Innenpool, 2 Außenpools, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Atlantica Mare Village Ayia Napa

5 out of 5
Atlantica Mare Village Ayia Napa
74, Cavo Greco Avenue, Ayia Napa

Bewertungen

8,8

Hervorragend

33 von insgesamt 64 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
25 von insgesamt 64 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
4 von insgesamt 64 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 64 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 64 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Daniela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolle, aber grosse Anlage. Die meisten Mitarbeitenden sind sehr freundlich und hilfsbereit. Einige wenige, vorallem an der Reception unfreundlich. Konzept im Restaurant ist noch verbesserungsbedürftig: Erhalt nach Getränkebestellung funktioniert nicht immer..
Aufenthalt von 11 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Andreas Hadjianastasis am 31. März 2024
Dear Daniela,We would like to thank you for choosing our hotel for your holidays and also, for taking the time to review it and rate it. Your feedback really does matter to us as it will help us to improve where needed and therefore, become even better. We look forward to the opportunity of welcoming you again! With regards,Andreas HadjianastasisFront Office ManagerAtlantica Mare Village Ayia Napa

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolut hervorragende und toll gepflegte Anlage, die keine Wünsche offen lässt! Vorbildlicher und sehr freundlicher Service! Sehr grosses Lob - wir freuen uns schon auf ein Wiedersehen!
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2020
Antwort von Tamas Szollosi Guest Relations Manager am 18. Mai 2022
Liebe Gast, Im Namen des neuen Managements entschuldige ich mich für die verspätete Antwort. Seit Ihrem letzten Besuch haben wir viele Funktionen und Standards aktualisiert und geändert. Bitte informieren Sie sich über aktuelle Informationen und Angebote auf unserer Website oder Facebook-Seite und wenden Sie sich vertrauensvoll an uns. Mit freundlichen Grüße, Tamas Szollosi Guest Relations Manager Atlantica Mare Village Ayia Napa

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 14 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Tamas Szollosi Guest Relations Manager am 18. Mai 2022
Dear valued Guest, In the name of the new management I apologize for the late answer. Thank you very much for taking a moment to rate us, I really hope that you had a great time in the Mare Village. Since your last visit we implemented many changes, upgrades in order to please our guest even more. Please do not hesitate to contact us for the latest information and offers. Kind regards, Tamas Szollosi Guest Relations Manager Atlantica Mare Village Ayia Napa

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dien gesamte Anlage ist einem neuen, sehr sauberen Zustand, die Gartenanlagen liebevoll gepflegt, mit viel Liebe zum Detail. Einziger Wermutstropfen ist der Erweiterungsbau im westlichen Bereich der Anlage. Besonders hervorheben muss man die Freundlichkeit des Personals!!
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019
Antwort von Mr Charlambos Paytis am 24. Mai 2019
Dear Guest, Thank you for your interesting review following your recent stay with us. Your comments about the construction has been noted however the project will be finished end of May 2019. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
schöne Anlage, toll für Familien
- schönes Hotel, neu renoviert - Zimmer mit direktem Poolzugang toll für Kinder, allerdings auch gefährlich (kleine Kinder dürfen nicht alleine auf der Terrasse sein) - schöne Liegen am Strand/ auf der Wiese - tolles Meer, noch sehr warm im Oktober! Auch Kinder können gut im Meer schwimmen, da es weit raus noch niedrig ist - einige Angebote für Kinder (Kinderdisco ect.) - sehr viele Leute am Frühstücksbuffet und am Pool (Hotel war ausgebucht) - sehr beliebt bei Schweizern, etwa 80% Schweizergäste im Hotel - Badetücher werden am Morgen vor 7 Uhr schon auf die Liegen gelegt, so wird ein Platz reserviert. Das hat uns sehr genervt! - Abendessen im Hotel (ohne HP) viel zu teuer, Essen in Ayia Napa deutlich günstiger! - Bus nach Ayia Napa problemlos - in Zypern gibt es wenig Taxiunternehmen, die einen Autositz für Kinder haben! Wir würden auf jeden Fall vorher ein solches Taxi reservieren!
Aufenthalt von 11 Nächten im Oktober 2018

