Außenbereich

Bewertungen von Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre

4 out of 5
Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre
Piet Heinkade 11, Amsterdam

Bewertungen

8,8

Hervorragend

584 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
272 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
78 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
43 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
29 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Eric

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quite difficult to arrive, if u dont find the correct way. It is very specific way to reach the hotel if u carry luggage, otherwise, it takes a big effort
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Gebat

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Alexander

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 8. Apr. 2024
Dear Alexander,Thank you very much for your positive rated feedback. We hope to welcome you again!Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Arnd

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir waren sehr positiv überrascht und hatten eine tolle Zeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von General Manager am 26. Feb. 2024
Dear Arnd,Thank you very much for your positive feedback following your recent stay. I am delighted to hear you spent such an enjoyable time in our well appointed hotel, and look forward to welcome you back soon!Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

8/10 – Gut

Thorsten

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Remco Groenhiujzen, General Manager am 18. Feb. 2024
Dear Thorsten , Thank you very much for your review. I appreciate your feedback and hope to have the opportunity to improve your experience in the future. Best regards

4/10 – Schlecht

Uwe

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Remco Groenhuijzen General Manage am 5. Feb. 2024
Dear Owe, Thank you for your taking the time to share your average rate review .We hope to have the chance to welcome you back. Kind regard,

8/10 – Gut

Andre

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Parkmöglichkeiten, mit dem Auto parkt man unterhalb des Hotels und kann über einen Fahrstuhl bequem die Lobby erreich. Die S-Bahn fährt direkt gegenüber ab, Ideal um die Stadt zu erkunden. Personal super freundlich und hilfsbereit. Hotelzimmer sauber und gut, man konnte den Möbel teilweise ansehen, dass diese schon Gebraucht wurden
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von General Manager am 5. Dez. 2023
Dear Andre,Thank you very much for your recent stay and positive feedback. I am happy to hear our well appointed and convenient located hotel offered you comfortable facilities making your stay such a pleasant one. My apologies for mentioned inconveniences. Next time you visit Amsterdam, we hope to welcome you again!Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Ersin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Remco Groenhuijzen am 14. Nov. 2023
Dear Ersin,Thank you for sharing your feedback and giving us the perfect score. We greatly appreciate your comments.We genuinely value your input, and we hope you will consider giving us another opportunity to provide you with another positive and enjoyable stay in the future. Your satisfaction is our top priority.Warm regards,General manager

6/10 – Okay

Stephan

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von General Manager am 31. Okt. 2023
Dear Stephan,Thank you for your average rated review. We look forward to welcome you again.Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

8/10 – Gut

Sandra

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was our second Time at the Hotel. It Gas a Good Position, Not far away from central station at the River. The Room was nice with a good size. But there three things, which are Not so Good: your juice in the Morning tastes like water, your towels smell not Good and when we checked out, the guy didn‘t ask if everything was ok - he only wanted the tax.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von General Manager am 9. Okt. 2023
Dear Sandra,Thank you very much for your return stay and for sharing both your positive as well as your less enjoyable aspects of your stay. I am pleased to learn you were satisfied in general. Otherwise, please accept my apologies for mentioned unpleasant moments and be assured this will be addressed internally. Should you visit Amsterdam in the future, we certainly hope to welcome you again!Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Sabrina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr leckeres Frühstück und Unterkunft sehr schön und sauber.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von General Manager am 7. Aug. 2023
Dear Sabrina,Thank you very much for your lovely comments! A good breakfast is a great start of any day ;-) We look forward to welcome you again.Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Stefan

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von General Manager am 24. Juli 2023
Dear Stefan,Thank you very much for your high rating! We look forward to welcome you again.Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Giuseppe

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Jane am 10. Juli 2023
Dear Amanda,Thank you for your recent stay at Movenpick Hotel Amsterdam and for your positive review. We appreciate your kind words and are thrilled to hear that you had an enjoyable experience. It was a pleasure serving you, and we look forward to welcoming you back in the future.best regards

