Dachterrasse

Bewertungen von BW Plus Zanzibar

4 out of 5
BW Plus Zanzibar
Kinu Cha Taa, Malindi, Zanzibar Town, Mjini Magharibi Region

Bewertungen

7,8

Gut

64 von insgesamt 191 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
75 von insgesamt 191 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
29 von insgesamt 191 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
13 von insgesamt 191 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 191 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,0/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

7,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Kezban

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Wir wollten eigentlich nur 1 Tag in Stone Town verbringen , uns hat es gut gefallen das wir unser Aufenthalt verlängert haben! Das Personal ist super freundlich hilfsbereit! Einen Lob möchte ich an sephora und Aziz aussprechen! Das einzige wofür ich einen Stern abgezogen habe, war die Ausstattung weil es um die Jahre gekommen ist. Sonst super !
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Nick

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the hotel was all around very nice
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Best Western Team am 31. Juli 2023
Dear Valued Guest Thank you for your review .

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Salum Abdalla am 26. März 2020
Thank you for completing the review regarding your recent stay at the Best Western Plus Zanzibar, Zanzibar City Tanzania. We hope you choose Best Western Hotels & Resorts for your future travel needs.

8/10 – Gut

Tarik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Preislich besonders in der Nebensaison interessant
Auf einer gemischten Privat- und Geschäftsreise habe ich erstmalig dieses Hotel ausgesucht. Das Personal war sehr freundlich und hilfsbereit. Besonders hat mir der Check-In Service der Mitarbeiterin Khadja gefallen, sowie der wirklich gute Zimmer-Reinigungsservice von Leyla und der Frühstücksservice von Getruda. Das Zimmer war zweckmäßig eingerichtet und das Bett bequem. Ein kleiner Kühlschrank und ein Safe sowie ein Fernseher mit überwiegend lokalen Fernsehsendern haben alles geboten, was man erwarten konnte. Leider nicht so kundenorientiert war die Restaurantmitarbeiterin Zufa, die zunächst um 21.30 Uhr mitgeteilt hat, dass das Restaurant bis 22 Uhr geöffnet habe und die letzte Bestellung um 22 Uhr aufgegeben werden könne; allerdings wurde mir um 21.40 Uhr von der Rezeptionistin mitgeteilt, dass das Restaurant nun doch bereits geschlossen habe - man habe nicht mehr mit Kunden gerechnet... Dümmer geht es kaum! Außerdem war es unglaublich störend, dass ein Stockwerk tiefer fast jeden Tag ab 7.30 Uhr morgens ein Zimmer lautstark renoviert und repariert wurde. Auch war es sehr schade, dass die extra auf der Homepage beworbene Dachterrasse "mit schönem Ausblick über die Altstadt" durchgehend geschlossen war und erst zwei Monate später wieder öffnen sollte. Das hätte man auf der Webseite durchaus angeben können. Trotzdem, alles in allem, ein ordentlicher Aufenthalt mit fast ausnahmslos kompetentem Personal und gutem Service in allen Bereichen.
Antwort von Salum Abdalla am 25. Apr. 2018
Thank you for staying with us and for the wonderful review on our hotel. We are apology for closing the restaurant at 21h30 due to low season and we had no guest at the restaurant. We are glad you enjoyed your stay and look forward to welcoming you and your family and friends back in the near future.

8/10 – Gut

Kathlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Empfehlung
Perfekte Lage, schönes Gebäude mit Geschichte, sehr viel Sicherheit. Toller Service.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2018
Antwort von Edna am 7. März 2018
Jambo. Tack för att du bodde hos oss och för din underbara recension. Vi är glada att du haft din vistelse och hoppas att välkomna dig tillbaka. Hälsningar,

10/10 – Hervorragend

Eric

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
If you need to grab the ferry this is the best place
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

4/10 – Schlecht

Said, San Diego

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff are dirty and unprofessional. The first day I had breakfast, the lady serving me was wearing a very dirty trouser, she was not hygienic at all. The sheets on the bed had a big hole which was shocking. I’m a big coffee drinker, when I travel I move around with my coffee and I love making coffee in my room. I was shocked to see the kettle in my room, how dirty it was.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von BW TEAM am 5. Feb. 2024
Dear Said , thank you for staying with us for the 10th time over the period of two years and sharing your review every time online . We look forward to your next visit with us and for your next review to be posted of which nothing has ever been mentioned to Front desk or management in all your visits at our hotel only online reviews . We looking forward to welcoming you once again in a couple of months time and look forward to your next review . Thank you once again for been an ongoing repeated customer . Thank you

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location
For a short stay, rest location, comfy bed, good AC.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von BW TEAM am 25. Dez. 2023
Dear Valued Guest , Thank you for your great review .

