Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von Monte Santo Resort

5 out of 5
Monte Santo Resort
Monte Santo Aldeamento Turistico, Rua Joao Paulo II, Lagoa

Bewertungen

9,2

Wunderbar

255 von insgesamt 406 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
111 von insgesamt 406 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
33 von insgesamt 406 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 406 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 406 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Timothy

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Leider ist der Kinderspielplatz schon sehr alt und viel kaputt...
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Matthias

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von Patricia Correia – General Manager am 23. Aug. 2023
Dear Mr. Matthias,The Monte Santo Resort team sincerely appreciates that you took the time to review your recent stay.We are happy to know that you enjoyed your experience and look forward to exceeding all expectations on your next visit.Kind Regards,Patricia Correia – General Manager

8/10 – Gut

Gregor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2023
Antwort von Patricia Correia - General Manager am 21. März 2023
Dear Guest. Thank you for your rating and for recommending our hotel to other travelers. I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care! Best regards, Patrícia Correia

6/10 – Okay

Wolfgang

Mit dem Partner gereist
Gefallen konnte das Zimmer. Nicht gefallen hat mir die komplette Gastronomie.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2021
Antwort von Patrícia Correia - General Manager am 22. Sept. 2021
Geehrter Wolfgang, Vielen Dank, dass wir Sie in unserem Haus begrüßen durften. Ihr Feedback ist uns sehr wichtig. Vielen Danke, bis nächstes Jahr, Patrícia Correia General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 12 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Patrícia Correia - GM am 13. Jan. 2020
Dear Guest, Thank you very much for our rating. Hope to welcome you again. Best regards Patrícia Correia General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr sauber, freundliches Personal, schöne Poollandschaft.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von Patrícia Correia General Manager am 2. Okt. 2019
Vielen Dank, dass wir Sie in unserem Haus begrüßen durften. Ihr Feedback ist uns sehr wichtig. Vielen Danke, bis nächstes Jahr, Patrícia Correia General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es ist eine superschnell Anlage. Wir kommen gerne wieder.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2019
Antwort von Patrícia Correia - General Manager am 22. Mai 2019
Vielen Dank, dass wir Sie in unserem Haus begrüßen durften. Ihr Feedback ist uns sehr wichtig. Bis nächstes Jahr, Patrícia Correia General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

D, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel für Familien
Das Hotel hat eine sehr gute Ausstattung, ideal für einen Familienaufenthalt mit kleinen Kindern, da die Ausstattung des Hotels auch an Familienbedürfnisse angepasst ist. Hotelservice ist super- sehr nettes Hotelteam und man bekommt regelmäßig Anrufe des Hotelmanagements, ob alles in Ordnung ist und angegebene Defizite werden umgehend beseitigt. Das Frühstück ist für südeuropäische Verhältnisse sehr gut und umfangreich. Die Anlage ist sehr sauber und weitläufig, so dass garnicht auffällt, dass bis zu 500 Personen in der Anlage übernachten können. Der Ort Carvoeiro war ein echter Glücksgriff, da es ein kleines beschauliches Örtchen ist mit ansprechender Gastronomie und vielen Möglichkeiten, ohne zu touristisch zu wirken. Als Familie benötigt man ein Auto, um gut in den Ort Carvoeiro zu gelangen.

10/10 – Hervorragend

Freelander

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gute Lage im schönsten Teil der Algarve.
Die Anlage ist sehr gepflegt, die Suiten sind hervorragend ausgestattet. Das Preis- Leistungsverhältnis ist in der Vorsaison empfehlenswert.

10/10 – Hervorragend

Chris, Norddeutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super
Sehr nettes und hilfreiches Personal sehr angenehme Atmosphäre

8/10 – Gut

Claude, Laval

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Endroit tranquille malgré le fait que ça soit très familial. Déjeuner inclus excellent. L’appartement qui nous avait été assigné était bien situé par rapport à la piscine. Localisation centrale par rapport aux activités environnantes de la région. Nécessite des déplacements en voiture.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Nastasi

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
This is a nice property that is convenient for families that want an apartment and kitchen but some of the hotel facilities issue we had was with the check-in team. They were not helpful at all and even though there were properties available as it was not fully occupied we had to wait until 4 o’clock to get our room on our first day even though we arrived at 11 am we were offered anywhere to change which was not ideal with children after a flight. Breakfast staff are friendly. Housekeeping was a bit hidden miss sometimes shower gel and towels would be replaced and sometimes not. We had an issue with our dryer, which was the only option to dry clothes after they had been washed. We did report this but it was not fixed.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Clive

