Bar (in der Unterkunft)

Bewertungen von YOTEL Amsterdam

4 out of 5
YOTEL Amsterdam
Asterweg 33, Amsterdam, NH

Bewertungen

8,6

Hervorragend

383 von insgesamt 730 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
223 von insgesamt 730 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
79 von insgesamt 730 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
22 von insgesamt 730 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
23 von insgesamt 730 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Ingrid

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
B
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von YOTEL Crew am 16. Mai 2024
Dear Ingrid, Thank you very much for taking the taking to leave such an outstanding review. If you have any information or detail you would like to share, please do not hesitate to contact us. Wishing you a lovely day and we look forward to welcoming you back at YOTEL Amsterdam. Warm regards,

6/10 – Okay

Andreas

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Geht gar nicht: kein Handtuchhalter beim Waschbecken, sondern im WC Keine Klobürste Man musste um 23 Uhr den äußeren Gastronomiebereich verlassen
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von YOTEL Crew am 16. Mai 2024
Dear Andreas, Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your insights regarding the amenities in the room and the catering area. Your comments are valuable for us as we strive to continuously improve our services and facilities. We'll definitely take your suggestions into consideration for future enhancements. If you have any further comments or if there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out. We hope to have the opportunity to host you again in the future.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Nadja

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der Aufenthalt war sehr schön. Zu Fuß braucht man ca. 15 min zur Fähre, also alles gut erreichbar. Auto stand auch sicher da, für einen Tag 15€ ein super Preis! Würden wieder buchen!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Adam am 15. Mai 2024
Hey Nadja,Thank you very much for your feedback.We are delighted that you enjoyed your stay at YOTEL Amsterdam!We hope to see you again!Best regards,YOTEL Crew

8/10 – Gut

Petra

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein sehr modernes und hübsches Hotel. Das Personal ist hilfsbereit und freundlich Für einen Kurztrip sehr empfehlenswert. Was wir vermisst haben, war ein Kleiderschrank oder Stauflächen und dass sich das Fenster im Zimmer nicht hat öffnen lassen. Kurz mal lüften wäre schon toll gewesen. Außerdem finde ich eine Toilette ohne Toilettenbürste nicht wirklich hygienisch. Alles andere war wirklich super. Bequemes Bett, sehr ruhig. Eine Bushaltestelle war nur 2 Minuten Fußweg entfernt und mit der Linie 38 konnte man bequem bis zur Fähre fahren. Von dort war es dann nur noch ein Katzensprung bis Centraal Station (Hauptbahnhof) 👍
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Adam am 15. Mai 2024
Hey Petra,Thank you very much for sharing your review with us.We truly appreciate your detailed feedback and we are delighted that you enjoyed your stay at YOTEL Amsterdam!We will consider adding additional amenities to our rooms (such as toilet brush you mentioned).We look forward to welcoming you to our hotel again!Best regards,YOTEL Crew

8/10 – Gut

Simon

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Adam am 26. Apr. 2024
Hey Simon,Thank you for a great rating.We are happy that you enjoyed your stay at YOTEL Amsterdam!We hope to see you again!Best regards,YOTEL Crew

8/10 – Gut

Mahdi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
You have to pay for everything with a card. Otherwise everything is great.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Adam am 3. Apr. 2024
Hey Mahdi,Thank you for sharing your review with us.We are happy that you enjoyed your stay!We hope to see you again!Best regards,YOTEL Crew

6/10 – Okay

Onur

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Adam am 15. März 2024
Hey Onur,Thank you very much for your rating.We wish we had received more detailed feedback from you so that we could better understand how to improve our service for the future.If you have any concerns regarding your stay, feel free to contact us directly.Best regards,YOTEL Crew

8/10 – Gut

Aydin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Adam am 26. Jan. 2024
Hey Aydin,Thank you for a great rating.We are happy that you enjoyed your stay with us!We hope to see you again!Best regards,YOTEL Crew

10/10 – Hervorragend

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Adam am 31. Jan. 2024
Hey Andreas,Thank you very much for an excellent rating.We are delighted that you enjoyed your stay at YOTEL Amsterdam!We hope to see you again!Best regards,YOTEL Crew

10/10 – Hervorragend

Cathi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles super, nur das Frühstück war für den Preis etwas dürftig
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Adam am 21. Dez. 2023
Hey Cathi,Thank you for a great feedback.We are delighted that you enjoyed your stay at YOTEL Amsterdam!We hope to see you again!Best regards,YOTEL Crew

8/10 – Gut

Noah

Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Adam am 10. Nov. 2023
Hey Noah,Thank you for your rating.We are happy to hear that you enjoyed your stay at YOTEL Amsterdam!We hope to see you again!Best regards,YOTEL Crew

