Blick von der Unterkunft

Bewertungen von DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station

4 out of 5

Bewertungen

8,4

Sehr gut

514 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
287 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
102 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
59 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
38 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Sven

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Emina

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ich buche seit Jahren dieses Hotel, wenn wir in Amsterdam sind und wir waren immer zufrieden. Vor allem ist das nette Personal zu erwähnen. Die Lage ist super und die Auswahl beim Frühstück ist riesig. Wir waren dieses Mal zu 10. da und es war toll, dass das Personal sich beim Frühstück gekümmert hat und wir alle an einem Tisch sitzen konnten.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station am 30. Nov. 2023
Dear Emina,Thank you for sharing this lovely feedback with us!First of all, thank you for choosing our hotel since years. Your words regarding our staff and breakfast are truly important, and we are happy to hear that you are still satisfied with the overall experience over these years.;To many other stays at our hotel!Warm regards,Team DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station

8/10 – Gut

Barbara

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station am 5. Okt. 2023
Dear Barbara, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent experience. We genuinely appreciate your honesty, and we are deeply sorry to hear that your stay did not meet your expectations, resulting in a 4/10 rating.We take all guest feedback seriously as it helps us identify areas for improvement. We would be grateful if you could provide more details about your stay or any specific issues you encountered so that we can address them promptly and make necessary changes to enhance our services.Our goal is to ensure that every guest has a comfortable and enjoyable stay, and we regret that we fell short of this during your visit. Please know that your comments are being taken into consideration, and we are committed to working on any shortcomings.If you are willing to give us another chance, we would be more than happy to welcome you back and provide you with a better experience. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we hope to have the opportunity to make amends.Thank you again for your feedback, and we hope to have the chance to serve you better in the future.Warm regards, Team DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station

6/10 – Okay

Wilfried

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
the hotel is probably getting old. The room was very unclean, the carpet was dirty, there were black stains all over the walls. Hair on the lampshade, hair in the drawers on the desk, old dust on the wardrobe and to make matters worse the shower was moldy in several places. we got another room after 3 hours on the same floor. For a weekend (3 days) the closet is very small and you only have hangers but no storage compartments and 4 small drawers. not much for two people and so you “lived” out of a suitcase. Not acceptable for a four star hotel and certainly not for the Hilton standard. For the nightly rates, there are far better hotels in this category in Amsterdam. the breakfast is very good and the staff very friendly and helpful.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station am 9. Aug. 2023
Dear Wilfried, Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay at our hotel. We are sorry to hear that the condition of your room did not meet your expectations. Please know that this falls far below the high standards we strive to uphold. Rest assured, we are continuously looking for ways to enhance the comfort of our guests, including exploring options for better storage solutions in our rooms. We are glad that you appreciated the friendliness and helpfulness of our staff, as well as the quality of our breakfast offerings. We are committed to providing exceptional service and a positive experience in all aspects of your stay.If your travels bring you back to Amsterdam, we hope you would consider giving us another chance to demonstrate the high level of service and quality that Hilton is renowned for.Thank you for choosing Hilton, and we hope to welcome you back in the future.Warm regards,Team DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station

8/10 – Gut

Svenja

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr zentral gelegenes Hotel. Sehr freundlich und hilfsbereites Personal. Im Hotelzimmer hört man ab und zu mal einen Zug vorbei fahren.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station am 1. Juni 2023
Dear Svenja, It is wonderful to receive such a nice review from you. We are happy to see that you liked the central location of the hotel and that the staff was friendly and helpful. We hope you had a great time visiting the city and made some memorable moments! Warm regards, Team DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station

8/10 – Gut

André

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Empfehlenswert
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station am 14. Mai 2023
Dear André, Thank you for your wonderful review! We are happy that you enjoyed your stay with us and are delighted to see that you would recommend us. We hope you had a lovely time in Amsterdam and that you got to explore many beautiful sights. Hopefully we will have the pleasure of welcoming you back in the near future! Warm regards, Team DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station

8/10 – Gut

Martin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Ist Ok
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station am 3. Mai 2023
Dear Martin, Thank you for such a nice review! It is nice to see from your scores that you enjoyed your stay with us, and we hope you made great memories during your visit! Warm regards, Team DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station