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Always dependable and good value for money - we stay here often
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Marta Manso - General Manager am 9. Apr. 2024
Dear Mr. Knightley, Thank you for choosing Monte Santo Resort and for taking the time to rate your stay with us. It is a pleasure to know that we were able to make your stay so special .We look forward to your next visit. Best regards, Marta Manso - General Manager

10/10 – Hervorragend

serge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super
Cadre et confort excellents personnel très accueillant
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Marta Manso - Directrice Générale am 15. Jan. 2024
Cher Monsieur Serge,Au nom de l'équipe du Monte Santo Resort, nous vous remercions d'avoir le temps de nous faire part de vos commentaires.Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié l'expérience.Souhaitons de tout coeur avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau.Meilleures salutations,Marta Manso - Directrice Générale

10/10 – Hervorragend

Arup, Buffalo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the price for the 2 Bd 2 Ba condo at the property was amazing
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Marta Manso - General Manager am 8. Jan. 2024
Dear Mr(s). Arup,Thank you for choosing Monte Santo Resort and for taking the time to rate your stay with us.It is a pleasure to know that we were able to make your stay so special.We look forward to your next visit.Best regards,Marta Manso - General Manager

10/10 – Hervorragend

VALERIE

Mit der Familie gereist
tres bel endroit et tres calme et sous le soleil a retenir
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Marta Manso - Directrice Générale am 27. Dez. 2023
Chère Madame Valerie,Au nom de l'équipe du Monte Santo Resort, nous vous remercions d'avoir le temps de nous faire part de vos commentaires.Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié l'expérience.Souhaitons de tout coeur avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau.Meilleures salutations,Marta Manso - Directrice Générale

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente Hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Patrícia Correia - Diretora geral am 23. Nov. 2023
Estimado Hóspede,Obrigada por escolher o Monte Santo Resort para a sua estadia, bem como pelo tempo despendido para partilhar a sua experiência connosco.A nossa equipa registou a sua satisfação com o maior agrado.Esperamos continuar a merecer a sua confiança e revê-lo(a) em breve.Melhores cumprimentos,Patrícia Correia - Diretora geral

8/10 – Gut

Ronald

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The 2 bedroom unit was well laid out. The cleaning staff were excellent. Great Pool and reasonably good gym. About a 20 min walk (5 min drive) to the seaside town of Carvoeiro where a number of good restaurants are located
Aufenthalt von 9 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Patrícia Correia - General Manager am 7. Nov. 2023
Dear Mr. Ronald,Our team would like to thank you for taking the time to leave us your feedback regarding your stay at Monte Santo Resort.We are delighted to know you had a great experience. Your satisfaction is always our top priority.We hope to welcome you back soon.Best Regards,Patrícia Correia - General Manager

8/10 – Gut

Julie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The breakfast was really good with lots of options such as fresh fruit, yoghurt, cereals and coffee. The gym was good however it only opened at 9am which wasn't convenient if wanting to do exercise in the morning before breakfast as breakfast buffet closed at 10am. We stayed in a suite and it was really spacious with a nice outdoor area.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Patrícia Correia - General Manager am 25. Okt. 2023
Dear Mrs. Julie,Thank you for choosing Monte Santo Resort and taking the time to review your stay with us.We are delighted to know you enjoyed your time with us. We regret, however, that not everything went according to your best expectations. Know that your suggestions of improvement will certainly be taken into consideration.Our team looks forward to exceeding all expectations on your next visit.Thank you,Patricia Correia – General Manager

10/10 – Hervorragend

ANDY

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great long weekend
Great location, central, great property, very spacious, staff lovely and will stay again next year.
Oveview of main pool and main complex from roof top terrace.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Patrícia Correia - General Manager am 18. Okt. 2023
Dear Mr(s). Andy,Our team would like to thank you for the preference and for taking the time to leave us your feedback regarding your recent stay at Monte Santo Resort.We are beyond pleased to know you had a great experience. Your kind comments will be gladly shared with the Team.We look foward to welcoming you back next year.Best Regards,Patrícia Correia - General Manager

