Blick von der Unterkunft

Bewertungen von Heritance Ahungalla

5 out of 5
Heritance Ahungalla
Galle Road, Ahungalla

Bewertungen

8,2

Sehr gut

46 von insgesamt 119 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
48 von insgesamt 119 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
11 von insgesamt 119 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
11 von insgesamt 119 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 119 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Yvonne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wirklich sehr schönes Hotel. Tolle Lager und guter Service. Wir wären gerne noch länger geblieben. Achtung es warten Taxis am Hotel. Für unsere Weiterfahrt nach Unawatuna/Talpe wollten sie 50$, wir haben hart verhandelt, haben abgelehnt und sind zum Gate gelaufen, die Fahrer sind uns gefolgt und am Ende haben wir nur 20€ gezahlt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Leila A. am 14. Dez. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback with us on Expedia following your stay at our hotel. It would be our pleasure to have you back for another memorable hotel experience. Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles super auch für kinder. Nette Personal und super essen
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Leila A. am 12. März 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the time taken to share your feedback with us following your stay at our hotel. We are delighted to read that you had enjoyed the time with us and look forward to welcoming you back for another memorable experience. Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Alles top. Traumpool und Meer. Das Essen war sehr gut und landestypisch.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Leila A. am 12. März 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the time taken to share your feedback with us following your stay at our hotel. We are delighted to read that you had enjoyed the time with us, specially the culinary experience and the pool. It would be our pleasure to have you back with us for another memorable experience. Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutgeführtes Haus an schönem Strand.
Ich komme seit 16 Jahren nach Sri Lanka. Das Heritance gehört sicherlich seit Jahren zur Oberklasse der Hotels in Sri Lanka.

6/10 – Okay

Janine & Marcin, Moers, NRW

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Touristen-Hotel - kein 5 Sterne Standard
Als krönenden Abschluss unserer Rundreise buchten wir zwei Übernachtungen im Heritance Ahungalla. Unsere Erwartungen waren hoch, da dieses Hotel als das beste 5 Sterne Resort der Insel gilt und die Übernachtungspreise für Sri Lanka ja nicht gerade günstig sind. Wir wurden sehr nett empfangen und obwohl wir drei Stunden vor check-in time ankamen war unser Zimmer schon nach kurzer Wartezeit bezugsfertig. Bei der Buchung sollte man unbedingt auf Halbpension achten (wir hatten nur Frühstück gebucht), denn die Preise für das Abendessen sind auf hohem europäischem Niveau. Die Zimmer sind optimal ausgestattet und werden zwei Mal am Tag auf "Vordermann" gebracht (leider wurde der Aschenbecher nicht geleert). Der Hauptpool ist wirklich riesig und lässt keine Wünsche offen. Das Meer ist direkt vor der Tür. Das Frühstück ist eines 5 Sterne Hauses würdig, was man vom Gesamtpaket leider nicht behaupten kann, wenn man "echt" 5 Sterne Resorts besucht hat. Zwischen 4 und 5 Sternen entscheiden oft nur Kleinigkeiten und diese sind leider noch nicht auf dem vom Hotel selbst gesteckten Standard. Das Hotel ist fast ausschließlich in russischer Hand und damit vielleicht nicht jedermanns Sache. Abschließend möchten wir herausstellen, dass der Aufenthalt nicht wirklich etwas mit Sri Lanka zu tun hat und daher nur empfehlenswert ist wenn man in einem typischen Touristenhotel wohnen möchte (Vergleichbar mit 4 Sterne Hotels in Side/Türkei). Daher von uns nur bedingt empfehlenswert.