8/10 – Gut

Mutlu

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Touristen steuern verlangt wird's sollte man bereits beim Buchen mitteilen, damit keine Überraschungen auftauchen. Auch die Aufmerksamkeit auf das Frühstück sollte anders beschreiben z. B. Frühstück buchbar oder inkl.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Adam am 11. Okt. 2023
Hey Mutlu,Thank you for sharing your review with us.We are happy that you enjoyed your stay at YOTEL Amsterdam!I would like to inform you that we always provide a clear information regarding city taxes and breakfast to the agencies that we work with. We will check with the agency you booked through and ensure they do the same.We hope to see you again!Kind regards,YOTEL Crew

8/10 – Gut

Louisa Wanjira

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
No Microwave in the Kitchen available for guests, no Water heating kettle available in the rooms. If you want tea, it costs €3,50 at the automat downstairs, even if you have your own teabags you have to get hot water downstairs. No complimentary water even one bottle for the first day. If you want somewhere just to sleep and go about your business, Yotel is it. Anything more not for me.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von YOTEL Crew am 4. Okt. 2023
Dear Louisa Wanjira, Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your honesty and apologize for any inconvenience you experienced during your stay. We'll certainly take your suggestions into consideration as we continue to improve our guest experience. We understand that having amenities like a microwave, a water heating kettle, and complimentary water can enhance your stay, and we'll explore options to make these available to our guests in the future. Your input helps us make positive changes, and we hope to have the chance to better serve you in the future should you choose to stay with us again. Thank you for staying at Yotel.

6/10 – Okay

Lara

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Adam am 20. Sept. 2023
Hey Lara,Thank you very much for the rating.We wish we heard some more detailed feedback from you, so we can improve our service in the future.Feel free to contact us if you have any concerns.All the best,YOTEL Crew

8/10 – Gut

Nils

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von YOTEL Crew am 23. Aug. 2023
Dear Nils, Thank you for your 4 out of 5 review! We appreciate your feedback and will continue working to make sure your next experience with us is even better. If you have any suggestions or comments, please feel free to share. We value your input and hope to have the opportunity to serve you again in the future.All the best, YOTEL Crew

8/10 – Gut

Nina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Angenehme Lage, ruhig aber trotzdem nah zum Stadtzentrum Gepäck einlagern hat auch unkompliziert funktioniert, genauso wie selber ein- & auschecken Zimmer nicht sonderlich groß, aber absolut ausreichen, erstrecht für einen Städtetrip, bei dem man sowieso die meiste Zeit außerhalb des Hotels verbringt Kleinen Minuspunkt gibt es allerdings für die Badsituation: Toilette nicht durch eine abdichtende abschließende Tür vom Zimmer abgetrennt, sodass man alles hören kann (je nachdem mit wem man verreist, kann das natürlich unangenehm werden) Morgens dementsprechend auch mehr Betrieb bei den Toiletten in der Lobby
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Adam am 4. Juli 2023
Hey Nina,Thank you very much for sharing your review with us.We are happy that you enjoyed your stay at YOTEL Amsterdam!Our hotel is designed in modern, smart style. The idea is to maximize comfort within small space.Our bathrooms are separated in the room with a frosted glass.If you wish to have a bigger room, we strongly recommend our First Class rooms, where bathrooms are separated from room with a wall.We hope to see you again!Best regards,YOTEL Crew

8/10 – Gut

Denis

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All in all, the stay at the hotel was really good. The ferry that takes you to the train station in 2 minutes is within walking distance. The only thing that bothered me was that there was no real bathroom and everything was actually in one room. But since we only slept in the hotel and it was basically quite good, I would book it again. Thank you very much!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Adam am 16. Juni 2023
Hey Denis,Thank you very much for sharing your review with us.We are happy that you enjoyed your stay at YOTEL Amsterdam!Our hotel is designed in smart, modern style. Bathrooms in most of our rooms are separated with a frosted glass.If you wish to have more traditionally separated bathroom, then I strongly recommend choosing a First Class Room.We hope to see you again soon!All the best,YOTEL Crew

10/10 – Hervorragend

Andreas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Insgesamt eine gute Wahl. Sauberkeit, Freundlichkeit und Service haben sehr gut gepasst.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Adam am 15. Juni 2023
Hey Andreas,Thank you very much for sharing your review with us.We are excited that you enjoyed your stay at YOTEL Amsterdam!We are looking forward to welcoming you again!Best regards,YOTEL Crew

