Deluxe-Doppelzimmer | Zimmersafe, Schreibtisch, Verdunkelungsvorhänge, kostenloses WLAN

Bewertungen von Semeli Hotel

2 out of 5
Semeli Hotel
16 Thiras St., Athens, Attiki

Bewertungen

8,0

Sehr gut

126 von insgesamt 342 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
121 von insgesamt 342 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
65 von insgesamt 342 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
14 von insgesamt 342 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
16 von insgesamt 342 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

6,8/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Holger

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Starkes Preis-/Leistungsverhältnis, halbwegs günstige Verkehrslage, freundliches Personal
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Semeli am 16. Nov. 2023
Dear, thank you for taking the time to write your review! We hope to host you again in the future! Beste grüße

2/10 – Ungenügend

Ahmad

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Das zimmer war sehr schmutzig und die klimaanlagen sehr laut gewesen, wc hat nicht richtig funktionier,es war werklicht schrecklich.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Semeli am 15. Sept. 2023
Dear, Thank you for taking the time to write your review. Unfortunately you did n't mention any of your difficulties during your stay at the reception which is always at your disposal to help you.The A/C noise is a matter of correct adjustment, the bathroom is recently renovated and the toilet works perfectly but still we could check it once more during your stay. The lighting in the room is multi-adjustable. Finally, as far as cleanliness is concerned, it is our main priority and it is done with all the applicable hygiene rules, however if you had any complaints you could inform the reception and since Semeli Hotel offers daily cleaning service it is certain that we could satisfy your needs. We are very sorry we did n't not meet your expectations but we are also disappointed that you review us with 1 without giving us the chance to help during your 2 nights stay

10/10 – Hervorragend

Fadi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2021
Antwort von Maira am 24. Juni 2021
Thank you for choosing Semeli Hotel for your stay and we appreciate your evaluation. We will be more than happy to welcome you again in the future

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Matratzen mit Flecken, Wasser mal kalt mal warm...Bad Trecking und zum Teil mit Schimmel...
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2020
Antwort von Lina am 2. März 2020
Dear "Anonymous", Thank you for the time you spend to write comments about our hotel. We really do not understand what problem you had face with water and if you had any, you should have informed our reception service so they had helped you at once. Since you stayed in the hotel, you know that we provide daily room cleanliness and hygiene is a basic and non-negotiable thing for us. Mold or stains on the mattress as you mentioned is not possible in our rooms but if you thought that you show anything like it in the room you should have notify our reception. For once more we thank you for choosing Semeli Hotel and we hope to see you soon again Kind regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2019
Antwort von maira am 1. Okt. 2019
Thank you for staying with us and we appreciate your feedback

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Preis-Leistungsverhältnis war top. Sehr günstige Unterkunft, Zimmer waren sauber und es wurde jeden Tag geputzt. Die Rezeption hat uns bzgl. Shuttle zum Hafen mit Rat und Tat zur Seite gestanden. Leider hat die Klimaanlage nur bedingt funktioniert, was bei 38 Grad Außentemperatur nicht so angenehm war. Alles in allem für den Preis super.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Maira am 16. Aug. 2019
Thank you for staying with us and we appreciate your feedback

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Das Hotel liegt zwar etwas vom Zentrum entfernt , hat aber gute Busverbindungen und super Restaurants gleich in der Nähe. Danke dem freundlichen Personal haben wir alles sehr schnell gefunden . Ist zwar etwas abgenutzt, würde aber jederzeit wieder dort einchecken, denn es hat Herz.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2019
Antwort von Maira am 23. Juni 2019
Thank you very much for choosing Semeli hotel for your stay in Athens and we will be more than happy to accommodate you again.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles in allem reltiv sauber nur zum übernachten nicht wirklich gemütlich und auf dem besten stand aber sauber ist es schon
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2019
Antwort von maira am 26. März 2019
Thank you for choosing Semeli Hotel and we appreciate your feedback