8/10 – Gut

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schöne Hotelanlage, ausserhalb Aya Napa
Wir hatten ein Zimmer mit direktem Pool Zugang von der Terrasse aus, welcher mit drei anderen Zimmern geteilt wurde. Was Super cool war, da der Strand nicht allzu groß ist, man kann auch lounges of der Wiese oder Doppel Hängematten benutzen. Es gibt einen schönen Fußweg der Küste entlang nach Aya Napa, ca. 45min oder gute Bus verbindungen, Richtung Cape greco und Protaras. Schade war dass weder Nespresso Kabseln noch Wasser je aufgefüllt wurden.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2018
Antwort von Charalambos Paytis am 20. Sept. 2018
Dear Mr David, We would like to thank you for choosing Mare Village by Atlantica for your vacations. It is a pleasure to hear you had a nice time here at Mare village and hope to welcome you back here in the future. Kind Regards Mare Village by Atlantica Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wir hatten hier eine sehr schöne Zeit. Das Personal war immer sehr hilfsbereit und ausgesprochen freundlich. Der Strand war sehr schön, die Bar ganz OK (hatten kein All-Inkl), die Wohnung sehr geräumig, sehr modern, sehr sauber! TippeToppe!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2018
Antwort von Margarita am 9. Mai 2018
Thank you for your good words and that you had a nice holidays with us. hope to be able to welcome you In our hotel again soon.

10/10 – Hervorragend

Daniel, Luzern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Familienferien at its best!
Perfekt! Grosszügige Bungalows mit viel Freiraum, gute Auswahl an Restaurants, verschiedene Bademöglichkeiten (Pool, Strand), toller Service, abwechslungsreiches Programm für Kinder. Regelmässiger und zuverlässiger Bus von und nach Ayia Napa. Ausgezeichnetes Preis-/Leistungsverhältnis.

10/10 – Hervorragend

André

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Rebecca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gorgeous stay!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Andreas Hadjianastasis am 16. Apr. 2024
Dear Rebecca,Thank you for taking the time to rate and review our hotel! We are glad that you have an enjoyable stay and we look forward to welcoming you back! Andreas HadjianastasisFront Office ManagerAtlantica Mare Village Ayia Napa

8/10 – Gut

Edgar Olvera

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Its a great resort with clean and new facilities. The only improvements they need to do is to have Smart TVs and heathing the private pools.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Andreas Hadjianastasis am 31. März 2024
Dear Edgar,Thank you for taking the time to review and rate our hotel! We do appreciate your comments and I can assure you that we will take them into high consideration to improve where needed. With regards,Andreas HadjianastasisFront Office ManagerAtlantica Mare Village Ayia Napa

10/10 – Hervorragend

Daina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Andreas Hadjianastasis am 31. März 2024
Dear Daina,Thank you for rating our hotel! With regards,Andreas HadjianastasisFront Office ManagerAtlantica Mare Village Ayia Napa

10/10 – Hervorragend

Robert, Coral Springs

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Andreas Hadjianastasis am 31. März 2024
Dear Robert,We would like to thank you for taking the time to rate our hotel! With regards,Andreas HadjianastasisFront Office ManagerAtlantica Mare Village Ayia Napa

10/10 – Hervorragend

tal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
great service, all facilities are clean, the dinner is great and not just buffe.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Nantia Pillora Reservations Manager am 15. Sept. 2023
Dear tal,First of all let us thank you for choosing Atlantica Mare Village Ayia Napa for your holiday. We highly appreciate your wonderful review and we are grateful to you for the time you have spent on it. It was a pleasure for us to welcome you in our hotel and we will be happy to welcome you at Atlantica Mare Village Ayia Napa again. Warmest regards, Nantia Pillora Reservations Manager

