Blick auf das Meer, nur an bestimmten Tagen geöffnet

Bewertungen von Tivoli Carvoeiro

5 out of 5
Tivoli Carvoeiro
Apartado 1299, Vale Do Covo, Praia do Carvoeiro, Lagoa

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

749 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
174 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
44 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
27 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
12 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Corina

Gut: Personal & Service
Luft nach oben
Das Hotel entspricht nicht einem 5*Haus wie wir es uns vorstellen. Trotz Premium-Zimmerwahl sind die Räumlichkeiten in die Jahre gekommen. Leider hatte das Hotel nur einen Minimalbetrieb. Hingegen war das Frühstücksbuffet hervorragend und liess keine Wünsche offen. Das Servicepersonal war unterschiedlich aufmerksam.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ana Gomes - Customer Care am 10. Jan. 2024
Dear Corina, Thank you so much for sharing your fantastic review regarding your stay at Tivoli Carvoeiro. It is very rewarding for us to know that you had a great experience and valued the breakfast we offer and the facilities. Our team also presents our sincere apologies for not meeting completely your expectations. We will share your feedback with the entire team and we hope to welcome you back soon. With best regards, Ana Gomes Customer Care

10/10 – Hervorragend

Marcel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Es war hervorragend, Essen fantastisch Personal sehr freundlich und aufmerksam der Blick aufs mehr vom Zimmer unbeschreiblich. Alles sehr sauber und gepflegt. Das Frühstück lässt keine Wünsche offen und ist sehr zu empfehlen. Wir kommen gerne wieder.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023
Antwort von Rui Brito - Customer Care am 8. Dez. 2023
Dear Marcel, Thank you for choosing Tivoli Carvoeiro and for the wonderful review of your stay. Our aim is always to provide a first class service and our professional and dedicated team go the extra mile to ensure our guests have a memorable stay. It is rewarding to know that our efforts at continuous improvement are being recognized. We look forward to welcoming you back to our resort for many unforgettable experiences. With kind regards, Rui Brito Customer Care

8/10 – Gut

Dirk

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein 5 Sterne Hotel, das ein klein wenig in die Jahre gekommen ist, mit einer einmaligen Lage an der Steilküste der Algarve. Carvoeiro ist zu Fuß in 5 min zu erreichen. Genau vor der Tür verläuft der Wanderweg entlang der Küste. Das Hotel hat keinen eigenen wirklich nutzbaren Strand (zu steil und etwas sportlicher Zugang). Die Unterkunft selber besticht durch ein wirklich ausgezeichnetes Frühstücksbüffet und sehr freundliches Personal. Weniger gut sind die extrem kleine Sauna (max. 3 Personen), sehr kleiner Außenpool der von Möven übervölkert war (verschmutzt mit Federn und Exkrementen), geschlossene Sky-Bar ( das war aber wohl dem Saisonende geschuldet….wir haben auch nicht den vollen Preis bezahlt!). Insgesamt toller Aufenthalt in einem schönen Hotel.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023
Antwort von Rui Brito - Customer Care am 5. Dez. 2023
Dear Dirk, We would like to thank you for your kind preference and for sharing your comments regarding your stay with us. We really appreciate your evaluation, but truly regret to know that we did not fully meet your expectations and for that we would like to present our sincere apologies. The issues you have reported do not represent the quality standard we so proudly represent and we must inform you that it was never our intention for you to feel uncomfortable. Your comments are extremely important to us and will be shared with the team for continuous improvement and it would definitely be a true pleasure to welcome you back in the near future. With kind regards, Rui Brito Customer Care

10/10 – Hervorragend

Heidrun

Es war ein sehr schöner Urlaub in einem schönen Hotel.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023
Antwort von Ana Gomes - Customer Care am 11. Nov. 2023
Dear Heidrun, Thank you so much for sharing your fantastic review regarding your stay at Tivoli Carvoeiro. It is very rewarding for us to know that you had a great experience. We will share your feedback with the entire team and we hope to welcome you back soon. With best regards, Ana Gomes Customer Care

