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Bewertungen von Hotel VARA

4 out of 5
Hotel VARA
49 Falmouth Road, Truro, England

Bewertungen

8,8

Hervorragend

133 von insgesamt 257 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
92 von insgesamt 257 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
23 von insgesamt 257 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 257 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 257 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Silke

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Erst wollte ich nur ein paar Tage bleiben, aber aufgrund einer Veranstaltung und da ich mich in desem Hotel so wohlgefühlt habe, habe ich meinen Aufenthalt bis auf eine Woche verlängert. Danach wurde meine Rückreise mehrfach storniert, so dass ich noch weitere vier Tage bleiben musste. Alle im Hotel waren so freundlich und hilfsbereit, dass sie mir richtig ans Herz gewachsen sind. Ich habe mich dort wie zu Hause gefühlt und werde ganz sicher wiederkommen. Das Hotel selbst ist einfach gemütlich und bietet alles, was man braucht. Das Stadtzentrum ist schnell zu Fuß erreichbar und direkt vor dem Hotel ist eine Bushaltestelle, wenn man weitere Ausflüge unternehmen möchte. Ich danke von ganzem Herzen Manager James, Eliot, Meghan (ich hoffe, ich habe eure Namen richtig geschrieben?) Und der netten Dame, die sich um das Frühstück, die Zimmer und vieles andere kümmert. Ich vermisse euch, das Hotel Vara und Truro. Danke für die schöne Zeit! Silke aus Deutschland *ring ring ring*
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Hotel VARA Team am 21. Aug. 2022
Hallo SilkeVielen Dank für Ihre nette Bewertung, wir freuen uns sehr, dass wir Ihren Aufenthalt so gut und komfortabel gemacht haben!Wir freuen uns auch sehr, dass Sie sicher nach Hause gekommen sind! Wir können es kaum erwarten, Sie wiederzusehen (und hoffentlich mit weniger Schluckauf auf der Heimreise!)Größten DankHotel VARA Team und Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Hotel VARA Team am 1. Aug. 2022
Thank you for a great score!

8/10 – Gut

Susanne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel in schönem alten Herrenhaus
Die Lage ist ok, Fußläufig erreicht man das Stadtzentrum in gut 10 min. Das Haus selbst ist sehr schön, alles ordentlich renoviert und den Charme behalten. Unser Kingzimmer war für englische Verhältnisse sehr groß, das Bett recht bequem. Als Manko empfanden wir, dass das Bad lediglich eine Badewanne hatte, in der man nicht duschen konnte (waschen im Sitzen). Außerdem gabs am Waschbecken keine Mischbatterie (sondern zwei Wasserhähne). Frühstück war ok, etwas wenig Auswahl vielleicht und nichts typisch engliches (Salami & Schnittkäse, gekochte Eier, Cereals). Das Personal war durchwegs freundlich. Mit 120 Euro pro Nacht meiner Meinung nach eher etwas zu teuer.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2022
Antwort von Hotel VARA Team am 30. März 2022
Hallo Susanne Vielen Dank für Ihr freundliches Feedback. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt und die Freundlichkeit unseres Teams genossen haben. Wir haben Ihre Bewertung ebenfalls berücksichtigt und danken Ihnen nochmals für die Bewertung. Eine lustige historische Tatsache; Zwei Wasserhähne sind in Großbritannien sehr traditionell und befinden sich in vielen britischen Gebäuden. Diese Tradition begann in den 60er Jahren, als unser Wasser an zwei Orten gelagert wurde, was zwei separate Rohre benötigte und um Benutzern mit Sehbehinderung zu helfen. Also die 2 Hähne, links heiß, rechts kalt. Entschuldigen Sie eventuelle Übersetzungsfehler. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch! Hotel VARA-Team

8/10 – Gut

Gabriele

Aufenthalt von 5 Nächten im September 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Zimmer entsprechen in keiner Art und Weise den Fotos im Internet. Das Bett war mit 190cm zu kurz, ein Zimmerwechsel war möglich und verbesserte die Situation. Die Badezimmer sind winzig. Die Lage des Hotels ist gut.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

