Ausstattung der Unterkunft

Bewertungen von Motel 6 Sunnyvale, CA - North

2 out of 5
Motel 6 Sunnyvale, CA - North
775 N Mathilda Ave, Sunnyvale, CA

Bewertungen

7,4

Gut

286 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
328 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
222 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
87 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
77 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

7,0/10

Ausstattung

7,4/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
clean rooms with hardwood flooring, new TV and comfortable bed
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018

6/10 – Okay

Jens, Holzminden

Gut: Komfort des Zimmers
Hotel direkt am Highway, BurgerKing direkt nebenan
Schönes Hotel, leider kein Kühlschrank oder Mikrowelle auf dem Zimmer. Morgens gibt es in der Lobby Kaffee. Würde ich wieder nehmen. Apple in ca 5 Minuten erreichbar.

10/10 – Hervorragend

Stephan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sauber und zweckmäßig
Sauber und gutes Frühstücksrestaurant in der Nähe

10/10 – Hervorragend

Ziqun

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Water pressure in the shower is so good.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

tony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Affordable and washers & dryers are very nice. Staff is excellent with service and smiles.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Patricia

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Only tea/coffee in the morning. When they ran out of hot water half an hour early, they didn’t refill it. I asked not to have the room cleaned because scents set off my asthma. They didn’t comply, so I had to change rooms. They didn’t have a chip reader, so I had to log in as a third party to use my credit card. Some staff didn’t speak adequate English. Didn’t understand me, nor did I understand them. The actual room was fine. The tv went blank a number of times.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 17. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We always appreciate it. I am sorry you did not have the best experience. We hope your next visit is a much better one. Have a great day :)

2/10 – Ungenügend

David

Geschäftlich gereist
Poor customer service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 17. Apr. 2024
Hello, can you please give more information about your stay? Thank you and have a good day :)

10/10 – Hervorragend

Arleen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No issues
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 9. Apr. 2024
Thank you so much for your feedback. Always appreciate it. Have a great day :)

8/10 – Gut

Nancy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dont like that windows dont open.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 6. Apr. 2024
Hello, I'm so sorry you did not like that feature. We are looking into renovating the property and hopefully we are able to change that in the future. Have a great day and we hope to see you soon :)

10/10 – Hervorragend

Arleen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very well Satisfied
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 4. Apr. 2024
Hello, thank you so much for your feedback. We always appreciate it. We're glad you had a good stay. Have a great day :)

8/10 – Gut

Sadamh

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Johnny

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 1. Apr. 2024
Thank you for your feedback, we always appreciate your business. Have a great day

4/10 – Schlecht

Matthias

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Toilet was barely working. We needed to wait 15 minutes after each flushing before toilet was working again. Stuff was already aware of this problem. They refused to provide a different room. Not again.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 27. März 2024
Hello, we are sorry for the inconvenience. I would like to apologize and if you could please call me at the property so you could give me more information on who you talked to about the issue. Thank you.

6/10 – Okay

Paolo, Bellevue

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 26. März 2024
We are sorry you did not have the best experience with us. We did experience some bad luck lately with plumbing issues and we apologize for that. Hopefully your next stay with us is much better. We will do our best to make sure of that. Have a great day :)

2/10 – Ungenügend

Marbella

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My room smelled bad, it was so loud. There was a cockroach in the bathroom.
Antwort von Nancy Y. am 19. März 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

ryan, Mechanicsburg

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Crap customer service when I asked for roach spray. Did I mention the roaches? Yea
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 19. März 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 8. März 2024
Thank you for your feedback! Have a great day :)

6/10 – Okay

Allen

No microwave or refrigerator.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 8. März 2024
Hello, we do have rooms available with microwave and fridges as well as other amenities for an additional cost. Looks like you booked the standard room but if you would like an upgraded room please let us know. Thank you, Have a good day :)

10/10 – Hervorragend

Edward

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The only thing I didn't like is that the toiletries that were left for guests in the room the portions of them were small so
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 27. Feb. 2024
Thank you very much for your feedback we always appreciate it and will keep it in mind for the future :)

8/10 – Gut

Nick

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good price quality ratio
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 18. Feb. 2024
Hello, thank you so much for your feedback. Please let us know if there is anyway we can make your next stay with us even better. Have a great day :)

6/10 – Okay

Conant

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 21. März 2024
Thank you for your feedback. Please let us know if there's anyway we could make your next experience better. Have a great day :)

2/10 – Ungenügend

Valerie

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 26. März 2024
Hello, we are sincerely sorry for your recent experience. If there's anything we can do to make your next stay with us better, please let us know. Have a great day :)

4/10 – Schlecht

Kerri

Geschäftlich gereist
The shower didn’t work and the heater didn’t work
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 14. Feb. 2024
Hello, we are sorry you did not have the best experience with us. anytime you have an issue with your room please let the front desk know and we will do our best to be able to either fix the issue or change your rooms. As long as we are aware of the problem we can help. Have a great day :)

10/10 – Hervorragend

Tanvir

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 30. Jan. 2024
Hello, thank you for your feedback. We are happy to hear that you had a good experience with us. Have a great day :)

10/10 – Hervorragend

Erica

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean place quiet reasonable price
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 30. Jan. 2024
Thank you so much for your feedback, We always appreciate your business. Have a great day :)

10/10 – Hervorragend

Erica

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice clean place get to choose your room cleaning people very nice front desk is awesome
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 30. Jan. 2024
Hello, thank you so much for your feedback. We always strive to do our best. We're glad you enjoyed your stay. Have a great day :)

4/10 – Schlecht

Ryan

Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 24. Jan. 2024
Hi Ryan, we are sorry to hear your response. Perhaps we were not a good fit. We did have some issues with your payment being on time. We wish you all the best in your future endeavors. Have a great day.