6/10 – Okay

Tina, Köln, Germany

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Es kommt ganz darauf an in welchem Zimmer man landet. Es gab starken Schimmelgeruch in einem Zimmer, der auch durch Lüften nicht verringert werden konnte. Das andere war ok, aber die Dusche war etwas kaputt (man musste die Brause festhalten u es kam sehr wenig Wasser heraus) Das Personal ist allerdings sehr freundlich und hilfsbereit.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Maria am 11. Jan. 2019
We thank you for your feedback. Please be so kind to note that this was accidental and next day gone. Furthermore, the smell was detected from you, some hours after you checked in. As you may recall, we changed you room the next day for your convenience We hope to have the chance to accommodate you again soon Kind regards Maria

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr nette Mitarbeiter ich muss wider kommen sehr sauberes Zimmer sehr hilfsbereit
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Maria Kokosi am 10. Dez. 2018
vielen Dank !!!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Maria Kokosi am 23. Okt. 2018
We thank you for your evaluation and for your comments. We hope to be given the chance to accommodate you again Kind regards

8/10 – Gut

Geprg

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Klein aber fein ausser Bad. Athen ist eine interessante Großstadt.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Maria Kokosi am 20. Okt. 2018
We thank you for your evaluation, We hope to be given the pleasure to accommodate you again soon Kind regards Maria Kokosi

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hübsches Zimmer mit einem riesen Manko
Das Zimmer war hübsch, sauber und nachts sehr ruhig. Leider hat sich der Architekt aber einen derben Fehler geleistet: Die Wand zum Badezimmer war aus Glas und größtenteils durchsichtig.. Das sollte wohl das doch sehr kleine Zimmer größer wirken lassen. Jedoch konnte man daher vom Bett aus direkt auf die Toilette gucken, die Tür schloß auch nicht vollständig. Alleine ist das Zimmer also voll okay, mit dem Partner dann aber meines Erachtens nicht zu empfehlen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018
Antwort von Maria Kokosi am 1. Juni 2018
we thank you for the time spending in evaluating us and for your evaluation. We hope to be given the chance to accommodate you again Unfortunatelly you did not tell us your problem while you were staying here. There is a curtain that hides all the glass.... Kind regards Maria Kokosi

6/10 – Okay

BP, Deutschland

Gut: Personal & Service
Durchschnittliches Hotel in einer unschönen Gegend
Das Hotel ist für 2 bis 3 Nächte ok. Die Lage ist nicht perfekt, man braucht einen Bus,um ins Zentrum zu kommen. Die Zimmer sind abgewohnt, Badezimmer sollten dringend renoviert werden.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2018
Antwort von Maria Kokosi am 26. Mai 2018
we thank you for your feedback and for the time spending in evaluating us. We hope to be given the chance to accommodate you again Kind regards Maria Kokosi wir danken Ihnen für Ihr Feedback und für die Zeit, die Sie für die Auswertung aufgewendet haben. Wir hoffen, Ihnen die Gelegenheit zu geben, Sie wieder aufzunehmen Mit freundlichen Grüßen Maria Kokosi

8/10 – Gut

Gerhard, Lauterbach

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Gutes Preis-Leistungsverhältnis
Großes Zimmer mit großem Bad. Matratzen waren in Ordnung und auch an der Sauberkeit gab es nichts zu bemängeln. Sehr freundliches Personal. Frühstück muss nicht vorgebucht werden, sondern kann je nach Bedarf täglich mit einem kurzen Telefonanruf bestellt werden und wird dann aufs Zimmer gebracht (von 06:00 Uhr bis 12:00 Uhr). Gut funktionierende Klimaanlage. In Summe ein Hotel mit einem gutem Preis-Leistungsverhältnis in dieser Kategorie, das ich auf jeden Fall weiter empfehlen kann. Da es die Griechen mit der Qualität in baulichen Ausführungen nicht so genau nehmen muss man sich halt mit nicht so sorgfältig verlegten Fliesen und eingebauten sanitären Anlagen arrangieren.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2018
Antwort von Maria Kokosi am 21. Mai 2018
We thank you for the time spending in evaluating us and we do appreciate your feedback and your kind opinion. We hope to be given the chance to accommodate you again in the future. Kind regards Maria Wir danken Ihnen für die Zeit, die Sie uns gewidmet haben, und danken Ihnen für Ihr Feedback und Ihre freundliche Meinung. Wir hoffen, Ihnen die Chance zu geben, Sie in Zukunft wieder aufzunehmen. Mit freundlichen Grüßen Maria

