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Bewertungen von Cervo Hotel, Costa Smeralda Resort

5 out of 5
Cervo Hotel, Costa Smeralda Resort
Costa Smeralda, Porto Cervo, Arzachena, OT

Bewertungen

9,2

Wunderbar

129 von insgesamt 200 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
54 von insgesamt 200 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
11 von insgesamt 200 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 200 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 200 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Roger

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Cervo - Eine Klasse für sich
Wenn man in Porto Cervo mittendrin und dennoch ruhig und gepflegt wohnen möchte, gibt es zum Cervo keine Alternative. Und selbst jetzt Ende September im Corona Sommer 2020 ist man dort noch unter gepflegten Gästen. Die Restaurants sind geöffnet und gut besucht. Service wie überall im Hotel exzellent.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Peter, Köln

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist hervorragend gelegen, direkt im Zentrum von Porto cervo. Alle Geschäfte in nächster Nähe. Das Hotel besticht durch die Freundlichkeit und Herzlichkeit der Mitarbeiter. Das Frühstück ist sehr umfangreich. Das Essen im Pergola ist hervorragend und das Personal äußerst freundlich und zuvorkommend. Man hat einen tollen Blick auf den Piazza. Die Pizza im Pomodoro ist sehr lecker. Der private Strand ist ein Traum. Einsam gelegen mit kristallklarem Wasser. Der Fahrt mit dem Boot zum Strand ist ein Erlebnis. Wir kommen immer wieder hierher.
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2019
Antwort von Guests Experience Team am 24. Juli 2019
Dear Peter, Thank you for choosing to stay at Cervo Hotel during your recent visit in Costa Smeralda and for this nice comment that fills us up with joy. We are pleased to know that you enjoyed our property, in particular our private beach, surrounded by nature and the funny boat trip. It is also a pleasure to read that you have had an exceptional culinary experience, discovering the tastes of Sardinia. We definitely look forward to welcoming you back soon. A Warm Regard

8/10 – Gut

Uhu, Niedersachsen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nettes Personal, sehr gutes Frühstück, Zimmer entsprach nicht Erwartungen: kleiner, dunkler Balkon, ab 7:00 Lärmbelästigung durch Laufbänder, leider auch kein Hinweis, dass im Oktober der Ort kaum noch geöffnete Geschäfte und Restaurants hat
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Guest Experience Team am 25. Okt. 2018
Dear Uhu, Thank you for taking the time to share your lovely and sincere feedback regarding your stay with us. We are happy to know you enjoyed our impeccable service and good breakfast, however we are sorry that room size did not meet your expecations. If you wish, next time you might book one of the amazing, cozy, bright and breathtaking Royal Suite of 100 square metres. We look forward to welcoming you back soon to Costa Smeralda. Best regards, Guest Experience Team

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Zu teuer, Gin Tonic an de Bar € 25. Fast alles zu im Ort. Das Hotel hat am Sonntag den Strand Betrieb eingestellt obwohl wir noch 5 Tage da gewesen wären, Wir haben den Urlaub abgebrochen. Das erste mal in meinem Leben,
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Thomas, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good service, nice area and location, supermarket next door
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2018
Antwort von Guest Experience Team am 25. Okt. 2018
Dear Thomas, Thank you for selecting our resort and for sharing the impression of your stay with us. We are glad that the staff took good care of you and your lovely comments have been already shared with the entire Team. We cannot wait to welcome you back and extend another memorable experience. Warm regards, Guest Experience Team

