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Bewertungen von Royal Seginus - All Inclusive

Royal Seginus - All Inclusive
Kemeragzi Mevkii Aksu, Lara, Antalya

Bewertungen

8,2

Sehr gut

35 von insgesamt 77 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
23 von insgesamt 77 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
10 von insgesamt 77 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 77 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 77 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Fiton

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Zimmer und Strand waren gut. Personal nicht gut
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022
Antwort von RS am 8. Okt. 2022
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While we wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,

8/10 – Gut

Galip

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Ali, Schweiz

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nettes Personal, gutes Essen (sehr viele Auswahle)
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2020
Antwort von RS am 5. Okt. 2020
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Die Zimmer waren sehr geräumig und sauber. Das Baf war ebenfalls top insbesondere der Dampfbad. Minibar war immer aufgefüllt und gratis. Der Service war top. Nur Meerblick hat leider gefehlt. Man konnte den See zwar sehen aber nicht direkt sondern auf fer Seite. Sonst war alles super.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von RS am 28. Feb. 2020
Lieber Gast, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen,

6/10 – Okay

Dushan

Over crowded, not a five star hotel due to over populated crowds and for medium class quality of food.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von RS am 6. Okt. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

8/10 – Gut

Hassan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très belle Hôtel familial, manque juste quelques glaces différentes pour enfants et peut être rajouter une petite séparation entre les enfants et les parents cles chambres permettent car très spacieux... Les infrastructures sont top !
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von RS am 31. Juli 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Neat

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Très bel hôtel, personnel au petit soins, propreté, bons repas, rien de négatif à dire
Antwort von RS am 6. Juni 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 – Gut

Shereen

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Fatima

8/10 – Gut

Marjan

Aufenthalt von 4 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Sadaf

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
One of the best resorts that I have been there. The entertainment team was so amazing they are super kind, energetic and friendly. The bar staff were incredibly professional and respectful. Foods were very delicious and varied. They let us stay and use the facilities even after check out because our flights were late afternoon and it was so convenient for us. Best hosting ever. Highly recommended. Just it's better to know that this is a family resort and you would see so many kids.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022
Antwort von RS am 5. Sept. 2022
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022
Antwort von RS am 29. Aug. 2022
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Laïla

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2022

6/10 – Okay

Ahmad, Iksal

Gut: Sauberkeit
No answe when calling reception from room. AirConditioner was closed automatically at night to save electricity Rooms were big wide and designed very nice
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2022
Antwort von RS am 12. Mai 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While we wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely,

8/10 – Gut

muhammad

Aufenthalt von 6 Nächten im April 2022
Antwort von RS am 7. Mai 2022
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Junaid

Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2022

8/10 – Gut

Saied Sokhail

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place
Great place, highly recommend
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2022
Antwort von RS am 7. Feb. 2022
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Oyun-Erdene

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021
Antwort von RS am 12. Mai 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely,

10/10 – Hervorragend

OSAMAH

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2021
Antwort von RS am 14. Sept. 2021
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

8/10 – Gut

Tanweer

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2021
Antwort von RS am 12. Mai 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely,

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The adminstrative staff was terrible. Food staff was unfriendly. If you have a problem , there is no body in yhe reception or especially the guest relation that can help you.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles was goed georganiseerd!
Aufenthalt von 9 Nächten im Juni 2021
Antwort von RS am 6. Juli 2021
Lieber Gast, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen,

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021
Antwort von RS am 20. Juli 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While we wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 11 Nächten im Juni 2021
Antwort von RS am 5. Juli 2021
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

mahmoud

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2021
Antwort von RS am 5. Juli 2021
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
U are A thiefere u took money and when I reach they told us mwa must pay more and I didn’t answer and help very bad service
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021
Antwort von RS am 29. Juni 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. Could you please share your reservation number,name /surname and accommodation dates?and please infrom us who took the more money from you and how much? We will check it and reply you soon thank you. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personnel souriant et accueillant et surtout à l’écoute très très bon séjour
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2021
Antwort von RS am 21. Juni 2021
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2020
Antwort von RS am 4. Jan. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im November 2020
Antwort von RS am 9. Dez. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely,

10/10 – Hervorragend

ALI

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2020
Antwort von RS am 2. Dez. 2020
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Kevin, Lausanne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
L'établissement est super, le personnel est accueillant
Aufenthalt von 11 Nächten im Oktober 2020
Antwort von RS am 26. Okt. 2020
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im September 2020
Antwort von RS am 23. Sept. 2020
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Aboda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2020
Antwort von RS am 9. März 2020
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

8/10 – Gut

Dmitrii

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Замечательный отель, просторные, комфортные и чистые номера, доброжелательный персонал. Удобное расположение и доступ к морю, большая территория, хороший Спа-комплекс и просто чудесный Хамам’ Отдыхали по 13 Января,
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2020
Antwort von RS am 17. Feb. 2020
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

4/10 – Schlecht

Sharon

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2019
Antwort von RS am 21. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While we wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Every thing was good but the most of foods was taste less , the shown in arena was same all was about acrobatic shows which first and last was good because all was same , the staff in pool bar which were supposed to entertain us(from10-12) was’t friendly enough. Good points was people Working at the restaurant they were friendly and hard working so dose the other workers in hotel, pools was perfect also the water park . There was a small problem in rooms which they weren’t soundproof . As summary royal seginus got 17 out of 20 which was acceptable.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von RS am 2. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

younghwan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von RS am 29. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was nice. The activity at night, the pools, the water activity, and the see side. But I just have two issue I wish if they can solve it. The first one I hope if they can review the time of the water falls and make it up to 6:30pm. And the second issue I hope they can provide some snacks at the room like chocolate and chips. Over all I will come back to the hotel next year.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von RS am 30. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

6/10 – Okay

Rawan

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Acceptable
It was acceptable The biggest problem that we book a standard room and get an handicapped room Then they do not come to clean the room except once even we call them and call the reciption A ot of people and the fast food open only for 2 hours Specially ice cream in hot weather
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von RS am 9. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 9 Nächten im Juli 2019
Antwort von RS am 9. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2019
Antwort von RS am 3. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
Antwort von RSH am 26. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I liked all the activities but the beach is far. Overall lovely and comfortable hotel, convenient for kids
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
Antwort von Royal Seginus Hotel am 24. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

MOHAMMAD

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
Antwort von Royal Seginus Hotel am 22. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2019
Antwort von Royal Seginus Hotel am 22. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2019
Antwort von RSH am 22. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019
Antwort von RSH am 22. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

2/10 – Ungenügend

YOAD, HAIFA

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
I MAKE A RESERVATION FROM 15.8 TO 18.5 THE HOTEL DIDNT LET ME MAKE CHECK IN AND ALSO REFUSED TO REFOUND ME .
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von RSH am 28. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely,

8/10 – Gut

aasem

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2019
Antwort von Royal Seginus Hotel am 20. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Royal Seginus Hotel am 22. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,