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2018
Antwort von Maria Kokosi am 18. Mai 2018
We thank you for the time spending in evaluating us and for your good opinion. We hope to be given the chance soon to accommodate you again. Kind regards Maria Kokosi

8/10 – Gut

Bernd

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gut
alle bediensteten im hotel semeli sind sehr freundlich!-gut
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Maria Kokosi am 6. Jan. 2018
Vielen Dank ! Wir hoffen, Sie wieder zu beherbergen !

8/10 – Gut

EP, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Feines kleines Hotel. Sehr freundliches Personal. Wir würden wieder dieses Hotel buchen… Jedoch nicht mehr über dieses Potal. bei der Buchung hieß es, dass das Frühstück inkludiert wäre… Jedoch bei der Abreise sollten wir das Frühstück bezahlen… Es war jedoch schriftlich bei der Auftragsbestätigung angeführt. Mit dem Flug und dem Freigepäck lief auch einiges schief. Hin hatten wir Freigepäck zurück auf einmal nicht ... NO-GO!
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2017
Antwort von maira am 16. Nov. 2017
Thank you for choosing Semeli Hotel for your stay and we appreciate your feedback. We are sorry about the issue with your breakfast but of course as you know although it was not our mistake your were not charged at your check out.

8/10 – Gut

Claudia

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Solides 2*Stadthotel mit freundlichem Personal
Das Hotel ist vollkommen in Ordnung, Preis-Leistungs-Verhältnis passt. Die Lage ist gut. Restaurants in der Nähe, gute Anbindung ans Zentrum, Shuttle Service vom Hafen und zum Flughafen hat toll funktioniert. Sehr zuvorkommendes Personal und extrem freundlich. Die Zimmer sind abgewohnt (vor allem das Bad), aber in dieser Kategorie ist das auch so zu erwarten.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2017
Thank you for staying with us and we wish to welcome you again in Semeli hotel

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Elva Beach
We enjoyed our time. You all were very kind! The people at the desk were especially great! They helped us with our bus tickets.
Antwort von maira am 24. März 2017
Thank you very much for comment and we hope to see you again!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Ich war 2 Tage im Hotel, das Zimmer war nett und hübsch eingerichtet. Nur leider ging zb die Beleuchtung in den Nachkästchen nicht (kaputte Glühbirne) und selbst am 2 Tag war es noch nicht ausgetauscht. Aber die Lage ist gut und für Athen eher in einer ruhigen Seitengasse. Lokale und Bars sind in der Nähe - ca. 5 min zu Fuß.
Antwort von maira am 3. März 2017
Thank you very much for your comments and we are sorry for not changing the lamp.

10/10 – Hervorragend

Christopher

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really enjoyed my stay, thankyou all for an amazing time. Friendly staff and clean room with a good location.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Maira am 26. Feb. 2024
Thank you very much for taking the time to evaluate us and your satisfaction is the greatest reward to our efforts

10/10 – Hervorragend

KONSTANTINOS

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Semeli am 15. Nov. 2023
Dear, we thank you for your review! We looking forward to host you again, Best Regards

6/10 – Okay

Isaiah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good value for what you pay
We had an okay stay at Semeli Hotel. The workers were friendly and helpful. The wifi was very interrupted and the location was a bit average. But overall good value because the price was cheap so no complaints 🙏
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Semeli am 23. Okt. 2023
Dear, Thank you very much for taking the time to write your review and comments.We hope you will give us the pleasure of hosting you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Natalia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Semeli am 17. Okt. 2023
Dear, Thank you very much for taking the time to rate us. We hope you will give us the pleasure of hosting you again in the future.Best Regards

10/10 – Hervorragend

Umme

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This hotel met my expectations.
Aufenthalt von 28 Nächten im September 2023
Antwort von Semeli am 13. Okt. 2023
Dear Umme,Thank you very much for taking the time to write your review. We are happy to host you!