10/10 – Hervorragend

Anita

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mooie schone kamers! Ontbijt duur! Wij zaten boven, de onderbuurman was aan het roken. Dat is niet lekker! Zwembad perfect! Service van personeel ook prima!
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Patrícia Correia - General Manager am 6. Okt. 2023
Dear Mrs. Anita,The Monte Santo Resort team sincerely appreciates that you took the time to review your stay.We are delighted to know that you enjoyed your experience and would be thrilled to welcome you back.Best regards,Patrícia Correia - General Manager

10/10 – Hervorragend

Adelaide

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Séjour très agréable. Aucun bruit,?Séjour très agréable. Aucun bruit, logement très bien isolé! Petit déjeuner très copieux, du vrai jus d’orange, du miel en ruche, des beaux fruits et du beau café Nespresso! La literie est très très confortable
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Patrícia Correia - Directrice générale am 3. Okt. 2023
Chère madame Adelaide,Au nom de l'équipe du Monte Santo Resort, nous vous remercions d'avoir le temps de nous faire part de vos commentaires.Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié l'expérience et souhaitons de tout coeur avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau.Meilleures salutations,Patrícia Correia - Directrice générale

10/10 – Hervorragend

Thierry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2023
Antwort von Patrícia Correia - General Manager am 2. Okt. 2023
Dear Mr. Thierry,We would like to thank you for taking the time to review your stay at Monte Santo Resort.It is a pleasure to know that you enjoyed the experience.Looking forward to welcome you back.Kind Regards,Patrícia Correia - General Manager

8/10 – Gut

Grace

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Patrícia Correia - General Manager am 11. Sept. 2023
Dear Mrs. Grace,The Monte Santo Resort team sincerely appreciates that you took the time to review your recent stay.We are delighted to know that you enjoyed your experience and would be thrilled to welcome you back.Best regards,Patrícia Correia - General Manager

6/10 – Okay

Margaret

Mit der Familie gereist
Liked pool at townhouse. But daily cleaners not good, no welcome pack sent (as promised), hotel courtesy bus stopped, pool towels not changed etc ….poor services despite an expensive hotel where you’d expect more….
Aufenthalt von 9 Nächten im Juli 2023
Antwort von Patricia Correia – General Manager am 23. Aug. 2023
Dear Mrs. Margaret,The Monte Santo Resort team sincerely appreciates that you took the time to review your recent stay.We are pleased to know you enjoyed our pools. However, regret that not everything went according to your best expectations. For this, we offer our sincere apologies.In regard to your suggestions of improvement, know that they will be taken into account and shared with our team. We look forward to exceeding all expectations on your next visit.Kind Regards,Patricia Correia – General Manager

10/10 – Hervorragend

Simon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The room (luxury suite) has a big balcony with a sun bed and umbrella, and table for eating. The living room has a complete kitchen and a sofa, TV area. The bedroom has a wonderful bed, strong Internet, another TV and two lovely bathrooms. The breakfast is amazing, as was the buffet dinner, and the pool really good size with plenty of seating. The only negatives I'd say are Only one free water despite staying four nights An excessively high charge for tea in the room!!!
Antwort von Patricia Correia – General Manager am 23. Aug. 2023
Dear Mr. Simon,We would like to thank you for taking the time to review your stay at Monte Santo Resort.It is a pleasure to know we provided a memorable experience.Know that your suggestions of improvement will certainly be taken into consideration as your satisfaction is our greatest reward.Our team looks forward to exceeding all expectations on your next visit.Thank you,Patricia Correia – General Manager

10/10 – Hervorragend

Diane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2023
Antwort von Patrícia Correia - General Manager am 23. Aug. 2023
Dear Mrs. Diane,The Monte Santo Resort team sincerely appreciates that you took the time to review your recent stay. We are delighted to know that you enjoyed your experience and would be thrilled to welcome you back.Best regards,Patrícia Correia - General Manager