10/10 – Hervorragend

TSUYOSHI

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

GERALD

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A good hotel
Very good hotel. Layout and facilties - especially swimming pools and proximity to beach- excellent. Staff very friendly and always tying hard to help and facilitate
Aufenthalt von 14 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Nayantara

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Excellent staff!! Hotel is old and needs refurbished. Staff are great but poor management so poor coordination of services. Food was great and dining room staff Excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Craig

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
3 1/2 Star
The property is showing its age and they are currently renovating which is good. The property windows to the restaurant were dirty and unclean which was disappointing having 2 days of breakfast and Dinner there. The location was good with easy access to the beach and appeared to be clean of rubbish. The facilities are in bad condition expect for the pools, I would rate this property as 3 1/2 Stay which was disappointing after staying at the Hertiance Kandalama
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von General Manager am 2. Nov. 2023
Dear Craig,Greetings from Heritance Ahungalla!It was wonderful to have you stay at Heritance Ahungalla and thank you for taking the time to share your experience with other guests on this platform.Guest feedback remains the most important tool for us to measure our product and service standards therefore we always find it helpful when we hear back from our guests.We have noted down your concern areas and we will be discussing on means to improve our standards.While thanking you for staying with us, we certainly hope to welcome you back to our resort for yet another memorable stay. Wish you a pleasant day.Thank you.Warm Regards,Sisira SenaratneGeneral Manager.

8/10 – Gut

Yen-Ching

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Shamaindra

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Celebrated earth day with Air full of Kerosene
We were unfortunate to stay at this hotel on a day that they celebrated the Earth Day in 2023. We love, encourage, and actively participate in similar programs. The problem was, how the hotel management went about the celebration and their lack of planning. Hotel management decided to shut all electrical lights in the downstairs lobby area, then lighted kerosene torches. There were so may kerosene torches lit all over the area (including bar, near pool etc.) and the smell was unbearable, air was unbreathable. Add 100C temperature and humidity to the situation and it was absolute hell. What was the point of this stupid show? They probably added more pollutant to the air by burning all the kerosine for few hours than the greenhouse gases emitted to generate electricity. Stupidity at its best was in display at Heritance Ahungalla on 3/23/23.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 13 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

chandrasegaram

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location with 2 large swimming pool overlooking the beach. Plenty of beach chairs and the pool staff made sure that we stay comfortably in the shade enjoying the sea view. We stayed on all inclusive package and lots of choices of tasty food were available throughout the day. Excellent customer services by Shanduni, Varuni from the restaurant, Prasanna -cleaning staff, Raju from the bar. We will highly recommend this resort and definitely stay again on our next visit to Sri Lanka.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Vijay

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Vijay

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent facilities. Nice clean hotel. We were upgraded. Dhananjay the hotel manager was very friendly.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2022

8/10 – Gut

Leslie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautifully positioned with well-serviced rooms and exceptionally attentive staff the hotel is certainly worth a visit. We were well looked after throughout our stay and would certainly return.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Ranjan

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Need some work and service upgrade!
When I checked in there was a congratulation cake on the coffee table. I told them it was not mine. They came and moved it to the other room. That’s a Covid protocol violation. Toilet did not flush well at all. After using it I had to flush it at least 4 times. Hotel is beautiful. Average service. Nice swimming pool and the pool staff is nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

10/10 – Hervorragend

THULITHA DESHAPRIYA DE S, London

Beautiful hotel by the Indian Ocean
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Srinath am 9. Okt. 2021
Dear Valued Guest, Greetings from Heritance Ahungalla! We are delighted to read that you have had a pleasant stay with us. We will make sure to share your comments with the team and we look forward to welcoming you back. Yours Sincerely, Management, Heritance Ahungalla.

2/10 – Ungenügend

Lakshan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

10/10 – Hervorragend

Claudia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2021

8/10 – Gut

Emma

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von Leila A. am 16. März 2020
Dear Valued Guest, Thank you for visiting us and giving your feedback on Hotels.com. It would be our pleasure to have you back for another memorable hotel experience. Yours Sincerely, Management, Heritance Ahungalla.

10/10 – Hervorragend

Kevin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Leila A. am 20. Jan. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for sharing with us, the feedback of your stay at Heritance Ahungalla. It would be our pleasure to have you back for another memorable hotel experience. Yours Sincerely, Management. Heritance Ahungalla.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Leila A. am 26. Nov. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback with us following your recent stay at our hotel. It would be our pleasure to have you back with us for another memorable experience. Yours Sincerely, Management, Heritance Ahungalla.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Leila A. am 18. Okt. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback with us on Expedia. It would be our pleasure to have you back at Heritance Ahungalla for another stay. Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.

