Tagungsbereich

Bewertungen von Hotel NH Collection A Coruña Finisterre

5 out of 5
Hotel NH Collection A Coruña Finisterre
Paseo del Parrote, 2-4, A Coruña, La Coruna

Bewertungen

9,2

Wunderbar

289 von insgesamt 432 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
107 von insgesamt 432 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
21 von insgesamt 432 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
12 von insgesamt 432 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 432 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Norma

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 14. Mai 2024
Estimada Norma, Muchas gracias por esta excelente valoración sobre su estancia en NH COLLECTION A CORUÑA FINISTERRE.Nos hace muy felices saber que su experiencia con nosotros cumplió totalmente con sus expectativas. ¡Estamos deseando darle la bienvenida de nuevo a su casa de A Coruña!Saludos cordiales,Inés Cambón GUEST RELATIONSNH Collection A Coruña Finisterre

10/10 – Hervorragend

RACIEL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 27. Okt. 2023
Dear Raciel, Thank you very much for choosing us and sending this wonderful score about us, the NH COLLECTION A CORUÑA FINISTERRE.There is nothing like being at home, but we try to make it as close as possible.It has been a pleasure to have been your hosts, we hope to see you again on your next visit to A Coruña and to become your reference hotel in the city.A greeting and happy day.Inés CambónGUEST RELATIONSNH Collection A Coruña Finisterre

10/10 – Hervorragend

Christian

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles perfekt
Praktisch gelegen und tolles Service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Mabel González, Guest Relations NHC Finisterre am 17. Juli 2022
Dear Christian, I would like to thank you for sharing this beautiful words about our NH Collection Finisterre hotel. I see you mention the hotel location, we’re glad to see this has helped you so much to enjoy the city. We hope to see you again soon. Kind regards and have a wonderful day,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020

10/10 – Hervorragend

Manfred

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel für 2-3 Tage
Tolles zentral gelegenes Hotel direkt am Hafen und unweit der Altstadt.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Bruno, Switzerland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We had a wonderfull stay just dawn at the harbor just a few meters from old town. Good food and room. Just a pleasant stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018

8/10 – Gut

Mark, Mainz

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Antiker Charme in nettem Stadthotel
Wir waren hier 3 Nächte/Tage. Das Hotel eignet sich gut für einen Stadtbesuch, d.h. von hier aus lässt sich fußläufig alles recht gut erkunden. Für ein 5-Sterne-Hotel hätten wir größere Zimmer erwartet, unseres auf dem 3. Stock war eher normal klein. Das Zimmer hatte seitlichen Meer- bzw. Hafenblick. Im Bad befand sich eine Badewanne mit Brausestange an der Wand und Duschvorhang. Da wir eine Rundreise unternommen haben, sind wir mit dem Mietwagen angereist, somit waren wir auf einen Parkplatz angewiesen. Beim Checkin bot man uns direkt den Hotel-eigenen Parkplatz an. Dass die tägliche Miete 19 €uro betrug, wurde nicht erwähnt, ebenso wurde nicht erwähnt, dass der (frei zugängliche und unbewachte) Parkplatz ca. 300 mtr. entfernt liegt. Positiv zu erwähnen ist, dass man auf unsere Nachfrage nach härteren Kopfkissen umgehend reagiert hatte. Besonders gut gefallen hat uns das wertige und vielfältige Frühstück in einem herrlichen Speisesaal mit toller Aussicht auf den Hafen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2018

8/10 – Gut

Jürg

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Bei guten Preisen vielleicht wieder
Vier Sterne hielte ich für angemessen. Suite umständlich eingerichtet: Fenster durch Fernsehkommode verstellt, anderes Fenster trotz Beanstandung blieb ungereinigt. Zum Hotel gehören öffentliches Schwimm- und Sportcenter.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2018

