Thank you for the amazing review! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Luis

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024