2/10 – Ungenügend

Ioannis

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Semeli am 24. Sept. 2023
Dear, thank you for your rating, although it would be logical if we had some comments from your side, since you were not satisfied enough as it seems from "2", so that we can try to know what it was that displeased you. Unless your score is due to us referring you to Expedia for the invoice you requested, since we are obligated to invoice expedia.com for your reservation

10/10 – Hervorragend

KONSTANTINOS

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Maira am 2. Sept. 2023
Thank you for taking the time to evaluate us and we will be more than happy to accommodate you again in the future

10/10 – Hervorragend

KONSTANTINOS

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Maira am 21. Aug. 2023
Dear Konstantinos thank you for taking the time to evaluate us and we hope we have the chance to accommodate you again in the furure

10/10 – Hervorragend

Christopher

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very sweet staff. They treated me like family.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Semeli am 14. Aug. 2023
Dear Christopher,Thank you for taking the time to write your review and for your kind comments! We are glad that you had a pleasant stay and we hope to host you again in the future, Best regards

2/10 – Ungenügend

dilek

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Semeli am 31. Juli 2023
Dear,An analysis of your strict rating would be expected and appreciated, since during your stay you found everything good and indeed in a room that you finally chose and extended your stay with one-day reservations and you did not complain about anything!

2/10 – Ungenügend

Miriam

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very disappointed
First when we make 2 rooms reservation we choose executive rooms. They gave us the worst rooms. One of the room the bathroom door wasn’t working, and the other one was smelling bad. After complaining about the status of the rooms they gave us another ones, but in bad conditions. Every rooms had rugs in very bad conditions. After few days we asked for undust the room because at the wall the prior client wrote a message and at the front desk’s answer was that we were winning too much. We were paying for a service. Wasn’t for free.
Aufenthalt von 13 Nächten im Juli 2023
Antwort von Semeli am 29. Juli 2023
Dear, after thanking you for your time to write a review, allow us to question your statements, since the facts are different!! Even the photos (which you should have known that in order to take them you should have received our approval, but it's ok for us) that you posted do not show anything of what you describe. You booked two superior rooms in a 2-star hotel, which were given to you, meeting all the specifications / facilities as mentioned in the channel. Despite being fully booked, as soon as you requested a change of room for your own reasons, we immediately served you and gave you another room, which you actually chose before moving to this one! Our hotel provides daily room cleaning at no additional charge and a change of towels every 2 days. Of course, if the customer needs anything extra, we are happy to serve!! Cleanliness is a priority for us! Also, all areas of the hotel are equipped with a professional air freshener. The cabins in the bathrooms work perfectly. The rooms are renovated and the carpets are new and they are cleaned according to all international cleaning standards. Any mark that can be caused by pulling a suitcase-trolley, chair or anything else, is definitely NOT DIRT. In general, we don't understand your comments (about extra charges, about smells, messages written on the wall of the room?). If a 2-star hotel does not meet your requirements, it would be good next time to pay the corresponding money to stay in a 5-star hotel.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2023
Antwort von Semeli am 2. Juli 2023
Dear, thank you for taking the time to post your rating / review

10/10 – Hervorragend

Patricia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Friendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Semeli am 19. Juni 2023
Dear Patricia, Thank you very much for taking the time to write your review! It is very important for us and helps us to become even better. We hope to host you again in the future. Best Regards