10/10 – Hervorragend

Miguel H. , Hanau

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr gutes 5 Sterne Hotel, großes Zimmer.
La Corunia ist eine schöne Stadt mit vielen Sehenswürdigkeiten. Die Gastronomie ist vielfältig und man kann einiges zu Fuß besichtigen. Busse sind billig und man kommt überall hin. Auch die Menschen sind liebenswürdig.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hier ist man noch Gast
Plus: Empfang, Concierge Service, allgemeine Freundlichkeit, Zimmerausstattung, WIFI Geschwindigkeit, Frühstücksbuffet Minus: SPA ist außerhalb des Hotels, auch allgemein zugänglich Restaurant entspricht nicht dem allgemein guten Gesamteindruck

10/10 – Hervorragend

Karl A.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Frühstück, guter Empfang (Holländerin)
Zu weit weg von Zentrum, aber sehr gute Busverbindubgen

8/10 – Gut

Andreas

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Komfortables Hitel
Wenn ich vom Servicepersonal der Bar (Café)mal Abstand nehme würde ich sagen das es ein schöner Aufenthalt in einem etwas in die Jahre gekommenen 5*Sterne Hotel war. Wieder einmal am Anfang das Problem mit einem schlechten Zimmer was nach Aufforderung gut gelöst wurde......?Frage? Wie oft muss ich eigentlich als Gast in Europa das erste mal anreisen um sofort ein ansprechendes Zimmer zu bekommen? Nachhaltigkeit im Gästeservice zum Aufbau von Stammkundschaft wäre ein guter Schulungsbaustein.Ansonsten zufrieden

4/10 – Schlecht

Sandra, Hamburg

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zimmer top, Kundenorientierung nicht 5 Sterne wert
Das Hotel ist gut ausgestattet, besonders die Beleuchtung der Zimmer hat uns gut gefallen. Die Mitarbeiter am Empfang tun sich mit Englisch leider schwer. In der ersten Nacht (Freitag)fand unten im Hotel eine Party statt, die so laut war, dass wir um halb sechs morgens im dritten Stock immer noch wach lagen. Die Nachtbesetzung versprach uns ein neues Zimmer für den nächsten Tag - weiter oben und ausser Hörweite der für die am nächsten Tag geplante Party. Am nächsten Morgen wollte jedoch niemand mehr etwas davon wissen, erst nach sehr drängenden Anfragen nach dem Hotelmanager wurden wir in ein Zimmer im 5ten Stock umgebucht. Dort war es dann zum Glück wunderbar ruhig, so dass wir den Rest des Aufenthaltes genießen konnten. Es gab jedoch nicht mal eine Entschuldigung - für mich entspricht das Verhalten nicht dem, was ich bei 5 Sternen an Kundenorientierung erwarte. Dreimal gefragt zu werden, ob wir auch wirklich nichts aus der Minibar hatten, fand ich ebenfalls befremdlich. Fazit: gut ausgestattete Räume, nicht so gut geschultes Personal

10/10 – Hervorragend

françois

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 14. Mai 2024
Dear françois, Thank you for choosing our hotel during your visit to A Coruña. We are very happy to know that you enjoyed your overall stay in our property.The whole NH COLLECTION A CORUÑA FINISTERRE Team are looking forward to welcoming you soon!Inés Cambón GUEST RELATIONSNH Collection A Coruña Finisterre

10/10 – Hervorragend

LUIGI

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel nello stile NH quindi pulito, con molti servizi, personale gentile e disponibile, grande varietà di piscine e a pochi metri dalla zona dei bar e dei ristoranti del porto. Zona tranquilla e silenziosa.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 29. Apr. 2024
Dear Luigi, First, we would like to thank you very much for having chosen our hotel for your holidays in A Coruña and for the time spent giving your feedback.We are glad to know that you had such a lovely experience with us. Comments like yours motivates us to keep improving to make our guests’ experiences even better.The whole NH COLLECTION A CORUÑA FINISTERRE Team are looking forward to welcoming you soon!Inés CambónGUEST RELATIONSNH Collection A Coruña Finisterre