8/10 – Gut

cobo, tokyo

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
いいホテルです! 一点残念だったのがインフィニティプールが、インフィニティになっていなかった事です。
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Srinath am 22. Sept. 2019
Dear Valued guest, Thank you for staying with us and for your valued comment. Thank you

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff. Nice range of drinks. Good security. Excellent crabs and prawns for dinners.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Leila A. am 27. Aug. 2019
Dear Valued Guest, We thank you for the time taken to share your feedback with us on Expedia following your stay at our hotel. It would be our pleasure to have you back for another memorable experience. Yours Sincerely, Management, Heritance Ahungalla.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
エンタランスからの景観は感動的です。リゾートホテルとしては、少し古くなっているのでもっと良いはあると思いますが、歴史の遺産としての価値も含めて素晴らしいと思います。オールインクルーシブにした方が楽で良いです。
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Leila A. am 31. Mai 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback with us on Hotels.com and we are glad that you have enjoyed your stay. It would be our pleasure to have you back with us for another memorable experience. Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Quiet & luxury
Big spacious hotel (with dead spaces, such a never opened bars or long empty corridors). Very good room with good AC and the sound of the waves to put you to sleep. 2 big pools: the blue one with sea view and the green one, more secluded with overhanging tree and visiting birds. Food was excellent from the breakfast hoppers to the dinner's curries. Weird system of pool loungers not furnished with cushions & having to request a pool towel rather than helping yourselves meant having to wait quite a bit for the pool attendant on occasion. The sea is not very quiet, even in 'high' season. It is shallow for a good 10/15 metres so can be enjoyed anyway but non-confident swimmers might find the waves off-putting.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Leila A. am 7. März 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the time taken to share your feedback with us following your stay at our hotel. We are pleased to read that you had enjoyed your stay with us and have endorsed our facilities and culinary experience. We have taken your constructive criticism regarding the pool loungers and towels positively and will be looking in to enhancing the same. It would be our pleasure to have you back with us for another memorable quiet and luxury stay. Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
到着した時点で、そこから見える景色や内装に 圧倒され、テンションが上がる! ゆっくり過ごすには最適なホテル!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Leila A. am 22. Feb. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for sharing your sincere thoughts with us and we are glad that you have endorsed our hotel. It is truly encouraging for me and my team to receive such positive feedback from our guests. Please let us know when you are planning for your next trip to Ahungalla as we are eagerly awaiting to welcome you again for another memorable stay. Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.

8/10 – Gut

Shanthini

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019
Antwort von Leila A. am 16. Feb. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the time taken to share your rating with us on Hotels.com We are thrilled to note that you have given us 8/10 and it would be our pleasure to have you back at our hotel and assure you that your next stay with us will be a 10/10 experience. Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.

2/10 – Ungenügend

HAOMIAO

Verbesserungswürdig: Personal & Service
The worst service and hospitality so far in SL
The service is really bad. If it were not designed by Bawa, I will never visit it. Dont waste your time. Jetwing Lighthouse is much better.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Leila A. am 14. Feb. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the time taken to share your feedback with us which will further assist in our continuous improvement. We are surprised to read that you found our staff service to be poor as our hotel is well equipped with one of the best services crew in the industry and we always give the priority to our guests. However, we understand we can only improve through valuable guest feedback such as yours and will be looking to the concern area and provide with necessary training to improve our customer engaging ethics and meet the professional standard. We do hope that this will not deter you from visiting us again as we assure your next stay with us will be a pleasant one. Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Leila A. am 28. Jan. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the time taken to share your rating with us on Expedia. We are thrilled to receive the highest rating and it would be our pleasure to have you back at our hotel for another memorable experience. Yours Sincerely, Heritance Ahungalla Team.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
到着するなり、インフィニティプールが出迎えてくれる素晴らしい設計に感動しました! 部屋は掃除が行き届いており、タオルもしっかりとした生地で清潔でした。2泊したのですが、2回目の掃除が終わった部屋に戻ると、ベッドにハイビスカスの花びらと象さんのタオルアートが!新婚でもないのに…と思いつつ、サプライズ演出に感激しました。
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Leila A. am 28. Jan. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the time taken to share your feedback with us following your stay at our hotel. We are delighted to read that you had enjoyed the time with us and we were able to cater to all your needs to ensure you had a comfortable stay. We are sure that you will pay another visit with your family and friends for a relaxing getaway and we are eager to get to know your holiday plans too. Yours Sincerely, Heritance Ahungalla Team.

