Lobby

Bewertungen von nhow Amsterdam RAI

3 out of 5
nhow Amsterdam RAI
Europaboulevard 2b, Amsterdam

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

384 von insgesamt 511 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
98 von insgesamt 511 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
13 von insgesamt 511 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 511 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 511 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,8/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Edina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfect location from airport to city. Modern interior and rooms. Would recommend and stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nick - Guest Relations am 7. Mai 2024
Hey Edina,Thank you for taking the time to share your positive feedback. We are delighted to hear that you enjoyed our convenient location and modern room. We appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back again soon.Sincerely,Nick, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Martina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Nick - Guest Relations am 5. Mai 2024
Hey Martina,Thank you so much for your wonderful 5 out of 5 rating! We look forward to welcoming you back soon!Best Regards, Nick, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Petra Maria

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Hotel mit Mega Dachterrasse
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Nick - Guest Relations am 1. Mai 2024
Hey Petra,Thank you for your kind words! We're glad you enjoyed our terrace and hope to see you again soon.Best Regards,Nick, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Helene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ana- Guest Relations am 3. März 2024
Hello Helene, Thank you for sharing your insight and we thank you for the generous score. We are thrilled that you loved your elevated stay and we look forward to your next visit.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Sven

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Nick - Guest Relations am 29. Jan. 2024
Hey Sven,Thank you so much for sharing with us your recent experience for stay.We hope to see you soon in our hotel! Best Regards, Nick ,Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Marko

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a very nice hotel and a very nice stay there. The rooftop Bar with the view around amsterdam is also very nice and the service was very good.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Alessio - Guest Relations am 22. Dez. 2023
Hi Marko,thanks for your review. You are NICE as well! We are so happy to hear you enjoyed your recent stay with us and that the view from the bar made your stay even better :)We look forward to welcoming you once again in the future!Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Carina

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Nick - Guest Relations am 22. Nov. 2023
Hey Carina,Thanks for taking the time to share your thoughts about our hotel! We appreciate your positive review and all the 5/5 stars you gave us. We’re so glad you had a great stay!We can’t thank you enough for being a fab guest and we’ll keep doing our best to make sure you have an even better experience next time.Warmly,Nick, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Christoph, Wintersingen

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolut empfehlenswert, gute Lage direkt bei der Messe. Toll eingerichtet und netter Service. Gerne wieder!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Ana- Guest Relations am 14. Nov. 2023
Dear Cristoph,We will be more than happy to have you come visit us again soon!Until next time :)!Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Kayleigh

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Ana- Guest Relations am 14. Nov. 2023
A perfect score from a perfect guest :).We thank you for the feedback!Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Yasemin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Nick - Guest Relations am 4. Okt. 2023
Dear Yasemin,Thank you so much for taking the time to leave a review of your stay with us. We are so pleased to hear that you enjoyed your experience and gave us a 5 out of 5 score!We take great pride in providing our guests with exceptional service and a comfortable stay, and it is wonderful to know that we met your expectations. We hope to welcome you back soon!Sincerely,Nick, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Cigdem

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Nick - Guest Relations am 3. Okt. 2023
Dear Cigdem!Thank you for the amazing score! It's nice to hear that everything was perfect. We hope to see you again. Have a wonderful day!Best Regards, Nick, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Marvin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Nick - Guest Relations am 15. Sept. 2023
Dear Marvin!Thank you very much for your rating with the great mark! We are very happy to hear that you had a great stay with us. We are looking forward to hopefully welcome you again. Best Regards, Nick, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Diedring

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfektes Wochenende gehabt im 19 Stock Uns wurde immer schnell geholfen wenn wir ein Anliegen hatten sehr nettes Personal
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Ana- Guest Relations am 22. Aug. 2023
Dear Diedring,We are happy that you had a wonderful stay and that you enjoyed the amazing view offered by the 19th floor. We hope to see you again soon so that our staff can spoil you as always.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Selvi Mine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Nick - Guest Relations am 16. Aug. 2023
Dear Selvi!Thank you for the amazing score! It's nice to see that everything was perfect. We hope to see you again. Have a wonderful day!Best Regards, Nick, Guest Relations