10/10 – Hervorragend

jose

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 23. Apr. 2024
Dear jose, Thank you for choosing our hotel during your visit to A Coruña. We are very happy to know that you enjoyed your overall stay in our property!The whole NH COLLECTION A CORUÑA FINISTERRE Team are looking forward to welcoming you soon!Inés Cambón GUEST RELATIONSNH Collection A Coruña Finisterre

10/10 – Hervorragend

David Ignacio

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 14. Mai 2024
Estimado David Ignacio, Muchas gracias por escogernos y por su excelente valoración sobre nosotros, el NH COLLECTION A CORUÑA FINISTERRE. No hay nada como estar en casa, pero intentamos que se parezca al máximo. Ha sido un placer haber sido sus anfitriones, deseamos volver a verle en su próxima visita a NH Collection A Coruña Finisterre y llegar a ser su hotel de referencia en la ciudad. Un saludo y feliz día :)Inés Cambón GUEST RELATIONSNH Collection A Coruña Finisterre

10/10 – Hervorragend

J

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Luis (the bell captain) took excellent care of us Even took care of the valet parking the next morning
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 13. Apr. 2024
Dear J, Wow! Thank you for this outstanding review of your experience in our hotel. We are glad to know that you had such a lovely experience with us. Comments like yours motivates us to keep improving to make our guests’ experiences even better. The whole NH COLLECTION A CORUÑA FINISTERRE Team are looking forward to welcoming you soon!Inés CambónGUEST RELATIONSNH Collection A Coruña Finisterre

10/10 – Hervorragend

Mari

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was very friendly and helpful. The rooms were super clean and comfortable. Will definitely come back again.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 2. Apr. 2024
Estimada Mari, Gracias por hacernos llegar esta magnífica valoración sobre su estancia en NH Collection A Coruña Finisterre. Es un verdadero placer saber que nuestro Equipo ha sido capaz de transmitirle su pasión y profesionalidad, nos ha hecho muy felices cuidar de ustedes durante su visita a A Coruña. ¡Estamos deseando darles la bienvenida de nuevo muy pronto! Un cordial saludo,Inés CambónGUEST RELATIONSNH Collection A Coruña Finisterre

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Our room was great with a beautiful view of the cruise port, very confortable beds and bathrooms has everything you need. Close to many restaurants and icons places. Staff was incredibly and very helpful. The welcome wine and sweets was a nice touch.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 12. März 2024
Dear John, First, we would like to thank you very much for having chosen our hotel for your holidays in A Coruña and for the time spent giving your feedback.We are glad to know that you had such a lovely experience with us. Comments like yours motivates us to keep improving to make our guests’ experiences even better.The whole NH COLLECTION A CORUÑA FINISTERRE Team are looking forward to welcoming you soon!Inés CambónGUEST RELATIONSNH Collection A Coruña Finisterre

10/10 – Hervorragend

Ignacio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Totalmente recomendable
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 20. Feb. 2024
Estimado Ignacio, Wow! Nos alegra muchísimo recibir este cuestionario tan maravilloso sobre su estancia en nuestro hotel. Nuestro principal objetivo es superar las expectativas de nuestros huéspedes y es un verdadero placer saber que con usted lo hemos logrado. Ignacio, si decide regresar a nuestra ciudad, no dude en contactar directamente con nosotros para reralizar su reserva y cuidar de todos los detalles. ¡Estamos deseando darle de nuevo la bienvenida!Un saludo,Inés CambónGuest RelationsNH COLLECTION A CORUÑA FINISTERRE

10/10 – Hervorragend

mary

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent rooms with their own living room suites. Spacious and luxurious. Would highly recommend. Right by the port so the views are also outstanding. Next to the old town so everything is walkable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 6. Feb. 2024
Estimada Mary, Wow! Muchas gracias por esta magnífica puntuación sobre su estancia en NH COLLECTION A CORUÑA FINISTERRE. Nos complace ver que apreció nuestras habitaciones e instalaciones, así como nuestra privilegiada ubicación, ha sido un placer cuidar de ustedes durante su visita a la ciudad. ¡Todo el Equipo está deseando darle la bienvenida de nuevo a su casa de A Coruña! Un cordial saludo, Inés CambónGUEST RELATIONSNH Collection A Coruña Finisterre