10/10 – Hervorragend

René

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
… for me ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ ⭐️ Hotel
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Stay at Tivoli Carvoeiro Algarve Resort am 10. Okt. 2023
Dear guest René,On behalf of Tivoli Carvoeiro Team, we would like to thank you for your amazing feedback. Our main goal is to be able to provide memorable experiences to our dear guests. We are looking forward to meeting you soon at Tivoli Carvoeiro Algarve Resort.Our kindest regardsLuminita FerreiraCustomer Care

10/10 – Hervorragend

Mimoza

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wunderschön
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023
Antwort von Rui Brito - Customer Care am 15. Apr. 2023
Dear Mimoza, Thank you so much for sharing your review regarding your stay at Tivoli Carvoeiro. It is very rewarding for us to know that you had a great experience. We will share your feedback with the entire team and we hope to welcome you back soon. With best regards, General Management

10/10 – Hervorragend

Miriam

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir fanden den Aufenthalt im Tivoli Hotel klasse! Vom Service über die Sauberkeit, bis hin zur Lage hat uns alles sehr gut gefallen.
Aufenthalt von 11 Nächten im März 2023
Antwort von Ana Gomes - Customer Care am 24. März 2023
Dear Miriam, Thank you so much for sharing your fantastic review regarding your stay at Tivoli Carvoeiro. It is very rewarding for us to know that you had a great experience and valued the the location and cleanliness. We will share your feedback with the entire team and we hope to welcome you back soon. With best regards, General Management

10/10 – Hervorragend

Anna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Ana Gomes - Customer Care am 12. März 2023
Dear Anna, Thank you so much for sharing your fantastic review regarding your stay at Tivoli Carvoeiro. It is very rewarding for us to know that you had a great experience. We will share your feedback with the entire team and we hope to welcome you back soon. With best regards, General Management

10/10 – Hervorragend

Isabel

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022

6/10 – Okay

Charles

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Joao Jesus am 16. Juli 2022
Dear Charles, First of all, we would like to thank you so much for taking the time to share your evaluation regarding your experience at our hotel. Your opinion is very important and will be shared with the team. Warm regards, Joao Jesus General Manager

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel hat eine traumhafte Lage. Service gut, Frühstück reichhaltig. Alles bestens. Danke :-)
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2022
Antwort von João Jesus am 8. März 2022
Dear Michael, Thank you so much for your comments regarding your experience in Tivoli Carvoeiro. It is so rewarding for us to know we were able to provide you a great stay. It is also very important for the whole team to know your opinion and we inform you that this will be shared with all. It will be a great pleasure for us to welcome you in the near future. Best regards, João Jesus General Manager

10/10 – Hervorragend

Phillip

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolle Aussicht vom Hotel! Freundliches Personal. Sehr gute Lage. Schöne Zimmer. Danke. Spa und Fitness auch klasse. Room service und die Restaurants haben eine gute Qualität! Indoor Pool könnte mal erneuert und schön modern gestaltet werden für Off Season reisen. Ansonsten alles Tip Top!
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Joao Jesus am 2. Feb. 2022
Dear Phillip, Thank you very much for taking the time to share your great review regarding your stay at Tivoli Carvoeiro. Your opinion is very important for us and your comments will be shared with the team. It will definitively be a true pleasure to welcome you back in a near future. With kind regards, João Jesus General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021
Antwort von Joao Jesus am 26. Nov. 2021
Dear guest, Thank you so much for sharing your evaluation with us. It will be a great pleasure to welcome you back in the future. Kind regards, Joao Jesus General Manager

10/10 – Hervorragend

Tania

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Joao Jesus am 21. Nov. 2021
Dear Tania, We would like firstly to thank you for your preference and for taking the time to share your opinion with us. We truly hope to welcome you back in a near future. With my best regards, João Jesus General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Great View
Nice Hotel with an exeptional view. Offseason the service at the bar is pretty bad though. The breakfast is "okey" nothing to special. All in all a great experience. The One restaurant was quiet good and very friendly staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Joao Jesus am 21. Nov. 2021
Dear Guest, We would like firstly to thank you for your preference and for taking the time to share your opinion with us. Your comments are extremely important for they help us to continue improving the quality and consistency of our service and we will share your feedback with the entire team. We truly hope to welcome you back in a near future. With my best regards, João Jesus General Manager