4/10 – Schlecht

raphael

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Week end a athenes
Bonjour nous avons passee in week end a athenes et nous changeons régulièrement d hotel quand nous venons La chambre est dans son jus meriterait une bonne renovation . Mais le principal probleme que nous avons eu c est une coupure d eau generale du quartier le matin donc impossible de se laver et de faire sa toilette , nous avons demandé si l hotel pouvait nous faire une reduction ou un bon d achat pour une autre nuit mais ils ont refusé en prétextant que ce n etait pas leur responsabilité . Nous comprenons bien que ce n etait pas de leur faute mais ils auraient pu faire un geste commercial . Nous ne recommandons pas cet hotel pour cela
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Semeli am 12. Juni 2023
Dear,Thank you for taking the time to write your review. You had a one night reservation, 09-10/06. There were indeed a few hours of general technical problems early in the morning on 10/06 in the wider area of the center with the water supply, something that is completely understandable that can happen without the fault of the hotel. As it is completely understandable that this creates some difficulties for the customer as well. Your stay was carried out normally from 20:00 pm on 09/06 and without any problem. The problem with the water was some hours in the morning (07:00-10:40am) and that's why we offered the option for a free late check out, something you didn't want. These are things that can happen and it is something that cannot be avoided. It just takes a little understanding. we hope that if you ever find yourself in a similar situation as us through no fault of your own, there will be no one who will judge you as harshly as you did us. Best Regards

6/10 – Okay

Maria

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ένα παραμελημένο ξενοδοχείο
Το ξενοδοχείο είναι παραμελημένο, κρίνοντας από το δωμάτιό μου. Στο ντους δεν υπήρχε υποδοχή για να κρεμιέται ψηλά το καλώδιο- έπρεπε να το κρατάω με το χέρι, ενώ τα νερά διαχέονταν στον χώρο και κατέληγαν προς το δωμάτιο αντί προς το σιφόνι. τα πλακάκια παλιά και γεμισμένα με σιλικόνες. Απαίσια η αίσθηση να πατάω συνέχεια σε νερά. Οι κουρτίνες ήταν από βαρύ πλαστικό με μικρές τρύπες. Άλλες κουρτίνες, φωτεινές δεν υπήρχαν. Το ένα πορτατίφ τοίχου ήταν χαλασμένο, όπως έλειπε και και από το άλλο η υποδοχή για να το τραβήξεις να ανάψει. Στα θετικά, ήταν το άνετο κρεββάτι, η καθαριότητα και η εξυπηρετική και φιλική συμπεριφορά του προσωπικού.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Semeli am 2. Juni 2023
Αγαπητή , ευχαριστουμε για το χρονο σας να γράψετε την κριτική σας. οι ντουζιέρες στα δωματια εχουν καμπίνα και δεν μπορούμε να καταλάβουμε πως το νερο βγαινει , εκτος αν την αφήσει καποιος ανοιχτή. Το πατακι που υπάρχει και αλλαζετε καθημερνά ειναι ακριβως για να μην πατατε κατω αν δεν εχετε παντοφλες και επισης παρέχουμε και την δυνατοτητα να προμηθευτειτε παντοφλες σε περίπτωση που δεν εχετε δικιές σας. Τα ντους/μπανια στα οικονομικα δωματια δεν παρέχουν την επιλογη να κρεμιεται η μπαταρια, κατι που αλλωστε δεν αποτελεί βασικη παροχή. Πλαστικές κουρτινες στο δωματιο δεν υπάρχουν εκτος αν εννοείτε τις κουρτινες σκιασης που ειναι απο χοντρο υφασμα και ειναι απαραιτητες για να μην ενοχλεί το φως της ημερας τις ωρες ξεκουρασης. Αν κατι σας δυσκόλεψε στο δωματιο ια επρεπε να το εχετε αναφερει στο φιλικο και παντα προθυμο προσωπικο μας ωστε να το λύσει αμεσα, αλλα δεν ειχαμε καποιο παραπονο απο εσας, αντιθετα παρατείνατε την διαμονη σας και με νεα κρατηση , στο ιδιο δωματιο

10/10 – Hervorragend

joanna

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Marinos am 23. Mai 2023
Ευχαριστούμε θερμά για την αξιολόγησή σας και θα χαρούμε να σας φιλοξενήσουμε ξανά.

6/10 – Okay

konstantinos

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Semeli am 8. Mai 2023
Thank you for your review and we will be happy to host you again.

10/10 – Hervorragend

Stephen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Semeli am 8. Mai 2023
Thank you so much for your review and we will be happy to host you again.

10/10 – Hervorragend

KONSTANTINOS

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Κωνσταντίνος am 11. Apr. 2023
Σας ευχαριστούμε θερμά θα χαρούμε να σας φιλοξενήσουμε πάλι

10/10 – Hervorragend

KONSTANTINOS

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von marinos am 7. Feb. 2023
Ευχαριστούμε θερμά για την αξιολόγησή σας και θα χαρούμε να σας φιλοξενήσουμε ξανά.