4/10 – Schlecht

Carla

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Déçu…
Nous avons séjourné une semaine dans cet hôtel en All Inclusive en août 2023. Et le mot qui en ressort : BOF, TRÈS BOF… Points positifs : belle chambre confortable et propre, plusieurs coins piscines avec une partie Toboggan, belle plage Points à revoir : - Pas assez de choix de restaurants, il y a 2 restaurants à la carte mais nous pouvons y aller qu’une fois par semaine maximum. Et on n’y mange pas très bien... - Pas assez d’animations le soir, pas de musique, - Le service et le personnel pas à la hauteur d’un 5* (on doit demander plusieurs fois pour avoir quelque chose, pas de service à la piscine, on attends longtemps pour les cocktails, le mini bar dans la chambre n’est jamais rechargé, il faut aller chercher soi même de l’eau au bar par exemple…) Au vue du prix, nous avons connu beaucoup mieux… On ne reviendra pas
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von Andreas Hadjianastasis am 31. März 2024
Dear Carla,First of all, let me thank you for choosing our hotel for your holidays and also for taking the time to rate and review us. Your feedback really matters to us and I assure you that we will take into high consideration in order to improve where needed and become even better! We really do apologize if we failed meeting your expectations! With regards,Andreas HadjianastasisFront Office ManagerAtlantica Mare Village Ayia Napa

8/10 – Gut

Marc

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Facilities and pools were great and activities were good fun, rooms and cleanliness in room was excellent and also very good around the hotel, just lacked children's entertainment and areas to play in the evening, there could be more areas for kids to play, games room is far too hot also, pool tables and other games areas could be dotted around the village allowing more fun for kids. Waiters / waitresses seemed to stop serving after first couple of nights so had to go to bar as they seemed to just avoid us, also no one serves in the outside area below the sky lounge, when we asked the waitress they said it was outside of their service area despite getting drinks there the previous night, upstairs said they don’t serve downstair also. Food was very good, would have preferred to have a bit more traditional Cypriot food in the buffet, when I tried to make reservation for 2 on the app for the tavern it wouldn’t allow me so I asked reception they never responded with any confirmation. Overall great place to stay, had an amazing time and would definitely return to stay again.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Nantia Pillora Reservations Manager am 15. Sept. 2023
Dear Marc,We would like to thank you for choosing our hotel for your holidays and thank you for taking the time to review our property. Your constructive feedback is much valuable for us as our aim is to improve things every single day for the comfort of our valued guests.

8/10 – Gut

Jason

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms were fantastic. One of the cleanest hotels we have stayed in. The village setup is really good. We enjoyed the splash park and all the pool areas. The main restaurant is not very good. Staff are rude and there is no table service which is not what you would expect from a 5 star hotel. Breakfast selection is poor (frankfurter hot dog sausages, No normal pork sausages). I think it is designed more for European diet than British/Americans. The individual restaurants such as the BBQ house and Dante’s were really good and we would highly recommend them. The snack bar is great and offers a huge selection throughout the day. The entertainment is ok but could be so much better. It is located on a grass area, nowhere near a bar so you can not be served drinks whilst watching it. Overall, I would rate the hotel out of 10 in the following areas: Rooms -9 Hotel Grounds - 10 Facilities - 9 Food - 7 Staff - 5 Location - 8 Entertainment - 5 Kids Club/Facilities - 9 We will likely not return again as we believe that alternative hotels in the same price bracket such as Olympic Lagoon, are far better in terms of food and entertainment. I wouldn’t discourage anyone from booking Atlantica Mare as there are certain areas which are fantastic but I think a lot of work needs to be done to compete with rival hotels.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Nantia Pillora Reservations Manager am 15. Sept. 2023
Dear Jason,We would like to thank you for choosing our hotel for your holidays and thank you for taking the time to review our property. Your constructive feedback is much valuable for us as our aim is to improve things every single day for the comfort of our valued guests.

10/10 – Hervorragend

Lina

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The resort was amazing. We had the room with access to the pool, the kids loved it.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Nantia Pillora Reservations Manager am 15. Sept. 2023
Dear Lina,Thank you for taking the time to share your experience. It was a true pleasure for us to read your feedback and we are glad to hear that we were able to meet your expectations. We are looking forward to welcoming you back here in the near future.