10/10 – Hervorragend

Harri

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel in wunderschöner Klippenlage
Wunderschönes Hotel 5 Minuten vom Zentrum von Cavoeiro entfernt. Die Lage ist wunderschön direkt an den Klippen. Kleiner Strand - schwer zugänglich direkt am Hotel - nicht wirklich zum schwimmen geeignet - weitere Strände fussläufig in 10 Minuten zu erreichen. Die Bar auf der Dachterasse ist super als Start in den Abend .Kleiner Indoorpool auch bei schlechtem Wetter praktisch. Frühstücksbufett am besten auf der Terasse war hervorragend . Ein kleiner Supermarkt ist fussläufig Richtung Cavoeiro in 5 Minuten zu erreichen. Die Zimmer sind geräumig und die Betten sehr bequem . Die Teppiche in den Gängen könnten mal erneuert werden - aber uns hat das nicht gestört.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2021
Antwort von João Jesus am 20. Okt. 2021
Dear Harri, First of all, we would like to thank you for your preference for Tivoli Carvoeiro and for the great pictures. It is very rewarding for us to know that we were able to provide you with a great experience and thank you also for sharing your fantastic comments. We will proudly share your feedback with the entire team and we truly hope to welcome you back in a near future. With my best regards, João Jesus General Manager

10/10 – Hervorragend

Sebastian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2021
Antwort von João Jesus am 26. Sept. 2021
Dear Sebastian, Thank you so much for sharing your great evaluation regarding your recent stay with us. It will be a true pleasure to welcome you back. Kind regards Joao Jesus General Manager.

8/10 – Gut

Annika

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2021

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
1. und letzter Besuch...
Lange Wartezeiten + schlechter Service in den Restaurants im Hotel. Die Auswahl an Gerichten lässt ebenfalls zu wünschen übrig. Frühstücks-Buffet war super, jedoch gab es eine Warteschlange, da es zu wenige Tische gab. Standort des Hotels ist super und das Personal sehr freundlich und hilfsbereit. Die Zimmer sind OK. Ein 5 Stern Hotel ist es für uns aber nicht. Wir werden nicht mehr dorthin gehen... Schade!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von João Jesus am 25. Sept. 2021
Dear Guest, Thank you so much for sharing your feedback regarding your stay with us. Your comments will be shared with the team in order to continue to improve the quality and consistency of our service. We truly hope to have the opportunity to welcome you back so we can provide you with a genuine Tivoli experience. With our best regards, João Jesus General Manager

10/10 – Hervorragend

Christoph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Erstes Haus am Platz.
Alle Zimmer mit direktem Meerblick und das beste Restaurant, in dem ich bis dato in Portugal gegessen habe - man ist da auf dem Weg zum Michelin Stern. Sehr guter und kompetenter Service. Einziger Wermutstropfen: die spektakuläre kleine Bucht unterhalb des Hotels, da ist der Strandzugang zerstört. Aber die nächste tolle Strandbucht ist nur zehn Minuten zu Fuß entfernt.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2021
Antwort von Rui Freitas am 25. Mai 2021
Dear Christoph, Thank you very much for sharing with us your comments regarding your visit to our Hotel. It would be a true pleasure for us to welcome you back in the future. Best Regards, Rui Freitas, Customer Care

10/10 – Hervorragend

Julio, Zürich

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Hotel an bester Lage !! Sauber in gutem Zustand ! Das Frühstück war reichlich aber oft waren die warmen Speisen kalt !
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2020
Antwort von João Jesus am 26. Sept. 2020
Dear Julio, Thank you very much for taking the time to share your great review regarding your stay at our hotel. Your opinion is very important for us and your comments will be shared with the team. It will definitively be a true pleasure to welcome you back in a near future. With kind regards, João Jesus, General Manager.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von João Jesus am 25. Sept. 2020
Estimado(a) Hóspede, muito obrigado por compartilhar a sua avaliação connosco. Atenciosamente, João Jesus Gerente Geral Dear guest, thank you so much for sharing your review with us. Kind regards, João Jesus General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stunning view from room and pool area. Great hotel room and delicious breakfast
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von Joao Jesus am 23. Sept. 2020
Dear guests, Thank you very much for taking the time to share your great review regarding your stay at our hotel. Your opinion is very important for us and your comments will be shared with the team. It will definitively be a true pleasure to welcome you back in a near future. With kind regards, João Jesus, General Manager.

