Blick von der Unterkunft

Bewertungen von Hotel Museo Spa Casa Santo Domingo

4.5 out of 5
Hotel Museo Spa Casa Santo Domingo
3a Calle Oriente No 28 A, Antigua Guatemala, Sacatepequez

Bewertungen

9,2

Wunderbar

721 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
168 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
58 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
27 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
33 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Karl

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die einzigartige Atmosphäre des Hotels, mit ihren zahlreichen Museen und Ausstellungen und besonderen Service macht den Besuch unvergesslich
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

10/10 – Hervorragend

Oliver

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wir waren schon 3 mal in diesem Hotel und meiner Meinung nach ist es das Beste in Antigua. Der Service ist super, das SPA wunderbar und das Essen einzigartig. Sehr zu empfehlen. Besonders die SPA area Rooms.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von Gerardo García - Front Desk Manager am 13. Apr. 2021
Thank you for choosing us to stay while visiting La Antigua. We are pleased to know that you had time to enjoy our different services and that you had such a good experience. We hope a future visit is included in your plans.

10/10 – Hervorragend

Edna

Best hotel in Guate😍😍😍😍I will definitely return to Antigua and stay in beautiful Santo Domingo Hotel. Thank you very much for excellency of services and exceeding all expectations!
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Oscar López - Front Desk Manager am 23. Mai 2024
Thank you for choosing Casa Santo Domingos, we are glad to know that you enjoyed your experience. We hope you come back soon.

10/10 – Hervorragend

Ana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best hotel in Antigua
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Oscar López - Front Desk Manager am 23. Mai 2024
Thank you very much for your preference. We are very happy to know you had such a good experience and look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Dalia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We love these wonderful outstanding hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Oscar López - Front Desk Manager am 23. Mai 2024
Thank you so much for sharing your experience with us. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Mariela

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Las instanlaciones son bonitas
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Oscar López - Gerente de Recepción am 23. Mai 2024
Muchas gracias por su comentario, nos alegra saber que disfruto de su estadía con nosotros. Esperamos tener la oportunidad de atenderla en un futuro cercano.

2/10 – Ungenügend

Oddra

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
The entire experience was awful. From check-in to check-out the were very aggressive with charging for absolutely everything. They wanted to put a hold on our card for the entire amount of the stay despite that we had already paid. They charged for the bottles of water. For the price per night for the hotel I expected to get a much better experience. There was plenty of things that were just off and rude. Won’t be staying there again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Felipe

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel. One of my favorite hotel in Antigua. Great location. Highly recommended.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Oscar López - Front Desk Manager am 23. Mai 2024
Thank you so much for your review. We are glad to know you enjoyed your time and hope a return visit is in your future plans.

6/10 – Okay

Fatma

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Beautiful and special property! My room was nice and clean when I first arrived but following my appointment at the Spa when I returned it was full of very tiny ants. All my belongings covered with them. This really spoiled my experience. Main restaurant was great for all meals. Delicious meals and silver service. Spa was the highlight of my stay. I had stem cell facial with Paula who was fantastic! Thanks so much!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Oscar López - Front Desk Manager am 17. Mai 2024
Thank you for staying at Casa Santo Domingo during your visit to La Antigua and for sharing your comments with us. We're sorry to hear that your stay didn't meet your expectations and hope to have another opportunity to serve you.

6/10 – Okay

Jose

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Museum was very enjoyable to see, the art around the place is amazing. The staff was friendly, the food menu was mediocre in my opinion. I ended up eating at a near by restaurant. Over all, it was an ok experience.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Oscar López - Front Desk Manager am 17. Mai 2024
We appreciate the time and effort you made to share your observations with us, we really appreciate the feedback we receive from our guests, much of the improvements we have made have been as a result of these, we always focus on continuous improvements. We hope to have the opportunity to serve you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Luis

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best Hotel in Antigua Guatemala. Peaceful and relaxing.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Oscar López - Front Desk Manager am 14. Mai 2024
Thank you very much for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that you enjoyed our facilities and services. We hope to have the opportunity to serve you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Mónica

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I really love this place!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Oscar López - Front Desk Manager am 14. Mai 2024
Thank you very much for taking the time to share your experience with us. We hope to have the opportunity to serve you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

natalie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome resort with a great spa
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Oscar López - Front Desk Manager am 14. Mai 2024
We are delighted to hear that you enjoyed our facilities and services. I am sure the entire staff is excited to have the opportunity to serve you again.

10/10 – Hervorragend

Gunhild, Guatemala

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Its always a pleasure to take a breather at Santo Domingo. Love the Spa and the food
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Oscar López - Front Desk Manager am 8. Mai 2024
We appreciate your preference and the time you took to write such a nice review. We are very glad that you enjoyed our spa and food. We hope you come back soon.

10/10 – Hervorragend

Titis

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente atención, asistencia rápida y buena higiene. Comida del restaurante riquísimo.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Oscar López - Gerente de Recepción am 8. Mai 2024
Muchísimas gracias por compartir su experiencia con otros y por su preferencia. Es gratificante saber que les brindamos un buen servicio; estamos a la orden.