6/10 – Okay

Jack

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Andreas Hadjianastasis am 31. März 2024
Dear Jack,We would like to thank you for rating our hotel! With regards,Andreas HadjianastasisFront Office ManagerAtlantica Mare Village Ayia Napa

10/10 – Hervorragend

Marios

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Εξαιρετικο.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Nantia Pillora Reservations Manager am 15. Sept. 2023
Dear Marios,Thank you very much for taking the time to write a review about our hotel. We wish you all the best and hope to welcome you again in our hotel.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023
Antwort von Nantia Pillora Reservations Manager am 15. Sept. 2023
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to write a review about our hotel. We wish you all the best and hope to welcome you again in our hotel.

10/10 – Hervorragend

Andrew

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
dining was limited - italian restaurant was not good, buffet menu does not change, not enough good quality authentic food.
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2023
Antwort von Nantia Pillora Reservations Manager am 15. Sept. 2023
We would like to thank you for choosing our hotel for your holidays and thank you for taking the time to review our property. Your constructive feedback is much valuable for us as our aim is to improve things every single day for the comfort of our valued guests.

10/10 – Hervorragend

Konstantin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023
Antwort von Nantia Pillora Reservations Manager am 15. Sept. 2023
Dear Konstantin,We would like to thank you on behalf of Atlantica Mare Village for taking the time to share your recent experience with us. It would be our pleasure to have you as our guest again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Andria

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Nantia Pillora Reservations Manager am 15. Sept. 2023
Dear Andria,We would like to thank you on behalf of Atlantica Mare Village for taking the time to share your recent experience with us. It would be our pleasure to have you as our guest again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Tamas Szollosi - Guest Relations Manager am 17. Okt. 2022
Dear Valued Guest,Thank you very much for choosing us for your holidays, it is our great pleasure to notice your high satisfaction.We would like to express our gratitude for your kind, maximal score you give us on your recent stay.We really hope you had a very memorable stay and you will return to us one day in the near future.Kind regards,Tamas SzollosiGuest Relations ManagerAtlantica Mare Village Ayia Napa

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Paid for a VIP service which was not given throughout the holiday food was warm and not a la carte as described
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022
Antwort von Tamas Szollosi - Guest Relations Manager am 12. Okt. 2022
Dear valued Guest,Thank you very much for choosing our hotel for your holidays, we hope you had a good and enjoyable time.Regarding your short feedback, we have 7 restaurants and 1 snack bar, 6 restaurants are a la cart, as described and 1 main buffet restaurant.We have VIP rooms with extra services, but no VIP services, our guests choosing the VIP area receive cold towels, fruits and cocktails served in the private VIP pool area, they also have reserved sunbeds around this pool, as described.We wish you all the best, stay well and safe.Kind regards,Tamas SzollosiGuest Relations ManagerAtlantica Mare Village Ayia Napa

10/10 – Hervorragend

Evangelos

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von Tamas Szollosi GR mgr am 15. Sept. 2022
Dear Evangelos,We thank you for choosing our resort for your holidays, your high score indicates that you had an excellent time, which is great pleasure for us.We appreciate your kind feedback, and we really hope you will return to us in the near future for another memorable holiday.We wish you all the best, stay well and safe.Kind regards,Tamas SzollosiGuest Relations ManagerAtlantica Mare Village Ayia Napa

10/10 – Hervorragend

Sulaiman

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Tamas Szollosi GR mgr am 23. Aug. 2022
Dear Sulaiman,We are very pleased to receive your excellent review with the 10 out of 10 points.Your satisfaction is our proudness and success, we thank you for showing us and others your positive opinion.We wish you all the best and we do hope to see you back very soon.Kind regards,Tamas SzollosiGuest Relations ManagerAtlantica Mare Village Ayia Napa