4/10 – Schlecht

R.B., Zurich

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Die Lage des Hotels ist einzigartig und davon lebt das Hotel auch. Leider in keiner Art und Weise auf fünf Sterne Level. Aussenbereich teilweise stark abgenutzt, Pool müsste saniert werden. Täglich musste mehrmals bei der Rezeption nachgefragt werden um Handtücher, Shampoo, Wasser, Gläser, Kaffeekapseln, etc.. Bei zehn Tagen Aufenthalt etwas anstrengend. Das Personal war freundlich ausser in der Sky Bar, wo man als Hotelgast um einen guten Platz betteln musste. Trotz mehrmaligen Meldungen bei der Rezeption gab es keine Reaktion. War in vielen Tivolis dieser Welt und leider das Resultat nun so ernüchternd, dass ich diese Gruppe in Zukunft meiden werde.
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2020
Antwort von Joao Jesus am 19. Sept. 2020
Dear R.B., First of all, thank you so much for your comments regarding your stay. We regret to know that your experience fell short of your expectations and for that, please accept our sincere apologies. The situations to which you refer, do not represent the quality standard that we are proud to have. Your opinion is very important to us and was well noticed and valued. We will take in great concern all the points you have mentioned and will share your comments with our Team Members and join efforts to improve and grow in quality and consistency of our service. Best regards, João Jesus General Manager

10/10 – Hervorragend

Lillian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel mit toller Aussicht
Sehr schönes Hotel und aufmerksames Personal. Frühstücksbuffet auch sehr gut und reichhaltig.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2020
Antwort von Joao Jesus am 27. Aug. 2020
Dear Lilian, Thank you very much for taking the time to share your review regarding your stay at our hotel. Your opinion is very important for us and your comments will be shared with the team for future improvements. It will definitively be a true pleasure to welcome you back in a near future. With kind regards, João Jesus, General Manager.

10/10 – Hervorragend

Susi, Wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr angenehm und professionell wie immer auch mit den Covidmassnahmen!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Joao Jesus am 12. Aug. 2020
Dear Susi, Thank you very much for taking the time to share your review regarding your stay at our hotel. Your opinion is very important for us and your comments will be shared with the team for future improvements. It will definitively be a true pleasure to welcome you back in a near future. With kind regards, João Jesus, General Manager.

8/10 – Gut

Mariel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2020
Antwort von João Jesus, General Manager am 24. Juni 2020
Dear Mariel, We would like to thank you for your stay at the Tivoli Carvoeiro and for your kind evaluation. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon. Kind regards,