4/10 – Schlecht

Gerhard

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nicht empfehlenswert
Wir waren 3 Nächte im Hotel. Das Zimmer Nr. 11 war sehr klein. Nur ein Dachfenster zum öffnen. Keine Klimaanlage. Nur kleines ein Bild an der Wand. Keine Vorhänge. Das Zimmer wirkte sehr kalt. Wir würden max. 2 Sterne vergeben. Das Frühstück wurde in der Hotelbar serviert. Am Vorhaben haben Gäste Ihr essen in der Microwelle gewärmt und es "stank" danach fürterlioch nach Indischem fastfood. Für ein 4 Sterne Hotel total überbewertet und zu teuer. Nicht empfehlenswert. Wenn doch....höchstens eine Nacht wenn nirgends in der Gegend etwas frei ist.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Merchant House am 7. Juli 2019
Thank you for your review; we are sorry to hear you found the room cold in the evenings, we do have additional blankets and heaters if required and these can be organised with Reception. You had booked our Cosy Double rooms, which do mean "Cosy" as in size therefore we can only apologise if this information was not clear on the website you booked, which do also list the other larger rooms we have avaliable here. We are graded as a 4* Guest Accommodation, not as a Hotel as we do not have a restaurant on site, our prices are very reasonable for the area of Truro, being thr City of Cornwall and again apoligise if you do not feel your stay was of good value. We do hope you choose to stay with us again when next visiting the area and maybe try one of our larger King double rooms. 785/5000 Vielen Dank für Ihre Bewertung Es tut uns leid zu hören, dass Sie das Zimmer abends kalt fanden. Bei Bedarf stellen wir Ihnen zusätzliche Decken und Heizungen zur Verfügung, die Sie an der Rezeption organisieren können. Sie haben unsere gemütlichen Doppelzimmer gebucht, was "gemütlich" bedeutet. Daher können wir uns nur entschuldigen, wenn diese Information auf der von Ihnen gebuchten Website nicht klar war. In dieser Liste sind auch die anderen größeren Zimmer aufgeführt, die wir hier verfügbar haben. Wir werden als 4-Sterne-Gastbetrieb eingestuft, nicht als Hotel, da wir kein Restaurant vor Ort haben. Unsere Preise sind für die Gegend von Truro sehr angemessen, da wir in der Stadt Cornwall liegen und auch hier eine Kritik anstellen, wenn Sie Ihren Aufenthalt nicht fühlen war von gutem Wert. Wir hoffen, dass Sie sich bei Ihrem nächsten Besuch wieder für einen Aufenthalt bei uns entscheiden und vielleicht eines unserer größeren King-Doppelzimmer ausprobieren.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von Merchant House am 3. Juni 2019
Thank you for your 4* review

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017
Antwort von Nicky am 7. Sept. 2017
Dear Daniel, Thank you for your 4* review, we hope to welcome you back again for your next visit to Truro. Best Wishes Merchant House Hotel

8/10 – Gut

Sandy & Joe, Belgium

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Charming Hotel ideally located to explore Cornwall
The Merchant House in Truro is ideally located to explore Cornwall. Easy to reach, close to the City Centre, but still in a calm and quit area. Facilities are offering enough CCTV guarded outdoor parking space and free WiFi. Rooms and facilities are clean and the staff is very friendly, prepared to go the extra mile, providing kind of a family atmosphere. The breakfast is good choice and quality, also for Continental visitors. On the downside, the rooms are rather small and due to the age of the amneties, they are all different in size and layout, allthough they are very clean and have been refurbished to rather up to date standards. You can be lucky to get a reasonably sized room and bed (i.e. room 15), or you might end up in a 12 square metres room (i.e. 19), where you can hardly walk around the bed. There are no clothes cupboards in the "Cosy double bedrooms" and the beds are a bit narrow, covered with a single large duvet for two.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2017
Antwort von Merchant House Team am 1. Sept. 2017
Dear Sandy & Joe, Thank you for your review following your recent stay with us. We are pleased to hear you enjoyed your stay with us and found the Hotel to be in a good location and that you made good use of our free on-site parking, free speedy wi-fi and enjoyed our chef's freshly cooked breakfast. We are delighted to hear you received our traditional warm and friendly service from all of the team and you enjoyed the relaxed family atmosphere. As you mentioned the Hotel has had a recent refurbishment and still ongoing in some areas, all of the rooms are of different size and layout, including the Cosy Double rooms, due to the layout of the building some are slightly bigger than others, then as you mentioned we have our King rooms, we also have our super king room and the Merchant House Suite. The beds in our Cosy Double rooms are all standard UK double beds at 5ft 6 and all of our King rooms have Super-king 6ft Beds. We would love to welcome you back again and give us a call before you book so we can discuss the different rooms available. Best Wishes

