Basierend auf 991 geprüften Bewertungen

4,0 von 5
Von 100% der Gäste empfohlen
4,1 Sauberkeit der Zimmer
4,3 Service
4,1 Komfort der Zimmer
3,9 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus Buchholz

Veröffentlicht am 19.06.2023
Everything nice, staff friendly. Pool with an amazing water slide very good 😉😊
Kommentar von Hotelmanagement
26.06.2023 von Marketing, Rodd Hotel , Hotelmanagement
Thank you for taking the time to leave us a nice review Jürgen. Our staff are the key to our business and we are happy to hear that you enjoyed the indoor pool. We look forward to your next stay.
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Hotel oder besser Hostel

Veröffentlicht am 12.09.2022 auf Hotels
Leider waren die Zimmer sehr abgewohnt, das Fenster hat sich nicht öffnen lassen, sehr laute Klimaanlage, in den 3 Nächten wurden nur die Handtücher ausgetauscht (Greenservice) Beim bescheidenen Frühstück gab es alles einzeln abgepackt , sogar das Geschirr war Einweg. Die Servicekräfte hingegen waren sehr bemüht. Es wurde wohl die letzten Jahrzehnte nichts renoviert. Das Hotel hatte wohl vor Corna bessere Zeiten
Kommentar von Hotelmanagement
14.09.2022 von Rodd Royalty, Hotelmanagement
Thank you for your review, Ina. We apologize for your recent experience staying with us. We do try to balance our green initiatives with your preferences. Please know that on any future stay you can request the level of housekeeping you prefer from some garbage removal to a full clean daily. If there is anything else about your stay, you’d like our team to know about, please send us a direct message.
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 10.06.2022 auf Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
10.06.2022 von Rodd Royalty , Hotelmanagement
Thanks for taking the time to leave us a review. If there is anything you'd like us to know about your stay, please send us a message.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 09.06.2022 auf Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
10.06.2022 von Rodd Royalty , Hotelmanagement
Thanks for your review
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 21.04.2024
Kommentar von Hotelmanagement
24.04.2024 von Rodd marketing, Hotelmanagement
Hi Marie-christine, thank you for the review. We hope you’ll stay with us again the next time you are in the area.
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 20.04.2024
It’s was a nice hotel, clean, accessible and many accommodations but other guests were very loud and disruptive the week stay. Running and yelling through the hallways day and night.
Kommentar von Hotelmanagement
24.04.2024 von Rodd marketing , Hotelmanagement
Thank you for sharing your experience with us, please accept our sincere apologies regarding the noise issues you experienced. We hope you will stay with us again and as always if you have any issues during your stay, please do contact guest services so they may ensure you have the most enjoyable stay possible.
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 19.04.2024
This location is what it is - fine but nothing special! one of the days the breakfast was an hour late opening.
Kommentar von Hotelmanagement
24.04.2024 von Rodd marketing, Hotelmanagement
Thank you for your review, Shana. We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience you experienced with the delayed breakfast service. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a more satisfactory experience in the future
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 11.04.2024
Kommentar von Hotelmanagement
18.04.2024 von Rodd Marketing , Hotelmanagement
Thanks for your great review!
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 10.04.2024
It's perfect!
Kommentar von Hotelmanagement
18.04.2024 von Rodd Marketing , Hotelmanagement
Thanks for the 5 star review! We are glad you enjoyed your stay! look forward for your next visit!
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 08.04.2024
Pool, breakfast and main lobby were nice. Motel room had some renovations but could use more!
Kommentar von Hotelmanagement
10.04.2024 von Rodd Marketing, Hotelmanagement
Thank you for taking the time to provide your feedback, Stanley. We're pleased to hear that you enjoyed our pool, breakfast offerings, and main lobby during your stay. We aim to provide the best possible experience for our guests, and your input helps us achieve that goal. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and exceed your expectations.