Außenpool, Sonnenschirme

Bewertungen von Limelight Hotel Aspen

4 out of 5
Limelight Hotel Aspen
355 S. Monarch St, Aspen, CO

Bewertungen

9,6

Außergewöhnlich

807 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
145 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
36 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
8 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
6 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Anette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel. Gute Betten und Frühstück. Nur wurde unsere Wattenflaschen immer von Reinigungspersonal entfernt und wir müssten zum Rezeption gehen um neue zu bekommen
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020
Antwort von Henning Rahm | General Manager am 3. März 2020
Dear Anette, Thank you for your great review! I am so glad you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back again soon! Best, Henning Rahm | General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Henning Rahm General Manager am 10. Sept. 2019
Dear sir or madam, Thank you very much for leaving us a nice rating about your recent experience. We are glad you enjoyed your service and our offerings. Please come and see us soon again. Best, Henning Rahm General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes grosses Zimmer, sehr gutes Frühstücksbüffet. Zentrale Lage - viele Restaurants in Laufdistanz.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Henning Rahm General Manager am 10. Sept. 2019
Dear sir or madam, Thank you very much for leaving us a nice comment about your recent experience. We are glad you enjoyed your service and our offerings. Please come and see us soon again. Best, Henning Rahm General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Deutlich mehr erwartet
Bei der Ankunft am Nachmittag mussten wir erst einmal im Quartier herumfahren, bis wir irgendwo unseren Wagen abstellen konnten. Die einzigen freien Stellen beim Hotel hatten „No Parking Anytime“ Zeichen. Empfang war in Ordnung. Das Zimmer war gross, sauber und es war ein angenehmer Geruch. Aussicht hingegen war unbrauchbar, das Gate zum Pool führte direkt vor dem Fenster durch. Keine Privatsphäre oder immer mit Vorhängen abdunkeln. Der Raum mit dem Frühstücksbüffet hatte um 8.00 Uhr morgens kaum freie Sitzgelegenheiten und es glich einem Bienenhaus. Die noch freien Loungesitze waren fürs Frühstück denkbar ungeeignet und der Boden war eine einzige Sauerei. Geputzt wurde unser Tischchen nicht. Kaffee nur mittelmässig. Auswahl in Ordnung. Lage des Hotels gut und zentral, man kann alles bequem zu Fuss erreichen. Für den Preis von über 300.- pro Nacht stimmt die Leistung nicht. Wir kommen nicht mehr.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Henning Rahm | General Manager am 1. Sept. 2019
Dear sir or madam, I appreciate your recent review and thank you for taking the time to leave your comments. I am usually very proud of the service that we provide, but it sounds like we missed our mark and did not meet your expectations during your stay, so we apologize for this. We have a loading zone in front of the hotel accessible to all our guests and I wish I could have spoken to you in person so that we would have found a room to your liking. We do not try and represent ourselves as anything more based upon the over 1,300 reviews from our customers. But when we do make mistakes, we need to own up to them and hold ourselves accountable so that we can work to be better. Unfortunately, we did not get the chance to speak with each other, I would welcome the opportunity to receive more feedback from our valued guest and to ensure we correct any service errors moving forward. Kind regards, Henning Rahm | General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was comfortable, nice, clearly arranged and nice.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2019
Antwort von Henning Rahm | General Manager am 16. Feb. 2019
Dear sir or madam, We are so pleased you enjoyed your entire stay with us. Our staff works very hard to ensure each and every guest has an enjoyable time. We are pleased our efforts reflected well on your stay with us. We look forward to seeing you again in the future. Warm wishes, Henning Rahm | General Manager