10/10 – Hervorragend

Sven

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sauber, Hammer Frühstück. Super standort. Bin jetzt gut zum 8 en mal in adam und meiner meinung nach eines der besseren in denen ich war….
Antwort von Team DoubleTree am 1. Jan. 2023
Dear Sven, Thank you for your recent stay at DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station. Furthermore, I would like to thank you for your nice comments especially about the breakfast service. we will make sure to pass this to the breakfast team. Sven, hopefully we have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

JöRG

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr aufmerksames und hilfsbereites Personal.
Wir waren nur für eine Nacht. Meine Frau wurde krank, hatte Fieber ect. Das Hotelpersonal war extrem aufmerksam und hilfreich. Alle wünsche unsererseits wurden sofort erfüllt. Kann dieses Hotel, das nebenbei auch sehr gut liegt nur weiterempfehlen. wir werden wiederkommen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Team DoubleTree am 1. Jan. 2023
Dear Jörg, Thank you for your recent stay and the wonderful feedback you have left for us. Despite the fact that your wife got sick we are very happy to hear that we could provide you help to our upmost best. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future!Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Samuel am 9. Dez. 2022
Dear Sir/Madam,Thank you for staying at DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station. We are honoured to see that you rated us 10 out of 10.Thank you for your amazing feedback.Warm regards,DoubleTree team

10/10 – Hervorragend

Marc

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

8/10 – Gut

Charlotte

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Melanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

6/10 – Okay

Jussi

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station am 19. Sept. 2022
Dear Jussi, thank you for your recent stay and rating. Could you please share a bit more details with us. In this way, we will ensure to make it right with you during your next stay. Thank you in advance, Emma

4/10 – Schlecht

Michelle

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Die Aussicht (City-View) ist toll! Davon abgesehen war es schmuddelig und die Öffnungszeiten der Lobbybar waren nicht korrekt. On top hat jemand vom Hotel versucht, meiner Kreditkarte mitten in der Nacht und ohne mein Einverständnis einen (kleinen) Betrag zu belasten.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station am 19. Sept. 2022
Dear Michelle, I am sorry to hear you that someone tried to charge your credit card without permission and that your stay was not up to standard. Kindly contact the hotel directly, so that we can personally ensure we make things right with you. Best regards, Emma

6/10 – Okay

Alexandra

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Gute Lage im Zentrum der City. Weniger gut gefallen hat uns die Sauberkeit der Etagen, Essensreste und Geschirr wurden vor den Zimmertüren abgestellt und teils über 2 Tage nicht weggeräumt. Nach Hinweis an der Rezeption wurde dies allerdings behoben. Die Zimmer selber, in der normalen Kategorie, sind recht klein aber ok. Gläser im Zimmer wurden nach Benutzung nicht wieder erneuert, in einer Schublade waren neben einem Wasserkocher Pappbecher zu finden. Die Skybar ist sehr schön und bietet einen tollen Blick über die Stadt. ABER: Es gibt nur einen Aufzug hoch, an diesem gilt es sich anzustellen und dann teils ewig zu warten, da nur nach freien Tischen durchgelassen wird. Eine Reservierung ist erst ab 20 Personen möglich und es gibt keine Vorteile für Hotelgäste. Insgesamt kann man für diesen Zimmerpreis bestimmt besser in Amsterdam nächtigen , da die Skybar auch als externer Gast besucht werden kann. Für ein Hilton eher unterer Durchschnitt. Das Frühstück war allerdings echt gut und das Personal soweit freundlich. Schön wäre es auch gewesen, wenn die Lobbybar etwas länger auf gehabt hätte und es dort eine Cocktailkarte gegeben hätte, da es die Möglichkeit gab, Cocktails zu bestellen ( so musste man halt wissen, was man möchte).
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
Antwort von DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station am 22. Aug. 2022
Dear guest. Thanks for the recent stay and feedback. I am sorry to hear not all was as expected. Kindly contact the hotel so that we can personally ensure we make things right with you. Best regards, Emma