8/10 – Gut

Segio

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bueno
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 24. Jan. 2024
Hola, Gracias por su respuesta. Siempre lo agradecemos. Que tengas un gran día.

2/10 – Ungenügend

Fabiel, Roseville

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 13. Jan. 2024
Oh no, we are sorry to hear that you did not have a good experience with us. We hope to be able to improve your experience with us. We appreciate any honest feedback to be able to provide a better experience for your next stay. Have a great day :)

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 13. Jan. 2024
Thank you for your review we always appreciate your business. Have a great day :)

10/10 – Hervorragend

Shawna Shawn

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Stay!
I never have any issues with the property Great!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 13. Jan. 2024
Thank you for your feedback, we always appreciate your business. We hope to see you again soon. Have a great day :)

10/10 – Hervorragend

Jessica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 13. Jan. 2024
Thank you for your response we always appreciate it. We hope to see you again. Have a great day :)

8/10 – Gut

Rene S

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 29. Dez. 2023
Thank you for your response. We hope you have a wonderful holiday season :)

10/10 – Hervorragend

Bilal

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 14. Dez. 2023
Thank you so much for your feedback, we always appreciate it. We hope to see you again soon. Happy Holidays to you and your family :)

10/10 – Hervorragend

Agenae

Mit der Familie gereist
Everything was wonderful
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 12. Dez. 2023
Thank you very much for your feedback. We're really happy you enjoyed your stay with us. Happy Holidays to you and your Family :)

10/10 – Hervorragend

Anthony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 12. Dez. 2023
Thank you very much for your feedback, we always appreciate it. We're happy you had a good stay. Happy Holidays! :)

10/10 – Hervorragend

Davina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thanks so much
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 14. Feb. 2024
Thank you for your feedback, we always appreciate your business. Have a great day :)

8/10 – Gut

Stjepan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Normal cheap motel
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 7. Dez. 2023
Thank you for your feedback we always appreciate your business. Happy Holidays To you and your Family :)

8/10 – Gut

mason

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great price very convenient and quiet
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 7. Dez. 2023
Thank you for your feedback we always appreciate your business. Happy Holidays to you and your Familly :)

2/10 – Ungenügend

Hassan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I had problem last night at this property l! I arrived there and couldn’t find my license so someone I just met said they can help me because I was far away from home so I accepted it they end up being abusive and literally took over my room so I ended up loosing money and being abused and bullied from my own room I paid for! When inwhen to the office they said there is nothing they can do about it it’s his room! I was unhappy how I was treated there! I leaned a valuable lesson never to trust a stranger and also never to go to place where is ghetto and cheap
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 12. Dez. 2023
Hi Hassan, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Kaur J.#Team6

10/10 – Hervorragend

Mike

Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient location for my work
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 1. Dez. 2023
Thank you for your feedback, we always appreciate it . Happy Holidays to you :)

10/10 – Hervorragend

Mike

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 30. Nov. 2023
Thank you for your response, we always appreciate it. Happy Holidays :)

10/10 – Hervorragend

Mike

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 29. Dez. 2023
Thank you for your response. Happy Holidays to you and your Family :)

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love it! great stay!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 24. Nov. 2023
Thank you for your feedback, we always appreciate it ! Happy Holidays to you and your family :)

6/10 – Okay

maryann, Sunnyvale

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff and services were attentive.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 17. Nov. 2023
Thank you for your feedback, we always appreciate it. I hope we see you again. Happy Holidays :)

8/10 – Gut

Remigio R

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good for the value
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 17. Nov. 2023
Thank you for your feedback, we always appreciate it! We hope to see you soon. Happy Holidays to you and your Family :)

10/10 – Hervorragend

sinai

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 17. Nov. 2023
Thank you so much for your feedback, we always appreciate it. & I'm glad you enjoyed your stay with us. Happy Holidays to you :)

2/10 – Ungenügend

Martin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Good: Price, hardwood floor (not stenchy carpet), reasonable location (several restaurants and a supermarket in walking distance). Problematic: Not able/willing to respond to request for confirmation of stay (which I need for my employer), no room service for 5 days.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 13. Nov. 2023
Good morning, we were willing to give you a confirmation of your stay with us, but you wanted another form of confirmation which we cannot provide unfortunately. I'm sorry your stay was not a good one because of that reason. We hope your next stay with us is a better one. Have a great day :)

2/10 – Ungenügend

Nobuhiro

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Management- Motel 6 Sunnyvale North am 13. Nov. 2023
We are sorry you did not enjoy your stay with us. We appreciate your feedback and maybe you can elaborate on the reason why you did not enjoy your stay. That way we can improve for your next visit with us. Thank you!