8/10 – Gut

Emilie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Tamas Szollosi Guest Relations Manager am 18. Mai 2022
Dear Emilie, Thank you very much for staying with us and rating your recent stay here at the Mare Village. I am sorry for the late answer, and I hope we will hear from you soon. For the latest information please check our website or contact us with confidence. Kind regards, Tamas Szollosi Guest Relations Manager Atlantica Mare Village Ayia Napa

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nous avons adoré sans la moindre hésitation les repas/buffets le soir! L'équipe de cuisine est incroyable et mérite vraiment 5 étoiles. Cela contraste et équilibre heureusement avec la mauvaise impression que nous avons eu du service. Le personnel est froid et distant, peu souriant et pas avenant. Seul le personnel qui ne semble pas être chypriote semble est plus disponible et plus à l'écoute. Nous avons eu de accueils froids. Un service digne de 3 étoiles et j'exagère encore. Même pas une cuillère sur la table au petit déjeuner le matin pour remuer son café. Lorsque l'on en demande une, on a l'impression de commettre un crime. On m'a proposé un café le matin. Lorsque je l'ai accepté, on me la déposé à l'autre bout de la table et j'ai dû me lever pour aller le chercher...ce n'était pas une table de 2 personnes, je le précise. L'arrivée à l'hôtel, nous avons était transporté avec un véhicule électrique jusqu'à notre chambre...le chauffeur faisait exprès de prendre les virages rapidement pour impressionner mon fils, résultat: un valide a chuté et a été fortement griffée...et j'en ai beaucoup plus à raconter...
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Tamas Szollosi Guest Relations Manager am 18. Mai 2022
Cher invité apprécié, Au nom de la nouvelle direction, je m'excuse pour la réponse tardive. Vos commentaires aimables et détaillés ont trouvé leur chemin vers les bonnes personnes, pour la saison 2022, nous avons mis en place de nouvelles normes et une meilleure qualité de service. Nous sommes vraiment désolés pour vos inconvénients. J'espère avoir de vos nouvelles bientôt et veuillez nous consulter sur notre site Web ou sur Facebook pour les dernières mises à jour. sincères amitiés, Tamas Szollosi Guest Relations Manager Atlantica Mare Village Ayia Napa

10/10 – Hervorragend

Tomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 14 Nächten im September 2019
Antwort von General Manager am 16. Okt. 2019
Dear Tomas, I would like to thank you on behalf of Atlantica Mare Village for taking the time to share your recent experience with us. It would be our pleasure to have you as our guest again in the near future. Best regards Charalambos Paytis General Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
No shade at all, lower quality of food than expected, reception not pro-customer nor great service.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019
Antwort von General Manager am 16. Okt. 2019
Dear Guest, I would like to thank you on behalf of Atlantica Mare Village for taking the time to share your recent experience with us. We do regret that we were not able to meet your expectations we will take your comments into consideration to see where we can make improvements. Best regards Charalambos Paytis

10/10 – Hervorragend

roy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
חופשה יוקרתית ומצוינת
מלון נהדר, כולל חדרים עם בריכות פרטיות המשדרגות את החוויה, אירוח על בסיס הכל כלול עם אוכל מגוון וטעים. השירות במלון נהדר גם הוא ובעיקר אפשר למצוא בו שקט, להעביר חופשה רגועה ונעימה ברמה גבוהה. מומלץ!
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2019
Antwort von General Manager am 16. Okt. 2019
Dear Roy, We would like to thank you for taking the time to send your feedback on Atlantica Mare Village. We hope to have you as our guest again in the near future. Best regards Charalambos Paytis

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Mr Charlambos Paytis am 19. Aug. 2019
Dear Guest, We would like to thank you for sharing your recent experience with us here at Atlantica Mare Village. We hope to have the opportunity to have as our guest again here at Atlantica Mare Village. Best regards

10/10 – Hervorragend

M.