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ch habe mehr erwartet für das Geld
Preis /Leistung ist zu hoch
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2020
Antwort von João Jesus, General Managwer am 24. Juni 2020
Sehr geehrter Gast, Wir möchten uns herzlich bedanken für Ihren Aufenthalt im Tivoli Carvoeiro. Bedingt durch Covid19 sind im Juni per Gesetzgebung noch nicht alle Hoteleinrichtungen verfügbar. Wir sind jedoch sehr zuversichtlich, dass ab Juli das möglich sein wird und dass unsere Gaste den Aufenthalt im vollem Umfang geniessen können. Wir würden uns sehr freuen, sie dann erneut mit vollem Leistungsumfang begrüsssen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Toller Blick, schöne Gesamtauflage, Frühstück hervorragend Die Balkone gehen gegen Süden, im Herbst schön, aber im Sommer wäre Markise o.ä. empfehlenswert
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Joao Jesus am 17. Okt. 2019
Dear guest, Thank you very much for sharing with us your kind comments regarding your stay with us. It is very rewarding to read that we were able to provide you a fantastic experience. It will be a true pleasure for us to welcome you back in the future! Best Regards, João Jesus General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolle Lage in der Bucht, modernes schönes Hotel, umfangreiches Frühstücksbuffet. Kostenlose Parkplätze. Diverse Restaurants in Gehdistanz.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Joao Jesus am 13. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you very much for sharing with us your comments regarding your stay at our Hotel! It is very rewarding to read that our Team was able to provide you with a fantastic experience. Your opinion is very important for us. It will be a true pleasure for us to welcome you back in the future! Best Regards, João Jesus General Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Lage, Lage, Lage!!!! Freundlichkeit: durchschnittlich. Zimmer: es fehlten Waschlappen u. Klinex Tücher, welche erst nach reklamieren am zweiten Tag gebracht wurden. Wasser für Zähne putzen gab es im Zimmer nicht mehr!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von João Jesus am 25. Sept. 2019
Dear guest, Thank you for sharing your experience with us. We regret to read that not all meet your expectations and we can assure that our focus will be in improving so we can provide our guests an excellence service. Your comments are of extreme importance to us and take our greatest attention. We hope that you can give us an opportunity to welcome yoy back in the future. Best regards, Jorge Jesus General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage war sehr schön. Die Einrichtung, der Pool, die Aussicht waren wunderbar
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Joao Jesus am 11. Sept. 2019
Dear guest, Thank you very much for taking the time to share your great review regarding your stay at Tivoli Carvoeiro. Your opinion is very important for us and your comments will be shared with the team. It will definitively be a true pleasure to welcome you back in a near future. With kind regards, João Jesus, General Manager.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel hat eine hervorragende Lage. Leider ist der angrenzende Strand nur sehr schwer erreichbar. Mit wenigen baulichen Mittel wäre eine Verbesserung erreichbar. Die Toiletten im Poolbereich sind unzureichend. Das Angebot der Poolbar ist nicht angemessen an die Bedürfnisse und zu teuer. In den letzten beiden Tagen hatten wir zeitweise einen permanenten Piepton im Zimmer (wahrscheinlich von der Klimaanlage auf dem Dach). Es wurde uns angeboten das Zimmer zu tauschen. Generell ist das Hotel sehr empfehlenswert. Guter Service, gutes Frühstück, neu renovierte, saubere Zimmer.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von Joao Jesus am 4. Aug. 2019
Dear Anonymous, We were very glad to read that you enjoyed your stay with us and thank you sincerely for your evaluation and feedback towards our hotel. Regarding the beach access, we kindly inform that despite the hotel’s various requests to the official entities to improve the accessibility of Vale Covo, all the answers were to warn that the valley does not meet the conditions to be designated as a beach. The concern is related to the history of recent landslides, as well as the observation of conditions of great fragility of the rocky wall that limits the bay. Since the whole valley is a public domain area, the hotel is not allowed any intervention to improve the access to this area. In this context, the hotel and the official entities do not encourage the access to the beach or to stay in the beach, which is why in no hotel promotional material, including the official website, we mention that the hotel as a beach or has direct beach access, although we agree that it is unfortunate, considering the unique beauty of Vale Covo. It would be a true pleasure to welcome you back to Tivoli Carvoeiro on a next opportunity. Best regards, João Jesus General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2019
Antwort von João Jesus am 4. Juni 2019
Dear Guest, Thank you very much for your evaluation! It will be a true pleasure welcoming you back in the future. Best Regards, João Jesus General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019
Antwort von João Jesus am 8. Juni 2019
Dear james, Thank you very much for taking the time to share with us your fantastic evaluation! It will be a true pleasure welcoming you back in the future! Best Regards, João Jesus, General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von João Jesus, Director Geral am 30. Apr. 2019
Estimado Hospede, Muito obrigado por partilhar a sua experiência no Tivoli Carvoeiro. Esperamos ter o prazer de o receber novamente em breve. Cumprimentos, João Jesus Director Geral