10/10 – Hervorragend

K, Munich, Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice area in a beautiful neighbourhood at walkable distance from this lovely city's heart!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017
Antwort von Merchant House am 14. Aug. 2017
Thank you K for your 5* review; we are pleased you had a great stay with us and found the Hotel to be in a good location for visiting our great little City. Best Wishes Merchant House Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2017
Antwort von Nicky am 24. Juli 2017
Thank you for your 4* review

8/10 – Gut

Chris, Rye

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
For clients arriving by foot from the train it’s a long slog up the hill. Also I don’t think there’s a lift. Otherwise nice hotel, well run with modern decor.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel VARA Team am 18. Apr. 2024
Hi Chris, thank you for your score and feedback! Cornwall is one of the more hillier counties; there is a trick to actually only walk one hill, then it is a nice easy down hill journey to the hotel on foot. There is no lift in the original building and because of its listing grade we cannot instal one. The most flights of stairs a guest would ever need to take is 2, and our team are always at hand to help with luggage. We look forward to seeing you again on your next visit to Truro! Our hugest thanks, Hotel VARA Team

10/10 – Hervorragend

Stuart

Geschäftlich gereist
Gut: Ausstattung
Enjoyed my stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel VARA Team am 28. März 2024
Hi Stuart, thank you for the great score and kind words! We look forward to seeing you again on your next visit to Cornwall. Our hugest thanks, Hotel VARA Team.

10/10 – Hervorragend

Jo

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We loved this hotel. While renovation of the entire property is ongoing, and we did turn down an upgrade to I suspect a newly renovated room, we found our Room #20 to be snug, quiet and comfortable. Breakfast was delicious and provided sufficient variety with the option for cooked to order dishes. The breakfast space was lovely. We had dinner in on our second night and thoroughly enjoyed sitting by the fire eating our delicious pizzas.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Hotel VARA Team am 17. Jan. 2024
Hello Jo; Thank you so much for the great score and kind words! We are so glad to hear that you had a great stay with us. We look forward to seeing you again on your next visit to Cornwall! Our hugest thanks, Hotel VARA Team.

10/10 – Hervorragend

Sophie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel. I had sudden trip to Truro to visit a family member in hospital and the staff were just…nice people. I particularly appreciated them being around to check me in even though I arrived on a late train.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Hotel VARA Team am 13. Dez. 2023
Hello Sophie; thank you for your score and kind words! We hope everything is alright now; and we look forward to seeing you again. Our hugest thanks

6/10 – Okay

Amy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ok
Staff were lovely but the room wasn't as nice as the pictures. Only one towel and mug and the room was boiling as the radiator was on max. Also the pots set out for the jam at breakfast had what looked like tartar sauce in them.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Hotel VARA Team am 20. Nov. 2023
Hi AmyWe put one set of towels in our rooms when there is one person booked. Apologies if you were two. The team would have corrected that once they had known. Also apologies for a pot that had not been checked... we will watch out for that in the future ! Will do our best to get 8/10 next time !