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel, mit Bar und Selbstbedienungskiosk. Das Frühstücksbuffet ist top, es lässt keine Wünsche offen. Bei den Dienstleistungen an der Reception und an der Bar im 1. Stock, gibt es noch Luft nach oben. Leider war es nicht möglich, als Hotelgäste an der Reception eine Resevation für 12 Personen, für das Hotelrestaurant zu machen. Wir seien eine Gruppe über 8 Personen und müssten dies per Mail machen. Dort dann noch die Aufforderung pro Person 30 Euro Reservationsgebühr zu bezahlen, war dann doch zu viel des Guten und nach unserer Meinung eine Frechheit.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Nick - Guest Relations am 9. Aug. 2023
Dear Guest!Thank you for taking part of your time to review your recent stay with us. We always aim to provide the best experience possible at our hotel and we are very sorry to hear that this level was not reached on your case. We will take into account your remarks to improve our services. We hope you give us a second chance in the future.With kind regards, Nick, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Nico

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I have never been in such a clean hotel. Our room was very clean. The hotel is kinda modern and unique, as you might already seen on the photos. You get to the metro station in 2 minutes and have to drive for like 10 minutes to the central station. Very easy and fast way to get to the city. Only one thing I have to mention is, that you hear loud cars from the outside and our a/c was kinda loud. It didn’t bother me and that are only two little points I have to complain. Everything else was really good and perfect.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Maria Guest Relations am 1. Aug. 2023
Dear Nico,Your support and kind words have been a great boost for our team, and we are grateful for your patronage. We take pride in our work and take great care to ensure that our customers are satisfied with the results.We look forward to continuing to serve you in the future. We want to ensure that our services remain top-notch and that you are always satisfied with the results. We hope to see you soon and thank you again for your kind words of appreciation.Kind regards,

8/10 – Gut

Rosemarie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Nick - Guest Relations am 14. Juli 2023
Dear Rosemarie!Thank you so much for your review, we appreciate it. Indeed was a pleasure also for us having you! Hope to welcome you again one day soon. Have a wonderful day! Best Regards, Nick,Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Nora

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wir wir ein verlängertes Wochenende hier. Betten waren sehr bequem, Frühstück Top und sehr nettes Personal. Perfekte Anbindung an die Metro.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Nick - Guest Relations am 10. Juli 2023
Dear Nora!Thank you so much for your review, we appreciate it. Indeed was a pleasure also for us having you! Hope to welcome you again one day soon. Have a wonderful day! Best Regards, Nick, Guest Relations

6/10 – Okay

Latisha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was Amazing!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Nick - Guest Relations am 29. Juni 2023
Dear Latisha!Thank you so much for your review, we appreciate it. Indeed was a pleasure also for us having you! Hope to welcome you again one day soon. Have a wonderful day! Kind Regards,Nick, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Adrian

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Nick - Guest Relations am 2. Mai 2023
Hi Adrian, Thank you for your amazing score. Happy you enjoyed your stay @ the culture hub. We are looking forward to welcoming you back soon. Kind regards,Nick Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Samira

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wirklich alles wunderbar.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Nick - Guest Relations am 30. Apr. 2023
Dear Samira!Thank you for the amazing score! It's nice to hear that everything was perfect. We hope to see you again. Have a wonderful day!Best, Nick, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Von Flughafen nicht zu erreichen dafür alles andere echt gut!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Maria Guest Relations am 20. Apr. 2023
Dear Michael,We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us, and we look forward to welcoming you back in the near future. We would like to inform you that from Schiphol you only have to take a train that will leave you at the Rai station, which is less than a minute from our hotel (and all this without transfers and less than 20 minutes) amazing, right?

10/10 – Hervorragend

Giuseppe

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Joana am 6. Mai 2023
Dear Giuseppe,Thank you for choosing nhow Amsterdam RAI.We hope to welcome you back in the near future! Best regardsGuest Relation

10/10 – Hervorragend

Sakip

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Anbindung zum Zug/Metro.
Antwort von YY Guest Relations am 13. Apr. 2023
Dear Sakip,Thank you for this amazing review!We are delighted to hear that you have enjoyed your stay with us!We look forward in welcoming you again @ the culture hub. Kind regards, YYGuest relations