10/10 – Hervorragend

Ana Marie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Overnight in Coruña.
Great Hotel and facilities. Good breakfast.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 18. Jan. 2024
Dear Ana Marie, First, we would like to thank you very much for having chosen our hotel for your holidays in A Coruña and for the time spent giving your feedback.We are glad to know that you had such a lovely experience with us. Comments like yours motivates us to keep improving to make our guests’ experiences even better.The whole NH COLLECTION A CORUÑA FINISTERRE Team are looking forward to welcoming you soon!Inés CambónGUEST RELATIONSNH Collection A Coruña Finisterre

4/10 – Schlecht

HERNANDO

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 6. Feb. 2024
Estimado Hernando, En primer lugar, le agradecemos haber escogido nuestro hotel durante su estancia en A Coruña. Lamentamos la percepción de su estancia con nosotros, nuestro principal objetivo es satisfacer todas las expectativas de nuestros huéspedes y nos entristece saber que en su caso no fue posible. Siéntase libre de contactar conmigo para ofrecernos más detalles sobre su puntuaciónEstaríamos encantados de volver a recibirles y hacerles vivir una verdadera experiencia NH Collection.Inés CambónGUEST RELATIONSNH Collection A Coruña Finisterre

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 18. Jan. 2024
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel during your visit to A Coruña. We are very happy to know that you enjoyed your overall stay in our property, The whole NH COLLECTION A CORUÑA FINISTERRE Team are looking forward to welcoming you soon!Inés Cambón GUEST RELATIONSNH Collection A Coruña Finisterre

10/10 – Hervorragend

Liset, Miami

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff and super awesome hotel! Highly recommended.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 18. Jan. 2024
Dear Liset, Wow! First of all, thank you very much for having chosen our hotel for your holidays in A Coruña and for the time spent giving your feedback.We are glad to know that you had such a lovely experience with us. Comments like yours motivates us to keep improving to make our guests’ experiences even better.The whole NH COLLECTION A CORUÑA FINISTERRE Team are looking forward to welcoming you soon!Inés CambónGUEST RELATIONSNH Collection A Coruña Finisterre

10/10 – Hervorragend

Carlos

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super amables. El hotel en excelente ubicación. Desayuno 10/10
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 18. Jan. 2024
Estimado Carlos, ¡Wow! Muchas gracias por esta excelente valoración sobre su estancia en NH COLLECTION A CORUÑA FINISTERRE.Nos hace muy felices saber que su experiencia con nosotros cumplió totalmente con sus expectativas. ¡Estamos deseando darle la bienvenida de nuevo a su casa de A Coruña!Saludos cordiales,Inés Cambón GUEST RELATIONSNH Collection A Coruña Finisterre

10/10 – Hervorragend

Carlos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 18. Jan. 2024
Estimado Carlos, Gracias por hacernos llegar esta magnífica valoración sobre su estancia en NH Collection A Coruña Finisterre. Es un verdadero placer saber que su estancia cumplió totalmente con sus expectativas, nos ha hecho muy felices cuidar de ustedes durante su visita a A Coruña. ¡Estamos deseando darles la bienvenida de nuevo muy pronto! Un cordial saludo,Inés CambónGUEST RELATIONSNH Collection A Coruña Finisterre

10/10 – Hervorragend

Albert

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 18. Jan. 2024
Estimado Albert, Gracias por hacernos llegar esta magnífica valoración sobre su estancia en NH Collection A Coruña Finisterre. Es un verdadero placer saber que su estancia cumplió totalmente con sus expectativas, nos ha hecho muy felices cuidar de ustedes durante su visita a A Coruña. ¡Estamos deseando darles la bienvenida de nuevo muy pronto! Un cordial saludo,Inés CambónGUEST RELATIONSNH Collection A Coruña Finisterre

