Lobby

Bewertungen von SureStay Hotel by Best Western North Vancouver Capilano

2.5 out of 5
SureStay Hotel by Best Western North Vancouver Capilano
1634 Capilano Road, District of North Vancouver, BC

Bewertungen

8,2

Sehr gut

380 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
400 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
122 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
61 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
40 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Sylvia

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von A.Alessa-Guest ervices. am 27. Okt. 2023
Dear Sylvia, that you for staying with us and leaving a review. We hope to see you again.

8/10 – Gut

Jürgen

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Für den Übergang zum Fluggafen absolut ok
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Chris Guest Services am 15. Juli 2023
Vielen Dank, dass Sie bei uns geblieben sind. Wir freuen uns, dass Sie es zum Flughafen geschafft haben.

8/10 – Gut

Claudia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer war groß, sauber, ruhig und klimatisiert und verfügte über alles, was man braucht. Es sind mehrere Bushaltestellen in unmittelbarer Nähe, man kommt schnell in den Stanley Park oder zum Grouse Mountain. Ins Zentrum dauert es mit dem Bus ca. 30 Minuten, da der Bus auch oft im Stau steht. Praktischerweise gibt es mehrere Tankstellen in unmittelbarer Umgebung. Im niederländischen Restaurant „De Dutch“ kann man gut frühstücken.
Antwort von Chris Guest Services am 13. Juni 2023
Vielen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns und wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben.

8/10 – Gut

Mathias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Chris-Guest Services am 28. Mai 2023
Thank you so much, we're glad you enjoyed your stay.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Hotel in North Vancouver
Condition of the rooms older. It smelled very musty and bad. Windows could not be opened. Air conditioning very noisy and disturbed our sleep. Free on-site parking. Can be reached downtown without having to change buses. Bus stop about 100m from the hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Carla, Guest Services am 25. Mai 2023
Dear Guest, Thank you for the review. We aim to provide clean rooms, comfortable stay and great customer service. Our apologies if we did not exceed your expectation. We appreciate your feedback and this will be passed to our management. Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

Mina

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Carla, Guest Services am 30. Sept. 2022
Thank for the rating of 8 out of 10 Mina! We appreciate the score. We always aim to provide superior services, clean rooms and comfortable stay. We hope to see you again in the near future.

8/10 – Gut

Sibylle

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der Empfang war sehr herzlich und wir haben viele Informationen erhalten. Sehr kompetent, freundlich und herzlich. Würde wir sofort wieder buchen.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Chris, Guest Services am 1. Sept. 2022
Vielen Dank für Ihre freundlichen Worte, und wir freuen uns darauf, Sie in Zukunft wieder zu beherbergen.

8/10 – Gut

Daniela

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Alles wie gebucht
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Abdul, Guest Services am 14. Juli 2022
Dear Daniela, thank you for staying with us and leaving a review. We hope to see you again. Regards,

8/10 – Gut

Timo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Unterkunft, nur 15 Minuten mit dem Bus von der Innenstadt entfernt.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Abdul, Guest Services am 16. Juni 2022
Dear Timo , thank you for staying with us and leaving a review. We are glad you enjoyed your stay and liked our location. We hope yo see you soon. Regards

2/10 – Ungenügend

Christine

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022
Antwort von Abdul, Guest Services am 3. Mai 2022
Dear Christine, we are sorry that you did like your stay with us. We wish you provided us with details so we can investigate and provide a better service for future reservations. Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Andrea - Guest Services am 6. Nov. 2021
Dear Guest, Thank you for taking your time to complete the survey. We really appreciate the great review. We hope to welcoming you again next time. Regards,

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
incredibly loud
incredibly loud
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Abdul, Guest Services am 25. Sept. 2021
Dear guest, on behalf of our entire team, we would like to apologize for not exceeding your expectations. We hope you are having a good day.

8/10 – Gut

Frank, Glauchau

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
schönes Zimmer nettes Personal nicht sehr weit vom Stanley Park entfernt
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Gilmore am 30. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us. We are glad to hear that you enjoyed your stay and that our staff looked after your stay well. We hope to see you again. Thank you. Regards, SureStay by Best Western North Vancouver

6/10 – Okay

Volker

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
OK für 1-2 Tage
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von Justine am 23. Sept. 2019
Thank you for completing the survey regarding your recent stay with us. Sorry that we did not exceed your expectations. We are planning a major renovation in the future. We hope that you still give us a chance next time so we can offer you a better experience. If we can provide any assistance, please do not hesitate to let us know. Regards, Justine Guest Services

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bushaltestellen innerhalb von 5 Minuten erreichbar, Dauer nach downtown 20-25 Minuten. Super wlan. Sauberes Bad
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Justine am 17. Sept. 2019
Dear Guest, Thank you for completing the survey regarding your recent stay. We really appreciate your positive comments especially regarding our clean bathroom. We look forward to see you again next time. Regards, Justine

8/10 – Gut

Walter

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Justine am 9. Sept. 2019
Dear Walter, Thank you for completing the survey. We look forward to see you again next time. Regards, Justine

