Basierend auf 331 geprüften Bewertungen

4,7 von 5
Von 100% der Gäste empfohlen
4,8 Sauberkeit der Zimmer
4,8 Service
4,8 Komfort der Zimmer
4,7 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 18.01.2020 auf Ebookers
Kommentar von Hotelmanagement
20.01.2020 von Mark Burns, Hotelmanagement
Thank you for sharing your feedback following you stay with us. We are delighted to receive your review and thank you for choosing The Fullerton Hotel Sydney! My team and I look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Mark Burns General Manager
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 06.01.2020 auf Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
28.01.2020 von Mark Burns, Hotelmanagement
Thank you for sharing your feedback following you stay with us. We are delighted to receive your review and thank you for choosing The Fullerton Hotel Sydney! My team and I look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Mark Burns General Manager
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus Steiermark, Österreich

Veröffentlicht am 10.12.2019
tolle zentrale Lage, freundlicher Empfang beim Check in sogar mit frühem Check In, sauberes und geräumiges Zimmer im Tower Personal beim Frühstück etwas langsam und macht manchmal den Eindruck, keinen Plan zu haben, trotzdem freundlich
Kommentar von Hotelmanagement
11.12.2019 von Mark Burns, Hotelmanagement
We are delighted to receive your review and thank you for choosing The Fullerton Hotel Sydney! Rest assured, your comments have been shared with the team. My team and I look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Mark Burns General Manager
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 29.11.2019 auf Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
11.12.2019 von Mark Burns, Hotelmanagement
Dear Wolfgang, We are delighted to receive your review and thank you for choosing The Fullerton Hotel Sydney! My team and I look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Mark Burns General Manager
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 08.11.2019
Das Fullerton ist ein absolutes Top Hotel. Es liegt zentral, das Personal ist freundlich, die Zimmer sind mit allem nötigen ausgestattet, sauber und bequem. Ich erhielt ein kostenloses Upgrade auf eine Suite. Auch ein später Check Out um 13:30 war kein Problem und kostenlos.
Kommentar von Hotelmanagement
11.12.2019 von Mark Burns, Hotelmanagement
Thank you for sharing your feedback following you stay with us. We are delighted to receive your review and thank you for choosing The Fullerton Hotel Sydney! My team and I look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Mark Burns General Manager
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus 東京

Veröffentlicht am 14.06.2020
とにかく伝統を感じる建物が素敵なホテルです。内部は設備も含めて近代的で大満足でした。伝統的なheritage棟がお勧めです。
Kommentar von Hotelmanagement
15.06.2020 von Mark Burns, Hotelmanagement
Dear mm, My team and I thank you for reviewing your visit experience, and look forward to the opportunity of welcoming you back to The Fullerton Hotel Sydney! Kind regards, Mark Burns General Manager
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus VANCOUVER

Veröffentlicht am 02.06.2020
everything excellent. property clean. central location. staff friendly
Kommentar von Hotelmanagement
07.06.2020 von Reservations Team , Hotelmanagement
Thank you for staying with us. We appreciate your wonderful feedback!
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 11.04.2020 auf Hotels
Everything was great. Even their breakfast.
Kommentar von Hotelmanagement
11.04.2020 von Bonghee Kang, Hotelmanagement
Dear Carol, Our team thank you for sharing your experience. We hope to welcoming you back to The Fullerton Hotel Sydney when the world regains its normality. Please stay healthy and be safe. Kind regards, The Fullerton Sydney
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus Seattle, WA

Veröffentlicht am 27.03.2020 auf Wotif
Beautiful hotel, great service. One of the best in Sydney.
Kommentar von Hotelmanagement
30.03.2020 von Mark Burns, Hotelmanagement
Dear Jake, My team and I thank you for reviewing your visit experience, and look forward to the opportunity of welcoming you back to The Fullerton Hotel Sydney! Kind regards, Mark Burns General Manager
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 24.03.2020
Kommentar von Hotelmanagement
25.03.2020 von Mark Burns, Hotelmanagement
We are delighted to receive your review and thank you for choosing The Fullerton Hotel Sydney! My team and I look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Mark Burns General Manager