Außenbereich

Bewertungen von Eden Hotel Amsterdam

4 out of 5
Eden Hotel Amsterdam
Amstel 144, Amsterdam

Bewertungen

8,6

Hervorragend

410 von insgesamt 737 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
193 von insgesamt 737 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
79 von insgesamt 737 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
38 von insgesamt 737 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
17 von insgesamt 737 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Heinz

Grosse Auswahl am Morgenbrunch, wurde immer wieder nachgefüllt. Unser Zimmer im ersten Stock hatte kein Tageslicht das war etwas schade. Sonst alles sehr gut
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 10. Mai 2024
Dear Heinz, Thank you for taking the time to share your feedback with us with regards to your recent stay at the Eden Hotel Amsterdam.It's great to know that you appreciated our breakfast offerings.However, we apologize for any inconvenience caused by the lack of natural light. We appreciate your comments and hope to have the opportunity to welcome you back in the future!Sincerely, Rob HemmesGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Marcel

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr zentral gelegenes Hotel im Stadtgebiet von Amsterdam. In unmittelbarer Umgebung sind eine Metrohaltestelle und eine Tramhaltestelle. Vieles zu Fuß zu erreichen. Das Hotel macht auch einen sehr guten Eindruck. Die Mitarbeiter sind alle sehr zuvorkommend und nett. Einziges kleines Manko wäre eine Minibar im Zimmer die gefehlt hat und wir hatten eine Badewanne statt einer Dusche. Aber das ist alles jammern auf hohem Niveau. Im gesamten ein Hotel was ich jeden empfehlen kann.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Rob Hemmes am 10. Apr. 2024
Dear Marcel,Thank you so much for taking the time to share your experience at our hotel. We're glad that you enjoyed your stay. Our goal is to create a relaxing and comfortable environment for all our guests, and we're delighted that we succeeded during your visit.We'll be sure to pass on your compliments to the entire team.Your feedback is valuable to us, and we are grateful for your support. We look forward to welcoming you back in a non-distant future.Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Jasmin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Kühlschrank könnte man brauchen im zimmer
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Rob Hemmes am 9. Apr. 2024
Liebe Jasmin,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Erfahrungen in unserem Hotel mitzuteilen.Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben.Ihr Feedback ist für uns sehr wichtig, da wir uns ständig bemühen, die Erfahrungen unserer Gäste zu verbessern.Ich möchte mich aufrichtig für die kleinen Unannehmlichkeiten entschuldigen, die Sie während Ihres kürzlichen Aufenthalts bei uns durch das Fehlen des Minikühlschranks hatten.Ihr Feedback ist für uns sehr wichtig, da wir uns ständig bemühen, die Erfahrungen unserer Gäste zu verbessern.Wir hätten uns gewünscht, dass Sie sich während Ihres Aufenthalts bei uns gemeldet hätten, dann hätte unser Management gerne alle Probleme vor Ort gelöst.Wir freuen uns, dass Sie insgesamt eine positive Erfahrung mit uns gemacht haben, und wir freuen uns darauf, Sie in nicht allzu ferner Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Rob HemmesGeneral MGR

8/10 – Gut

Andreas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Saubere Zimmer, vielleicht etwas in die Jahre gekommen, aber trotzdem sehr gut. Ausgezeichnete Lage. Vieles zu Fuß erreichbar, ansonsten Straßenbahn gleich um die Ecke.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Rob Hemmes am 9. Apr. 2024
Lieber Andreas,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Erfahrungen in unserem Hotel mitzuteilen.Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben.Unser Ziel ist es, eine entspannende und komfortable Umgebung für alle unsere Gäste zu schaffen, und wir freuen uns, dass uns das bei Ihrem Besuch gelungen ist.Wir werden Ihr Lob an das gesamte Team weiterleiten.Ihr Feedback ist für uns sehr wertvoll, und wir sind dankbar für Ihre Unterstützung. Wir freuen uns darauf, Sie in nicht allzu ferner Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Rob HemmesGeneral Manager

8/10 – Gut

Lars

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was fine.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Rob Hemmes am 3. Apr. 2024
Dear Lars,Thank you so much for taking the time to share your experience at our hotel. We're glad that you enjoyed your stay. Our goal is to create a relaxing and comfortable environment for all our guests, and we're delighted that we succeeded during your visit.We'll be sure to pass on your compliments to the entire team.Your feedback is valuable to us, and we are grateful for your support. We look forward to welcoming you back in a non-distant future.Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