10/10 – Hervorragend

Ozi, Bonn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes und freundliches Hotel, welches sich in einer super tollen Lage befindet. Dieses Hotel kann ich jedem ruhig weiter empfehlen. Service und Frühstück sind spitze gewesen.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2018
Antwort von Marco Gaggioli, Resident Manager am 4. Okt. 2018
Dear Ozi, We are so grateful that you took the time to fill out the survey about your recent experience at our resort. It is a pleasure to know that you enjoyed the great location and excellent service of our entire team, who is always focused on providing the best care. We hope to welcome you back soon for another memorable vacation in Costa Smeralda. Kind Regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018
Antwort von Guest Experience Team am 30. Okt. 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your rating about the experience at the Cervo Hotel. At your convenience, feel free to share any additional feedback on how we can elevate your experience whenever your travels bring you back to Porto Cervo. Best regards, Guest Experience Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Preis-Leistungsverhältnis
Top Location, hervorragender Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut in die Landschaft eingepasstes Hotel
Angenehmes Zimmer mit bequemem Bett und praktischer Einrichtung in altsardischem Stil. April ist Nebensaison und manche Annehmlichkeiten wie Pool, Fitness oder Sonnenliegen stehen nicht zur Verfügung, Im Hotel finden Renovierungsarbeiten statt, die aber nicht störend wirken. Die Umgebung ist zauberhaft.
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2018
Antwort von Marco Gaggioli am 2. Mai 2018
Dear Guest, Thank you for appreciating our passion for welcoming and for experiencing a magical stay. This is exactly our goal and reading your pleasant review fills us with pride. Please let us know when are you planning to be our guest again to further exploring the northwest of Sardinia. High season is on with plenty of new discovering for you. Our courteous staff and good location awaits for you very soon. Best Regards, Marco Gaggioli Resident Manager

8/10 – Gut

Claudio

Gut: Sauberkeit und Personal & Service

6/10 – Okay

F&F, Zürich

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel, allerdings keine 5* verdient
Waren im Oktober (Nebensaison) für 3 Nächte da. Personal war sehr nett. Erhielten ein Zimmerupgrade. Zimmer war schön, sehr sauber und man hatte alles was man benötigt. (Pluspunkt: sehr viel Verstauraum und endlich einmal ein Hotel mit einer aktuellen Dockingstation für die neuen Handys (-;). Allerdings gab es hi und da im Zimmer doch auch Minuspunkte: zB. Wasser lief bei der Dusche raus, an Wänden und Türen diverse Hicke und nicht übersehbare Verbesserungen etc. ACHTUNG: die Preise sind unschlagbar. Unschlagbar überteuert. Wir wussten nicht ganz wie sich ein Minibarpreis von sage und schreibe 10€ für ein 2dl Cola, ein Tiramisu für 22€ oder zum Frühstück auf dem Zimmer eine halbe frische Grapefrut für 10€ rechtfertigen lässt. Die Preise sind sehr fragwürdig und verdienen nur ein Kopfschütteln. Die Lage ist unschlagbar. Direkt im sehr schönen Städtchen Porto Cervo. (Achtung Nebesaison: Alle Stores und sehr sehr viele Restaurants haben geschlossen, es finden sich aber trotzdem noch ein paar guet Restaurants welche geöffnet haben) Das Frühstücksbuffet war nur eines 3* Hotels würdig. Sehr lieblos und sehr wenig Auswahl (ob das an der Nebensaison liegt, weiss ich nicht. Bin aber der Meinung egal ob Saison oder Nebensaison: 5 Sterne sollten 5 Sterne sein). Fazit: Im Grossen und Ganzen waren wir zufrieden, für den Preis denn wir noch bezahlt hatten. Hatten aber doch grössere Erwartungen von einem solchen 5 Sternehaus, das wir im Endeffekt doch enttäuscht waren.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Hotel Management am 20. Okt. 2017
Dear F&F Thank you for choosing the Cervo Hotel, Costa Smeralda Resort and for dedicating your time review your experience; we take into great account of your comment. It is disappointing to read that your stay with us was not up to your expectations and we apologize for the issues about you room, but if we would have known it before we had changed it for sure. Regarding the refreshments price, we know that we are not inexpensive, but our prices are carefully bench marked in line with the category of our property and the service we offer. We also offer 3 bottles of in-room complimentary water and a complimentary coffee or tea. I would suggest you to come back during the summer season when you could enjoy a vibrant and dynamic Porto Cervo made of Mediterranean cuisine restaurants, luxury shops and attractive events. We all hope that, in the next future, you would give us the opportunity to show you the real essence of Costa Smeralda. Sincerely Marco Gaggioli Resident Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel
Ein Manko hat das Hotel, das Essen und Trinken ist viel zu teuer.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2017
Antwort von Hotel Management am 19. Okt. 2017
Dear Anonymous, thank you for choosing the Cervo Hotel, Costa Smeralda Resort and for dedicating your time to share your experience. We are really glad that you appreciated our private beach Li Nibani and your room: since early '60 our aim is the satisfaction of our clients. Regarding the prices they are carefully benchmarked and they reflect the location and the five-star service that we offer. We look forward to welcoming you back soon. Warm Regards from Porto Cervo Marco Gaggioli Resident Manager