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aspen 2018
Vom Einchecken bis zur Abreisen ein perfekter Urlaubstag im Limelight Aspen. Das Hotel liegt sehr zentral. Das Personal ist äußerst freundlich und hilfsbereit. Sauberkeit perfekt. Sehr gutes und reichhaltiges Frühstück. Auch unsere Sonderwünsche bei der Buchung wurden zu 100% vom Hotel erfüllt - danke dafür. Einfach perfekt - wir kommen wieder!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Henning Rahm | General Manager am 11. Okt. 2018
Sehr geehrter Michael, vielen Dank für die tolle Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat. Leidenschaft, und die Zufriedenheit unsere Gäste hat immer höchste Priorität. Wir versuchen täglich unser Bestes zu geben, um sicher zu gehen, dass jeder Gast uns glücklich und zufrieden verläßt und gerne wiederkommt. Bis dahin wünschen wir Ihnen eine gute Zeit. Wir sind stolz, dass Sie ein „FAN“ vom Limelight Hotel sind. Wir freuen uns schon auf einen neuen Besuch. Mit freundlichen Grüßen aus Aspen Henning Rahm | General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Henning Rahm | General Manager am 30. Sept. 2018
Dear sir or madam, Thank you for your great rating. We appreciate the feedback and hope that you will stay with us soon again. Henning Rahm | General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice Hotel in the center of Aspen
Wunderfull stay in amazing mountain area. We stayed in mid-saison and the price is exactly what you get. Prices during high-season in our opinion and comparison with other Hotels over-paid. Hotel in very good condition and room/size excellent. Stuff at reception is very friendly and helpful, the totally oposite of the stuff at breakfast and dinner. They are very unfriendly. Nevertheless we can absolutely recommend the Hotel.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2018
Antwort von Henning Rahm - General Manager am 8. Juni 2018
Dear sir or madam, Thank you for taking the time to let us know about your stay. I am so glad that you stayed with us and decided to write a review! I am sorry to hear that some of our staff did not meet your expectations. We pride ourselves on the genuine friendliness of our team and experience like yours in not acceptable. Thank you for letting us know as we will be even more diligent in our training efforts moving forward. We look forward to welcoming you back to Aspen again soon! Best, Henning Rahm General Manager

10/10 – Hervorragend

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Henning Rahm - General Manager am 16. Apr. 2018
Dear Andreas, Thank you for leaving us a great rating on Hotels.com. We appreciate your feedback and hope that you will come and visit us soon again. Best, Henning Rahm General Manager

10/10 – Hervorragend

Ansgar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Lage, Frühstück und freundliches Personal.
Eine Woche Skiurlaub in Hotel über die amerikanischen Osterferien. Sehr freundliches Personal. Pickup vom Flughafen. Sehr große und saubere Zimmer. Tolles Frühstück! Die Hottubs draußen sind sehr willkommen nach einem skitag. Der Busbahnhof zu den anderen Skigebieten ist sehr nah. Sehr gutes wlan. Haben schon zum 2. Mal hier übernachtet.
Antwort von Henning Rahm - General Manager am 31. März 2018
Lieber Ansgar, vielen Dank für die tolle Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat. Wir geben täglich unser Bestes, um sicher zu gehen, dass jeder Gast glücklich und zufrieden ist. Bis dahin wünschen wir Ihnen eine gute Zeit. Wir sind stolz, dass Sie ein „FAN“ vom Limelight Hotel sind. Wir freuen uns schon auf einen neuen Besuch im naechsten Jahr. Mit freundlichen Grüßen aus Aspen Henning Rahm General Manager

8/10 – Gut

Hema, Norddeutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Freundliches Hotel
Hotel bietet Shuttle zu allen Skigebieten an. Frühstück ist reichhaltig, am Abend gibt es eine kleine Karte für den kleinen Hunger. Zimmer sind gut ausgestattet.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2018
Antwort von Henning Rahm - General Manager am 21. März 2018
Sehr geehrter Frankie9, Vielen herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre netten Zeilen zu schreiben, die uns als Gastgeber sehr freuen. Wenn es unseren Gästen gut bei uns gefällt, ist dies das schönste Kompliment, welches Sie uns machen können, denn Lob und Anerkennung sind für uns ein Feedback, das uns zusätzlich motiviert. Vielen Dank, auch im Namen unsres Teams. Wir hoffen Sie schon bald wieder einmal als Gast bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Henning Rahm General Manager

10/10 – Hervorragend

Herbert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Exklusives Hotel, sehr gutes Frühstück, top Pool
Wunderschöne Herbstfärbung der Wälder (Aufenthalt 25.-27.9.2016), tolle Naturkulisse in unmittelbarer Nähe ("Maroon Bells"), Aspen verfügt über sehr gute Restaurants.