4/10 – Schlecht

Guenter

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Fail
More than 500 Euro per night raised expectations…and these weren‘t fulfilled at all. Pro: The location and view were nice, staff at front desk friendly. Negatives: The Executive Room was average size, the carpet had stains, the chair too and had even hair on it from former guests. Disgusting. The bathroom was tiny and oldfashioned. The drain of the shower didn‘t work. But the worst was the Skylounge. We were told we could go into the City and have a drink later as the Bar was open for hotel guests and would close at midnight. We were there 11:12, more than 45 minutes before closure and were told we wouldn’t be served as they already called the last round…almost a hour before the official closure? Plus there was a private party and thus they were „too busy“. There were still loads of people around and to prepare 3 Gin and Tonic would have taken 3 minutes. Instead we had a 15 minute discussion and in the end were asked by Security to leave. Ridiculous. After seeing the shift manager we got our 3 drinks on the terrace (thanks Kimberley) I understand that Staff may have had a hard evening and there wasn‘t enough Staff available. But this is an organisational issue and not the problem of the guest. There are far better hotels for half the price in Amsterdam. This was in almost 30 years of business travel the poorest I ever got in relation to the money paid. I will never again set a foot into this place.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station am 22. Juni 2022
Dear Guenter, Thank you for the review of your recent stay with us. We are saddened to see that you were not satisfied with us and want to sincerely apologize for any inconveniences you may have faced. Please be assured that you did not experience the service standard of our hotel, your irritation here is completely understandable. Take our deepest apologies for having fallen short of our service promise to provide all our guests with only spotlessly cleaned guest rooms and know that we will internally follow up on this to prevent situations like this from happening again. Thank you for bringing this to our attention as this is helping us to improve our guest’s experience. However, we regret the discomfort you faced because of this. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future as we would love to make it right with you. Warm regards, Team DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station

8/10 – Gut

Jörg

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Location… Zentral gelegen.. gut erreichbar für Shopping und Restaurants Vorschlag, keine Teppiche mehr in den Zimmern, wäre wünschenswert
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022
Antwort von Team Doubletree am 10. Juni 2022
Dear Jörg. Thanks for the recent stay and feedback which we will take into account when we renovate our rooms. Best regards, Team Doubletree

8/10 – Gut

Ilenia

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022

8/10 – Gut

Sven

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Der Fernseher war eine KAtastrophe! Ständig war das Signal weg!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Rahul

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Joelle - Duty Manager am 14. März 2022
Dear Rahul, Thank you for your stay and for this wonderful score. It was a pleasure being your host and my colleagues and we hope to have given you amazing memories of your time in Amsterdam. We hope to welcome you as our guest again soon.

6/10 – Okay

Georg

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
so lala
Ein sehr bemüht höfliches und nettes Personal, aber leider nicht sehr kompetent. Es passieren unnötige Fehler, doppelte Abbuchungen, falsche Zimmerkategorie…. Das Steak Restaurant im Erdgeschoss ist sehr gut. Die Lage nur dann sinnvoll, wenn man rasch zum Bahnhof muss. Ansonsten würde ich das Hotel nicht unbedingt empfehlen.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von Joelle - Duty Manager am 14. März 2022
Dear Georg, Thank you for reviewing your stay and for being our guest! I am happy to read that you enjoyed your experience in our Eastwood Beer & grill restaurant on the ground floor; however, please do accept my apologies regarding the double charge on your card, the room being assigned wrongly and the location not living up to your expectations. I have shared your feedback internally with the Front Office team so we can improve our services. I hope that you enjoyed your time in Amsterdam nonetheless and we look hope to be able to welcome you back in the future!

8/10 – Gut

Jannis

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein super Hotel. Man fühlte sich schon bei der Ankunft wohl und man hatte dauerhaft das Gefühl, dass dort wirklich der Gast an erster Stelle steht
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021
Antwort von Joelle - Duty Manager am 27. Nov. 2021
Dear Jannis, Thank you for being our guest and for your review. We are happy that you were satisfied with your stay and hope you had a lovely time in this vibrant city as well. The team would love to have the opportunity to welcome you back soon.

8/10 – Gut

Marizela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location and very friendly staff
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021
Antwort von Joelle - Duty Manager am 22. Nov. 2021
Dear Marizela, Thank you for staying with us and for this perfect review score! We are flattered you had a nice time with us and appreciate you taking a moment to share your review. The team would love to welcome you again when travel brings you back to Amsterdam.