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything in this hotel was great except three things. 1) room cleanliness 2) room amenities, and 3) moderate food options The hotel location is great, the beach is very clean, the swim up rooms are wonderful (private pool), lot of green places to sit and relax, and excellent staff(very helpful and friendly). Overall, our stay was very pleasant and I would recommend the hotel
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von Mr Charalambos Paytis am 6. Aug. 2019
We would like to thank you for taking the time to share your recent experience with us here at Atlantica Mare Village. We appreciate your recommendations and will be reviewed to see where we can make improvements.

8/10 – Gut

Alain

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très bel endroit pour des vacances familiales
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2019
Antwort von Mr Charlambos Paytis am 6. Aug. 2019
We would like to thank you for taking the time to share your recent experience with us at Atlantica Mare Village.

8/10 – Gut

kyriakos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Charalmbos Paytis am 24. Mai 2019
Dear Kyriakos, Your amazing review is highly appreciated by members of Atlantica Mare Village. We look forward to welcoming you back in the future.

8/10 – Gut

alexandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2019
Antwort von Mr Charlambos Paytis am 24. Mai 2019
Dear Alexandra, Thank you for sharing your review and your recent experience with us at Atlantica Mare Village. We hope you will join us in the future for more of our great service.

8/10 – Gut

Anna

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fint men lite tråkigt resort utanför ayia napa
Fint nybyggt hotell, smakfullt inrett med alla rätt. Maten på hotellet är bra skulle jag säga, saknade dock fisk och skaldjur. Allt vällagat med omsorg! Men själva buffén var mkt ljust inredd med starkt ljus så det kändes inte så mysigt men visst, man såg ju maten:-) inte så ”pyntad” som finare hotell kan vara. Hela resortet är lite trångt vid poolen och restaurangerna så det finns ingen lyxig resortkänsla, utan det är mer liksom enkelt utan att för den skull vara fel! Jag kunde sakna ett leende från personalen och lite personlig touch. Jag retade mig enormt på hanteringen av plast - alla all invlusivedrinkar serverades med lock och sugrör i en engångsplastmugg och ville jag återanvända den så var det omöjligt. Saknade ordentligt gym och ett spa samt ngt kul för barnen. Kids club var inget speciellt. Gillade kvalité på maten och miljöerna i barerna och att det låg vid stranden. Fina solnedgångar. Bra promenadstig mot Ayia Napa, funkar även för joggning. Detta ställe passar om du vill koppla av och bara umgås med de du reser med och inte har anspråk på klassisk resortsemesterkänsla. Ligger en 4-5 km ifrån Ayia Napa och utanför finns ingenting att handla. Bra med swim-out från rummet, speciellt med tanke på att den gemensamma poolen är underdimensionerad och solstolarna räcker inte alls till.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Iris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A great resort for a family vacation
The location is amazing. So beautiful. The resort is very very clean and very comfortable. The swimming pool was great. And also the sea.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2018
Antwort von Charalambos Paytis am 4. Okt. 2018
Dear Iris, I would like to thank you on behalf Mare village for taking the time to review our hotel. Thank you for your kind comments about Mare Village all departments will be informed accordingly. I do hope that you plan to return to Mare Village in the future. Kind Regards Mare Village by Atlantica Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We spent 6 days at the Mare Village, we had a blast! Amazing property!
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2018
Antwort von Charalambos Paytis am 20. Sept. 2018
Dear Guests, I would like to thank you on behalf of Mare Village for taking the time to review our hotel. Thank you for your kind comments they are highly appreciated. We look forward to your next visit. Kind Regards Mare Village by Atlantica Management