10/10 – Hervorragend

Albert

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We’ve been coming here for 30 years and we have yet to have a bad experience on this property. The majority of staff have been here as long as we’ve been coming would recommend it to anyone.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 17. Nov. 2023
Dear Albert, Wow! We are very grateful for receiving such a touching review. Comments like yours motivates us to keep improving to make our guests’ experiences even better. The whole Team will be very happy to read your lovely words.Thank you very much again and we hope to welcome you soon again in our hotel.Inés CambónGUEST RELATIONSNH Collection A Coruña Finisterre

10/10 – Hervorragend

Francisco, Santa Cruz de la Sierra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was really a great place to stay in A Coruña. An easy walk to the old city. Good restaurants nearby. Very helpful staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 14. Nov. 2023
Dear Francisco, First, we would like to thank you very much for having chosen our hotel for your holidays in A Coruña and for the time spent giving your feedback.We are glad to know that you had a nice experience with us. Comments like yours motivates us to keep improving to make our guests’ experiences even better.Thank you very much again and we hope to welcome you soon again in our hotel.Inés CambónGUEST RELATIONSNH Collection A Coruña Finisterre

10/10 – Hervorragend

Jose

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Impecable servicio
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 13. Nov. 2023
Estimado Jose, Muchas gracias por escogernos y por su valoración sobre nosotros, el NH COLLECTION A CORUÑA FINISTERRE. No hay nada como estar en casa, pero intentamos que se parezca al máximo. Ha sido un placer haber sido sus anfitriones, deseamos volver a verle en su próxima visita a A Coruña Finisterre y llegar a ser su hotel de referencia en la ciudad. Un saludo y feliz día.Inés Cambón GUEST RELATIONS

10/10 – Hervorragend

Jane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very luxurious and pleasant stay in an interesting old part of the city!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 10. Nov. 2023
Dear Jane,Thank you for choosing our hotel during your visit to A Coruña. We are very happy to know that you enjoyed your overall stay in our property, The whole NH COLLECTION A CORUÑA FINISTERRE Team are looking forward to welcoming you soon!Inés Cambón GUEST RELATIONSNH Collection A Coruña Finisterre

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 5. Nov. 2023
¡Greetings from A Coruña!Thank you very much for choosing NH COLLECTION A CORUÑA FINISTERRE.There is nothing like being at home, but we try to make it as close as possible.It has been a pleasure to have been your hosts, we hope to see you again on your next visit to A Coruña and to become your reference hotel in the city.Kindest,Inés CambónGUEST RELATIONSNH Collection A Coruña Finisterre

10/10 – Hervorragend

Rosa

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 28. Okt. 2023
Estimada Rosa, Gracias por esta excelente puntuación sobre su experiencia en NH Collection A Coruña Finisterre. ¡Estamos muy felices de saber que su estancia fue de 10 con nosotros!Un saludo desde su casa en A Coruña,Inés CambónGuest RelationsNH Collection A Coruña Finisterre

10/10 – Hervorragend

Yolanda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente Horel
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 27. Okt. 2023
Estimada Yolanda, Muchas gracias por escogernos y por su valoración sobre nosotros, el NH COLLECTION A CORUÑA FINISTERRE. No hay nada como estar en casa, pero intentamos que se parezca al máximo. Ha sido un placer haber sido sus anfitriones, deseamos volver a verle en su próxima visita A Coruña y llegar a ser su hotel de referencia en la ciudad. Un saludo y feliz día.Inés Cambón GUEST RELATIONSNH Collection A Coruña Finisterre

10/10 – Hervorragend

Anatoly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 27. Okt. 2023
Dear Anatoly,Thank you very much for choosing us, your review and your kind words about us, the NH COLLECTION A CORUÑA FINISTERRE.There is nothing like being at home, but we try to make it as close as possible.It has been a pleasure to have been your hosts, we hope to see you again on your next visit to A Coruña Finisterre and to become your reference hotel in the city.A greeting and happy day.Inés CambónGUEST RELATIONSNH Collection A Coruña Finisterre