8/10 – Gut

Katharina, Zuerich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel im Zentrum von Porto Cervo
+: Sehr freundliches Personal, reichhaltiges Frühstück, sehr sauberes Zimmer. -: Taxi zum weiteren Strand ist sehr teuer, es ist einfacher ein Auto zu mieten.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2017
Antwort von Hotel Management am 19. Okt. 2017
Dear Katharina, Thank you very much for choosing the Cervo Hotel, Costa Smeralda Resort and for dedicating your time to leave you kind comment. We are very glad that you enjoyed your stay with us and that our team and our services were up to your expectations. We are looking forward to welcoming you back again to Porto Cervo. Best Regards Marco Gaggioli Resident Manager

8/10 – Gut

Sandra

Ganz nett allerdings keine 5 Sterne
Ein schönes Hotel, allerdings teilweise etwas in die Jahre gekommen. Die Gegend ist sehr schön und eignet sich auch gut für Ausflüge allerdings hatte bei uns in der Nebensaison (Ostern), fast noch kein Laden oder Restaurant geöffnet.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2017
Dear Sandra, Many thanks for choosing to spend your Easter holidays with us and for dedicating your time to leave your comment on Expedia. We are pleased that you appreciated our hotel which reflects the spirit of Costa Smeralda that is to transmit luxe through simplicity. Situated in the heart of Porto Cervo, the Cervo Hotels allows our guests the opportunity to explore easily the entire zone. I would suggest you to come back during summer season when Porto Cervo becomes a vibrant life centre, so you will enjoy the large selection of Mediterranean cuisine restaurants, luxury shops and the best Costa Smeralda can offer. Looking forward to welcome you back soon Warm Regards from Porto Cervo Marco Gaggioli Resident Manager

8/10 – Gut

Oliver

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dearest Oliver, Thank you very much for your positive review. I hope to welcome you back soon any time your travels bring you back to Costa Smeralda. Regards, Marco Gaggioli Resident Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gerne wieder
Tolles Personal Gutes Essen Tolle Lage top!
Dearest Verified traveller, I am delighted to learn that our attentive service have met your expectations in such a lovely location and that your food experience was a 5 star one. Looking forward to offer to you again soon the same memorable experience at Cervo Hotel. Regards, Marco Gaggioli Resident Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traumhafte Flitterwochen
Super Frühstücksbuffet (Heißgetränke sowie frische Eierspeisen inklusvie); Conciergeservice mit guten Empfehlungen für Restaurants in der Nähe und mögliche Ausflugsziele; auf Wünsche der Gäste wurde sofort eingegangen; nur wenige Zimmer mit direktem Meerblick; Roomservice empfehlenswert

8/10 – Gut

Petra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Viel zu teuer
Super Empfang, mittelmäßiger Service beim Frühstück, jedes gute 4-Sterne-Haus kann mithaltenLahe

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel mitten in porto cervo
Das Hotel ist gut geführt, es gehört ja auch zu Sheraton.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral in Porto Cervo mit Privatstrand
Wunderbare Ausgangsbasis, um die Costa Smeralda zu erleben. Im Hotel fehlt es an nichts.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
alles so wie erwartet
wir haben viel unternommen - alles hat uns gut gefallen!

10/10 – Hervorragend

Gerd, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein Hotel zum abschalten, im November.
Alles war ausgezeichnet. Sehr nettes Personal. Durch das Saisonende waren wir so ziemlich die einzigen Gäste. Wir hatten schlechtes Wetter und hätten uns den Indoor Pool und die Sauna gewünscht,die jedoch nicht in Betrieb war.