10/10 – Hervorragend

Adolf

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles top. Kann ich nur weiter empfehlen.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023
Antwort von General Manager am 18. Apr. 2023
Dear Adolf,Thank you very much for your positive feedback and kind recommendation. This is much appreciated! We look forward to welcome you again.Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

8/10 – Gut

Stefan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Nähe zur Innenstadt und zum Bahnhof, der schöne Blick über das IJ, der Service im Hotel. Alles passte.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von General Manager am 11. Apr. 2023
Dear Stefan,Thank you very much for your recent stay and positive feedback. We look forward to welcome you again!Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

8/10 – Gut

Christian

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es ist ein sehr schönes, sauberes Hotel. Das Personal sehr freundlich und hilfsbereit. Das Hotel liegt außerhalb aber direkt an öffentlichen Verkehrsmitteln gelegen. In 5 Minuten ist man mit der Straßenbahn am Hbf. Was uns nicht gefallen hat, dass die Hotelbar um 23 Uhr schließt.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von General Manager am 11. Apr. 2023
Dear Christian,Thank you very much for taking the time to share your overall positive feedback. Compliments will be internally shared! Besides this, my apologies for your unpleasant moments. We will have a look into this accordingly. Next time you visit Amsterdam we hope to welcome you again!Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Anja

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wir haben uns sehr wohl gefühlt, alles war perfekt. Das Einzige, was uns missfallen hat, dass die Sauna am Sonntag Abend schon 21.00 Uhr aus war, obwohl die Benutzung bis 22.00 Uhr ausgeschrieben ist!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von General Manager am 29. März 2023
Dear Anja,Thank you very much for your recent stay and positive review. Please accept my apologies for the sauna not being open; kindly inform our staff directly during your future stay! This can be solved to your satisfaction. Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Stefan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All good!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von General Manager am 15. März 2023
Dear Stefan,Many thanks! We hope to welcome you back soon.Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

cecile

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The organization was awesome and the gifts they made for the birthday was incredible
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von General Manager am 15. März 2023
Dear Cecile,Thank you very much for taking the time to share your positive and encouraging comments. It has been our true pleasure to assist you, and we look forward to welcome you back soon.Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Axel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Zimmer mit kostenloser Minibar und Frühstück inklusive. Gerne wieder!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von General Manager am 6. März 2023
Dear Axel,Thank you very much for taking the time to express your more than positive feedback. I am glad to hear you enjoyed your stay and look forward to welcome you again!Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2023
Antwort von General Manager am 13. Feb. 2023
Dear guest,Many thanks, we hope to welcome you back soon!Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
Antwort von General Manager am 17. Jan. 2023
Dear Andreas,Many thanks for expressing your full satisfaction! We look forward to your future stay in our hotel.Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

8/10 – Gut

Horst

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles in allem Ok aber sehr zentral 😎
Antwort von General Manager am 9. Jan. 2023
Dear Horst,Many thanks for your positive feedback! We look forward to welcome you again.Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Nele

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war alles super!
Antwort von General Manager am 5. Jan. 2023
Dear Nele,Many thanks and kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

8/10 – Gut

Ferat

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles war sehr gut. Der Preis ist etwas teuer. Außerdem hatten wir 3 Zimmer gebucht und bezahlt im System waren jedoch nur 2 hinterlegt. Es dauerte eine Weile bis dies geklärt war.
Antwort von General Manager am 2. Jan. 2023
Dear Ferat,Thank you very much for taking the time to share your overall positive feedback. Please accept my apologies for indicated inconveniences, I am happy to hear it has been solved accordingly! Next time you visit Amsterdam we hope to welcome you again.Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