10/10 – Hervorragend

Heike

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel ist neben dem Hauptbahnhof gelegen, der größere Lärmpegel kam jedoch von der Sky Lounge Unsere Hotels.com Buchung hat das Personal immer wieder vor Herausforderungen gestellt (Halbpension, Reservierung Sky Lounch) aber es wurde immer professionell und zu unserer größten Zufriedenheit gelöst. Das gesamte Personal war super aufmerksam so dass wir uns hier sehr wohl gefühlt haben Man muss wissen das es keinen roomservice gibt, man diesen aber in Anspruch nehmen kann wenn man die Information an der Rezeption hinterlässt Frühstück wie auch das Abendessen wirklich sehr empfehlenswert
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Joelle - Duty Manager am 2. Nov. 2021
Dear Heike, Thank you for taking a moment for this 5 star rating. The team is happy to have had you as our guest and glad that you obviously had a great stay and enjoyed our hotel as well as Amsterdam to the fullest. We hope to see you the next time travels brings you to this vibrant city.

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Gutes Stadthotel
Besonders die Balcony-Rooms bieten eine herausragende Sicht über Amsterdam
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Caroline, General Manager am 19. Aug. 2021
Dear Michael, Thank you for reviewing your stay and the magnificent score! I am happy to see that you enjoyed the view of the Queen Executive Balcony room. Welcoming you back would be a real treat. Warm Regards, Caroline, General Manager

10/10 – Hervorragend

Murat

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good hotel..good services..
Fnatastic stay with stunning view at the middle of the Centre of Amsterdam.. Affordable Parking area direct under the hotel building. Very comfy beds and very good breakfast service . All thumbs up.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von Double Tree by Hilton Amsterdam Central Station am 9. Sept. 2020
Dear Murat. Thank you for your stay and for this wonderful score. It was a pleasure being your host and my colleagues and we hope to have given you amazing memories of your time in Amsterdam. We hope to welcome you as our guest again soon. Warm regards, Caroline, General Manager

10/10 – Hervorragend

Murat

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good stay, good price, good area
Fnatastic stay with stunning view at the middle of the Centre of Amsterdam.. Affordable Parking area direct under the hotel building. Very comfy beds and very good breakfast service . All thumbs up.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von Double Tree by Hilton Amsterdam Central Station am 9. Sept. 2020
Dear Murat. Thank you for your stay and for this wonderful score. It was a pleasure being your host and my colleagues and we hope to have given you amazing memories of your time in Amsterdam. We hope to welcome you as our guest again soon. Warm regards, Caroline, General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2020
Antwort von CAPI am 2. Sept. 2020
What a wonderful rating. Thank you for quickly reviewing your recent stay with us. Great that you had a pleasant time in our hotel and we hope you enjoyed your time in Amsterdam to the fullest as well. Welcoming you back as our guest again in the near future would be a pleasure. Caroline, General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2020
Antwort von DoubleTree by Hilton Amsterdam am 11. Aug. 2020
Thank you for reviewing your stay with us and for being our guest. We are happy to see that you seem to have enjoyed your time with us and hope Amsterdam treated you nicely as well. Welcoming you back to our hotel in future would be a pleasure.

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel in super Lage
Wir hatten ein Zimmer mit Balkon mit fantastischer Aussicht über Amsterdam. Die Lage direkt am HBF ist klasse.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station am 11. Aug. 2020
Dear Micheal, Thank you for this great review and for having been our guest. How wonderful that you have used our prime location to your convenience to get around in Amsterdam, thank you for sharing your thoughts. The team hopes you had a splendid time! It is a huge pleasure to read that you enjoyed the view. Having the chance to welcome you again in near future would be a great pleasure.

6/10 – Okay

Achim, Pulheim NRW

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute und zweckmäßige Zimmer, Mit dem Frühstück waren wir nicht zufrieden, da das bestellten erst nach mehrmaliger Nachfrage gebracht wurde.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von Caroline am 30. Juli 2020
Thank you for staying with us and your review. It seems that you were not fully satisfied with your time with us, which we are saddened to notice. The team would have gone above and beyond to enhance your stay, please never hesitate to share any issues or concerns you might have on site. Our apologies for any discomfort you may have experienced. We would have loved to know what we could have done better and hopes to have the chance to welcome you back in future.