10/10 – Hervorragend

Manuel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Trato cercano y profesional del personal del hotel. Acorde a la categoría del establecimiento. Instalaciones cuidadas.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 27. Okt. 2023
Estimado Manuel, Muchas gracias por esta excelente valoración sobre su estancia en NH COLLECTION A CORUÑA FINISTERRE. Nos hace muy felices saber que su experiencia con nosotros cumplió totalmente con sus expectativas. ¡Estamos deseando darle la bienvenida de nuevo a su casa de A Coruña! Un cordial saludo, Inés Cambón Guest Relations NH Collection A Coruña Finisterre

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Geschäftlich gereist
Wonderful experience!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 27. Okt. 2023
Dear Jennifer, Thank you for choosing our hotel during your visit to A Coruña. We are very happy to know that you enjoyed your stay in our property.The whole NH COLLECTION A CORUÑA FINISTERRE Team are looking forward to welcome you soon!Inés CambónGuest RelationsNH Collection A Coruña Finisterre

10/10 – Hervorragend

Teresa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy bien situado. Atención del personal excelente y muy amables . Sin duda será nuestro hotel siempre que volvamos A Coruña
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Natalia Duarte, Guest Relations NHC Finisterre am 13. Okt. 2023
Estimada Teresa,Gracias por darnos esta valoración y compartir sus comentarios sobre su estancia en el hotel NH Collection Finisterre.Me alegro enormemente de que haya disfrutado al máximo de su estancia con nosotros. Sin duda lo que hace diferente a este hotel son las personas que lo forman, y yo no puedo estar más orgullosa de trabajar junto a un equipo cómo este.Esperamos poder volver a recibirle muy pronto.Un saludo y que tenga un buen día.

10/10 – Hervorragend

FABIOLA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente
Excelente ubicación, excelente trato, excelentes instalaciones, muy recomendable
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 27. Okt. 2023
Estimada Fabiola, Muchas gracias por esta magnífica puntuación sobre su estancia en NH COLLECTION A CORUÑA FINISTERRE. Ha sido un placer cuidar de ustedes durante su visita a la ciudad. ¡Todo el Equipo está deseando darle la bienvenida de nuevo a su casa de A Coruña! Un cordial saludo, Inés Cambón Guest Relations NH Collection A Coruña Finisterre

10/10 – Hervorragend

Jose Javier

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gran opción para visitar Coruña
Genial experiencia. Ideal para visita de negocio y turismo en la ciudad. El personal muy amable y servicial. Llegue con coche y todo fueron facilidades. Hacia mucho que no tenia tan buen servicio en hoteles y viajo mucho por negocio. Acceso a piscinas y bonitas vistas por su localización.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 27. Okt. 2023
Estimado Jose Javier, Wow! Gracias por hacernos llegar esta magnífica valoración sobre su estancia en NH Collection A Coruña Finisterre.Es un verdadero placer saber que nuestro Equipo ha sido capaz de transmitirle su pasión y profesionalidad, nos ha hecho muy felices cuidar de ustedes durante su visita a A Coruña. ¡Estamos deseando darles la bienvenida de nuevo muy pronto! Un cordial saludo, Inés Cambón Guest Relations NH Collection A Coruña Finisterre

8/10 – Gut

CHRISTOPHER, WOODLANDS

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Check in and check out was compromised by lack of front desk staff.
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 27. Okt. 2023
Dear Christopher, Thank you very much for choosing us and for your evaluation of us, the NH COLLECTION A CORUÑA FINISTERRE.There is nothing like being at home, but we try to make it as close as possible.It has been a pleasure to have been your hosts and we are going to work even harder on your next stay in A Coruña Finisterre to try to offer a stay of 10.A greeting and happy day.Inés CambónGUEST RELATIONSNH Collection A Coruña Finisterre