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Das Hotel ist gut, das Zimmer einfach eingerichtet, leider kein Kühlschrank. Der Pool ist gut.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Gilmore Choi, Guest Services am 29. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us. We are glad that you enjoyed your stay. There are different room types in our hotel, and some of them do not have a fridge. For those whose room does not have the facility, we have it in the lobby. We hope to see you again. Thank you. Regards, SureStay by Best Western North Vancouver

8/10 – Gut

Oliver

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good location to explore North Vancouver
Large pool (heated). Near to Grouse Mountain, Capilano Bridge and Stanely Park. Downtop can be reached easily by bus
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Gilmore Choi, Guest Services am 29. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us. We are glad that our location worked out well for you. We hope to see you again. Thank you. Regards, SureStay by Best Western North Vancouver

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Auf den ersten Blick wirkte das Hotel etwas herunter gekommen. Aber die Zimmer sind tipptopp in Ordnung und vor allem sauber.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Justine, Guest Services am 26. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for the wonderful review regarding your recent stay with us. We are really grateful for the positive reviews regarding our rooms. I'm very sure that everybody, especially our housekeeping team is going to be very happy to hear about it. Again, thank you and we look forward to see you again soon.

8/10 – Gut

Thilo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Gilmore am 24. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us. We are glad that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again. Thank you. Regards, SureStay by Best Western North Vancouver

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Gilmore Choi, Guest Services am 19. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us. We are glad that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again ! Thank you. Regards, SureStay by Best Western North Vancouver

8/10 – Gut

Kyla

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beds were comfy, front desk staff were wonderful. Would have liked an included breakfast like all other best westerns I’ve stayed at but the overall price was right.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

I

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel had a prostitute working out of a room close to mine and the clients came and went all night. The staff were hard to communicate with because of poor language skills, which made it hard for them to provide expected service. All in all this is a shame because the location is very handy.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Carla, Guest Services am 17. Apr. 2024
Dear Ian MathesonWe are very sorry to hear about your experience. We are surprised with your review as we dont often get this feeback. Thank you for bringing this to our attention. We have taken your comments seriously. Please know that our property tries our best to guard against this activity as such we have security patrolling our hotel nightly. We will communicate with our security to address this matter immediately.Thank you for sharing your time in writing this review.

2/10 – Ungenügend

Robert

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Carla, Guest Services am 16. Apr. 2024
Dear Guest,We thank you for staying with us. Our team wishes you approach the front desk team to inform of any concern that made your stay less enjoyable so we will be given the chance to better your stay. Thank you for staying with us. Guest ServicesSureStay Hotel by Best Western North VancouverTell: + 1 (604) 987-8185reservations@bestwesterncapilano.com

8/10 – Gut

Jaden

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
the stay was lovely, the only thing i wish it had better was its location. Any restaurants required the bus to go over to the main mall in the area, Park Royal, unless you're okay with a good 15 minute walk there and back for basic things. The room smelled kind of like cigarette smoke when we first arrived, but we ran the fan for a while and it cleared up. No problems after that. Any staff i did talk to were lovely. Calling them was always clear and concise, and they were happy to talk at any time. I recommend for those who are looking for a relatively cheap stay, as long as you're willing to travel if you want to get anywhere or do anything...and the dedutch restaurant that's attached to the property is *very* expensive. seven dollars for a glass of orange juice. Yikes.
Aufenthalt von 13 Nächten im März 2024
Antwort von Chris Guest Services am 14. Apr. 2024
Thank you so much for your kind review. I do apologize for the cigarette smell, we'll be talking to the housekeeping department about ways to prevent this in the future.

8/10 – Gut

Jim

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Chris Guest Services am 6. Apr. 2024
Thank you so much for letting us know you enjoyed your stay.

10/10 – Hervorragend

grant

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Noisy Vancouver, but what can you do!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Chris Guest Services am 4. Apr. 2024
Thank you so much! We all hope you're enjoying your stay!

4/10 – Schlecht

Jordan

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Property is very old . Don’t think they should charge more than $70 for this quality of room.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Chris Guest Services am 1. Apr. 2024
I do apologize that you weren't satisfied. If you wish to discuss this further with a manager, please feel free to call us.

8/10 – Gut

FLOR

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Quiet
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Chris Guest Services am 28. März 2024
Thank you so much for letting us know you enjoyed your stay!

8/10 – Gut

Stefanie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was clean and well equipped, no microwave though. We thoroughly enjoyed our stay, the beds were comfy.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Juliet - Guest Services am 26. März 2024
Dear Stefanie,Thank you for the feedback. We hope to see you again here at SureStay Hotel by Best Western.If you need any assistance to any concern/s you have, please dont hesitate to contact us. Have a good day! Thank you!

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
🙂
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Chris Guest Services am 24. März 2024
Thank you so much! We're glad to hear you enjoyed your stay!