10/10 – Hervorragend

Grant

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Rita

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Maray

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was very nice place to stay and the amenies were a plus
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Oscar López - Front Desk Manager am 30. Apr. 2024
We really appreciate the time you took to share such a nice review. We are delighted to hear that you enjoyed our services and facilities. We look forward to serving you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Gabriela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
El mejor hotel para Mi , en antigua guatemala, tercera vez q me hospedo y me encanta!!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Oscar López - Gerente de Recepción am 30. Apr. 2024
Muchas gracias por compartir su experiencia con nosotros. Nos encanta escuchar que disfrutó de su estadía con nosotros. Estoy seguro que todo el staff está emocionado por tener la oportunidad de servirle nuevamente.

4/10 – Schlecht

Jeffrey

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
While the general installations of this hotel are beautiful, our overall stay left much to be desired. The rooms and bathrooms are noticeably outdated and unfortunately had a persistent smell of mold, which was quite unpleasant. The linens felt scratchy and past their prime, adding to the sense of discomfort. One of our disappointing experiences was during breakfast. We were told to wait for 45 minutes just to get a table, which was impractical for our schedule, ultimately leading us to seek breakfast elsewhere. Additionally, we were surprised to find that the hotel did not offer guided tours of their museums nor provide guests with a map of the area. This lack of basic tourist assistance was unexpected and made exploring the museum attractions more challenging. Overall, while the hotel's physical space is attractive, the issues with room condition, service, and amenities left us feeling dissatisfied with our stay. We hope these aspects can be addressed and improved for future guests.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Oscar López - Front Desk Manager am 17. Mai 2024
We are very sorry to hear that we let you down and that you didn’t have a great experience. Our cleaning process is thorough and we focus on the well-being of our guests. We hope you give us another chance to serve you.

10/10 – Hervorragend

Maribel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Ricardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es hermoso el hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Oscar López - Gerente de Recepción am 27. Apr. 2024
Muchas gracias por su comentario. Nos alegra saber que los atendimos bien.

8/10 – Gut

Irvin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Que el menú esté reducido por horarios. Ej. no tenemos postres hasta después de la 1 de la tarde.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Oscar López - Gerente de Recepción am 27. Apr. 2024
Agradecemos el tiempo y esfuerzo que hizo para compartir sus observaciones con nosotros, apreciamos mucho los comentarios que recibimos de nuestros huéspedes, gran parte de las mejoras que hemos hecho han sido como resultado de estos, siempre nos enfocamos en las mejoras continuas. Esperamos tener la oportunidad de atenderlos en un futuro cercano

8/10 – Gut

Carolina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Robin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Deluxe room was beautiful!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Oscar López - Front Desk Manager am 27. Apr. 2024
Thank you for choosing Casa Santo Domingo, we are glad to know that you enjoyed your experience. We hope you come back soon.

10/10 – Hervorragend

Serene

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was absolutely stunning. Would absolutely stay here over and over again. If you’re thinking about booking here, you should do it.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Oscar López - Front Desk Manager am 27. Apr. 2024
We value your preference and taking the time to write such a nice review. It is gratifying to know that you enjoy our services and look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Jose

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good customer service n beautiful property
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Oscar López - Front Desk Manager am 27. Apr. 2024
We value your preference and taking the time to write such a nice review. It is gratifying to know that you enjoy our services and look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Carolina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing and unique piece of art hotel. Beautiful and exceptional customer service.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Oscar López - Front Desk Manager am 17. Apr. 2024
We are delighted to hear that you enjoyed our facilities and service. We really appreciate the time you took to share your experience with us. We look forward to having the opportunity to serve you again.

10/10 – Hervorragend

yas

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dreamy
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Oscar López - Front Desk Manager am 10. Apr. 2024
We appreciate the time you took to share your experience with us. We hope to have the opportunity to serve you again.

10/10 – Hervorragend

OSCAR

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelent
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Oscar López - Front Desk Manager am 10. Apr. 2024
We appreciate the time you took to share your experience with us. We hope to have the opportunity to serve you again.

10/10 – Hervorragend

Luis

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything ...
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Oscar López - Front Desk Manager am 27. Apr. 2024
We appreciate the time you took to share your experience with us. We are delighted to know that you enjoyed our services and facilities.

10/10 – Hervorragend

Stanford

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
What a beautiful place to stay!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Oscar López - Front Desk Manager am 10. Apr. 2024
We appreciate the time you took to share your experience with us. We are delighted to know that you enjoyed our services and facilities. I am sure our entire staff is excited to have the opportunity to serve you again.

6/10 – Okay

kent, Frederick

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
VIP upgrades seem to no longer exist. Please note: A child in your room who is 14 is not considered a child by the hotel. They count as an adult. The expedia website does not make this clear when 4 guests are allowed per room. Only 2 people 14 and over are allowed per room without an extra charge.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Oscar López - Front Desk Manager am 10. Apr. 2024
We appreciate the time you took to share your experience with us. Each of our guests is very important to us and we do our best to provide them with the best experience. We will work on reinforcing this issue with Expedia to have more clarity with our information.