10/10 – Hervorragend

tracey

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly helpful staff. Lovely downstairs renovation but rooms / bathroom need a refit. Breakfast okay would have liked a little more choice but adequate and i expect if you asked could have something different
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Team VARA am 30. Okt. 2023
Thanks TraceyHope you enjoyed your day in Truro todayWe are working our way through the building....

8/10 – Gut

Heather

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Hotel VARA Team am 25. Okt. 2023
Many thanks for the feedback HeatherWe hope to welcome you back soonTeam VARA

10/10 – Hervorragend

Jay

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Hotel VARA Team am 3. Okt. 2023
Hello Jay; thank you for the great score! We hope to see you again on your next visit to Cornwall! Our hugest thanks, Hotel VARA Team

10/10 – Hervorragend

Tim

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Hotel VARA Team am 24. Sept. 2023
Hello Tim; Thank you for the great score! We are glad to hear that you had a great stay with us, we look forward to seeing you on your next visit. Our hugest thanks, Hotel VARA Team

6/10 – Okay

Martin

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Hotel VARA Team am 14. Sept. 2023
Hello Martin; thank you for taking the time to give us a score. We will contact you directly for your written feedback, as it will be essential to the growth of our Hotel and help improve our score with you. We look forward to seeing you again on your next visit and beating your current score with us!

10/10 – Hervorragend

Helen, Epsom

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent facilities well worth a visit
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Hotel VARA Team am 30. Aug. 2023
Hello Helen;Thank you for the great score and kind words! We look forward to seeing you on your next visit. Our hugest thanks,Hotel VARA Team

6/10 – Okay

Shaz

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Actually we were disappointed, we have been heavily overcharged for the services offered. (i) No shower arrangements only hair wash facility & bath, no soap/shower gel provided (ii) Bathroom was not suitable for family use, very limited space to put toiletries and hang towels (iii) the ceiling over the bath was too low, we banged our heads a couple of times coming out of the bath (iii) No hot breakfast provided (iv) same breakfast every day, main items cheese/salami slices, bread & croissants & cereals The accommodation didn't worth £150/day, we should be compensated
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Hotel VARA Team am 30. Aug. 2023
Hello Shaz; thank you for taking the time to write your review. We are sorry to hear you felt that you had this experience, as your review is certainly a outlier. We are also very surprised by this, as none of this was brought to our attention during your stay. This is a massive shame as a few of your "hiccups" could have addressed during your stay. Please allow us to address the points you have raised:Price: You have joined us during Cornwall's peak holiday season. Cornwall is one of the busiest holiday locations in the UK, with our pricing being competitive to our fellow hotel in the area.Shower: When you had booked, you had the option to request a room with a shower. We did not receive one. You had also booked our Family room, which has traditionally come with a bath so we can accommodate our infant aged guests.Bathroom layout: We are sorry to hear you missed the designated towel railing behind the bathroom door.The ceiling: The hotel is in a 1800's original building. Due to the buildings listing we cannot make any major architectural changes. However we have had a variety of guests use this room since our new ownership 2 years ago and this is the first we have heard of "...banged heads...".Hot breakfast: We are sorry to hear that you did not read our breakfast menu as you would have seen our available hot dishes like our: toasted bagels with smoked salmon pate, toasted sweet berry waffles and etc.Same Breakfast: We offer a scandi-style continental breakfast with a varied buffet of food and ingredients. The only real restrictions is the guest's imagination. Now allow us to raise some points that we experienced during your stay: As mentioned above, you did not approach any of our team member during you stay which would helped improve your experience.You also failed to mention that our team (especially our breakfast team) gave you friendly local advice/knowledge of what to do in the area; like the Bodmin steam railway and the like.This has really caught us off guard because during your stay: you were all so complimentary to our team. Even giving a heartfelt thank you on your departure which included a hug. Overall the request for a "compensation", would be declined by any business in hospitality. Unfortunately you have done the equivalent of going to a restaurant, eat a 3 course meal, having a great time with the staff...then returning a week later and saying you did not enjoy your meal.Now that you know this: We encourage you to come stay with us again on your next visit, armed with your new found knowledge; as we are sure to beat your previous experience's score. We just emphasis that you give clarity on your booking request. The team all thoroughly look forward to seeing you all again! Our kindest regards Hotel VARA Team

10/10 – Hervorragend

Baljinder

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely place, highly recommend hospitality was on point and the customer service was excellent 👍
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Hotel VARA Team am 30. Aug. 2023
Hello Baljinder; thank you so much for the great score and kind words! We look forward to seeing you on your next visit. Our hugest thanks, Hotel VARA Team.

