Rezeption

Bewertungen von Sun Heaven Hotel & Resort VI

3.5 out of 5
Sun Heaven Hotel & Resort VI
191A Adeleke Adedoyin Street, Victoria Island, Lagos

Bewertungen

4,6
0 von insgesamt 3 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
1 von insgesamt 3 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
0 von insgesamt 3 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 3 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 3 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

5,0/10

Sauberkeit

5,0/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

5,0/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Great location, food and staff. Amenities can be improved upon
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von JC am 8. Sept. 2019
Thank you for taking time to review our property. We will certainly work on the issue raised. We hope you'll choose to stay at our property again.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Even though I booked this property in advance through expedia, the reception told me that all the rooms were fully booked when I visited there. The attitude of the receptionist was the worst ever in my life. I showed the booking confirmation via smartphone and asked them to check with expedia but they told me that there was nothing they can do and asked me to contact with expedia by saying that I was the one who made the reservation. I was totally disappointed and left this property.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von RW am 10. Mai 2019
Dear Guest, Thank ypu for your feedback and we appreciate this. WE apologize for the experience that you got at our hotel, and we must admit that there was a miscommunication. We however assure you that this will be checked on and that we will ensure that no other client will encounter such. Best Regards Reservations Department