8/10 – Gut

Eva

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
nice neighborhood. interesting rooms (liked the wallpaper!), when you open your window, a lttle loud because of the bars nearby.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Rob Hemmes am 15. März 2024
Dear Eva,Thank you so much for taking the time to share your experience at our hotel. We're glad that you enjoyed your stay.Our goal is to create a relaxing and comfortable environment for all our guests, and we're delighted that we succeeded during your visit.Your feedback is valuable to us, and we are grateful for your support. We look forward to welcoming you back in a non-distant future.Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

6/10 – Okay

Claudio

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Hallo Happy New Year :) Als wir in das Zimmer kamen, lagen noch 2 Stk Pet Flaschen 1 Stk Bierflasche und Bierkronen rum. Der Preis war absolut überrissen,völlig ungerechtfertigt abzockerartig bzw. Abartig. Auf der Website war ausgeschrieben im Parkhaus Q Waterlooplein parkieren für 35.- Euro die Nacht, habe aber 165.- Euro für 3 Tage Parken bezahlt.?. Grüsse C. Gübeli
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Rob Hemmes am 7. Jan. 2024
Lieber Claudio,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Erfahrungen in unserem Hotel mitzuteilen. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns so sehr genossen haben und entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten, die Sie mit der Zimmergröße und -ausstattung hatten. Wir hätten uns gewünscht, dass Sie sich während Ihres Aufenthalts bei uns gemeldet hätten, dann hätte unser Management gerne jedes Problem vor Ort gelöst.Für das Parken gelten auf unserer Website die folgenden Gebühren: [...] "Sie können im Q-Park Waterlooplein parken, der nur 8 Gehminuten vom Hotel entfernt ist, zum Sonderpreis von 35 pro Tag. Gebührenpflichtige Parkplätze gibt es auch im Q-Park The Bank Rembrandtplein, direkt gegenüber unserem Eingang auf der Rembrandtseite. Die Parkgebühren für The Bank Rembrandtplein betragen 45 pro Tag. Sie können Ihren Platz in einem der genannten Parkhäuser hier reservieren" (Schaltfläche anklicken). [...] Wenn Sie Ihre Reservierung nicht über unsere Website vornehmen, werden die regulären Parkgebühren berechnet.Wir freuen uns, dass Sie insgesamt eine positive Erfahrung mit uns gemacht haben und würden uns freuen, Sie in nicht allzu ferner Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Rob HemmesGeneral MGR

6/10 – Okay

Fabio

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Rob Hemmes am 7. Jan. 2024
Dear Guest,Thank you so much for taking the time to share your experience at our hotel. We're glad that you enjoyed your stay. Your feedback is valuable to us, and we are grateful for your support. We look forward to welcoming you back in a non-distant future.Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

8/10 – Gut

Erkan

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Rob Hemmes am 28. Dez. 2023
Dear Guest,Thank you so much for taking the time to share your experience at our hotel. We're glad that you enjoyed your stay. Your feedback is valuable to us, and we are grateful for your support. We look forward to welcoming you back in a non-distant future.Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

8/10 – Gut

Markus

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Rob Hemmes am 1. Dez. 2023
Dear Guest,Thank you so much for taking the time to share your experience at our hotel. We're glad that you enjoyed your stay. Our goal is to create a relaxing and comfortable environment for all our guests, and we're delighted that we succeeded during your visit.We'll be sure to pass on your compliments to the entire team.Your feedback is valuable to us, and we are grateful for your support. We look forward to welcoming you back in a non-distant future.Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Visar

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Rob Hemmes am 7. Nov. 2023
Dear Guest,Thank you so much for your 5 star rating.We are happy to see that you have had a great stay with us. We hope that we may welcome you again in the future.Kind regards,Rob HemmesGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Judith

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super zentral gelegen
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Rob Hemmes am 23. Sept. 2023
Beste Judith,Graag willen wij u hartelijk bedanken voor het delen van uw ervaring door middel van het achterlaten van een review. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden was met de locatie van het hotel, in het centrum van Amsterdam. Wij kijken ernaar uit om u nogmaals te mogen ontvangen in het Eden Hotel Amsterdam!Met vriendelijke groet, Rob HemmesGeneral Manager

6/10 – Okay

Sybille

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Rob Hemmes am 15. Sept. 2023
Dear Sybille,Thank you so much for taking the time to inform future guests by sharing your feedback and stay at the Eden Hotel Amsterdam. We do apologize for the inconveniences you experienced during your stay. Your feedback will really help us improve our service to meet our guest's expectations. Thank you for staying with us and we hope to see you again in the near future.Sincerely,Rob HemmesGeneral Manager

