Lobby

Bewertungen von Embassy Suites by Hilton Atlanta Airport

3.5 out of 5
Embassy Suites by Hilton Atlanta Airport
4700 Southport Road, College Park, GA

Bewertungen

7,8

Gut

494 von insgesamt 1021 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
211 von insgesamt 1021 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
127 von insgesamt 1021 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
82 von insgesamt 1021 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
107 von insgesamt 1021 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Regina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel hat etwas Besonderes; eine riesige Lobby mit zentraler Bar und einladenden Sitzgelegenheiten. Das Zimmer war eine kleine Suite mit Wohnzimmer, Küche, Bad und Schlafzimmer… traumhaft. Außerdem lädt die Lobby ein zu einem abendlichen freien Snack und morgendlichem Frühstücksbuffet, was beides gut angenommen wird. Die Mitarbeiter sind sehr nett, besonders Cameron beim Check In war klasse. Das Hotel ist sehr zu empfehlen.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Hans

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Sandra am 24. Feb. 2023
Greetings Valued Guest,Let me begin by thanking you for choosing Embassy Suites Atlanta Airport; it was a pleasure having you lodge with us. We are happy to hear you found our hotel to your liking. We strive to provide a caring, engaging and rewarding experience for all our guest and we look forward in welcoming you back to our property in the not so distant future.Yours in Hospitality,SandraGuest Services

6/10 – Okay

Kevin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
The stay was good breakfast was good, didn’t like the fact after room was paid for then at check in was then told about the $24 a day parking.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Hecmir

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Friendly staff.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Jeremy

Geschäftlich gereist
Person working at the bar/restaurant kept leaving for 20 minutes at a time, each time she would return she appeared and sounded more drunk. By 9:00 PM she was unable to use the cash register, arguing with customers, dropping things, tripping over her own feet and screamed the bar is closed shortly after 9:00 PM. the manager seemed to be aware but did not deal with the situation. Zero management.
Aufenthalt von 10 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Shay

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I enjoyed the complimentary evening reception.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jessica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Sherrita

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
There was a mix of feelings. Our first room had some sort of red residue on the like switch that made us uncomfortable so we switched rooms no problem. But then in the next room the fridge didn’t work nor the tv. At that point we just stayed in there because we didn’t want to move again. Other than that, not a bad stay. Probably wouldn’t book there again though
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Jewon

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Latoya

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Davion

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I had roaches in my room ….
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

ERICK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Anand

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

maggie

Mit der Familie gereist
Customer service was horrible, hard to get towels or room clean General manager Z is great. Just started 3 weeks ago I have confidence that he would get it together
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Vastina

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love it!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Jeffrey

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

jean

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
House keeping doesn't clean bathrooms well for guest that's checking in and I am a manager For Touch Point this is un accepted when a guest asked for cleaning linen it should be done! Not at the time of checking out after 3 days of staying at a place!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Robert E

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Stayed here last year and it was nice. Not sure what happened but the hotel and staff were mediocre. I won’t stay there again
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Maria

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
The property was nice however the staff was rude also there was about 50 kids running around and even dancing in the bar area. I tried to get drinks to escape children but they were allowed in the bar. The bartender and restaurant host started arguing about who would help the customers. The Ac Unit in my room made a noise 24/7 and the staff was non responsive. The remote to the tvs doesn’t work you had to manually get up and turn the channel. Bar closed at 10 however the bar tender closed at 940 she started yelling that’s it I’m closed not getting anything else. I never been treated so bad in my life at a hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Juan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice bedrooms
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Lresha

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Ausstattung
The water was very cold shower plus so dam stank I had a very bad night didn’t sleep from smell and cigarettes smoke also
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Shernia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff is very friendly, helpful, and interactive. They are hands on with helping their guests and are swift and efficient. I enjoyed my stay and will be returning !
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Marcelle

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
As usual Embassy suites has wonderful breakfast and drinks at night. Unfortunately, the room was musty with bit of mold in places. The pool was completely dirty.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Kelly

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean, staff very nice. Room pretty new on top floor!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Alma

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Andrew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Just great overall
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Sherry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Maureen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place to stay at airport
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Angelique Jacoby

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
I’ve checked out from April 1st and still my card is on hold. Called the hotel numerous of times and still unable to get the hold released. The customer service is poor. When checking out the lady said oh just drop the card in the box. Never took my card to release the hold. Had to fight with my bank to get my own money back.

10/10 – Hervorragend

Drina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was okay
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Sherri

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Luz margarita oqueli

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They changed us 3 times from rooms due that people smoke even if the hotel is a non smoking hotel. Hotel doesn’t confront the people that smoke.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Jayne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Complementary beverage was nice. Food was quite good.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Emily

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The outdoor pool was closed. The indoor pool didn’t have a heater and it was so cold.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Markesha

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Staline, sarasota

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay breakfast is good
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Derek

Good
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

dana

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
It was roaches in my room
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Rashaunda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Brande, Pontiac

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

Jawana

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Donshawn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall a nice hotel. Breakfast was great.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Collette R

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Where do I start, There was one very rude and unprofessional front desk employee that greeted us when we arrived. Ask for connecting rooms after the trip was booked. I was told on the phone this was done two week before we traveled when we arrived we were told it was done again. We put our name and phone on a list for early check in, I believe i was called but the phone rang twice and no message was left. When we did check in no connecting room was booked and we were told they were sold out. Conditions: Chairs in dinning room are way to low and to soft. Freezer in room full of ice and did not get very cold, Noticed mold around the shower walls. The gap between the floor and the room door is very large we had to put a towels on the floor to keep the light ,cold air and noise out. Parking: we were told parking would be $ 20 or 23 dollars a day plus tax which was shock we are Hilton owners why are we paying for parking at any Hilton property. Trying to get out parking lot was a disaster you have push the call button and wait for the front desk to push the button to let you out. We had to get out the car and walk back to front desk and tell them to push the button several times. I would not stay at this location again.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Kimberly

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good stay
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

KARLA E, MIAMI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Suite need improved and light Nice location near airport
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Mary

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Melody

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Unfortunately, the pull out bed in my room was broken. My daughter and I had to move to another room at 12:30am. Also, she ordered food from the bar and they were not able to fulfill the order. She asked for a refund and was told the manager was not there at the moment and to come back the next morning. When I went to the desk I was told that the manager wouldn’t be in until Monday. I flew back home on Sunday. There needs to be a better way to be able to accommodate the customer. The night staff could use a lil more customer service etiquette.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

nathaniel

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The room was dirty. The bed sheets on the sofa bed were not washed and had old raisins and crumbs on them. The property, inside and out reeked of weed.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Carlos

Geschäftlich gereist
Spacious rooms and nice beds. Other than that, not worth the price.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Dan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Works fine for pre or post flight night nothing more
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024