10/10 – Hervorragend

Marcel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
sehr schönes hotel! :)
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Adam am 24. März 2023
Hey Marcel,Thank you very much for sharing your review with us.We are so happy that you enjoyed your stay at YOTEL Amsterdam!Hope to see you again soon!Best regards,

10/10 – Hervorragend

Mohammad Mustafa

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Adam am 12. Apr. 2023
Hey Mohammad,Thank you very much for a great rating. We are glad that you enjoyed your stay at YOTEL Amsterdam!We hope to see you again!Best regards,YOTEL Crew

8/10 – Gut

Miriam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2023
Antwort von Adam am 9. März 2023
Hey Miriam,Thank you very much for a great rating. We are happy that you enjoyed your stay with us!We are looking forward to welcoming you again!Best regards,

8/10 – Gut

Guido

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Leider keine Bargeldzahlung möglich
Antwort von YOTEL Amsterdam Noord am 1. Feb. 2023
Hey Guido, Thank you for your feedback. We are happy to know that you have had a good stay with us. We are a cashless brand, we only accept payments with debit or credit cards in all of our hotels. We hope to see you soon!Kind regards,

8/10 – Gut

Isabell

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es ist ein schönes, sauberes und modernes Hotel. Man sollte nur im vornherein schon über die extra anfallenden Kosten informiert werden wie z.B. das Parken, für welches man 15€ pro Tag verlangt. Auch die Fahrräder werden nur für einen Aufpreis verliehen. Finde es etwas schade, dass man immer für alles Geld verlangen muss und sowas auch erst dort vor Ort erfährt. Ansonsten gut und sehr freundliches und offenes Personal.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Meher

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles war top
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Trang Mai am 16. Okt. 2022
Dear Meher,Your 5/5 rate has put a big smile on our faces. Thanks a ton for that! Knowing that you had a good time at YOTEL is surely encouraging and meaningful to all of our staff. We wish you health, success and happiness coming along your way. We look forward to welcoming you again here.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Osama

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Trang Mai am 16. Okt. 2022
Hey Osama,What an awesome score! We could not have asked for more. Thanks a million for your choice staying at YOTEL Amsterdam and your time rating us. We wish you all the best in your life journey and definitely hope to greet you once again.Best regards,

4/10 – Schlecht

Lukas

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Das Zimmer hatte einen spannenden Aufbau, der mir gefallen hat. Leider konnte man die Fenster nicht öffnen und ich habe durch die AC eine Erkältung bekommen, die man auch nur mäßig regulieren konnte. Die Handtücher und die Bettwäsche waren leider nicht sauber.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2022

8/10 – Gut

Aylin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
...
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Thiais

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
helpful staff and excellent structure.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

8/10 – Gut

Deniz

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Alles in allem ein netter Aufenthalt..!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Furkan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es ist klasse gewesen umgebung sehr ruhig inerhalb 5min zu Fuß am adams tower und an der fähre mit der fähre 1min und sie sind am centrum, zimmer sauber uns klasse design einfach im allem und ganzen super hotel jederzeit wieder
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Natascha

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022
Antwort von Guillaume, YOTEL Crew am 18. Apr. 2022
Dear Natascha, Many thanks for letting us this YO!tastic rating! We couldn't ask for more. We can't wait to welcome you back to YOTEL Amsterdam! Kind regards,

8/10 – Gut

Bodo, Essen

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022
Antwort von Kalsam am 3. Apr. 2022
Dear Bodo, Thank you for taking your time to leave us a review. Your review keeps us motivated to provide better services in the future. We are hoping to welcome you at YOTEL Amsterdam in the near future. Kind regards, Kalsam YOTEL crew

10/10 – Hervorragend

Lorena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022

8/10 – Gut

Tony

Gut: Zustand der Unterkunft
Ok, aber nicht optimal
Nicht optimal gelegen (Gehdistanz / keine richtige ÖV-Anbindung). Fenster lassen sich nicht öffnen. Zahlreiche Lichtquellen, die sich nicht abdunkeln lassen (Spiegellicht, TV, Lichtschalter). Alles in allem ist das Hotel ok, würde aber ein nächstes Mal definitiv ein anderes buchen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von YOTEL Crew am 23. Okt. 2021
Hey Tony, Thank you for taking the time to share your feedback with us, it's much appreciated! For your information, we do have a bus stop located in our street. For your next visit at YOTEL Amsterdam, do not hesitate to ask our Mission control team for tips and recommendations about transportation! We hope you will consider us for your next trip in Amsterdam. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Nicole

Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2021
Antwort von YOTEL Crew am 12. Okt. 2021
Hey Nicole, Many thanks for giving us the perfect score! We are glad to see from your overall rating that your stay with us was a success. We hope to welcome you back shortly! Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Marcel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes und sauberes Hotel.
Sehr schönes und modernes Hotel mit freundlichen Mitarbeitern und coolen Zimmern. Die LED-Lights sehen echt klasse aus. Mein Zimmer war in einwandfreiem Zustand. Einziger Kritikpunkt ist, dass ich nicht einen Tag "Room Service" gehabt habe. Also mein Zimmer wurde nach Ankunft nicht einmal geputzt. Zum Bahnhof kommt man zeitig und schnell. Würde wieder kommen.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2021
Antwort von YOTEL Crew am 9. Sept. 2021
Hey Marcel, Thank you for submitting your feedback, it's much appreciated! We are glad to read that you enjoyed the design of our room and the service provided by our crew members. For your information, when COVID-19 struck we made the decision to provide stayover services only upon request in order to reduce the contact between our guests and our crew members. Once, the world situation will be different, we will do it again on a daily basis. We hope to welcome you back in the future. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Claudia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Es war wunderbar, hilfsbereite Mitarbeiter sehr freundlich und tolerant,immer jemand anwesend an der Rezeption, Tag und Nacht.Bewachter Parkplatz, das Hotel ist ein sicherer und ruhiger Rückzugsort und trotzdem ziemlich zentral gelegen .wenn man ein bisschen gut zu Fuß ist. Schöne Lobby und toller Außenbereich.
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2021
Antwort von YOTEL Crew am 5. Sept. 2021
Hey Claudia, Many thanks for giving us a perfect score! It's a pleasure to read that you enjoyed the location and the quietness of our establishment and also the service provided by our crew members. We hope to welcome you back shortly! Kindest regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2021
Antwort von YOTEL Crew am 5. Sept. 2021
Dear Anonymous, Thank you for giving us this great rating! We hope to see you again at YOTEL Amsterdam. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Philipp

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von YOTEL Crew am 28. Juni 2021
Dear Philipp, Thank you for leaving this YO!Tastic review! We can't wait to welcome you back soon! Kind regards, Patricia Mission Control Crew

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von YOTEL Crew am 28. Juni 2021
Dear guest, Thank you for leaving this YO!Tastic review! We can't wait to welcome you back soon! Kind regards, Patricia Mission Control Crew

10/10 – Hervorragend

Nadine jennifer

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gerne wieder
Alles in Ordnung
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2021
Antwort von YOTEL Crew am 10. Mai 2021
Dear Nadine Jennifer, Thank you for reviewing your recent stay with us at YOTEL. We are glad that you enjoyed your stay! Hope to welcome you bac anytime soon. Kind regards, YOTEL Crew

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2020
Antwort von MC team am 9. Sept. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von YOTEL am 21. Juli 2020
Dear, Thank you for leaving a YO!Tastic review. We are happy to read you enjoyed your stay and hope we may welcome you back in the near future. Kind regards, YOTEL Team

8/10 – Gut

Marco, München

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Zimmer mit geilem Design, aber leider keine Fenster :( es war ein wenig heiß und stickig. Sonst alles top
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von YOTEL Crew am 21. Apr. 2020
Dear Marco, Thank you for this great review. Our cabins are smart and efficiently designed in which we made the choice for a bottom to roof window. We do over HVAC. Should you need any help with the settings our Mission Control crew is 24/7 available. We hope we may welcome you back in the future. Kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Reservations Team am 5. März 2020
Dear guest, Thank you for your rating! Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel. Eine Einschränkung: Das sehr hellhörige Bad im Zimmer könnte für manche ein Problem sein.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Aylu, nürnberg

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wunderschöne Zimmer♥️ freundliches Personal, leckeres Frühstück und Cocktails. Lage etwas weiter vom Zentrum (ca. 15 min gehweg bis zur Fähre) und dann den Fluss mit dem schiff ca eine Minute überqueren. Alles Top
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Mission Control am 5. Feb. 2020
Thank you for your feedback, we hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Csilla, München

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das ist alles super gut geklappt!!! Tolle Service und sehr schöne,sauberen Zimmer!!! Kompliment!!! LG Csilla Sass
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Mission Control am 5. Feb. 2020
Thank you for your feedback, we hope to welcome you back soon!

6/10 – Okay

Thomas, Wien

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Komischer Geruch vom Badezimmer (leider kann man auch nicht lüften und es wurde nicht behoben) und das Frühstück ist um 16 € eindeutig zu viel und keine gute Qualität ! Daran muss auf alle Fälle noch gearbeitet werden. Ansonten freundliches Personal, sauber und gute Lage. Färe zum Zentralbahnhof ist 10 min zu Fuß entfernt.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019