10/10 – Hervorragend

SADIQUI

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely helpful staff! Would stay again
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Renard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Superb hotel with elegant and attentive service. Great location for strolling through high-end waterfront promenades with shops and restaurants.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Anna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Virginia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful property, rooms, excellent staff
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Ahmad

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Having 4 years old kid, tired of driving 3.5 hours from cagliari airport , they helped us quickly to set up an extra bed and upgraded our room.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Devendra

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Najda

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I loved the liveliness of the area around the property. The property’s beach is a boat ride away and very nice
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Alyssa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel and the staff is amazing. Will definitely be back
Antwort von Guest Experience Team am 25. Aug. 2023
Dear Alyssa,Thank you for taking the time to share your precious feedback with us here on Expedia.com!We are happy to read that you'll be back with us and we also are delighted from your comments about our Hotel and Staff.We can't wait to welcome you back soon to Cervo Hotel Costa Smeralda Resort!Best Regards,Guest Experience Team.

10/10 – Hervorragend

Eleni, New York

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Spectacular hospitality Highly recommend
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Experience Team am 25. Aug. 2023
Dear Eleni, Thank you for taking the time to share your kind feedback here on Expedia.We are so pleased from your review, and we appreciate so much the fact that you would recommend our property!We really value hospitality, and we aim to make you feel as welcome as possible during your stay with us.We hope to have you back soon at Cervo Hotel Costa Smeralda Resort!Best regards,Guest Experience Team!

10/10 – Hervorragend

Giannina

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Experience Team am 25. Aug. 2023
Dear Giannina,Thank you for taking the time to share your amazing feedback on Expedia!We are delighted from your fantastic review!We hope to welcome you back soon at Cervo Hotel Costa Smeralda Resort!Best Regards,Guest Experience Team.

10/10 – Hervorragend

Nafen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
it was very nice location in Cervo porto, but I wouldn't have 7 nights as we did 4 night will be enough, to see other city you need to have taxi which is very expensive as there no public transport to do that you need to fly or hire car, the staff are very nice,helpful,breakfast is very good.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2023
Antwort von Guest Experience Team am 25. Aug. 2023
Dear Nafen,Thank you for choosing Cervo Hotel Costa Smeralda Resort and for taking the time to share your kind feedback with us on Expedia!We are very pleased in learning that you appreciated our Staff.Hospitality is our most important value and we put in your experience our greatest effort.We will certainly let know your thoughts about the breakfast that we offer to our chefs and pâtissiers!We hope to welcome back you soon to our property!Best Regards,Guest Experience Team.

4/10 – Schlecht

Vivian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Antwort von Guest Experience Team am 25. Aug. 2023
Dear Vivian,Thank you for taking the time to share your feedback on Expedia!We are sorry to read that you didn't enjoy your stay with us.We would appreciate if you'd be so kind to let us know what went wrong during your time with us so that we can make it up to you during your next stay here at Cervo Hotel Costa Smeralda Resort!We really hope to welcome you back soon!Best Regards,Guest Experience Team.

8/10 – Gut

Brian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful area, very quiet in April
Made very welcome, the hotel management and staff were polite and most helpful. April is very early in the season so be mindful that not every restaurant or local facilities are open. The Costa Smeralda area is very beautiful and a perfect area for sailing.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023
Antwort von Guest Experience Team am 25. Aug. 2023
Dear Brian,Thank you for sharing your precious review about your stay at Cervo Hotel Costa Smeralda Resort,We are very proud of our Staff, and we are pleased from your comment about it!It is amazing to read that you could enjoy your time in Costa Smeralda even if it was not peak season.We hope to welcome you back to our resort anytime,Best Regards,Guest Experience Team.

10/10 – Hervorragend

Barbara

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Guest Experience Team am 25. Aug. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your stay at Cervo Hotel Costa Smeralda Resort!We are pleased from your amazing feedback!We hope to welcome you back soon,Best Regards,Guest Experience Team.