10/10 – Hervorragend

Vivian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent place!!!
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2024
Antwort von Oscar López - Front Desk Manager am 10. Apr. 2024
We appreciate the time you took to share your experience with us. We are delighted to know that you enjoyed our services and facilities.

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They worked hard and provided us with early check in.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Oscar López - Front Desk Manager am 10. Apr. 2024
We appreciate the time you took to share your experience with us. Whenever possible we are happy to serve you in the best way. We look forward to serving you again.

6/10 – Okay

Raymond

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Mario L

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Juan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
One of the best hotels in Antigua. What a great experience, highly recommended!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Oscar López - Front Desk Manager am 10. Apr. 2024
We really appreciate the time you took to write such a nice review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to have the opportunity to serve you again.

10/10 – Hervorragend

jorge

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Increíble todo excelente !!!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Oscar López - Gerente de Recepción am 10. Apr. 2024
Agradecemos mucho su comentario. Nos encanta escuchar que disfrutó de su estadía con nosotros. Esperamos tener la oportunidad de atenderlo nuevamente.

2/10 – Ungenügend

Edgar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Personal de recepción con poco conocimiento de atención al huésped
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Oscar López - Gerente de Recepción am 10. Apr. 2024
Agradecemos mucho el tiempo que tomó en compartir su experiencia con nosotros. Todas nuestras mejoras las realizamos gracias a los comentarios de nuestros huéspedes. Le comparto mi correo electrónico para que pueda ampliarme más al respecto: olopez@casasantodomingo.com.gt

8/10 – Gut

Aurvil

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This place is lovey . Having access to the spa was the highlight of this stay . The pool the Jacuzzi/ sauna was truly amazing ! Staff was very nice. The only issue I had was check in . When I arrived they couldn’t find my reservation which made that exact experience a nightmare because I thought I would have to find another place to stay last min. They stated Expedia over booked . How? I’m not sure . However, they did find a room . I had to wait 45 mins . After going to the spa area all the negativity eased because I was shocked as to how I almost couldnt stay when I paid 3 months ago .
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Oscar López - Front Desk Manager am 10. Apr. 2024
We appreciate the time you took to share your experience with us. We are delighted to hear that you enjoyed our services and facilities. We are very sorry for the inconvenience at check-in, it is an Expedia error that we have already fixed.

6/10 – Okay

Ricardo, Sugar Land

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Helga Soraya

Me encantó el lugar , la atención del personal y la limpieza, además de la comida .
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Oscar López - Gerente de Recepción am 10. Apr. 2024
Agradecemos mucho el tiempo que tomó en compartir su experiencia con nosotros. Nos encanta escuchar que disfrutó de nuestros servicios y de su estadía. Estoy seguro que todo el staff está emocionado por tener la oportunidad de atenderlos nuevamente.

10/10 – Hervorragend

johanna, Hesperia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent property
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Oscar López - Front Desk Manager am 13. März 2024
Thank you very much for taking the time to share your experience. We are delighted to hear that you enjoyed your experience at Hotel Museo & SPA Casa Santo Domingo and hope you will come back to visit us again.

10/10 – Hervorragend

Luis

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Always is great experience to stay at casa Santo Domingo love the atmosphere
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Oscar López - Front Desk Manager am 13. März 2024
We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We appreciate the time you took to write your review and your preference. We look forward to the opportunity to serve you again.

10/10 – Hervorragend

Glorimar

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is the most beautiful hotel I’ve ever stayed in. The service was impeccable. The entire place was sparkling clean. 10/10 recommended! Will stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Oscar López - Front Desk Manager am 10. Apr. 2024
We really appreciate the time you took to write such a nice review. We are delighted to hear that you enjoyed our services and your stay. I am sure the entire staff is excited to have the opportunity to serve you again.

6/10 – Okay

Guido

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Cecy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It’s good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Oscar López - Front Desk Manager am 6. März 2024
We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We appreciate the time you took to write your review and your preference. We look forward to the opportunity to serve you again.

2/10 – Ungenügend

Edgar

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Check in experience was extremely poor. For a hotel that calls itself the best in Guatemala and charges as such, the check in should have been at minimum professional.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Oscar López - Front Desk Manager am 13. März 2024
We strive to care for and maintain the facilities to make our guests feel comfortable and comfortable.I offer you a sincere apology for the inconveniences that occurred during your stay and I assure you that we will take the necessary measures to avoid a recurrence.We are constantly making renovations to the property to better serve our Guests and improve your stay and we regret that none of the proposed solutions were to your satisfaction. If in the future we have the opportunity to serve you again, do not hesitate to contact me, you have my card. I would like to take your reservation first hand in order to satisfy your needs.

8/10 – Gut

María

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy bonito hotel, como siempre de los mejores
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Oscar López - Gerente de Recepción am 28. Feb. 2024
Valoramos su preferencia y el tiempo que tomó para escribir una reseña tan bonita. Es gratificante saber que disfrutó de nuestros servicios, esperamos su próxima visita.