10/10 – Hervorragend

Shawn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wonderful place to stay. The atmosphere was lovely, the room was spacious and breakfast was lovely. Also had pizza and drinks in their bar.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Hotel VARA Team am 27. Aug. 2023
Hello Shawn; Thank you for your great score, kind words and lovely photos! We all look forward to seeing you again on your next visit to Cornwall.Our hugest thanksHotel VARA Team

8/10 – Gut

William

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comfortable
Room was clean, and free on-site parking is available. Not much choice on the menu, but Truro centre is only a few minutes walk away. Hosts and bar-staff were very friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Hotel VARA Team am 25. Aug. 2023
Hello William; thank you for your score and kind words! Food is a new addition to our Hotel and we have plans to expand with seasonal dishes. You are also right about our location: "throw a stone hard enough from our hotel you'd hit the high street". We all look forward to seeing you again on your next visit to Cornwall, our hugest thanks, Hotel VARA Team

6/10 – Okay

Laurence

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great for meetings and mini conference, especially their meeting room for 6 people, long table, comfortable chairs and great lighting, plus great coffee.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Team VARA am 21. Aug. 2023
Many thanks for the feedback... we will try to get the score up to 5/5 next time you are with us

10/10 – Hervorragend

grant

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Hotel VARA Team am 26. Juli 2023
Hello Grant; thank you for the great score! We look forward to seeing you on your next visit, our hugest thanks Hotel VARA Team

10/10 – Hervorragend

Jon

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Most excellent service - highly recommended.
The owners Tim & Hazel have done some great things with this hotel over the last couple of years and have a great 10 year plan to make it top notch. Their existing level of personal service is seldom experienced and I thoroughly recommend staying with them if the need arises.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Hotel VARA Team am 7. Juli 2023
Hello Jon; thank you for your kind words and great score! We will try and maintain that high standard that you experienced. We all look forward to seeing you again on your next visit, our hugest thanks Hotel VARA Team

10/10 – Hervorragend

Stephen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Hotel VARA Team am 2. Juni 2023
Hello Stephen, thank you for the great score! We look forward to seeing you again on your next visit. Our hugest thanks Hotel VARA Team

10/10 – Hervorragend

Hajnalka

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice room and amenities. Very attentive service and excellent breakfast.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Hotel VARA Team am 2. Juni 2023
Hello Hajnalka, thank you for the great score! We look forward to seeing you again on your next visit, our hugest thanks Hotel VARA Team

10/10 – Hervorragend

Darren, London

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Boutique type hotel with great service & less than 10 mins walk into centre of Truro
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Hotel VARA Team am 19. Apr. 2023
Hi DarrenThank you for the great score! We are glad to hear you had a great stay. We look forward to your next visit with us!Hugest thanks Hotel VARA Team

10/10 – Hervorragend

STEVEN

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Hotel VARA Team am 6. Apr. 2023
Hi STEVENThank you for the great score; we look forward to seeing you on your next visit!Our hugest thanks Hotel VARA Team

10/10 – Hervorragend

Stephen

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hotel VARA Team am 1. Apr. 2023
Hi Stephen, Thank you for the great score, we look forward to seeing you again on your next visit! Hugest thanks Hotel VARA Team

10/10 – Hervorragend

Aimee

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Really nice
Beautiful hotel, about a 6 minute walk from the centre Truro. Really friendly and welcoming staff at a reasonable price.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Hotel VARA Team am 22. März 2023
Hi AimeeThank you for the great score and kind words!We look forward to your next stay with us. Hugest Thanks Hotel VARA Team

10/10 – Hervorragend

Jonathan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A gem
Great staff, lovely welcome and blinkin good artisan pizza!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Tim am 17. März 2023
JonathanThank you so much for your reviewLook forward to welcoming you back soon

6/10 – Okay

S

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Hotel VARA Team am 28. Jan. 2023
Hi there, thank you for your feedback score!