10/10 – Hervorragend

Caterina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Guest Experience Team am 25. Aug. 2023
Dear guest, Thank you for taking the time to review your stay at Cervo Hotel Costa Smeralda Resort, We are very pleased from your amazing feedback!We hope to welcome you back soon,Best Regards,Guest Experience Team.

10/10 – Hervorragend

Rae Ann

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful property, loved the private beach and the staff was lovely
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Guest Experience Team am 21. Sept. 2022
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your nice comment on Expedia! We are delighted to read that you enjoyed the charm of Porto Cervo, the relax of our private beach and the kindness of our staff. We all hope to welcome you back soonBest Regards

10/10 – Hervorragend

Juan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muy buena opción en Porto Cervo, al lado de un Centro Comercial, le Playa enfrente no se puede bañar y tiene una playa privada a la que te llevan en lancha (a 10 minutos), muy bonita la playa pero llevar aqua shoes pues es de piedras, El desayuno es extraordinario con opciones a pedido (dentro del buffet) de huevos en diferentes formas así como panqueques, wafflers o tostadas francesas.Las habitaciones y baños son cómodos.
La playa privada
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Guest Experience Team am 21. Sept. 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your recent stay at the Cervo Hotel and for your kind comment! We are glad to read that you enjoyed the Breakfast experience, one of the point we are renowned for!We hope to welcome you back soon in Costa Smeralda! Best Regards

8/10 – Gut

Baard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2022
Antwort von Guest Experience Team am 21. Sept. 2022
Dear Guest, Thank you very much for this amazing feedback! We hope to welcome you back soon in Costa Smeralda! Best Regards,

8/10 – Gut

JOHN

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Location
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Guest Experience Team am 21. Sept. 2022
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to review your experience at Hotel Cervo and for this amazing feedback! We hope to welcome you back soon, Best Regards

10/10 – Hervorragend

Administración

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Edward, coral gables

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Middle of costa Smeralda 10 min from everything and center of town and you can use romazzino, cala di volpe and patrizzia facilities phenomenal pleasant experience
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

André

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Laurie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Likes: - Fantastic service - on arrival we were met by the concierge at the car park (valet currently unavailable due to COVID reasons) but allowed us to park in front of the hotel to drop off bags and then self-park (complimentary) behind the property where we were met by the concierge who took us back to the hotel - Delayed check-out provided on request (we were given 1 hour) - Beautiful location and hotel, walks straight into the high-end shopping area/bars/restaurants (£££) - Private beach (not on site - transit via hotel boat at certain times) - wonderful. Toilets on beach but no bar (think you can arrange with the hotel for food/drink, other people were getting cool box deliveries?) - Complimentary local drinking water every day in the room - No coffee machine/kettle but complimentary tea/coffee from room service every morning (on request) Dislikes: - Price of the area in general- very expensive (restaurants linked to the hotel very expensive for both food and drinks... think might have been ~20 euro for aperol spritz - Multiple insect bites during sleep (likely mosquito based on presentation); I happened to discuss this with the concierge after a few days and they did provide me with plug-in repellants and a fan... perhaps this should be a standard fitting... it unfortunately did negatively effect the holiday. Saw that housekeeping did open all windows during cleaning during day, perhaps avoidance at this time of the year is wise? Perhaps I was very unlucky!
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

BARBARA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay
We had a wonderful time in the hotel. The hotel is super big and has it’s on private beach. The beach is 10 min by boat but it’s good if you want to enjoy not crowded places. However, there are limited choices of beverages and for food you need to order in advance. The restaurants of the hotel were great and the breakfast was amazing with a great view. The bed was really good but the only thing to be improved is that the room had a wired smell of old things.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

Yoav

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022

6/10 – Okay

Jennifer Elvira

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Super service and very clean, but not sustainable
Great service and very friendly staff. The breakfast was also very well and offered a lot of different options. Our room got cleaned about 2-3 times a day and they changed the towels and "used" soaps each time, which was totally not necesary and was definitley not ecofriendly/sustainable. I hope they will change into a more eco-friendliy enviroment in the future.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2021

6/10 – Okay

radu

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021