8/10 – Gut

Anastasiya

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Нам понравился отель!
Ранний заезд у нас не вышел, даже за 1 час, в целом, прождали 4 часа. (Приехали раньше) Номер мы брали семейный swim up. В номере: 2 комнаты, одна из них спальня и гостиная, с каждой из комнат выход к бассейну. 2 санузла, в одном душ, в другом ванна. Небольшая кухня, с раковиной, холодильником и капсульной кофе машиной, кондиционер и умное управление освещением. Есть сейф. Для ребенка предоставили детскую кроватку. Уборка ежедневная и тщательная. Сам отель-территория зеленая и ухоженная, из бассейнов берут пробы, что не мало важно. Море чистое и прозрачное, есть более трудный заход по камням и могут понадобиться аквашузы, есть и песочек. Лежаки платные. Атлантика находится достаточно далеко, поэтому на пляже только гости этого отеля, всем хватит места) Питание hb вполне разнообразное, ужин тематический каждый вечер, выбор большой. Для детей есть отдельный стенд с детским меню. На территории небольшой магазин с самым необходимым. На территории есть кафе и бары, один большой бассейн, около которого проходит анимация. От отеля до аэропорта Ларнаки около часа езды и 50€. Наш номер был 1018, одно из самых удачных расположений. Из минусов, при выезде за 1 из ужинов нам насчитали лишних 15€, в ситуации разобрались, хоть это заняло какое-то время. Удивило то, что не принесли никаких извинений. За это все же снижу 1 бал. Внимательно проверяйте счета.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2018
Antwort von Charalambos Paytis am 20. Sept. 2018
Dear Anastasiya, I would like to thank you on behalf of Mare Village for taking the time to review our hotel. We thank you for your kind comments they are highly appreciated. We hope to welcome you back in the future here at Mare Village. Kind Regards Mare Village by Atlantica Management

10/10 – Hervorragend

Dov

Top
Parfait
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2018
Antwort von Charalambos Paytis am 6. Sept. 2018
Dear Mr Dov, I would like to thank you on behalf of Mare Village for taking the time to review our hotel. We hope to welcome you back in the future. Kind Regards Mare Village Management

8/10 – Gut

Ohad, Israel

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great pool, kids club stuff are really nice. Rooms are beautiful and the swimup pools are worth the extra money. Food at the Greek and Italian restaurants was excellent and breakfast at the Buffet was very good as well.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2018
Antwort von Charlambos Paytis am 31. Aug. 2018
Dear Ohad, I would like to thank you on behalf of Mare Village for taking the time to review our hotel. Thank you for your kind comments they are highly appreciated the correct departments will be notified of your comments. Kind Regards Mare Village by Atlantica Management

10/10 – Hervorragend

Andreas, cyprus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Spacious, superb one bedroom swim up room. Excellent facilities
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2018
Antwort von Mr. Charalambos Paytis am 31. Aug. 2018
Dear Andreas, I would like to thank you on behalf of Mare Village for taking the time to review our hotel. Thank you for your kind comments they are highly appreciated. Kind Regards Mare Village by Atlantica Management

8/10 – Gut

Igor

Nice but overpriced
It is very nice complex but overpriced. It is strange that as 5 star hotel they are not giving complimentary drinking water to your room.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2018

10/10 – Hervorragend

Skevi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing place
What an amazing hotel, its beautiful, the staff and the whole ambiance was such a pleasure, so calm. Will be booking to go back.
Aufenthalt von 21 Nächten im Juli 2018
Antwort von Mr. Charalambos Paytis. am 24. Aug. 2018
Dear Skevi, I would like to thank you on behalf of Mare Village for taking the time to review our hotel. Thank you for your kind comments they are highly appreciated. We are happy to hear that you plan on returning to Mare Village in the future. Please contact us directly with your next booking and we will do our utmost to upgrade you. Kind Regards

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Overpriced for what you get, our room had an awful bathroom. Leaking shower, nowhere to hand towels or put toiletries... I guess they gave it to us because we came for 3 days and were not going to complain... Greek restaurant was very nice, great food. Italian restaurant was not impressive at all.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018
Antwort von Mr. Charalambos Paytis am 23. Aug. 2018
Dear Guest, I would like to thank you on behalf of Mare Village for taking the time to review our hotel. I am sorry to hear that you had a leaking problem with your shower had you reported this at the reception area our maintenance team would have attended to the problem. I am happy to hear that yo enjoyed your evening at the Greek restaurant. We do hope you will return to Mare Village in the future. Kind Regards Mare Village by Atlantica Management