10/10 – Hervorragend

Helga

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Exzellentes Hotel
Exzellentes Hotel. Tolles Zimmer, sehr freundliches Personal.sehr gutes Frühstück

10/10 – Hervorragend

Klaus, Lübeck

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traumhaft!
Das Limelight ist ein wunderbares Hotel mit sehr aufmerksamen, freundlichen und zuvorkommenden Beschäftigten. Das Essen im Restaurant ist sehr gut und preiswert - egal ob die handgemachte Pizza, Gnocci oder Salate.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentrales freundliches Hotel mit super service
Das Hotel ist ideal gelegen mitten im Ort. Sehr guter Service, gratis Transfer zu den verschiedenen Skigebieten.

8/10 – Gut

joe, Luxemburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
top allerding teuer
super gemütliches hotel in bester lage vor ort. allerdings sehr hohe preise, ist Auch nichts vergleichbares in unmittelbarer umgebung desshalb können sie sich die preise erlauben, aber ansonsten absolut keine mängel

10/10 – Hervorragend

Sylvia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was excellent. Super comfortable and clean . The included breakfast was delicious!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Georgina - Rooms Division Manager am 22. Apr. 2024
Thank you for your feedback! We look forward to welcoming you back!

10/10 – Hervorragend

Kedrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Stay was great, the room was very spacious and had everything I needed. The restaurant breakfast was really good everyday and the bar was great too.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Austin am 15. Apr. 2024
Thank you for taking the time to review us. We are pleased to read you enjoyed your stay with us! We hope to see you during your next visit to Aspen!

10/10 – Hervorragend

ian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff is incredible. Best service I’ve ever had at a hotel!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Austin am 8. Apr. 2024
Thank you for taking the time to review us. We are pleased to read you enjoyed your stay with us! We hope to see you during your next visit to Aspen!

8/10 – Gut

Andrea

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Georgina - Rooms Division Manager am 22. Apr. 2024
Thank you for your feedback! We look forward to welcoming you back!

10/10 – Hervorragend

Neda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had a wonderful stay! The staff went above and beyond. Great service! Nice rooms!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Austin am 20. März 2024
Thank you for taking the time to review us. We are pleased to read you enjoyed your overall stay with us! We hope to see you during your next visit to Aspen!

10/10 – Hervorragend

Alan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Austin am 20. März 2024
Thank you for taking the time to review us. We are pleased to read you enjoyed your overall stay with us! We hope to see you during your next visit to Aspen!

10/10 – Hervorragend

Charles

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location in downtown Aspen. This is our fourth season staying at the Limelight and the second, post-Covid. The rooms were refurbished during lockdown and the transformation has been incredible. The storage in each room is perfect for snowsports, making for a very comfortable stay. It has become our “go to” hotel for Aspen.
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024
Antwort von Austin am 15. Feb. 2024
Hello Charles,Thank you for taking the time to review us. We are pleased to read you enjoyed your stay with us! We hope to see you during your next visit to Aspen!Warm regards,Austin McNeillExecutive Administrative Assistant

10/10 – Hervorragend

Graeme, North Berwick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024
Antwort von Austin am 13. Feb. 2024
Hello Graeme,Thank you for taking the time to review us. We are pleased to read you enjoyed your stay with us! We hope to see you during your next visit to Aspen!Warm regards,Austin McNeillExecutive Administrative Assistant

10/10 – Hervorragend

Eddie

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We loved the room, the hot tub, the friendly staff and just the overall experience. The transfers to other mountains were made EASY and the staff even loaded the skis.. WOW The Breakfast selection was great too and included, but that is baked into the price of the room Would stay there again and the place is pet friendly too...
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Tim J am 6. Feb. 2024
Thank you for your review and your comments. We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us at the Limelight. We look forward to seeing you again sometime soon!