8/10 – Gut

Stephan

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
digital check in - supported by the staff - is great!
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von psi am 28. Aug. 2023
Dear Stephan,Thank you so much for taking the time to inform future guests by sharing your feedback and stay at the Eden Hotel Amsterdam. We are happy to hear that you found the digital check in great. Hopefully we will have the pleasure to welcome you back very soon for another enjoyable stay.Kind regards,Rob HemmesGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Susanna

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly reception, possibility of parking the car nearby,
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von RHemmes am 19. Aug. 2023
Dear Susanna,Thank you for taking the time to share your review and highlighting our teams service during your stay. Comments like yours motivate us to continue delivering on the service excellence we pride ourselves on. We are so beyond delighted that you enjoyed your stay with us. We look forward to the opportunity of being your home away from home on your next visit to the Eden Hotel Amsterdam. With kind regards, Rob Hemmes General Manager

8/10 – Gut

Salma

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von RHemmes am 1. Aug. 2023
Dear Salma,Thank you very much for your positive rating. We hope to welcome you back soon. Sincerely, Rob Hemmes General Manager

8/10 – Gut

Gabriele

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Leider hatte das Zimmer keinen Blick auf die Amstel. Im Badezimmer gab es keine Ablagefläche. Und drr Kosmetikspiegel war so ungünstig angebracht, dass man ihn nicht verwenden konnte. Ansonsten waren wir sehr zufrieden.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von RHemmes am 11. Mai 2023
Dear Gabriele, Thank you for rating us, we hope to see you soon again. Best Regards,Rob HemmesGeneral Manager

6/10 – Okay

Antje

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Abgewohnt!!!!!!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Nick am 13. März 2023
Goodevening, I am sorry to see that we did not meet up with your expectations. Please contact the reception. Kind regards, Front Office

8/10 – Gut

Seraina

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Esther am 22. Okt. 2022
Dear Seraina,Thank you for choosing to stay at the Eden Hotel Amsterdam and for sharing your experience. It would be a great pleasure to welcome you back as our guest!With kind regards,Esther

8/10 – Gut

Kai

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Leider nicht so sauber wie erhofft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Esther am 17. Okt. 2022
Dear Kai,Thank you very much for taking the time to write a review about our hotel. We value your comments regarding the comfort and cleanliness of the room, which are very important to us. I am sorry to hear that the cleanliness of your room was not up to our usual standards. We will take this up with our housekeeping department. We do hope this will not deter you from visiting the Eden Hotel Amsterdam in the near future. Kind regards,Esther

8/10 – Gut

Thomas

Zweckmässig
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

4/10 – Schlecht

Martin

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Die Lage ist top! Lobby und Frühstücksbereich sind sehr schön. Leider wird an der Sauberkeit zu und in den Zimmern gespart. Wenn täglich gereinigt wird, erwarte ich mehr. Zimmer sind klein, Klimaanlage sowie die Lüftung im Bad funktionierte nicht. Die Fenster ließen sich nicht öffnen und durch die Einfachverglasung gibt es quasi keinen Schallschutz. Der Preis orientiert sich hier sicherlich nach Angebot und Nachfrage. Ich persönlich erwarte hier mehr für‘s Geld. Es ist einfach die Lage, die hier verkauft wird.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Esther am 28. Sept. 2022
Dear Martin,Thank you for taking the time to write a review about our hotel. We are very pleased to read your comments regarding our loaction. We are sorry the size of your room did not meet your expectations. I am sorry to hear that the cleanliness of your room was not up to our usual standards. We will take your comments concerning the airconditioning and ventilation into consideration, as we strive to continuously improve the quality of our hotel.We do hope this will not deter you from visiting the Eden Hotel Amsterdam in the near future. Kind regards, Esther

