Basierend auf 419 geprüften Bewertungen

4,0 von 5
Von 85% der Gäste empfohlen
4,3 Sauberkeit der Zimmer
4,2 Service
4,2 Komfort der Zimmer
4,0 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 29.07.2018 auf Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
02.09.2018 von GM, Hotelmanagement
Thank you
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 14.10.2019
The room was big. We had a room with 2 beds and a pullout sofa. When we first entered the room a smell was noticeable, almost like old cigarette smoke. Beds were comfortable. Carpet was messed up going into the bathroom door. I think the bathroom door had caused it to pull up over time. Anyhow it definitely caught my eye. Breakfast was not good. My husband said it was probably the worst eggs and sausage he had ever eaten. I didn’t even try them; I had a waffle and it was ok.
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 30.09.2019
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus Forrest City

Veröffentlicht am 16.09.2019
The room was nice and clean with plenty of room. The bed was very comfortable and the hotel was very quiet.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 11.09.2019
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 25.08.2019
Our room was not in that great of shape. The carpet was coming up where it meets the tile in the bathroom, the wall paper was coming off in the bathroom. I was expecting it to be a lot nicer according to the pictures I saw of the hotel.
Kommentar von Hotelmanagement
27.08.2019 von GM, Hotelmanagement
Thank you for staying with us. We apologise for the inconvenience due to issues you mentioned we will certainly fix it and assure you comfortable stay in future.
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus Hot Springs

Veröffentlicht am 23.08.2019
Close proximity to the place I needed to go for a seminar.
Kommentar von Hotelmanagement
24.08.2019 von GM, Hotelmanagement
Thank you
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 03.08.2019
Kommentar von Hotelmanagement
24.08.2019 von GM, Hotelmanagement
Thank you
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 01.08.2019
Kommentar von Hotelmanagement
24.08.2019 von GM, Hotelmanagement
Thank you very much for excellent rating.
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 24.07.2019
I don't want to be unfair room looks okay, it's fine for blue collar, as in just a place to sleep.. some things have been neglected and it's not real clean.. if you have expectations stay somewhere else
Kommentar von Hotelmanagement
24.08.2019 von GM, Hotelmanagement
We apologize for any inconvenience . We regret we did not met your expectations. Our rooms are updated to higher standard then required recently. Thank you for staying.