8/10 – Gut

Kai Ang

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Hotel VARA Team am 29. Dez. 2022
Hi Kai Ang; Thank you for your score! We are so glad to hear we made you feel welcome here at Hotel VARA, we look forward to your next stay with us! Our Hugest Thanks

10/10 – Hervorragend

J

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lads working from swansea
10/10 great hotel to stay
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Hotel VARA Team am 20. Nov. 2022
Hi guysThank you for the great score! We look forward to your next stay with us!Hugest Thanks Hotel VARA Team

10/10 – Hervorragend

J

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Swansea lads
Staff are very friendly and rooms are great very clean 10/10 will be staying again soon
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Hotel VARA Team am 19. Nov. 2022
Hi there; thank you for your great score and we are so glad to hear we made you feel welcome and comfy! We look forward to your next stay with us, our hugest thanks Hotel VARA Team

10/10 – Hervorragend

Carlton

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Hotel VARA Team am 12. Nov. 2022
Hi Carlton; thank you for the great score, we are so glad to know that we made you feel so welcome! We look forward to your next stay with us, our hugest thanks Hotel VARA Team

10/10 – Hervorragend

Kevin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very pleasant hotel and excellent staff member making it very welcome
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Hotel VARA Team am 27. Okt. 2022
Hi Kevin; thank you for the great score, we are glad to hear that you had a great stay and our team made you feel welcome! We look forward to your next stay with us, hugest thanks Hotel VARA Team

10/10 – Hervorragend

Matthew

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Lovely hotel, friendly staff, excellent location.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022
Antwort von Hotel VARA Team am 10. Okt. 2022
Hi Matthew; thank you for your great score and amazing photos! We can't wait for your next stay (and photoshoot) with us.Again our hugest thanks!Hotel VARA Team

10/10 – Hervorragend

susan

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Team VARA am 22. Aug. 2022
Thank you for your reviewWe look forward to welcoming you back soon

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022
Antwort von Hotel VARA Team am 1. Aug. 2022
Hi Michael Thank you for the great score; we look forward to seeing you again on your next visit! Hugest Thanks again! Hotel VARA Team

10/10 – Hervorragend

Olayisade

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Hotel VARA Team am 27. Juli 2022
Hi Olayisade, Thank you for the great score, we look forward to your next stay with us! Hugest Thanks Hotel VARA Team

10/10 – Hervorragend

Maria Angelica

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Hotel VARA Team am 22. Juli 2022
Hi Maria Thank you for your great review score, we look forward to your next stay with us! Hugest Thanks Hotel VARA Team

10/10 – Hervorragend

Clare

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Hotel VARA Team am 23. Juni 2022
Hi Clare Thank you fore your kind score! Looking forward to your next stay with us. Hugest Thanks Hotel VARA Team

10/10 – Hervorragend

Kathryn

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Hotel VARA Team am 16. Juni 2022
Hi Kathryn Thank you for the great score and we look forward to seeing you again on your next visit! Hugest Thanks Hotel VARA Team

10/10 – Hervorragend

Callan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent cosy stay in Truro
I stayed here while my partner was in hospital in Truro. It felt like a real home away from home with wonderfully friendly staff. I stayed in a single room which was cozy and comfortable. The breakfast is really yummy with high quality ingredients. I would absolutely stay again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Hotel VARA Team am 15. Juni 2022
Hi Callan Thank you for your kind review and we are glad to hear we mad your stay comfortable while having to visit Truro Hospital. We can't wait to have you again! (under more leisurely circumstances) Our Hugest Thanks Hotel VARA Team