Bar (in der Unterkunft)

Bewertungen von Holiday Inn Express Auckland City Centre, an IHG Hotel

4 out of 5
Holiday Inn Express Auckland City Centre, an IHG Hotel
Corner Wyndham & Albert Streets, Auckland

Bewertungen

8,8

Hervorragend

228 von insgesamt 416 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
133 von insgesamt 416 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
31 von insgesamt 416 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
8 von insgesamt 416 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
16 von insgesamt 416 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Elena

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Etwas kleines Zimmer, ansonsten sehr gut und sauber!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Magdalena

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Silke

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir wohnten in der 15. Etage und hatten eine tolle Sicht auf das auckland skyfire Gut war auch das Frühstück.

6/10 – Okay

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

David

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome breakfast. Great location. Poor & expensive parking availability. Had to use alternate parking location that was a 10 min walk & the local construction made it difficult a difficult drive. Also, the room has minimal clothes storage capacity. Have to keep clothes inside the suitcase.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Yiu Cheong

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Ranjeet

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I really enjoy my stay in hotel Awesome rooms
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

AKARI

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
朝食が無料で付いてきたのが良かった。日本のビジホに慣れていると和食がない分朝食の数は少なく、イギリス式ブレックファストといった感じだった。フロント横に清涼飲料水や水、スナックが置いてあるが、無料?なのか、聞き取れなくて分からなかった。値段の案内がなかったので、おそらく無料かと思われるがそうだとしたら利用出来なかったのがかなり残念。部屋の清潔さは綺麗なようで汚かった。2個置いてあったマグカップが埃?で汚れていたのと、電気ポットの注ぎ口が汚くて利用できなかった。たくさんティーバッグが置いてあったのに少し残念。また、石鹸で手を洗うと、洗面台の下のパイプから泡と水が漏れてきたので、おそらく中がヘドロなのでは?と思う。壁が薄いからなのか、隣の部屋のトイレを流す音はしょっちゅう、上の階の足音も少し聞こえた。利便性やちょい高級ビジホ価格で泊まれることを考えると良いと思う。
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Raqueliza

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Yuzuru

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ホテル全体としては満足、特に不満はなかった。オークランド全般に言えることで、このホテルに限った事ではないが、とにかく坂が多いので、特にスーツケースでの移動は体力を使う。当該ホテルも坂の途中にエントランスがあることを付け加えておく。
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Mgcini

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Same breakfast menu every day, day after day! Boring!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Yuko

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
16階の部屋でしたが目の前にスカイタワーが迫ってくる景観で素晴らしかったです。又朝食が最高です
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Jordan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I had booked a night and couldn’t even get to the hotel because of all the construction surrounding it. I ended up just staying at SkyCity and not even coming for my reservation. Very inconvenient.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Lloyd

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service and location for work.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

J

Gut: Ausstattung
Very clean
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Martin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderfully staff, love the breakfast.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great staff
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

ROMAN

Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Martin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly helpful staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Maridel

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Near Skycity. Walkable. Friendly staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Lydia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hébergement situé à proximité des commerces et des restaurants. Notre chambre était propre, le personnel au top, aimable, ...avec vu sur la Sky tower. Sécurisé car l'accès aux chambres pouvait se faire uniquement par carte dès l'entrée dans l'ascenseur. Le petit déjeuner était copieux.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Homayoun, Houston

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
During the reservation process I accidentally got the check-in date wrong by one day. I noticed my error within 5 minutes and immediately called the hotel and alerted them. They told me they would not object to cancellation of the reservation. Subsequently I notified Expedia and the first agent told me that the hotel objected to cancellation and I forfeited my entire room charge. I walked to the hotel (staying at Barclay Suites across the street) and talked to the same person who approved my cancellation and rejected Expedia agent’s request. I sent an email to the hotel management company and called Expedia again and this time the agent told me the hotel does not answer Expedia calls. Both agents sounded young and somewhat un-assertive women. I went to the hotel again to force the reception to answer the call. After 2 hours, I was able to get the cancellation confirmed. It is evident that Expedia Upper Management needs to negotiate with the hotels that if errors like mine occur, the swift cancellation should be a painless process or else the hotel would be taken off their list. The agents need to be given assertiveness training and learn how to handle hotel staff. Since we pay with credit cards, I would have disputed the charge and create endless headaches for all parties involved. I am not sure if I could have done this if not physically present.

6/10 – Okay

Richard

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A new hotel, very central location. Good breakfast included. Room was good but a a bit small.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

James

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Great location. Very central. Walkabfooshoppi g
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

CHRISTOPHER

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There was what appeared to be make up on the duvet. There was not a pen and pad in the room.
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Mohan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Handy to all amenities !!!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Lydia

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Marcel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They went the extra mile to get me into my room early when I arrived early in the morning after a long flight!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

??

Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

Dulce

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We came to Auckland for a family holiday. We booked in to stay for 6 nights and on the 3rd day, my children played with kinetic sand and left it on the floor as we were in a hurry. When we came back, the reception called us and said we had done "damage" to the room and they have a video of it. I went to the reception to have a look and the guy at the reception was condescending and rude. I explained that it is kinetic sand and it does not do damage. They vacuumed it and charged us $172. From that time on, every time we called reception or order coffee, they never failed to ask for the payment. We felt very uncomfortable and harrassed. The duty manager quoted us $240. Very inconsistent and also condescending. We paid the charge and whilst we were still checked in. This is a ver frustrating and disappointing experience for someone who uses Holiday Inn every time we travel (to Queesntown especially). Horrible customer service. It ruined the mood of our holiday
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Mel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, hotel clean bright . Food was average
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Traian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location to explore Auckland
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jobanjit

it was to stay with this property
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Munira

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice staff
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

HIROTSUGU

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
New and clean. Breakfast was free and delicious.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

ronald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Kasi, Bow

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best hotel stay ever…. All around. Great staff, layout, service and maintenance
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Andre

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice property in the center and near Auckland City Center. Also close the harbour, dining and shopping. We loved the stay. Staff is awesome and care to ensure our stay was great.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Brie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Absolutely amazing views, awesome staff, very clean & tidy. Definitely would go back next time I’m in Auckland!!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Sharon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Omar Francisco

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
En el detalle de la reserva dice Estacionamiento incluido y no es cierto… hay un estacionamiento a lado con costo adicional, no es del hotel

10/10 – Hervorragend

Luisa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very helpful, convenient location, clean
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Maria

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Steven John

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Got woken up for what I was told was a noise complaint from my room. While I was sleeping. No room service. Apart from that staff outstanding f
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Brandi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was amazing!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

2/10 – Ungenügend

Evangeline

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Firstly, No parking lot. No complimentary water on arrival. Box of tissues nearly empty[only 10 pieces in the box] . No spare toilet paper. The towels have a nasty smell. Iam very disappointed. I paid $399 for 1night plus $59 for parking. This is Thursday, 14th March and its my birthday. I will never go back there again and will not recommend to holiday inn to anyone
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

MOMONE

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
英語が話せなくても、伝えようと優しく対応して頂きました。
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Robert, Palm Desert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our room was not serviced for three of the five nights.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jane

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Alexander, WEST LAFAYETTE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Pros: location was great. View from the room was spectacular. A very decent breakfast. Cons: the place is a very busy, high-capacity tourist hotel, no quiet place to work with a computer if you need a short but focused effort. There are meeting rooms, which are always closed.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024