10/10 – Hervorragend

Hitesh

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We only needed to stay for one night and this was prefect, clean rooms, good facilities and helpful staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von BW TEAM am 1. Nov. 2023
Dear Hitesh Thank you for sharing your stay with us , we look forward to your next visit.

6/10 – Okay

YOUNGJAE

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
4성급 호텔이기때문에 세금을 1인당 5달러씩 매일 내야합니다. 그러나 4성급에 어울리지 않는 환경이었음. 습기가 많으며 고유한 냄새가 나서 항상 에어콘을 틀어서 공기를 순환하지만 만족할 만한 내부 공기를 얻을 수 없음. 항구앞이라 배를 타고 오면 좋은 거리에 있으며 주요 관광지도 비교적 가까이 있지만 좀더 깨끗한 호텔을 추천함. 조식은 먹을만 했으며 루프탑 옥상에서 편하게 시간을 보낼 수 있어서 좋았음. 창문으로 햇빛을 쐬기가 어려운 단점이 있음
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von BW TEAM am 1. Nov. 2023
Dear Valued Guest Thank you for choosing BW during your visit to Zanzibar.

6/10 – Okay

ravi

Geschäftlich gereist
It is an average place ..... nothing very great
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von BW TEAM am 2. Okt. 2023
Thank you

6/10 – Okay

Said, San Diego

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
I travel to zanzibar for business frequently and it’s always had to find places to stay when it’s high season. I have stayed at this property over a year ago a couple of times and was never happy with the stayed at this hotel months ago and was never happy. I thought after a year I will give them another chance but it’s the same. Disappointing really.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von BW TEAM am 2. Okt. 2023
Thank you

6/10 – Okay

Shabbir

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
I really would love to write a good review, however would not be fair if I didnt be honest... Building exterior is beautiful, modern yet nice touches of authentic Zanzibar architecture. Location is good, right across the Ferry Docks. We were told it is a 4 minute walk from Ferry. Pulled our bags and started to walk...there was absolutely no visible sign from the road on the property, its hidden from the main road, and when we asked the locals, nobody seemed to know about it. We walked in the scorching heat lugging our bags for at least half an hour if not more. Finally flagged down a tuk tuk to take us there.we had apparently passed it and were almost in the centre of the Darajani Market by then. The taxis and tuk tuks all had difficulty finding the place. Next to it was Golden Tulip which had proper signs, perfectly paved entrance and visible from the road...too bad, started off with negative vibes! Also two out of three days we were there, the elevator was out of service with no sign of any repairs to it. We are seniors and doing the stairs was not easy, and unacceptable for so long. Staff was nice, breakfast was not bad. Rooms were super small. Ours had no view, just a building like two feet away... Also the little road leading to the hotel is horrible, many bajaj drivers refused to come to the entrance..could easily be fixed/maintained by the Property. Would i go back to this hotel? Probably not...
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von BW TEAM am 2. Okt. 2023
Dear Guest Unfortunately the road entrance is government and does not belong to the hotel therefore any pavement work needed to be done on government property has nothing to do with the hotel the road been paved in front of Golden tulip is government as well of which golden tulip did not pave the road the government did . Thank you for your review .

2/10 – Ungenügend

Jean Baptiste

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Nothing special
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von Best Western Team am 17. Juli 2023
Dear Mr Baptiste Thank you for your review .

6/10 – Okay

Janesh

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Best Western Team am 17. Juli 2023
Dear Janesh Thank you

6/10 – Okay

Sakina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The rooms are clean but really small. Bathroom was clean and nice hot water. We got a queen bed room and the room is basically the size of the queen bed 2ft on each side of the bed. The only way we could open a full size suitcase was to put it on the bed. Location is good. Its like a 2 minute walk to the Zanzibar ferry station. Breakfast is excellent. Fresh fruit juices, freshly made eggs.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Best Western Team am 1. Juli 2023
Dear Sakina Thank you for sharing your stay with us online , we look forward to your next visit .