2/10 – Ungenügend

Robert

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bed bugs, and lots of them.
Antwort von Semeli am 6. Dez. 2022
Thank you for taking the time to write a review.our hotel meets all the hygiene rules and has all the official certificates for the necessary disinsection. As for your comment, after checking the pest control company nothing was found, we immediately changed your room after suspecting that you saw something in the room. We suspect that for something that was not certified by the authorities and despite the change of room to satisfy your request, the only thing you have to comment on was this. Obviously, we consider your criticism unfair and harsh.

6/10 – Okay

thierry

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Lina am 27. Sept. 2022
Dear, Thank you for taking the time to write your review. We hope to host you again in the futurebest regards

10/10 – Hervorragend

KONSTANTINOS

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Lina am 1. Sept. 2022
Ευχαριστούμε θερμά για την αξιολόγησή σας και θα χαρούμε να σας φιλοξενήσουμε ξανά.

10/10 – Hervorragend

Tom

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gezellig hotel en goed gelegen. Het bevindt zich op wandelafstand van een bushalte, leuke bars, koffiehuizen en restaurants.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Lina am 2. Aug. 2022
Thank you for choosing Semeli Hotel for your stay as well as for taking the time to review and we hope to host you again in the future

4/10 – Schlecht

soraida

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nada recomendable.
Bastante desagradable llegar a una habitación y no poder abrir la puerta. Estaba tan descuadra que lleva todo el piso rallado. Luego la puerta del cuarto de baño tampoco se podía cerrar. En baño era imposible estar. Habían insectos por doquier. Los cuales me picaron por todas partes. Las sábanas rotas y manchadas al igual que las cortina. Cuando bajamos a pedir otra habitación la respuesta fue la siguiente: conocemos el problema de la puerta. No tenemos más habitaciones y para las picaduras puedes ir a comprar en la farmacia un insecticida. Mi hermano tenia otra habitación que era un poco mejor. Cada vez que deseaba ir al servicio bajaba a la otra habitación. Me daba miedo entrar a ese cuarto de baño. Tampoco se podía uno duchar pues era una tina muy pequeño y con un desnivel pronunciado que difícilmente uno se puede duchar en ella.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von semeli hotel athens am 28. Juni 2022
Dear, Thank you for taking the time to review. Let us in turn say that the descriptions we have read based not on our opinion but on the comments of our guests, are rather far from reality. Nevertheless, because we always try to meet the requirements of our customers, on the 2nd day of your stay, even if you requested it, we would change your room -although our hotel was full-, but such a thing was not requested. The cleanliness, the disinfestation, the new and clean clothes of our hotel are all things that are accompanied by official documents and mainly is our opinion for a complete and correct hospitality. Our 2star hotel is definitely a place where the "value of money" is high! Finally, remember that you had the choice to book a superior or deluxe room, but chose a budget room in a 2star hotel. Anyway, we hope to host you again in the future and then you may realize that your harsh criticism was rather unfair. kind regards

10/10 – Hervorragend

Derek

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I enjoyed my stay here. The rooms are very unique!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Marinos am 22. Juni 2022
Thank you very much it was a pleasure having you

6/10 – Okay

James

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Okay for the price. Toilet seat was broken off completely and was never replaced, even after asking for it twice. Room service also forgot to leave fresh towels once and it took three visits to the reception (over the course of two days) before we got new ones.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022
Antwort von semeli hotel am 15. Juni 2022
Thank you for your time and your evaluation. Let us inform you that in budget 2 star hotel towels do not change every day but we made an exception to satisfy your request. And also that while you were at the reception so many times you never told us about the broken toilet lid so we could change it.

2/10 – Ungenügend

Paolo

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

KONSTANTINOS

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Marinos am 10. Mai 2022
Ευχαριστούμε θερμά για την αξιολόγησή σας και θα χαρούμε να σας φιλοξενήσουμε ξανά.