10/10 – Hervorragend

Tim

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Was das Hotel aufzeichnet ist natürlich der atem beraubene blick über die statt zu dem kann man das auto unter dem hotel parken und man ist innerhalb von 2 minuten an der metro und kann in 10 minuten in der Innenstadt sein.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Nick - Guest Relations am 4. Apr. 2023
Dear Tim,Thank you for your positive review. We are glad that you enjoyed our breathtaking view and convenient location. We are happy to be able to provide our guests with parking under the hotel and easy access to the metro with only a few minutes walk. We are proud to offer our guests a rapid and hassle-free journey to the city centre.Thank you again for your review and we look forward to welcoming you again soon.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Mowlid Cabdilllaahi

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von YY Guest Relations am 13. Apr. 2023
Dear Mowlid, Thank you for the amazing review!We are happy to see that you have enjoyed your stay with us. Have a wonderful day. Kind regards,YYGuest relations

10/10 – Hervorragend

Valentin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bequeme Lage, in wenigen Minuten mit Metro ins Zentrum, sehr sauber
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von YY Guest Relations am 13. März 2023
Hi Valentin, Thank you for those kind words!We are thrilled you enjoyed our vibrant nhow Amsterdam RAI!We hope to have you back soon to spoil you with our service even more!Kind regards, YY Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Fiona

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Design, sowohl das Gebäude als auch die Ausstattung im Haus. Sehr stylisch und ansprechend. Die Lage an der Autobahn ist für die Anreise per Auto ideal, gibt jedoch einen kleinen Abzug für die Umgebung.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Nick - Guest Relations am 13. März 2023
Hello Fiona!Thank you for taking the time to write a review of our hotel. We are glad to hear that you enjoyed our design and found our location convenient. We apologize for any inconvenience caused about room of the hotel and hope you had a otherwise enjoyable stay. We are pleased to announce that our hotel has more than 5 different room designs and more than 640 rooms. Please let us know your preferences and we will be happy to help you find your nice room on your next visit. If you have any further feedback, we would love to hear it. Thank you,Nick,Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Maha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr angenehme & schöne Atmosphäre
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Nick - Guest Relations am 12. März 2023
Dear Maha!Thank you so much for your kind words about our hotel! We're happy to know that you enjoyed your stay with us and found our atmosphere to be pleasant and inviting. We hope you'll come back and visit us again soon!Best,

8/10 – Gut

Nelson Nathan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
auf den fotos war eine badewanne im zimmer im zimmer letztendlich nicht
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Kimberley - Front office am 22. Feb. 2023
Hi Nelson, Thank you for taking the time to write a review with such a nice rating. I see that you have booked our premium rooms, these rooms are not equipped with bathtubs. We do have beautiful premium rooms with bath available, where you'd have a bathtub in front of the window. This is a different room type. I hope we'll see you back soon to check out these rooms ;-)Kind regards, Kimberley

10/10 – Hervorragend

Levi

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Lage und schönes Hotel
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2023
Antwort von YY - Guest Relations am 20. Feb. 2023
Hi Levi, Thank you for those kind words!We are thrilled you enjoyed our vibrant nhow Amsterdam RAI!We hope to have you back soon to spoil you with our service even more!Kind regards, YY Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Julia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ruhige Lage und trotzdem, durch die Metro direkt vor dem Hotel, schnell im Zentrum von Amsterdam. Das Personal war freundlich und die Zimmer waren sauber. Es war sehr schallisoliert, sodass man keine Geräusche vom Flur oder der Nachbarzimmer mitbekommen hat. Alles in allem ein super Hotel.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023
Antwort von YY am 16. Feb. 2023
Hi Julia, Thank you for those kind words!We are thrilled you enjoyed our vibrant nhow Amsterdam RAI!We hope to have you back soon to spoil you with our service even more!Kind regars, YYGuest Relations

10/10 – Hervorragend

Claudia Christina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
War ein sehr toller Aufenthalt. Sehr schönes hotel und sehr freundliches hilfsbereites Personal. Demnächst sicher wieder. Vielen vielen lieben Dank
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

francesco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
super

10/10 – Hervorragend

Olga

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Andrea

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Immer wieder und nur hier in Amsterdam
Wir lieben es, danke für den liebevollen Service für meinen Hund
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Christian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super U-Bahn Anbindung , in Max 10 Minuten zur Stadtmitte
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Maria - Guest Relations. am 25. Nov. 2022
Dear Christian,Thank you very much for sharing your experience with us. We are glad to hear that you enjoyed your stay and the great connections we have in NHow Amsterdam Rai, so you know that coming back is very easy!We hope to see you back soon!