10/10 – Hervorragend

ABDULHAMEED

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We really enjoyed our stay here. Staff very courteous and accommodating, rooms nice and clean. It’s conveniently located, right in the heart of the city where everything is easily accessible either by walk or by cab. Will definitely return when back in Zanzibar.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Management am 20. Mai 2023
Dear Abdulhameed Thank you for The amazing review we look forward to you and your family's next visit .

8/10 – Gut

lars

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Best Western Team am 10. März 2023
Thank you

10/10 – Hervorragend

Christopher B

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Best Western Team am 10. März 2023
Thank you

8/10 – Gut

yves

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Best Western Team am 16. Dez. 2022
Dear Valued Guest , Thank you for the rating , we look forward to your next visit .

10/10 – Hervorragend

Hendrik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
From check in until check out the staff we're extremely friendly and helpful. They also provided excellent recommendations for shopping, dining, and activities as well. The internet was strong and fast which allowed me to continue to work while on vacation. Highly recommended!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Best Western Team am 3. Okt. 2022
Dear Hendrik Thank you for your kind words , we look forward to your next visit with us .

8/10 – Gut

Shelley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

mulugeta

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

DNT

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Management am 30. Aug. 2022
Dear Valued Guest Thank you for the great rating . Looking forward to your next visit .

4/10 – Schlecht

Lothar, Charneca da Caparica

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
In our opinion, not even close to the Best Western standard, we got to know from other country. Far below expectations. Even having to struggle during 1 week for reasonable Internet connections, moving around between rooftop terrace and reception area to find reasonable connection. Breakfast surprisingly poor.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022
Antwort von Best Western Team am 30. Aug. 2022
Dear Mr Lothar We humbly apologize for the bad experience you had at our hotel . We will work on improving the hotel .

10/10 – Hervorragend

Samuel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Best Western Team am 11. Aug. 2022
Dear Samuel Thank you for your 10 out of 10 rating , we hope you visit our hotel again .

8/10 – Gut

MELINA

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Did not get a perfect score because the area around the property was a bit undeseriable
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Best Western Team am 7. Juli 2022
Dear Melina ,my sincere apologize , thank you for sharing your review online, once again we apologize for the surrounding property been undesirable. Thank you

2/10 – Ungenügend

Jennifer

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
bugs
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Best Western Team am 3. Juli 2022
Dear Guest , we apologize for the inconvenience of mosquitos or little flying bugs , please bear in mind we are in Africa on an island . Our humble apologies once again .

8/10 – Gut

Sigbjoern

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Best Western Team am 3. Juli 2022
Thank you

6/10 – Okay

Martha

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
xxx
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2022
Antwort von Best Western Team am 14. Juni 2022
Thank you

8/10 – Gut

ivan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Goeie locatie,leuk hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Best Western Team am 13. Juni 2022
Good day , thank you for sharing your review . We look forward to welcoming you again in the near future .

8/10 – Gut

Kenovia

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The breakfast experience was quite nice, the waterfall wall makes the entrance smell damp. I booked the best room they had. It was fine. The hot water in the shower was mediocre but the rainwater shower head was nice. Overall. I would return.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Best Western Staff am 15. Apr. 2022
Dear Kenovia , thank you for sharing your experience and for the nice review . We look forward to welcoming you again .

2/10 – Ungenügend

hayat

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
À désastre
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2022

8/10 – Gut

Angela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the staff was very helpful
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2022
Antwort von Management am 16. Feb. 2022
Dear Valued Guest , thank you for choosing Best Western for your stay and for sharing your review with us . We look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Hassan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022
Antwort von Best Western Team am 13. Feb. 2022
Dear Hassan , Thank you for your great rating on this social platform , we look forward to welcoming you again

8/10 – Gut

Sigbjoern

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Friendly hotel, very centrally placed
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Megan am 30. Nov. 2021
Dear Valued Guest Thank you for sharing your experience online .We are pleased to hear you had a pleasant stay with us . We look forward to your next visit .

2/10 – Ungenügend

Reni

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Best Western Team am 13. Nov. 2021
Dear Guest We are sad to hear you had a terrible stay with us , some feedback on your experience would be great in order for us to address the problems and improve on them . Our Humble apologies once again .