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Einfach perfekt! Hatte sogar ein kostenloses Upgrade Richtung Palmengarten. Frphstücksbuffet unschlagbar gut und vielseitig, da ist wirklich was für jeden dabei! Die Mitarbeiter sind, wie man echt sagen muss, einfach wie gewohnt in Portugal, sehr aufmerksam, sehr freundlich und sehr geduldig. Hut ab! Komme gerne immer wieder!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Mário Custódio am 31. Dez. 2018
Dear Guest, Thank you for sharing such kind comments regarding your recent stay at Tivoli Carvoeiro. I am pleased to read that you have enjoyed your stay, all of our facilities and services, specially our team members. We will continue to work with true dedication so we can earn your preference and loyalty, as it would be a truly pleasure to welcome you back for another pleasant experience. Best regards, Mário Custódio General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Mário Custódio, General Manager am 20. Okt. 2018
Dear Guest, Thank you for sharing your positive evaluation regarding your stay at Tivoli Carvoeiro. We hope to welcome you back once again soon. Best regards, Mário Custódio General Manager

6/10 – Okay

Daniela, Österreich

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Hotel in Top-Lage, aber keine 5 Sterne
Wir haben sieben Nächte im Tivoli Carvoeiro verbracht. Es liegt am Hügel, eingebettet in eine Bucht und bietet damit eine traumhafte Aussicht. Die Zimmer sind komfortabel eingerichtet und ausgestattet. Jedoch mangelt es an allen Ecken und Enden betreffend Sauberkeit und Ordentlichkeit. Schimmel in der Dusche, Türrahmen und Sockelleisten, die nicht ordentlich angebracht sind und bei der täglichen Reinigung wird sehr schlampig vorgegangen. Die Auswahl beim Frühstück könnte auch deutlich besser sein. Gesunde Produkte (Gemüse, Aufstriche) sind kaum vorhanden. Während unseres Aufenthaltes waren zumindest zwei Hochzeiten im Tivoli Carvoeiro. Diese Gesellschaften haben das ganze Hotel eingenommen bzw. wurden diesen Gästen viel Aufmerksamkeit geschenkt. Wir haben uns in dem Hotel nicht gut betreut gefühlt, das Wohlergehen lag gefühlt niemanden am Herzen. Wir finden, dass es keine 5* verdient. Dazu fehlt durchgehend etwas.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2018
Antwort von Mário Custódio am 25. Sept. 2018
Dear Daniela, Thank you for sharing your experience with us and your valuable comments. I regret to read that in some points we were not able to met your expectations, and for that, kindly accept our most sincere apologies. Thank you for sharing your sincere feedback regarding the room and breakfast selection, allow us to inform that we had in great consideration your recommendations and comments. Your comments are very important for us, as it allows us to improve the guest experience and kindly be informed that they have been shared within our Team for improvement measures. I truly hope to have another opportunity to welcome you back for a truly genuine and memorable experience. With our best regards, Mário Custódio General Manager

10/10 – Hervorragend

Sumrat

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very Nice Location and Amenities, Staff was super friendly and inviting.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Luminita Ferreira am 27. Mai 2024
Dear Sumrat,On behalf of the Tivoli Carvoeiro Team we would like to thank you for taking the time to write your review and share your thoughts and comments about your recent stay. It is very rewarding for us to know that you had a great experience and valued the beautiful and authentic village we are located in as well as the professionalism and kindness of the team. We will be delighted to welcome you on your next visit, so you can continue to enjoy our prime location with breathtaking views. With our dearest regards Luminita Ferreira Customer Care

10/10 – Hervorragend

Allison

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This resort has the most amazing views and is in the heart of Carvoeiro! The pool and dinning were wonderful, that staff were all very friendly and the resort was spotless. It was also an easy 5 min walk into town and a 10 min walk to connect to the seven hanging valleys trail. Will definitely be back to this resort!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ana Gomes - Customer Care am 26. Mai 2024
Dear Allison, Thank you for choosing Tivoli Carvoeiro and for the wonderful review of your stay. Our aim is always to provide a first class service and our professional and dedicated team go the extra mile to ensure our guests have a memorable stay. It is rewarding to know that our efforts at continuous improvement are being recognized. We look forward to welcoming you back to our resort for many unforgettable experiences. With kind regards, Ana Gomes Customer Care