8/10 – Gut

Angela, Hannover

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Optimale Lage wenn man mit dem Zug reist, da Bahnhof und Zentrum alles fussläufig zu erreichen ist.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von Caroline am 24. Juli 2020
Thank you for being our guest and for your review. We are happy that you were satisfied with your stay and hope you had a lovely time in this vibrant city as well. The team would love to have the opportunity to welcome you back soon.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020
Antwort von Caroline am 18. Juni 2020
Dear Guest, Thank you for your review. I am deeply saddened to read that you have faced inconveniences during your stay with us and we were not able to meet your expectations. I hereby would like to extend my sincere apologies for any inconvenience you may have experienced. My colleagues and I are always looking for ways to improve our guest’s experiences, therefore your elaboration would be highly appreciated. Honest feedback from our guests is vitally important in our mission to deliver exceptional experiences in our hotel. We are looking forward to contacting you us and will happily assist you. Warm Regards, Caroline

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer mit Balkon: die Aussicht war toll. Zimmerausstattung war standardmässig, nicht speziell aber sauber. Abends etwas laut durch den Bar im oberem Stock. Könnte einigen Gästen stören. Für uns war es noch in ordnung.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Service Executive am 12. März 2020
Dear Guest, Thank you for this wonderful score and for being our guest. it is lovely to read that you had a great time with us and especially enjoyed your balcony overlooking Amsterdam whenever you feel like it. Being sorry for any noise disturbance I am glad that this did not negatively affect your stay. We cannot wait to welcome you back in future! Warm regards, Johannes

6/10 – Okay

Jan

Gut: Sauberkeit
Zimmer war nicht fertig Erst Bezug um 17 Uhr möglich Beim Auszug lange Warteschlange
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Service Executive am 10. März 2020
Dear Jan, Thank you for being our guest and your review. Please take my sincere apologies for the unacceptable situation you faced upon check in and for not being able to provide you with your guest room from 3 pm on. Not having been able to check in until 5 pm must have been very upsetting and I totally understand your dissatisfaction here as this is far from the service you can expect from us, disregarding the level of business the hotel is facing. Regretting this discomfort I am sure the team has compensated you according to our Make It Right service promise, however, I am very sorry that you have found yourself in this position. We do hope you had a great time in Amsterdam and to have the chance to welcoem you again so convince you of our high service standards. Warm regards, Johannes

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Service Executive am 10. März 2020
Dear Guest, Thank you for your stay and for this wonderful score. It was a pleasure being your host and my colleagues and we hope to have given you amazing memories of your time in Amsterdam. We hope to welcome you as our guest again soon. Warm regards, Johannes

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Service Executive am 10. März 2020
Dear Guest, Thank you so much for being our guest and for this wonderful rating. It is fantastic to see that you obviously fully enjoyed your stay with us and the team hopes to have the pleasure of welcoming you back soon. Amsterdam is never sleeping! Warm regards, Johannes

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Service Executive am 2. März 2020
Dear Guest, Thank you so much for being our guest and for this wonderful rating. It is fantastic to see that you obviously fully enjoyed your stay with us and the team hopes to have the pleasure of welcoming you back soon. Amsterdam is never sleeping! Warm regards, Johannes

8/10 – Gut

Julia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Service Executive am 6. Feb. 2020
Dear Guest, Thank you so much for your recent stay in our hotel. We are happy to see that you have had an enjoyable stay with us! We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel again. Warm regards, Robin on behalf of team DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Service Executive am 27. Jan. 2020
Dear Guest, Thank you so much for your recent stay in our hotel. We are happy to see that you have had an enjoyable stay with us! We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel again. Warm regards, Robin on behalf of team DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr saubere Unterkunft. Superior Queenzimmer mit toller Aussicht.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Service Executive am 5. Jan. 2020
Sehr geehrter Gast, Vielen Dank für diese pefekte Bewertung und dass Sie unser Gast waren. Es freut mich sehr zu lesen, dass Sie Ihre Zeit bei uns in vollen Zügen genossen haben und dass Sie den Ausblick auf Amsterdam aus Ihrem Zimmer genossen haben. Wir würden uns alle sehr freuen Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße, Johannes