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022

4/10 – Schlecht

Sibille, Bremen

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir haben 250 € bezahlt für ein Einzelzimmer das extrem klein ist. Ein Zimmer war okay, das zweite Zimmer war so klein, Fenster nicht auf bekam weil es an den Schrank gestoßen ist. Der Schrank ging nicht auf wenn man den Stuhl nicht verrückt hat. Es gab keinen Haken für einen Mantel, es gab kein Handtuchhalter im Badezimmer. Der Zimmerservice hat Kaffee und Tee nicht aufgefüllt und das Badezimmer nicht wirklich sauber gemacht Eine Lobby gibt es nicht. Vom einchecken bis zum Taxi holen muss man alles selber machen. Das Personal dass im Prinzip freundlich ist unterhält sich lieber miteinander als mit den Gästen. Einzig uneingeschränkt positiv ist die Lage des Hotels – super für Unternehmungen – aber diese Lage bezahlt man eben völlig unangemessen. Ich würde immer wieder nach Amsterdam fahren und in dieser Region nach einem Hotel suchen
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Debbie am 14. Juli 2022
Dear Sibille, Thank you for taking the time to share your experience with us. I am sorry to read we did not meet your expectations. We are constantly trying to improve our service and standards. We do hope that this experience will not deter you from visiting us in the future. With kind regards, Debbie

10/10 – Hervorragend

Thanh Trang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Self check in, bathtub, coffee machine.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

Christian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

Ellen

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der Ausblick aus dem Fenster hat uns nicht gefallen, Zimmer echt sehr klein aber zum schlafen vollkommen oke. Geräusche vorallem nachts sind schon deutlich zu hören, aber für ein Wochenende vollkommen ok.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Thomas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gutes Hotel, alles sauber! Trotz der notwendigen Einschränkungen durch Corona haben wir uns sehr wohl gefühlt. Das Personal war immer freundlich und hilfsbereit! Ein rundum schöner Aufenthalt!
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021
Antwort von Esther am 26. Nov. 2021
Dear Thomas, What a great review! Thank you so much for taking the time to inform future guests by sharing your feedback and stay at the Eden Hotel Amsterdam. I will definitely pass on the compliments to our staff, they will love to hear it! We hope to welcome you back soon! With kind regards, Esther

10/10 – Hervorragend

Carmen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jederzeit gerne immer wieder
Sehr sauberes optimal gelegenes Hotel. Personal sehr hilfsbereit und freundlich. Jederzeit gerne wieder!
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

Marjolijn

Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021
Antwort von Esther am 11. Juli 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us. It looks like you have had a great stay with us, and we are very happy to see that. With kind regards, Esther

10/10 – Hervorragend

Chris

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very clean easy check in and check out well located
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von psi am 23. Mai 2024
Dear Chris,Thank you for your positive review! We are happy to read that you enjoyed your stay at the Eden Hotel Amsterdam and that you found our location to be convenient. It's great to know that you also appreciated the cleanliness. We strive to provide our guests with the best possible experience, and we're glad that we could meet your expectations. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Torild

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is an excellent location right on one of the canals. We were able to catch a tour boat almost right outside our hotel. Would strongly recommend this hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von psi am 23. Mai 2024
Dear Torild,Thank you very much for considering the Eden Hotel top notch. We are happy to read you found our location convenient for your stay and we are hoping to have the pleasure to welcoming you back soon.Warm regards,Rob Hemmes

10/10 – Hervorragend

Annamaria

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
beautiful location. nice view of canal by the front entrance, and access to the nightlife/action by the back entrance of the hotel. Note that the hotel room size are really by European standard. so a small hotel room is a really small hotel room however, it is set up perfectly so you aren't missing anything!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von psi am 23. Mai 2024
Dear Annamaria,Thank you very much for considering the Eden Hotel top notch. We are glad that all other aspects of your stay from the location to the breathtaking view and comfortable amenities corresponded to your expectations. Your sentiment is exactly how we want our guests to feel when they are here, and we are hoping to have the pleasure to welcoming you back soon.Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful staff and property
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von psi am 23. Mai 2024
Dear David,Thank you so much for taking the time to inform future guests by sharing your feedback and stay at the Eden Hotel Amsterdam. We are happy to hear that you found the interior unique and beautiful. Hopefully we will have the pleasure to welcome you back very soon for another memorable stay! Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

bruce

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bed was very comfortable. Room was very quiet. Staff were all very nice. excellent place to stay
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von psi am 23. Mai 2024
Dear Bruce,Thank you so much for taking the time to inform future guests by sharing your feedback and stay at the Eden Hotel Amsterdam. I will definitely pass on the compliments to our staff, they will love to hear it! Hopefully we will have the pleasure to welcome you back very soon for another memorable stay! Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Odaine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a great stay at this hotel. Facilities were clean and the location is great with plenty of shops and restaurants within walking distance. We also enjoyed the complementary breakfast options. We had a three week vacation across Europe and the customer service at this property was the best we experienced out of all the other properties we stayed at. Highly recommend!
Antwort von General Manager am 20. Mai 2024
Dear Odaine, Thank you for staying with us and for sharing your perfect review rating with regards to your recent stay at the Eden Hotel Amsterdam.We are delighted to read that you found our facilities clean and our location convenient, and also that you enjoyed our breakfast offerings. We are specially trilled to hear about your sentiments regarding our staff. We strive to deliver the most unforgettable experiences to all of our guests, and it is rewarding to read that we succeeded in doing so.It was a pleasure to welcome you and we already look forward to host you again during your next stay.Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