10/10 – Hervorragend

leslie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay at Tivoli Carvoeiro.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Luminita Ferreira am 22. Mai 2024
Dear Leslie,It is a joy to receive your positive feedback and kind words, thank you so much! Your comments motivate us to continue striving to be the best that we can be, and always walk the extra mile in order to provide our guests with amazing experiences. We look forward to welcome you back soon. With kind regards Luminita Ferreira Customer Care

8/10 – Gut

Sharon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent Breakfast buffet. Staff very friendly and helpful. Beautiful views. Nice warm indoor pool.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Rui Brito - Customer Care am 21. Mai 2024
Dear Sharon, Thank you so much for your feedback, we sincerely appreciate it! All we want is to provide our guests with the most enjoyable and memorable experiences! Therefore, we are extremely happy to read that you loved your time at Tivoli Carvoeiro. With kind regards, Rui Brito Customer Care

10/10 – Hervorragend

Rubina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We absolutely loved our stay. The hotel has the most beautiful backdrop we've ever seen. I would add that our stay would have been elevated with firmer beds and pillows but I would still give this hotel a 5 star rating.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Rui Brito - Customer Care am 20. Mai 2024
Dear Rubina, Thank you so much for your feedback, we sincerely appreciate it! All we want is to provide our guests with the most enjoyable and memorable experiences! We look forward to welcome you back soon. With kind regards, Rui Brito Customer Care

10/10 – Hervorragend

Bernard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ana Gomes - Customer Care am 17. Mai 2024
Dear Bernard, Thank you so much for sharing your fantastic review regarding your stay at Tivoli Carvoeiro. It is very rewarding for us to know that you had a great experience. We will share your feedback with the entire team and we hope to welcome you back soon. With best regards, Ana Gomes Customer Care

10/10 – Hervorragend

Juliana

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Outstanding hotel. Friendly staff, amazing view. Beautiful property.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ana Gomes - Customer Care am 15. Mai 2024
Dear Juliana, Thank you so much for sharing your fantastic review regarding your stay at Tivoli Carvoeiro. It is very rewarding for us to know that you had a great experience and valued the staff and the outstanding location. We will share your feedback with the entire team and we hope to welcome you back soon. With best regards, Ana Gomes Customer Care

10/10 – Hervorragend

Barbara

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The fairy tale beauty of the location is breath taking! The staff was so pleasant and helpful. Highly recommend.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ana Gomes - Customer Care am 15. Mai 2024
Dear Barbara, Thank you so much for sharing your fantastic review regarding your stay at Tivoli Carvoeiro. It is very rewarding for us to know that you had a great experience and valued the location and our dedicated staff. We will share your feedback with the entire team and we hope to welcome you back soon. With best regards, Ana Gomes Customer Care

10/10 – Hervorragend

Roger

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Really enjoyed my stay here. All staff helpful and friendly . Would definitely visit again.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Rui Brito - Customer Care am 13. Mai 2024
Dear Roger, Thank you for your preference for the Tivoli Carvoeiro and for assessing your recent stay. We are extremely proud to have contributed to a fantastic experience! It would be a pleasure to welcome your visit to the Tivoli Carvoeiro soon and continue to provide you with unforgettable moments. With kind regards, Rui Brito Customer Care

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Rui Brito - Customer Care am 14. Mai 2024
Dear Michael, First of all we would like to thank you for sharing your evaluation regarding the recent stay that you had with us. It is so important for us to see that we were able to meet your expectations and that our team provided you a great experience. We will strive to continuously improve and provide our guests with the best possible experience and we hope that in the future you will give us the opportunity to welcome you back to our hotel. Best regards, Rui Brito Customer Care

10/10 – Hervorragend

Antonio J

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was absolutely perfect. One of the best resorts I’ve ever stayed at. Every staff member from the front desk to the wait staff were absolute professionals and made us feel very important and welcomed. This place is a dream. I will be back. OBRIGADO!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Rui Brito - Customer Care am 11. Mai 2024
Dear Antonio J, It is a joy to receive your positive feedback and kind words, thank you so much! Your comments motivate us to continue striving to be the best that we can be, and always walk the extra mile in order to provide our guests with amazing experiences. We look forward to welcoming you to our hotel for many years to come. We will continue to provide you with unforgettable memories. With kind regards, Rui Brito Customer Care