Basierend auf 792 geprüften Bewertungen

4,4 von 5
Von 91% der Gäste empfohlen
4,7 Sauberkeit der Zimmer
4,3 Service
4,6 Komfort der Zimmer
4,4 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

I expected more......

Veröffentlicht am 16.12.2023 auf Hotels
I expected more - was a bit disappointed regarding atmosphere. Breakfast buffet was adequate, but not great at all. What really was a nuissance was the service/choice of food at the Restaurant Escale. Waited half an hour for my beer, waited than for the food..... Food choice was poor.
Kommentar von Hotelmanagement
30.01.2024 von Renaud Mahé - General Manager, Hotelmanagement
Dear Iris,First of all, thank you for styaing with us in December and for taking the time to share your review.I am sincerely sorry to read your comments about the Food & Service experience at L'Escale, please accept my sincere apologies as I have shared your feedback with the F&B leadership team for immediate corrective actions.I do hope however to have the opprotunity to welcome you again for an impeccable experience, this time.Thank you again and best regards,Renaud
4 von 5
Empfohlen
für Alle
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 23.08.2017
Nice hotel directly at AnseVata beach. Great spot for swimmig and snorkeling.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Traumausblick

Veröffentlicht am 12.10.2016 auf Hotels
Wunderbares Hotel, große und zweckmässig eingerichtete Räume. Der Aufpreis für die 2-Schlafzimmer-Suite mit direktem Meerblick (direkt an der Wasserseite) war jeden Euro wert. Jederzeit wieder. Das Restaurant bot leider wenig Auswahl und die Cocktails wurden nur in Plastikbecher serviert (Aussenbar) aber dies ist bei dem Ambiente zu verschmerzen.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 01.03.2015 auf Hotels
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 16.04.2024
Beautiful and clean accommodation. Friendly and helpful staff. Really enjoyed our stay here.
Kommentar von Hotelmanagement
23.04.2024 von Renaud Mahé, Hotelmanagement
Dear Ashna,Thank you, firstly, for giving us the opportunity to host you recently and thank you very much indeed for the great review of our resort with such a great score, too!I am sincerely thrilled you enjoyed your overall stay at Chateau Royal Beach Resort & Spa and do hope to see you once more in a near future.Kind regards,Renaud MahéDirecteur Général - General ManagerChateau Royal Beach Resort & Spa
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 05.04.2024
Awesome experience staying at Chateau Royal Beach Resort and Spa. Restaurant at chateau didn't have vegetarian options so couldn't try food but there were plenty of food options within one km area so happy to try local food outside the resort.
Kommentar von Hotelmanagement
09.04.2024 von Renaud Mahé - General Manager, Hotelmanagement
Dear Hemal,First of all, thank you for staying with us recently and thank you for such a great score of our resort!We are thrilled that you enjoyed your overall stay however I am disappointed to read your feedback in regards our vegetarian options. We do have, indeed, such options within our newly launched menu, all identified with a specific green symbol for our vegetarian clients to enjoy.Our friendly F&B team members also remain at your entire service to cater for your specific dietary requirements.Thank you once more and I do hope to see you again very soon.Warm regards,Renaud MahéDirecteur Général - General ManagerChateau Royal Beach Resort & Spa
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 05.04.2024
Kommentar von Hotelmanagement
23.04.2024 von Renaud Mahé, Hotelmanagement
Dear Mike,First of all, thank you for staying with us recently and thank you for such a great score of our resort!We are sincerely thrilled that you enjoyed your overall stay and hope to see you again very soon.Warm regards,Renaud MahéDirecteur Général - General ManagerChateau Royal Beach Resort & Spa
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 03.04.2024
Beach front property
Kommentar von Hotelmanagement
04.04.2024 von Renaud Mahé - General Manager, Hotelmanagement
Dear Phillip,First of all, thank you for staying with us recently and thank you for the review of our resort!We are thrilled that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Warm regards,Renaud MahéDirecteur Général - General ManagerChateau Royal Beach Resort & Spa
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus beverly hills

Veröffentlicht am 02.04.2024
Kommentar von Hotelmanagement
03.04.2024 von Renaud Mahé - General Manager, Hotelmanagement
Cher JEAN-luc,Tout d'abord, merci d'avoir séjourné chez nous récemment et nous vous remercions chaleureusement pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez pleinement apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.Renaud MahéDirecteur Général - General ManagerChateau Royal Beach Resort & Spa
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 31.03.2024
Thank you guys… we excited our stay …. The staff is amazing…. To the point that we enjoy so much that we change our flight….
Kommentar von Hotelmanagement
02.04.2024 von Renaud Mahé - General Manager, Hotelmanagement
Dear Luca,First of all, thank you for staying with us recently and thank you for such a great review of our resort!We are thrilled that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Warm regards,Renaud MahéDirecteur Général - General ManagerChateau Royal Beach Resort & Spa