6/10 – Okay

Maria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The staff is nice and polite but did not address all of our complaints, such as the broken shower. The air conditioning was insufficient and there were ants in our unit first floor. The townhouse was clean, spacious, and well-equipped, but the location of the resort is not really conducive to walking into town or to the beach. Overall we give it 2.5- 3 stars. Of all the drawbacks, the ants were the most offensive issue. Otherwise it was a lot of room for the price and would have been very comfortable if the air conditioning worked well.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Patrícia Correia - General Manager am 4. Sept. 2023
Dear Mrs. Maria,The Monte Santo Resort team sincerely appreciates that you took the time to review your recent stay.We are pleased to know you enjoyed our townhouses.We regret that not everything went according to your best expectations. Your feedback is very important to us as it helps us continuously improve the quality of our services. Given our rural location, it's not always easy to get around the mentioned situation, but several measures have been taken in order to prevent future situations.We sincerely hope you will consider returning in the near future.Kind regards,Patrícia Correia - General Manager

10/10 – Hervorragend

Nikki

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent accommodations!!
Everything was fantastic and everybody that worked at the hotel was wonderful and helpful.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023
Antwort von Patrícia Correia - General Manager am 23. Aug. 2023
Dear Mrs. Nikki,Our team would like to thank you for taking the time to leave us your feedback regarding your recent stay at Monte Santo Resort.We are beyond pleased to know you had a great experience. Your kind comments, in special towards our Staff, will be gladly shared with the Team.Hoping to welcome you back soon!Best Regards,Patrícia Correia - General Manager

8/10 – Gut

Elsa

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Plus un 4* qu'un 5*
Sejour agréable. Petit bemol sur le check in. Nous avions appele en amont pour prevenir que nous arriverions tot , on nous a indiqué que si la chambre nest pas encore prete nous pourrions au moins utiliser les équipements de l'hôtel (piscine et autres). Cependant quand nous sommes arrivés on nous a informé que l'on ne pouvait pas prendre les serviettes tant que le check in n'a pas été fait. Par ailleurs , aucune bouteille d'eau de bienvenue alors qu'il y avait une pancarte indiquant qu'on aurait de l'eau . Pour un 5* , on s'attend à un service de meilleure qualité.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023
Antwort von Patricia Correia - General Manager am 23. Aug. 2023
Chère Madame Elsa,Au nom de l'équipe du Monte Santo Resort, nous vous remercions d'avoir le temps de nous faire part de vos commentaires.Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre expérience. Cependant, nous regrettons que tout n'ait pas été à la hauteur de vos attentes et nous vous présentons nos sincères excuses. Vos commentaires sincères sont importants car ils nous aident à améliorer notre service.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau dans un avenir proche.Meilleures salutations,Patrícia Correia - Directrice générale

10/10 – Hervorragend

LUCIANO J

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Patricia Correia - General Manager am 6. Juni 2023
Thank you so very much for your nice review!They will be shared amongst the team, who work very hard to make our guests feel this way!

10/10 – Hervorragend

Mark

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Friendly staff; beautiful property
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Patricia Correia - General Manager am 29. Mai 2023
Dear Mark, Truly grateful for your nice feedback and rating. Hope to welcome you back kin the future! Best regards, Patrícia Correia

6/10 – Okay

Bryn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Ok, but needs some repairs
Nice place, but a bit scruffy and poor quality In areas. Hot water screeching all night kept us all up, kids slide split and dangerous. Pool bridges falling apart. It was good value, but I can now see why it’s cheaper than top resorts.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Patricia Correia - General Manager am 2. Mai 2023
Dear Bryn, We are sorry to hear that your experience at the place was not up to your expectations. It sounds like there were some issues with the facilities and amenities. While it's understandable that the affordability of the place may have been a factor in your decision to stay there, it's still important to have reasonable expectations when it comes to the quality of accommodations and the safety of the amenities.Overall, I hope that despite these setbacks, you were still able to enjoy your stay and create some good memories.Best Regards,

8/10 – Gut

Dorsena

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Comfortable stay. Nice restaurant.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Patricia Correia - General Manager am 21. März 2023
Dear Dorsena,Truly thankful for your kind comment, we hope to see you soon in the near future!Best Regards, Patrícia Correia

10/10 – Hervorragend

Jessica

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Patrícia Correia - General Manager am 6. Nov. 2023
Dear Mrs. Jessica,We would like to thank you for taking the time to review your stay at Monte Santo Resort. It is a pleasure to know that you enjoyed the experience. Your satisfaction is our greatest reward.Looking forward to welcome you back.Kind Regards,Patrícia Correia - General Manager

10/10 – Hervorragend

Reginaldo

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von Patricia Correia - General Manager am 2. Feb. 2023
Estimado Reginaldo, De muito agradecemos a sua magnifica avaliação! Esperamos voltar a receber-vos em breve! Muito Gratos, Patrícia Correia

