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4 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
4
3 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
3
3 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
3
2 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
2
1 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
1
6,8/10
Sauberkeit
8,0/10
Personal & Service
5,0/10
Ausstattung
6,2/10
Zustand der Unterkunft
7,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
2/10 – Ungenügend
Justin, Cary
Mit der Familie gereist
21. Dez. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There are more accommodating places and nicer in the area.
Justin
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Jakob
1. Juli 2023
Jakob
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
8/10 – Gut
Vegard
Mit der Familie gereist
7. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fint hotell i et bra område - ikke for dyrt
Om dette leses…,
Bra hotell. Hyggelig betjening, ok mat.
Bra rom og fin beliggenhet
Vegard
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
10/10 – Hervorragend
Jeanne
21. Feb. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jeanne
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
6. Okt. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Canary front desk am 19. Okt. 2021
Thank you for your review, hope to see you again soon.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
15. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Hadeel am 29. Sept. 2019
Dear our valuable guest , Thank you for your review that hopefully help us to improve our hotel to meet our guests needs ..
Canary Hotel
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
9. Juni 2019
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel needs a lot of improvement
The hotel is in really bad condition. They are in the construction process so there is too much dust in the lobby and dinner room area. The shower, A/C and toilet were broken. In general, I do not recommend this hotel to anyone until all the construction is finished, we had to cancel our reservation after the first night.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Hadeel am 29. Sept. 2019
Dear our valuable customer we are very sorry about the A/C, your review is very important for us and be sure we will fixed it and in the future every thing will be good ....
Thank you again for your review and hope to see you soon Best Regards..Canary Hotel
4/10 – Schlecht
nr
28. Dez. 2018
Gut: Personal & Service
Receptionniste accueuillant et arreangeant. Boite de nuit au rez de chaussee. Bruyant.
nr
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von juma am 2. Jan. 2019
Dear our valuable customer
Happy new year and hopefully we have you again in our hotel .
we are very sorry about the noise, your review is very important for us and be sure we will figure a way to avoid this in future .
Thank you again for your review and hope to see you soon
Best Regards
Samer Juma
Canary Hotel
6/10 – Okay
VASIL
10. Mai 2018
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
good location, but needs renovation
The hotel is in a good location, but needs renovation. Wi-Fi is only available in common areas. The staff were very helpful. Breakfast is every day the same, but it is similar to other hotels in Jordan in that category.
VASIL
Antwort von samer Juma am 20. Mai 2018
Dear our valuable guest ,
Thank you for your review that hopefully help us to improve our hotel to meet our guests needs ,
we were pleased to have you in our hotel with our word to take your review and work on it .
Best Regards
Samer Juma
Canary Hotel
10/10 – Hervorragend
C, n/a
16. Okt. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic Staff, Good Deal
I would not hesitate to use Canary Hotel again but Expedia made this experience much more difficult than it needed to be. The staff at Canary were kind, patient, and exceptionally flexible. The hotel is in a great location, with a cozy atmosphere. It is reasonably priced and a good deal, all things considered.
C
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Samer Juma am 7. Nov. 2017
Thank you very much for such kind words , its our pleasure to have you in our hotel as our guest , hopefully we will see you again and you are welcome any time at your second home canary.
on behalf of all staff of canary hotel wishing you a great day.
Best Regards
Samer Juma
Canary Hotel
6/10 – Okay
Angus, Africa
2. Juli 2017
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Just OK
No AC, so the room was quite warm at night.
The hotel could be cleaner and simply needs a number of upgrades.
Angus
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2017
6/10 – Okay
Fareed , UK
4. Mai 2017
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Excellent location in the heart of Amman.
Good value for money. Friendly staff. But there is no luxury. Breakfast is very basic.
Fareed
8/10 – Gut
Henk, Nederland
20. Apr. 2017
Gut: Personal & Service
Eenvoudig hotel, goed gelegen in Weibdeh.
Rustig hotel. Vriendelijk personeel. Goede plek voor 1 of 2 dagen Amman, de wijk waarin het ligt is levendig, vanwege de vele expats die er wonen. Goede prijs kwaliteitsverhouding.