8/10 – Gut

Sandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Brigitte

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ausblick von der Frühstücksterasse
Frühstücksterasse Ausblck
Sehr schöne Lounge/Bar
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

8/10 – Gut

David

Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Andrea

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Immer wieder !
Wundervolles Design Hotel mit besonderem Welcome für „ Buddie „ , liebe es und werde immer wieder dort buchen!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Eduardo - Guest Relations Manager am 23. Feb. 2022
Good morning! Thank you very much for such a nice review. We are delighted that you enjoyed your stay with us. Furthermore we are thankful that you liked the design and our special care for pets. We hope to welcome you one time soon again. Have a great day!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Designhotel mit guter Verkehrsanbindung
Recht neues Hotel mit Top-Lage zur Messe Rai. Schönes Designzimmer und sehr gutes Frühstück. Einzig die Beleuchtung im Zimmer könnte heller sein.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Leila - Front Office am 25. Nov. 2021
Dear guest, thank you for your review. We are happy that you liked how the hotel's location so close to the conference center. I'm glad that you liked the design of your room and our hotel. Kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Thierry

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Hotel
Sehr stylisches Hotel, superfreundliches Personal, super sauber. Top Lage. Absolut zu empfehlen
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Leila - Front Office am 29. Okt. 2021
Hi Thierry, thank you for your nice review. Great to hear that you liked the style of our hotel and our staff as well. Hope to see you back soon! Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Lukas

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Modernes, sehr gut gelegenes Hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Cindy - Duty Manager am 11. Okt. 2021
Dear Lukas, Thank you for taking the time to review us. I am happy you enjoyed your stay with us and liked our modern design and good location. We cannot wait to welcome you again at nhow Amsterdam RAI.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nettes Personal ☺️
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Sandra / Front office. am 13. Mai 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to leave us a review. We are happy with the 5 out of 5. Hopefully we can welcome you back in the future. With kind regards,

10/10 – Hervorragend

Philip, Essen

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Das Hotel ist ganz neu. Betten sind sehr bequem. Super Lage. Tolle Aussicht. Leider kein Fenster zum öffnen.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Sandra / Front office. am 20. März 2020
Dear Mr. Philip, Thank you so much for you stay at nhow Amsterdam Rai. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and the beds in our brand new hotel. We are sorry to hear that the windows can not be opened. due safety and height of the building we keep them closed. Hopefully we can welcome you back soon in our hotel. With kind regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Anju/Frontoffice am 28. Feb. 2020
Thank you for your feedback!

6/10 – Okay

Zuhal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist an sich super, allerdings fand ich die Belüftung nicht gut. Man hat dummerweise keine Fenster, deshalb wäre eine gute Belüftung essentiell gewesen. Im Zimmer hat es ein bisschen gemüffelt und es wurde mit der Zeit immer stickiger. Ein großes Manko ist, dass man pro Tag 35 Euro fürs parken zahlen muss. Das ist ein viel zu hoher Betrag, wenn man bedenkt, dass das Patkhaus dem Hotel gehört. In der Stadtmitte zahlt man in einem anderwn Parkhaus pro Tag 20 Euro.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Marleen - Guest Relations Manager am 16. Feb. 2020
Dear Zuhal, thank you for choosing nhow Amsterdam RAI for your visit to Amsterdam. We appreciate you have taken the time to leave us a review. I will make sure that your feedback is shared with the relevant departments so we can improve our services. We hope to welcome you back in the future. Kind regards, Marleen - Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Ellen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Highly recommend for people who do not want to stay in the Centre of Amsterdam, you can walk5 mins to the metro and be in city centre within 10-15 mins, 5 mins from the market or the museums by metro as well. Beautiful park close by, restaurants. All the staff are wonderful and helpful, hats off to the cleaning staff , this hotel is spotless.would return here.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

John

Mit der Familie gereist
Lovely parks within short walking distance. Easy access to subway and train station.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024