8/10 – Gut

Xiomara

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The lady at the reception was very nice.The only complaint is that the bathroom was old and dirty but everything else was good. The price reflected the room
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Chris Guest Services am 23. März 2024
Thank you so much for your feedback, I have passed this onto our housekeeping staff, so they can follow up with everyone on acceptable standards.

10/10 – Hervorragend

Bella

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Was enjoyable..
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Chris Guest Services am 23. März 2024
We're always happy to hear you had a good time.

10/10 – Hervorragend

Jensen Eric, Winnipeg

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
friendly staff
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Chris Guest Services am 23. März 2024
Thank you so much!

8/10 – Gut

Kristina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good price, comfortable beds, clean, friendly staff. I wish there were some dining options that were closer. We arrived late so had to get in the car to find someplace to eat. Options were plentiful not too far away, but I would not have felt comfortable walking to them
Antwort von Chris Guest Services am 23. März 2024
Thank you for your feedback, North Vancouver is always changing and a number of restaurants that used to be nearby have closed. Hopefully the future brings new and exciting eats to the neighbourhood!

8/10 – Gut

Courtney

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location for access to Capilano Suspension Bridge Park and Grouse Mountain, as well as downtown/Stanley Park. Lovely staff. A bit noisy, so if you have small ones, ask for a room further away from the main road. Was a bit run down, but clean and well cared for. Restaurant on site was lovely.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Chris Guest Services am 19. März 2024
Thank you for your response, I have passed on your compliments to housekeeping and the restaurant.

10/10 – Hervorragend

Danielle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Chris Guest Services am 20. März 2024
Thank you so much!

10/10 – Hervorragend

Christopher

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great staff, incredibly helpful. Very clean, parking was easy.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Chris Guest Services am 18. März 2024
Wow! What a great review to read on a Monday morning.Thank you

8/10 – Gut

Xiomara

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The property is ok and the beds were nice and comfortable. The only complain is the bathroom, the bathtub is outdated and the wall of the bathtub should be clean because it’s dirty. Overall the price reflects the room. The reception lady was extremely nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Chris Guest Services am 18. März 2024
Thank you so much, I have passed on your review to both our housekeeping and maintenance departments.

8/10 – Gut

Matthew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Standard
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Chris Guest Services am 16. März 2024
Thank you so much for your feedback, don't hesitate to let us know what you think we can do better.

4/10 – Schlecht

Alexa

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Very run down, broken shower head, broken door, no cribs or pack n plays available. Beds were decently comfortable, kettle provided in room.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Chris Guest Services am 13. März 2024
Thank you for your feedback, and our apologies for the deficiencies in your room. I have passed this onto both our management and maintenance team to be addressed immediately.

10/10 – Hervorragend

Maria

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had a great stay!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Carla, Guest Services am 12. März 2024
Thank you for the score of 5 out of 5. We are glad you liked your stay and we hope to see you again.

8/10 – Gut

Delaram

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Chris Guest Services am 31. März 2024
Thank you for letting us know you enjoyed your stay!

10/10 – Hervorragend

Leo

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Chris Guest Services am 30. März 2024
Thank you so much!

10/10 – Hervorragend

Bella

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Outside of a microwave.. staff are very friendly and accommodating.. amazing shower and a good night's sleep.. I will return again..👍🙋‍♂️
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Chris Guest Services am 3. März 2024
Thank you so much! It was a pleasure having you stay with us!

10/10 – Hervorragend

Brooke

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Check in was incredibly fast and easy. Was quite impressed with the experience.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Carla, Guest Services am 26. Feb. 2024
Dear Brooke,Thank you very much for your stay with us and your kind review. We are extremely happy that you had a comfortable and pleasant stay with us!We hope to see you again in the future

10/10 – Hervorragend

Gretsky

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Food options connected to the property
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Carla, Guest Services am 26. Feb. 2024
Dear GretskyThank you for the feedback and the score of 5 out of 5. We always have guest satisfaction as our first and top priority. The restaurant attached to our property has a different management from the hotel. Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

elizabeth

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, clean and friendly staff. Will stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mrinal Joshi am 20. Feb. 2024
Dear Elizabeth,Thank you very much for taking out the time to review our services. It is a pleasure to know that your stay with us was comfortable. We delighted to have you as our guest and hope to welcome you back on your next trip.

2/10 – Ungenügend

Sahajdeep Singh

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The receptionist was so rude to us even though all was the management’s mistake. She needs to be tought how to attent customers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mrinal Joshi- Assistant General Manager am 20. Feb. 2024
Dear Mr. Singh,Firstly I would like to thank you for taking out the time to review our services. Please accept my deepest apologies for any inconvenience caused during your stay. I would like to assure you that we value your feedback and will make proper investigation to understand what exactly happened. Once again my deepest apologies on behalf of my team for any rude interaction. Rest assure proper measures will be taken to guide and train the staff involved in this incident.

8/10 – Gut

William

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nothing special
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Carla, Guest Service am 19. Feb. 2024
Thank you for giving us a score of 4 out of 5! We appreciate your time and for staying with us.