4/10 – Schlecht

Patrick

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Could be alot better then it really is!
For the price, I would expect more. The first room the TV didn't work, window curtains were unhooked and hanging ... had to get a new room and move. It was a smaller room, there was no menu for the restaurant, nothing in the refrigerator. The staff had to clean the couch, because it had a bed on it. No telephone sticker on the phone so no one would know what to dial to even get to the reception? Only high light was that the security person and the person at the reception were very nice in the evening - Only good point! BUT in the morning when checking out at 10:00 HRS, they wanted to charge me an upgrade, late chk out??? Never asked for any upgrade nor late chk out. They eventually billed me what I booked!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von General Manager am 13. Dez. 2022
Dear Patrick,Thank you very much for taking the time to share your detailed feedback. Not only highlighting what went well but also the service areas which could need more attention. Please accept my apologies for your unpleasant experiences and be assured this will be shared and discussed internally. Otherwise I am pleased you also spent enjoyable moments during your stay. While I am unable to change what happened, I hope we may welcome you again upon your future visit to Amsterdam!Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

8/10 – Gut

Olivier

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von General Manager am 2. Dez. 2022
Dear Olivier,Many thanks, we hope to welcome you again!Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Tatjana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Hotel, guter Service vorzeitiger Check in war großartig :)
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von General Manager am 14. Nov. 2022
Dear Tatjana,Many thanks for your more than positive review! It has been our pleasure to welcome you and we look forward to your return stay in the future.Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Kai

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

10/10 – Hervorragend

Despina

8/10 – Gut

Manuela

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von General Manager am 2. Nov. 2022
Thank you Manuela! We hope to welcome you again.Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Arif

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolle Hotel, klasse Zimmer, super Ausblick, nettes Personal, sauber und prima Ausstattung. Gerne wieder. Sehr empfehlenswert!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von General Manager am 31. Okt. 2022
Dear Arif,Thank you very much for your recent stay and more than positive review! I am delighted to hear you spent such an enjoyable time in our well appointed hotel. Compliments will be internally shared! Next time you visit Amsterdam we hope to welcome you again.Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

8/10 – Gut

Christian

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Die Aufzüge funktionierten schlecht und einer von den Vieren war mehrmals ausser Betrieb. Zudem funktionierte die Klimaanlage nicht.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von General Manager am 24. Okt. 2022
Dear Christian,Thank you for sharing your review. it is to my regret to learn we were unable to meet to your expectations, my apologies for this. Unfortunately one of our elevators went unexpectedly dysfunctional. I understand this is uncomfortable, yet I trust you understand this can happen and we cannot control everything. Our staff is more than happy to assist you with the Climate Control next time you decide to stay with us again.Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Ruggero A.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr freundliches personal guter service . Schönes zimmer mit blick auf stadt und grachten. Gerne wieder
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von General Manager am 3. Okt. 2022
Dear Ruggero,Thank you very much for your more than positive comments. I am glad to hear you enjoyed your stay and received such a kind assistance. Compliments will be internally shared! Please stay again.Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

8/10 – Gut

Jan

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von General Manager am 22. Aug. 2022
Dear Jan,Thank you for your positive review! We look forward to welcome you again.Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

6/10 – Okay

Max

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von General Manager am 22. Aug. 2022
Dear Max,Thank you for your overall positive review. We hope to welcome you again.Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

8/10 – Gut

Bernd, Erkrath

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Das Frühstück war für diese Kategorie doch sehr bescheiden. Das Haus war insgesamt ein bisschen enttäuschend.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Jane am 15. Juli 2022
Dear Sir, Thank you for your recent stay and for sharing your feedback. We regret to learn you did not feel entirely taken care off, our apologies for this. Otherwise we look forward to welcome you again and make things better next time. Kind regards, Jane Anonuevo Reservations Team

10/10 – Hervorragend

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Front Office Manager am 16. Juli 2022
Dear Andreas, Thank you for your positive review! Best regards, Stephan

8/10 – Gut

René

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022
Antwort von General Manager am 28. Juni 2022
Dear René, Many thanks! We look forward to assist you once more. Kind regards, Remco Groenhuijzen General Ganager