10/10 – Hervorragend

Wendy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was a lovely property. We were visiting a friend at the marina and this location was very close as well as being very near the old town center. Parking was very convenient as the property offers complementary Valet. We even received an upgraded room which was AMAZING! Thank you so much!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Natalia Duarte, Guest Relations NHC Finisterre am 30. Sept. 2023
Dear Wendy,I would like to thank you for sharing these words about our NH Collection Finisterre hotel.For us it’s very important to make our guests feel comfortable. I see you mention the hotel location, we’re glad to see this has helped you so much to enjoy the city. For us, it’s great to be so centrally-located and so close to María Pita Square, a great spot that I’m sure that you have enjoyed during your visit to A Coruña.We hope to see you again soon.Kind regards and have a wonderful day,

6/10 – Okay

Karl

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Inés Cambón - Guest Relations am 27. Okt. 2023
Dear Karl, Thank you for choosing us.We are very sorry that we did not live up to your expectations. We greatly appreciate your review which help us to improve day by day our services and products.We hope you can give us a second chance and have the opportunity to let you live a true NH Collection experience!A greeting and happy day.Inés CambónGUEST RELATIONSNH Collection A Coruña Finisterre

10/10 – Hervorragend

Luis Angel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The place ia uniquely located in the best part of la coruña and the rooms and view are amazing
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Natalia Duarte, Guest Relations NHC Finisterre am 21. Sept. 2023
Dear Luis Angel,I would like to thank you for sharing these beautiful words about our NH Collection Finisterre hotel.For us it’s very important to make our guests feel comfortable. I see you mention the hotel location, we’re glad to see this has helped you so much to enjoy the city. For us, it’s great to be so centrally-located and so close to María Pita Square, a great spot that I’m sure that you have enjoyed during your visit to A Coruña.We hope to see you again soon.Kind regards and have a wonderful day,

10/10 – Hervorragend

Julian, Little Ferry

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautifully room, lots of amenities, excellent service, within walking distance of main places in A Coruna. I would definitely come back
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Natalia Duarte, Guest Relations NHC Finisterre am 31. Aug. 2023
Dear Julian,I would like to thank you for sharing these beautiful words about our NH Collection Finisterre hotel.For us it’s very important to make our guests feel comfortable. I see you mention the hotel location, we’re glad to see this has helped you so much to enjoy the city. For us, it’s great to be so centrally-located and so close to María Pita Square, a great spot that I’m sure that you have enjoyed during your visit to A Coruña.We hope to see you again soon.Kind regards and have a wonderful day,

10/10 – Hervorragend

Stephen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
An absolutely amazing hotel with friendly/helpful staff and top notch facilities. I'd go back to A Coruna just to stay there.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Natalia Duarte, Guest Relations NHC Finisterre am 1. Aug. 2023
Dear Stephen,First of all, let me show you my sincere thanks for taking the time in sending us your opinion through Expedia and for the trust you have placed in our hotel, NH Collection Finisterre, by choosing it for your stay.I am very glad that you enjoyed your stay with us to the fullest.Without a doubt what makes this hotel different are the people who make it up, and I couldn’t be prouder to work alongside a team like this.We look forward to seeing you again very soon.Best regards and have a nice day,

10/10 – Hervorragend

daniel

Gut: Sauberkeit
best service, area, conditions, and much more.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Natalia Duarte, Guest Relations NHC Finisterre am 24. Juli 2023
Dear Daniel,Thank you very much for the time spent in writing your comment and evaluation.We are delighted that you had an extraordinary stay with us, and we hope to see you soon again in A Coruña and thus become your reference hotel in the city.Best regards and have a good day,

10/10 – Hervorragend

Amanda

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Brilliant hotel, staff were beyond helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Mabel González, Guest Relations NHC Finisterre am 18. Juli 2023
Dear Amanda, We would like to thank you for the time you took to complete the Customer Satisfaction Survey relating to your stay at the hotel NH Collection Finisterre.I am very glad that you enjoyed your stay with us to the fullest.Without a doubt what makes this hotel different are the people who make it up, and I couldn’t be prouder to work alongside a team like this.We look forward to seeing you again very soon.Best regards and have a nice day,