Basierend auf 306 geprüften Bewertungen

4,7 von 5
Von 100% der Gäste empfohlen
4,8 Sauberkeit der Zimmer
4,7 Service
4,7 Komfort der Zimmer
4,7 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 18.01.2020 auf Ebookers
Kommentar von Hotelmanagement
20.01.2020 von Mark Burns, Hotelmanagement
Thank you for sharing your feedback following you stay with us. We are delighted to receive your review and thank you for choosing The Fullerton Hotel Sydney! My team and I look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Mark Burns General Manager
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 06.01.2020 auf Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
28.01.2020 von Mark Burns, Hotelmanagement
Thank you for sharing your feedback following you stay with us. We are delighted to receive your review and thank you for choosing The Fullerton Hotel Sydney! My team and I look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Mark Burns General Manager
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus Steiermark, Österreich

Veröffentlicht am 10.12.2019
tolle zentrale Lage, freundlicher Empfang beim Check in sogar mit frühem Check In, sauberes und geräumiges Zimmer im Tower Personal beim Frühstück etwas langsam und macht manchmal den Eindruck, keinen Plan zu haben, trotzdem freundlich
Kommentar von Hotelmanagement
11.12.2019 von Mark Burns, Hotelmanagement
We are delighted to receive your review and thank you for choosing The Fullerton Hotel Sydney! Rest assured, your comments have been shared with the team. My team and I look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Mark Burns General Manager
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 29.11.2019 auf Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
11.12.2019 von Mark Burns, Hotelmanagement
Dear Wolfgang, We are delighted to receive your review and thank you for choosing The Fullerton Hotel Sydney! My team and I look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Mark Burns General Manager
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 08.11.2019
Das Fullerton ist ein absolutes Top Hotel. Es liegt zentral, das Personal ist freundlich, die Zimmer sind mit allem nötigen ausgestattet, sauber und bequem. Ich erhielt ein kostenloses Upgrade auf eine Suite. Auch ein später Check Out um 13:30 war kein Problem und kostenlos.
Kommentar von Hotelmanagement
11.12.2019 von Mark Burns, Hotelmanagement
Thank you for sharing your feedback following you stay with us. We are delighted to receive your review and thank you for choosing The Fullerton Hotel Sydney! My team and I look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Mark Burns General Manager
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus VANCOUVER

Veröffentlicht am 02.06.2020
everything excellent. property clean. central location. staff friendly
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 24.03.2020
Kommentar von Hotelmanagement
25.03.2020 von Mark Burns, Hotelmanagement
We are delighted to receive your review and thank you for choosing The Fullerton Hotel Sydney! My team and I look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Mark Burns General Manager
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 23.03.2020
Kommentar von Hotelmanagement
25.03.2020 von Mark Burns, Hotelmanagement
We are delighted to receive your review and thank you for choosing The Fullerton Hotel Sydney! My team and I look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Mark Burns General Manager
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus Sydney

Veröffentlicht am 22.03.2020
It was a special weekend for my daughter and they kindly upgraded us. The staff were friendly and helpful despite everything going on with Covid-19
Kommentar von Hotelmanagement
25.03.2020 von Mark Burns, Hotelmanagement
Dear Mel, Thank you for sharing your feedback following you stay with us. We are delighted to receive your review and thank you for choosing The Fullerton Hotel Sydney! My team and I look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Mark Burns General Manager
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 21.03.2020
I stayed in the tower and the room was big, nice, full of light and most comfortable hotel room I have ever had, Very clear and absolutely amazing customer service.
Kommentar von Hotelmanagement
25.03.2020 von Mark Burns, Hotelmanagement
Dear GM, My team and I are delighted to receive your kind review and we thank you for the preference. Please rest assured that your kind words were conveyed to the team. We are looking forward to the opportunity to welcome you back! Kind regards, Mark Burns General Manager