10/10 – Hervorragend

Klemenz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sensationelle Aussicht auf Hafen von Amsterdam in nur wenigen Minuten vom Bahnhof entfernt. Das Frühstück sehr reichhaltig. Für einen Citytripp perfekt
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von General Manager am 22. Juni 2022
Dear Klemenz, Thank you very much for taking the time to share your more than enjoyable experiences! I am delighted we met to your expectations and hope to welcome you back again. Kind regards, Remco Groenhuijzen General Manager

6/10 – Okay

Gianluca

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ideal für Kreuzfahrer
Hotel sehr gut und Zimmer für Amsterdam Verhältniss überaus geräumig und sehr sauber. Ideale Lage für Kreuzfahrer, da das Hotel direkt neben dem Passagier Terminal liegt. Leider beim Check In extrem lange Wartezeiten und die Hoteleigene Bar schießt um 5 Ihr Nachmittags.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von General Manager am 13. Juni 2022
Dear Thomas, Many thanks for your recent stay and for sharing your overall positive comments. I am happy to hear we met to your specific expectations! Besides this, my apologies for the waiting times and thank you for your patience. Due to staff challenges, we needed to close our bar on the ground floor, yet we opened our Restaurant accordingly. We hope to welcome you again Thomas! Kind regards, Remco Groenhuijzen General Manager

8/10 – Gut

Martin

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
X
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von General Manager am 13. Juni 2022
Dear Martin, Many thanks and kind regards, Remco Groenhuijzen General Manager

10/10 – Hervorragend

Franz

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

6/10 – Okay

Khira

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

4/10 – Schlecht

Stefan

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Der Zustand des Zimmer entsprach weder in Sauberkeit noch in Funktionalität einem 4* Hotel. Das eigentliche Problem bestand aber darin, das trotz mehrmaligem Hinweis sowohl an das Reinigungsteam als auch an die Rezeption nicht für Abhilfe geschaffen wurde. Weder wurden die Mängel an die nächste Schicht weitergegeben, noch der Manager informiert. Beides wurde versprochen. Erst durch das Einschalten des Managements meinerseits im Rahmen des CheckOuts wurde durch Nachlass auf den Übernachtungspreis ein Entgegenkommen gezeigt.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von General Manager am 2. Mai 2022
Dear Stefan, Thank you very much for sharing your feedback with us. I have carefully read your several comments and sincerely regret to learn our internal communication in combination caused mentioned unpleasant experiences. Please accept my apologies and be assured we share all feedback within our related teams for improvement purposes. It is clear this will not change your previous stay. Should you visit Amsterdam once more we certainly hope to welcome you again. Kind regards, Remco Groenhuijzen General Manager

10/10 – Hervorragend

Philipp

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022

8/10 – Gut

Zeljko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022

2/10 – Ungenügend

Hamed

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Wir sind wegen Wellness hingefahren aber es gab kein Wellness. Da Wartungsarbeiten. Das Zimmer total dreckig mit Haaren, cornflakes und ekelige Flecken auf dem Teppich und Sofa.. anderes Zimmer gab es nicht da ausgebucht und dafür fast 600€ zu bezahlen ist heftig. Es wäre nett, wenn Sie uns was erstatten würden.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von General Manager am 23. März 2022
Dear Hamed, Thank you for your recent stay and regretfully negative review. We apologize for your unpleasant experiences. Besides this, please be kindly informed the wellness being closed is mentioned on the website accordingly. We are trying to get in contact with you without any result so far. We look forward to hear from you directly. Kind regards, Remco Groenhuijzen General Manager

10/10 – Hervorragend

Jörg

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von General Manager am 23. Feb. 2022
Dear Jörg, Thank you very much for expressing your full satisfaction! We look forward to welcome you back soon. Kind regards, Remco Groenhuijzen General Manager