2/10 – Ungenügend

Michael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the property had noticable deferred maintanance. As an example in my room the bathroom counter's plastic laminate top (or some kind of cultured stone) was cracked and actually pinched me a couple of times as I leaned over it shaving and brushing my teeth. The robe was a very inexpensive and rough terry cloth, not what i see in a $1,000 per night hotel room. In fact the entire property seems spartan when I think about other properties like the Four Seasons or Ritz properties i have stayed. it felt more like a Motel property than a four-star hotel. The valet of $40 per night was not unreasonable until was asked to park my own vehicle and told it was around the block to the entrance of the garage. For Hotel Valet i would expect to have my car delivered to the front of the property when i called for it, even corporate stay hotels like Courtyard or Hampton Inns will do that in their valet parking sites. Lastly, I had an emergency with my mother and needed to leave early and the Limelight charged me for the entire length of my booked stay even with me checking out early and letting them know when I checked in I would need to be checking out early so I could take my mother to the doctor appointment. I have never had that happen before, but i guess in can in the haughty environment the Limelight Aspen provided. i will not be staying at this chain again.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Austin am 25. Jan. 2024
Hello Michael,Thank you for reviewing us. Our leadership has been and will continue to reach out to you, as it seems we missed the mark during your stay. We hope to connect soon!Warm regards,Austin McNeillExecutive Administrative Assistant

10/10 – Hervorragend

Nausheen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Tim J am 12. Jan. 2024
Thank you for your review. We look forward to being your hosts in Sun Valley again sometime soon.

10/10 – Hervorragend

Koichi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Tim J am 12. Jan. 2024
Thank you for your review. We're happy to hear you had a great stay with us here at the Limelight. We hope to see you again sometime soon.

10/10 – Hervorragend

Art

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Austin am 29. Jan. 2024
Hello Art,Thank you for taking the time to review us. We are pleased to read you enjoyed your stay with us! We hope to see you during your next visit to Aspen!Warm regards,Austin McNeillExecutive Administrative Assistant

10/10 – Hervorragend

Ranko

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Austin am 8. Jan. 2024
Hello Ranko,Thank you for taking the time to review us. We are pleased to read you enjoyed your stay with us! We hope to see you during your next visit to Aspen!Warm regards,Austin McNeillExecutive Administrative Assistant

10/10 – Hervorragend

John

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel and location
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Austin am 5. Jan. 2024
Hello John,Thank you for taking the time to review us. We are pleased to read you enjoyed your stay with us! We hope to see you during your next visit to Aspen!Warm regards,Austin McNeillExecutive Administrative Assistant

10/10 – Hervorragend

Farshad

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very modern, great service, good breakfast, and clean.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Austin am 2. Jan. 2024
Hello Farshad,Thank you for taking the time to review us. We are pleased to read you enjoyed your stay with us! We hope to see you during your next visit to Aspen!Warm regards,Austin McNeillExecutive Administrative Assistant

10/10 – Hervorragend

Delores

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Tim J am 6. Feb. 2024
Thank you for your review. We glad to hear you had a great experience with us here at the Limelight. We hope to see you again sometime soon!

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfection
Amazing stay. Friendly staff. Great location
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Austin am 2. Jan. 2024
Hello Robert,Thank you for taking the time to review us. We are pleased to read you enjoyed your stay with us! We hope to see you during your next visit to Aspen!Warm regards,Austin McNeillExecutive Administrative Assistant

10/10 – Hervorragend

Ramin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Austin am 2. Jan. 2024
Hello Ramen,Thank you for taking the time to review us. We are pleased to read you enjoyed your stay with us! We hope to see you during your next visit to Aspen!Warm regards,Austin McNeillExecutive Administrative Assistant

10/10 – Hervorragend

Alejandro

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Austin am 26. Dez. 2023
Hello Alejandro,Thank you for taking the time to review us. We are pleased to read you enjoyed your stay with us! We hope to see you during your next visit to Aspen!Warm regards,Austin McNeillExecutive Administrative Assistant

10/10 – Hervorragend

Lourdes

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Austin am 26. Dez. 2023
Hello Lourdes,Thank you for taking the time to review us. We are pleased to read you enjoyed your stay with us! We hope to see you during your next visit to Aspen!Warm regards,Austin McNeillExecutive Administrative Assistant

10/10 – Hervorragend

Susanne

Antwort von Tim J am 6. Feb. 2024
Thank you for your review. We glad to hear you had a great experience with us here at the Limelight. We hope to see you again sometime soon!