keli

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect location to get everywhere in the city! Close to the tram and the city central. Cafes everywhere. I would definitely stay again!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von General Manager am 20. Mai 2024
Dear Keli, Thank you so much for taking the time to inform future guests by sharing your feedback and stay at the Eden Hotel Amsterdam. It is great to know that you found our location convenient for your stay, specially the closeness to the public transports!Thank you for your positive words and we hope to welcome you back in the near future.Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

8/10 – Gut

Monica J

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice hotel, quiet location, restaurant on site and one directly across the canal. Close to public transportation, Tram station just a few yards from back entrance to hotel. Everything was walkable from this location. Staff was super friendly and helpful.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Rob Hemmes General Manager am 20. Mai 2024
Dear Monica J,Thank you so much for taking the time to inform future guests by sharing your feedback and stay at the Eden Hotel Amsterdam. How amazing that you enjoyed our hotel amenities and our prime location!I will definitely pass on the compliments to our staff, they will love to hear it! Hopefully we will have the pleasure to welcome you back very soon for another memorable stay! Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

4/10 – Schlecht

Cynthia

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Room consistently overheated, had to keep window open. Window opened onto metal stairway. No refrigerator in room. Staff in breakfast area not very friendly.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 21. Mai 2024
Dear Cynthia,Thank you so much for taking the time to share your experience with us.We apologize for the inconvenience caused during your stay, and we are truly sorry that we fell short of meeting your expectations.At the Eden Hotel, we strive to provide a superior service experience for every guest. Therefore, your feedback is very important to us.In light of this, we would like the opportunity to further discuss this matter with you.I have already shared your feedback with my team, and therefore would like to inform you we have personally reached out to you via mail, as we are all committed to learning and improving our service.We appreciate you sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Thank you again for your review, and we wish you all the best in your future travels. Sincerely,Rob HemmesGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

Arash, sammamish

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
definitely not a 4 star hotel ,we got inches of window on the ground and they call it canal view! very bad bathroom & towels .no refrigerator in the room & lot of noise. we also got some kind of red stain on our clean sheet , if they let me i will add photos !
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Rob Hemmes General Manager am 18. Mai 2024
Dear Arash,Thank you so much for taking the time to share your experience with us. We tried to call you immediately, but unfortunately, we were unable to reach you. Please feel free to call us back at your convenience.We constantly strive to provide our guests with the best experience, and I regret that we didn't meet your expectations.We would like to apologize for any inconvenience you may have experienced. I have already shared your feedback with my team, as we are all committed to learning and enhancing our service.We sincerely hope you will consider giving us a second chance. We would love the opportunity to demonstrate that your recent experience is not typical for us. We look forward to the possibility of welcoming you back to the Eden Hotel Amsterdam in the near future.If you have any questions, please do not hesitate to reach out to me directly via phone or email.Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

8/10 – Gut

Christopher, Crawley

Geschäftlich gereist
Gut: Ausstattung
Lovely hotel, centrally located. Close to local train station 5 mins walk. Nespresso coffee machine in room along with tea and creamer powder. Onsite mini shop service Starbucks coffee out of a machine. Good selection of restaurants close by. Avoid the £44 for breakfast the same breakfast the will offer you for £19 on arrival. But better selection of lovely breakfast places close by
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Rob Hemmes General Manager am 16. Mai 2024
Dear Christopher,Thank you so much for sharing your feedback of your stay at Eden Hotel Amsterdam.It is wonderful to read you enjoyed our room and hotel amenities as well as our prime location.We will strive to deliver great experiences consistently! We hope to welcome you back soon.Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice property and convenient location
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Rob Hemmes General Manager am 16. Mai 2024
Dear Jennifer,Thank you for staying with us and for sharing your perfect review rating with regards to your recent stay at the Eden Hotel Amsterdam. We are pleased to offer such a unique location to our valuable guests.Thank you for your feedback, we do highly appreciate it. We are looking forward to welcoming you again in the near future.Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