8/10 – Gut

SAYA

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
ロビーからの眺めが素晴らしいホテルです。 内装も素敵。 レストランはホテル内に複数あります。 部屋のバスルームの排水が臭いました。部屋によるかもしれませんが。
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Leila A. am 28. Jan. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the time taken to share your feedback with us following your stay at at our hotel. We are pleased to read that you had endorsed our hotel and please note that the mentioned areas of concern will be looked in to immediately and will be rectified. We regret for any inconvenience caused by this. We look forward to welcoming you back to our hotel for another memorable experience. Yours Sincerely, Heritance Ahungalla Team.

8/10 – Gut

Axel

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Perfekt hotell för all inclusive.
Hotellet är anpassat för att du som gäst ska ha all inclusive. Om du ej har det finns det en restauarang att äta på och du blir mer eller mindre utstött av personalen. Servicen är inte den bästa. Inte all personal som kan engelska. Går inte att bada i havet. Dyrt att äta buffé om du inte är all inclusive-gäst. Exemplariskt städning. Fina rum.
Aufenthalt von 11 Nächten im November 2018
Antwort von Leila A. am 19. Dez. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for the time taken to share your feedback with us following your recent stay at our hotel. We have taken your constructive criticism positively and will be looking in to the mentioned areas of concern as we endeavor to improve our guest experience with each and every stay. We look forward to welcoming you back for another memorable experience. Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018

6/10 – Okay

Siri, Danovita

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Air conditioning and wine prices compared to other five star hotels!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Leila A. am 25. Okt. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for the time taken to share your feedback with us. Please note that the rates for alcoholic and non- alcoholic beverages at the hotel are according to the hotel standard parallel to other similar hotels of the area. We regret that you were not satisfied with this and hope this would not deter you from visiting us again in the future. Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
An OK stay
A brief holiday - the property is old but the service is good and the food is just about OK. Once you are in the resort its very tough to get out to the town. So plan to stay in the resort if you are booking this property. The service is fine, staff friendly and the amenities are good.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von Leila A. am 28. Aug. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for the time taken to share your feedback with us. We are pleased to read that you are satisfied with your overall stay. We look forward to having you back in our hotel and assure you a better experience. Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.

8/10 – Gut

Jorge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel agradável
Um bom hotel mas que necessita de alguns atualização
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von Leila A. am 26. Aug. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for the feedback shared with us following your visit to Heritance Ahungalla. We would be delighted to have you and your loved back in our hotel for another memorable stay. Your Sincerely, Heritance Ahungalla Team

10/10 – Hervorragend

ANIL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was great
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von Leila A. am 6. Sept. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for the time taken to share your feedback following your visit to Heritance Ahungalla. We look forward to having you back in our hotel for another memorable experience. Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018

10/10 – Hervorragend

はったん, スリランカ

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
サービスが行き届いているホテル
夕方にも清掃が入るので、プールの後シャワールームを使いましたが、濡れた床やバスルームがきれいにされていて気持ちよく過ごせました。バスタオルやフェイスタオル、バスマットも交換されていました。ただ、バスマットが少し古いのかシミが多くついていたので洗濯はしているとわかりましたが新しいものに変えた方がいいと思いました。 ディナービュッフェに行きましたがどれもとても味付けが良く約3300ルピー程度で大人1人分の金額なので大変お得だと感じました。子どもは無料でした。
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018

8/10 – Gut

Tommy

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very pleasant stay at a gorgeous hotel
A very nice beachfront hotel. Very attentive service staff. Huge compound so dont feel crowded at all. Highly recommended

4/10 – Schlecht

Rizwana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Grand hotel location grand only
Hotel was in a very good location colonial style very beautiful setting but the rooms need upgrading especially the bathroom. We had half board breakfast and dinner excellent staff also very accommodating.