10/10 – Hervorragend

Jessica, miami

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great Everything
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Austin am 26. Dez. 2023
Hello Jessica,Thank you for taking the time to review us. We are pleased to read you enjoyed your stay with us! We hope to see you during your next visit to Aspen!Warm regards,Austin McNeillExecutive Administrative Assistant

10/10 – Hervorragend

Aline

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Tim J am 6. Feb. 2024
Thank you for your review. We glad to hear you had a great experience with us here at the Limelight. We hope to see you again sometime soon!

10/10 – Hervorragend

Chris, Miami

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Limelight is my favorite hotel in Aspen. The stayed with them on multiple occasions. Love it’s convenience and overall atmosphere. Only dissatisfaction was the noise outside my guest room door early in the morning. Housekeepers are very friendly, but a bit too loud when working the floor. Unable to fall back asleep every morning after hearing them.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Austin am 15. Dez. 2023
Hello Chris,Thank you for taking the time to review us. We are pleased to read you enjoyed your stay with us! I am sorry regarding the housekeeping noise early in the mornings. We will certainly use your review to help elevate or service. We hope to see you during your next visit to Aspen!Warm regards,Austin McNeillExecutive Administrative Assistant

10/10 – Hervorragend

Cristina

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff took care of us very well.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Austin am 11. Dez. 2023
Hello Cristina,Thank you for taking the time to review us. We are pleased to read you enjoyed your stay with us! We hope to see you during your next visit to Aspen!Warm regards,Austin McNeillExecutive Administrative Assistant

10/10 – Hervorragend

Ana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von Austin am 13. Feb. 2024
Hello Ana,Thank you for taking the time to review us. We are pleased to read you enjoyed your stay with us! We hope to see you during your next visit to Aspen!Warm regards,Austin McNeillExecutive Administrative Assistant

10/10 – Hervorragend

Arsine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Austin am 7. Dez. 2023
Hello Arsine,Thank you for taking the time to review us. We are pleased to read you enjoyed your stay with us! We hope to see you during your next visit to Aspen!Warm regards,Austin McNeillExecutive Administrative Assistant

10/10 – Hervorragend

David Raymon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotep
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Austin am 2. Jan. 2024
Hello David,Thank you for taking the time to review us. We are pleased to read you enjoyed your stay with us! We hope to see you during your next visit to Aspen!Warm regards,Austin McNeillExecutive Administrative Assistant

10/10 – Hervorragend

Aaron

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place. Everyone was awesome and so was the food and drinks. Room was excellent.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Austin am 28. Nov. 2023
Hello Aaron,Thank you for taking the time to review us. We are pleased to read you enjoyed your stay with us! We hope to see you during your next visit to Aspen!Warm regards,Austin McNeillExecutive Administrative Assistant

10/10 – Hervorragend

Karlette

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Austin am 2. Jan. 2024
Hello Karlette,Thank you for taking the time to review us. We are pleased to read you enjoyed your stay with us! We hope to see you during your next visit to Aspen!Warm regards,Austin McNeillExecutive Administrative Assistant

10/10 – Hervorragend

Charles Ray

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Limelight Hotel Aspen is amazing Hotel definitely a 5star
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Austin am 28. Nov. 2023
Hello Charles Ray,Thank you for taking the time to review us. We are pleased to read you enjoyed your stay with us! We hope to see you during your next visit to Aspen!Warm regards,Austin McNeillExecutive Administrative Assistant

10/10 – Hervorragend

Britta

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great Hotel, great staff, delicious breakfast......we will come again!
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Austin am 28. Nov. 2023
Hello Britta,Thank you for taking the time to review us. We are pleased to read you enjoyed your stay with us! We hope to see you during your next visit to Aspen!Warm regards,Austin McNeillExecutive Administrative Assistant

10/10 – Hervorragend

Edgar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Austin am 28. Nov. 2023
Hello Edgar,Thank you for taking the time to review us. We are pleased to read you enjoyed your stay with us! We hope to see you during your next visit to Aspen!Warm regards,Austin McNeillExecutive Administrative Assistant