4/10 – Schlecht

Omar

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Roaches crawling on us while sleeping,tv not working,one bright light for room no lamps,shower not draining properly,mosquito spray odor throughout room,breakfast was not worth mentioning! Bed sheets were not fully clean.Definitely not worth the amount of money charged or ratings it received on orbitz
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Megan Bonhomme am 29. Okt. 2021
Dear Valued customer Thank you for your feedback . We would like to express our apologize that you had a negative experience you had while staying at our hotel , we are working on making the hotel a better for all guests to enjoy their stay with us .

10/10 – Hervorragend

Cristiane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Megan Bonhomme am 26. Okt. 2021
Dear Cristiane Thank you for taking the time to give us a great rating we are pleased you had a great experience with us at Best Western Plus Zanzibar.

2/10 – Ungenügend

Mustafa

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Breakfast was great. Other than that nothing was positive; batroom was leaking, sheets was disgusting (blood marks on all sheets) ,roaches around the room. Worst thing is according to staff these are ok and I am making them a problem because I am Muslim. Thanks to the lady who came in the morning otherwise, they would capture me there one more day since I already paid for two nights.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Megan am 16. Sept. 2021
Dear Mustafa I am truly sorry to read the issue you experienced during your stay at our hotel., I do remember you from the morning and i sincerely apologize for not been aware of the situation in the evening you had arrived . Be assured that it is not the kind of service that we would like to offer all our guests including yourself and i truly understand your dissatisfaction. Kindly be advised we are working on the issues to ensure all guests have a pleasant stay with us from now on. Once again , I would like to apologize to you for this bad experience . Sincerely Megan Bonhomme General Manager

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
The conditions on my room were poor. My sheets had stains and my towels and washcloths were damp and stained. I was not given a key to my room so I had to have the front desk open my room for me every time. My tv didn’t work in the room. The door had a crack at the top that allowed mosquitoes to get in. I slept on top on the covers and used my clothes to cover the pillows. I would not stay here again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Megan am 14. Sept. 2021
Dear Valued Guest Thank you for choosing to stay at Best Western Plus Hotel . On Behalf of the hotel , please accept my apologies for any discomfort and dissatisfactory you experienced during your stay with us . We are working to improve the hotel in all departments to ensure guests have a pleasant and comfortable stay with us . Sincerely

8/10 – Gut

Santana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Megan am 22. Sept. 2021
Good day Thank you for taking the time to give us a great rating . We look forward to welcoming you again in the near future .

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the staff was nice, but on the room; very dirty sheets and blankets. had stains on them. flickering lights in the bathroom made it dark. really dusty. roaches running around. you get what you pay for.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A little on the noisy side during the day. In the heart of Stone Town and across from the port and ferry so that's to be expected. Centrally located close to everything. Nice view from rooftop bar.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Tomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fint och rent hotell
Landade kl 02.00 på natten på Zanzibars flygplats. Hotellet hade ordnat en taxi som stod o väntade på oss. Trygg resa till hotellet där personal väntade och hjälpte oss att snabbt få vårt rum. Personalen vänlig o hjälpsam. Allt kändes mycket bra. Bodde en natt för vidare färd på ön. God frukost o fint rum
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La atención especial de su Manager y el recepcionista. Me hicieron sentir como en casa en todo momento. Fue un placer haberme alojado en este hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Liz am 11. Mai 2021
Dear Valued guest, We highly appreciate your positive feedback and are happy that you have enjoyed your stay. We hope to welcome you back to our hotel soon

8/10 – Gut

ADEBAYO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2021
Antwort von Liz am 1. Mai 2021
Thank you so much for your positive review.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The hotel is ok, I have so far stayed at the hotel more than 4 times. The rooms are clean but very small for the price. Breakfast is mediocre, not worth having it at the hotel. You better off going elsewhere for breakfast and paying money. They serve instant coffee while every hotel in Stonetown serves fresh coffee. The restaurant staff are not trained to provide good customer service they are just there to be at work but you don’t see that they are not happy. I had to wash my Apple one day and managed to enter the kitchen. It’s terrible, if I had seen that kitchen I wouldn’t have had any meal in their restaurant.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very good location and nice hotel, staff was friendly
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018

8/10 – Gut

Ammar

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice clean place in the center of town
Modern hotel and right in the center of town (a lot of the Stone Town hotels are slightly dated or missing services like elevators etc), rooms are clean and super comfy. Not much in terms of room service when we were there during lunch time but there are a ton of restaurants nearby, and they have a rooftop bar which opened in the evening
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020