Basierend auf 964 geprüften Bewertungen

4,5 von 5
Von 86% der Gäste empfohlen
4,7 Sauberkeit der Zimmer
4,5 Service
4,5 Komfort der Zimmer
4,6 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 10.07.2023
Kommentar von Hotelmanagement
19.08.2023 von Giorgia Gasparini, General Manager, Hotelmanagement
Dear Stella,Thank you very much for taking the time to leave such positive feedback about your experience with us. We are really pleased to know you enjoyed your stay and we truly hope to welcome you back again soon!kindest regardsGiorgia GaspariniGeneral Manager
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Fast alles okay

Veröffentlicht am 21.11.2022 auf Hotels
Wir waren schon einige Male in dem Hotel (aber als es noch ein Best Western Hotel war). Es war wie immer soweit alles okay, nur das Frühstückenn war eine Herausforderung; das personal war nicht in der Lage Tische abzuräumen und zu säubern.
Kommentar von Hotelmanagement
24.11.2022 von Giorgia Gasparini, Hotel Manager, Hotelmanagement
Dear Karsten,We are glad to read that you are a regular guest at our voco Venice Mestre - The Quid and that you've choose us again for your stay in Mestre.We appreciate your positive review and we really care about informing you that it has been shared with out F&B department and it'll be taken into consideration as an important source of improvement.Waiting for your next stay with us, we send you our kindest regards.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus Au

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 15.10.2022 auf Ebookers
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 14.10.2022
modernes Hotel, gutes Breakfast
Kommentar von Hotelmanagement
15.10.2022 von Giorgia Gasparini, Hotel Manager, Hotelmanagement
Dear Isabelle,We thank you for taking the time to express your appreciation regarding your recent stay at our voco Venice Mestre - the Quid, we are really pleased to know you enjoyed your stay and we truly hope to welcome you back again soon!Kind regards.
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 17.08.2022
War gut, aber nicht perfekt.
Kommentar von Hotelmanagement
20.08.2022 von Giorgia Gasparini, Hotel Manager, Hotelmanagement
Dear Stefan,Thank you for your positive review, we are glad to learn that your experience at voco Venice Mestre - the Quid has generally been positive, despite not completely satisfying.At this regard, we really care about understanding the reasons for your dissatisfaction, as far as possible, in order to keep on improving the quality of our service.Any additional observation from you will be invaluable to let us achieve this goal.Thank you for replying to us and best regards.
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 14.08.2022
Stylische Unterkunft, leider wurde das Frühstücksbuffet nicht mehr richtig aufgefüllt, also sollte man früh zum frühstücken gehen. Teilweise war das Personal mit einer Person, die abräumte, neu eindeckte und auffüllen sollte auch zu wenig.
Kommentar von Hotelmanagement
15.08.2022 von Giorgia Gasparini, Hotel Manager, Hotelmanagement
Dear Charlotte, We appreciate you for taking the time to share with us your impressions, following your recent experience at our voco Venice Mestre - The Quid, and for indicating the aspects of your stay that have not been to your liking. I really care about informing you that your reports have promptly been shared with our F&B Manager and will certainly taken into consideration as precious cues to keep on improving the quality of our service, for you and for the rest of our guest. Sincerely.
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 21.06.2022 auf Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
22.06.2022 von Giorgia Gasparini, General Manager, Hotelmanagement
Gentile Anita, Siamo davvero lieti di apprendere che abbia apprezzato la nostra struttura nel suo complesso e la ringraziamo per questa ottima recensione! La aspettiamo nuovamente come gradito ospite in futuro e, nel frattempo, le auguriamo i nostri migliori saluti.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 17.04.2022
Ein schönes, gepflegtes und sauberes Hotel. Das Personal sehr hilfsbereit und sehr freundlich. Hoteleigener Parkplatz eine sehr sichere Gegend. Nicht weit zur Bushaltestelle und gemütlichen Restaurants. Ideal für einen Trip nach Venedig. Die Zimmer sind sehr gemütlich, sauber und gut Ausgestattet. Sollte ich wieder mal in der Gegend zu tun haben, ist dieses Hotel meine erste Wahl!
Kommentar von Hotelmanagement
09.05.2022 von Giorgia Gasparini, General Manager, Hotelmanagement
Dear Teyyip, Thank you very much for taking the time to leave this beautiful and extremely positive feedback about your experience with us. We are really pleased to know that you enjoyed your stay and found all our services to your liking! We truly hope you will come back and visit us again soon and we send you kind regards.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 17.04.2022
Gutes Preis- Leistungsverhältnis. Großes, sauberes Zimmer und gutes Frühstück.
Kommentar von Hotelmanagement
29.04.2022 von Giorgia Gasparini, General Manager, Hotelmanagement
Dear Jan Marcus, Thank you for sharing with us this 5* feedback, it is great to know that we have been able to provide you with a positive experience! Hoping to be presented with the opportunity to welcome you back again in the future, we send our best regards.
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 04.11.2021
Frühstück war ein bisschen zu wenig. Auswahl bestand aus vielen Fertigprodukten. Kein echtes Ei. Zusammengemixtes Vollei. Kein gekochtes Ei. Zu geringe Auswahl. Plätze wurden dreckig hinterlassen. Man fand am nächsten Morgen dreckige Platzdeckchen vor.