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top Lage direkt am Hauptbahnhof. Sehr freundliche Mitarbeiter. Die Zimmer sind schön eingerichtet und sehr sauber. Die Auswahl der Speisen und Getränke beim Frühstück ist sehr groß.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Service Executive am 18. Dez. 2019
Sehr geehrter Gast, Vielen Dank für diese überragende Bewertung und Ihren Besuch. Es freut mich riesig zu lesen, dass Sie Ihre Zeit bei uns (inklusive des reichhaltigem Frühstücksbuffet) in vollen Zügen genossen haben und unsere zentrale Lage zu Ihrem Vorteil genutzt haben. Ihre netten Worte für das Team und den Service den Sie erfuhren bedeuten uns sehr viel, ich werde sicherstellen, dass Ihr Kommentar mit mehr als 350 Kollegen geteilt wird. Wir hoffen sehr Sie auch zu Ihrem nächsten Aufenthalt in Amsterdam als unseren Gast begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße, Johannes

10/10 – Hervorragend

Besi, Basel

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beste hotel in amsterdam, die zimmer in der 8ten etage zu enpfehlen balcony.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Service Executive am 19. Dez. 2019
Sehr geehrte Besi, Vielen Dank für diese pefekte Bewertung und dass Sie unser Gast waren - wir sind geschmeichelt! Es freut mich sehr zu lesen, dass Sie Ihre Zeit bei uns und in Ihrem Executive Zimmer mit Balkon und Sicht auf die Stadt in vollen Zügen genossen haben. Wir würden uns alle sehr freuen Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße, Johannes

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Service Executive am 16. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us and your review. It seems that you were not fully satisfied with your time with us, which we are saddened to notice. The team would have gone above and beyond to enhance your stay, please never hesitate to share any issues or concerns you might have on site. Our apologies for any discomfort you may have experienced. We would have loved to know what we could have done better and hopes to have the chance to welcome you back in future. Warm regards, Johannes

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Service Executive am 11. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you so much for this amazing review and for giving us the highest score possible! My colleagues and I are very happy to see you had a great time whilst staying with us and hope you will visit us again soon when you are planning another trip to Amsterdam! Warm regards, Johannes

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Service Executive am 9. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us and your review. It seems that you were not fully satisfied with your time with us, which we are saddened to notice. The team would have gone above and beyond to enhance your stay, please never hesitate to share any issues or concerns you might have on site. Our apologies for any discomfort you may have experienced. We would have loved to know what we could have done better and hopes to have the chance to welcome you back in future. Warm regards, Johannes

8/10 – Gut

Dennis, Brandenburg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Negativ - ausblick auf den Innenhof, nicht auf die stadt, wie angegeben. Halter für duschbrause kaputt. Positiv- Zimmerservice. Einrichtung. Hotel an sich. Sehr gute lage
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Service Executive am 7. Dez. 2019
Sehr geehrter Dennis, Vielen Dank, dass Sie unser Gast waren und sich die Zeit genommen haben Ihre Bewertung tu teilen. Ich freue mich sehr, dass Sie Ihren Besuch bei uns genießen, und unsere zentrale Lage zu Ihrem Komfort nutzen konnten. Es tut mir jedoch Leid, dass wir Ihre Erwartungen bezüglich Ihres Ausblickes nicht entprochen haben. Keines unserer Standard Zimmer bietet einen Stadtblick, das Team wird Ihnen jedoch zu jederzeit helfen ein Zimmer zu finden, welches Ihnen merh zusagt. Bitte zögern Sie nie Ihr Feedback vor ort zu teilen. Außerdem möchte ich mich aufrichtig für den Zustand Ihrer Duschbrause entschuldigen - dies entspricht bei Weitem nicht unseren Standards und hätte nicht passieren sollen. Es wäre uns eine große Freude Sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße, Johannes

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Service Executive am 2. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you for quickly reviewing your recent stay with us. Your score implies that you enjoyed your stay with us. We hope you also had a great time in this vibrant city and will chose our hotel again when travels brings you back to the area. Warm regards, Johannes

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Service Executive am 29. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you so much for your recent stay in our hotel. We are happy to see that you enjoyed your stay with us. We always strive to provide our guests with the most personal and friendly service and I am glad to see that you experienced it as such. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel again. Warm regards, Johannes