6/10 – Okay

Jenny

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Nice apartment but dirty and unsupervised pool are
The apartment itself was very nice and comfortable with nice terrace and full kitchen. The real let down was the resort facilities. The pool and steam/sauna area was not clean and overcrowded with 30 unsupervised children running and jumping into the indoor pool and entering steam/sauna rooms. The floors in the indoor pool area were moldy and slippery. The resort even charges guests for clean beach/pool towels if you want them changed. No business center. Definitely not a five star resort. Would not return due to the facilities.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Patricia Correia - General Manager am 16. Jan. 2023
Dear Jenny, Thank you for staying at the Monte Santo Resort. We regret the resort facilities did not meet your expectations and will consider your feedback in our improvement efforts moving forward. Best regards, Patrícia Correia, General Manager

6/10 – Okay

Jenny

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Patricia Correia - General Manager am 16. Jan. 2023
Dear Jenny, We thank you for rating your experience. We sincerely hope you will consider returning in the near future. Kind regards, Patrícia Correia, General Manager

10/10 – Hervorragend

Antonio Luis

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Patricia Correia - General Manager am 16. Jan. 2023
Estimado António, Agradecemos de coração a elevada pontuação e esperamos ter novamente o prazer de o receber entre nós. Atentamente, Patrícia Correia, General Manager

10/10 – Hervorragend

Ki Joon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
VIP Event room was really fantastic. Around resort was calm.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Patricia Correia - General Manager am 16. Jan. 2023
Dear Kin Joon, we are thrilled you enjoyed the experience at our resort and hope you will return soon! Best Regards, Patrícia Correia, General Manager

8/10 – Gut

Aminata

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Bien

10/10 – Hervorragend

Gerald

Aufenthalt von 10 Nächten im September 2022
Antwort von Patricia Correia - General Manager am 25. Okt. 2022
Dear Gerald, Thank you so very much for your perfect rating! Hope to welcome you back soon! Best regards, Patrícia Correia, General Manager

10/10 – Hervorragend

Mario

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We really enjoyed staying at Monte Santo. The staff , room the whole property was amazing .
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Patricia Correia - General Manager am 25. Okt. 2022
Dear Mário, We are very grateful for the perfect rating! It was a pleasure to serve you and we wish to welcome you back in the future. Best Regards, Patrícia Correia, General Manager

10/10 – Hervorragend

Jan-Christer

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Supert opphold
Flott resort. Stille og rolig, rent og velholdt.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022
Antwort von Patricia Correia - General Manager am 19. Juli 2022
Dear Jan-Christer, Your satisfaction is our greatest reward and we thank you for sharing your feedback. It was our pleasure to serve you and we hope to see you back again soon. Kind regards, Patrícia Correia, General Manager

2/10 – Ungenügend

Mukesh

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
They wanted a deposit for 25 euro (refundable) each for pool towels and one euro every time to have fresh towels. Also the cleaners did not have additional bath, face, or other towels. The food was average
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022
Antwort von Patricia Correia - General Manager am 15. Juli 2022
We regret we didn't fully live up to your expectations but hope you will give us another opportunity to restore your faith in our services. Best regards, Patrícia Correia, General Manager

10/10 – Hervorragend

Lina

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Patrícia Correia - General Manager am 2. Juni 2022
Dear Lina, Thank you so very much for your exclente rate! They will be shared amongst the team, who work very hard to make our guests feel this way!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2022
Antwort von Patrícia Correia - General Manager am 2. Juni 2022
Dear Guest. Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care!

10/10 – Hervorragend

ANGELIQUE YVETTE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bel établissement correspondant à la description.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022
Antwort von Patrícia Correia - General Manager am 3. Mai 2022
Cher Angelique, Nous vous remercions pour votre commentaire et espérons vous revoir très bientôt.

10/10 – Hervorragend

Johannes

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Een hele mooie en vriendelijke accommodatie
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2022
Antwort von Patrícia Correia - General Manager am 4. Apr. 2022
Beste Johannes Dankbaar voor uw vriendelijke opmerking, we hopen u snel te zien in de nabije toekomst! Heel hartelijk bedankt! Met vriendelijke groet, Patricia Correia, Algemeen Directeur