8/10 – Gut

Diane

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We enjoyed the friendly and informal atmosphere. The hotel had good facilities and staff were very helpful. Great location.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Rob Hemmes General Manager am 16. Mai 2024
Dear Diane,Thank you so much for sharing your feedback of your stay at Eden Hotel Amsterdam. How amazing is to understand that you enjoyed our prime location.It is also wonderful to read you enjoyed your stay with us. Thank you for mentioning our team! I will share your kind words of recognition with them, as I am certain they will also be delighted to hear them.Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

8/10 – Gut

M

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Location was great but the hotel looks dated.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Rob Hemmes General Manager am 16. Mai 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad to hear that you found our location to be convenient for exploring Amsterdam. However, we are sorry to hear that you were disappointed with the décor of our hotel. We appreciate your comments and will take them on board as we strive to improve the experience for our guests. We hope that despite this, you were able to enjoy your time in Amsterdam and we would love the opportunity to welcome you back in the future!Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

8/10 – Gut

Antony

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location and renovated within the past few years, so well designed and new. Great breakfast space. Easy checkin and checkout and helpful friendly checkin staff. Would have scored 5 stars but the room servicing is odd. We were not told at checkin that rooms are only serviced every three days for “environmental reasons”. We are very familiar and agree with not replacing towels every day, but I would expect rooms to be cleaned/ glasses cleaned/coffee replaced at this standard of hotel. Guests can request daily room servicing but despite us requesting this, it did not happen. On the positive, if we called housekeeping to request anything, they did bring it immediately. I still would definitely recommend this hotel for all of the other positive reasons.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Rob Hemmes General Manager am 16. Mai 2024
Dear Antony, We are proud to offer such a unique location and comfortable interior to all our valued guests. We are also pleased to read that you felt our staff were very helpful. In our efforts to be more sustainable, we provide housekeeping the day after every third night of your stay. We would like to apologize if this was not clear in our communications and for any inconvenience you may have experienced. I have already shared your feedback with my team, as we are all committed to learning and enhancing our services. Thank you so much for bringing this to my attention.Thank you for choosing Eden Hotel, and hope that you will allow us the pleasure of welcoming you back again soon.Sincerely,Rob HemmesGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Elizabeth, Burlington

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Rob Hemmes General Manager am 16. Mai 2024
Dear Elizabeth,Thank you for staying with us and for sharing your perfect review rating with regards to your recent stay at the Eden Hotel Amsterdam. We do highly appreciate it. We are looking forward to welcoming you again in the near future.Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Vinca

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We loved our executive corner room, which was large and tastefully decorated. Staff was friendly and attentive. I had 3 issues: 1. The cleaning was never done timely. Day 1 they were in our room at 4:30pm when we needed a break after touristing all day. Day 2 they never showed even though requeste for daily service upon arrival. We had to call and be in room with cleaners again at 5pm. 2. The toilet paper is simply odd and cheap. 3. No fridge in room was very inconvenient especially at the executive level. We had to mess around with ice twice a day to keep our caviar being transported for an event cold. A bit absurd. Put back the fridges.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von General Manager am 14. Mai 2024
Dear Vinca,Thank you for your positive review! We are delighted to hear that you enjoyed your stay at the Eden Hotel Amsterdam.We take pride in providing exceptional service, and we're thrilled to hear that you appreciated the friendliness and professionalism of our staff. We also glad you enjoyed the room decor and it's space.However, we do apologize for the inconvenience you felt with housekeeping timing and specially with the lack of fridge in the room. We take all feedback seriously and will use it to improve our guest experience. Thank you for staying with us. We hope to welcome you back in the near future for an improved stay, Sincerely, Rob HemmesGeneral Manager

8/10 – Gut

Tae Hee

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Rob Hemmes General Manager am 16. Mai 2024
Dear Tae Hee,Thank you for staying with us. We are glad to hear that overall, your experience was positive. We will strive to deliver great experiences consistently! We hope to welcome you back soon!Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

CHARLOTTE

Mit einer Gruppe gereist
We loved the area, very easy to walk the canals, but also hop on a tram if going a bit further.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von General Manager am 14. Mai 2024
Dear Charlotte,Thank you for taking the time to write a detailed and positive review of your experience at Eden Hotel Amsterdam.We are delighted to hear that you enjoyed your stay at the Eden Hotel Amsterdam and that you found our location to be convenient. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another amazing stay with us at Eden Hotel Amsterdam.Warm regards,Rob HemmesGeneral Manager