2 Außenpools, Cabañas (kostenlos), Sonnenschirme

Bewertungen von OKU Ibiza

5 out of 5
OKU Ibiza
Carrer Portixol, 2, Cala Gracio, Sant Antoni de Portmany, Ibiza

Bewertungen

9,2

Wunderbar

125 von insgesamt 172 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
25 von insgesamt 172 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
12 von insgesamt 172 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 172 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 172 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Irenaeus

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Hotelanlage ist an sich OK. Das Frühstück sehr gut. Das Superior-Doppelzimmer leider sehr knapp geschnitten. Das Bad ist nicht wirklich getrennt mit Waschbecken im Schlafzimmer fast direkt neben dem Bett -> unglaublich aber war! Der 50m-Schwimmingpol sauber & schön, aber leider wird man überall ständig mit sehr lauten mit DJ-Musik beschallt. Wenn man dort die Ruhe sucht ist man sicher am falschen Ort.
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Experience Team am 25. Okt. 2023
Sehr geehrter Gast,Vielen Dank für Ihre Bewertung und Ihr Feedback zu Ihrem Aufenthalt. Es tut uns leid, dass das Superior-Doppelzimmer nicht Ihren Erwartungen entsprach. Wir werden Ihre Anmerkungen zur Raumgröße und Badezimmeranordnung berücksichtigen, um unseren Service zu verbessern.Es freut uns jedoch, dass Ihnen das Frühstück gut gefallen hat. Wir legen großen Wert auf qualitativ hochwertige Speisen und sind froh, dass wir Ihren Geschmack treffen konnten.Was den 50m-Swimmingpool betrifft, bedauern wir, dass die laute DJ-Musik Ihre Ruhe gestört hat. Wir werden sicherstellen, dass wir in Zukunft eine angenehmere Atmosphäre schaffen, in der sich unsere Gäste wohlfühlen können.Wir hoffen, dass Sie trotz dieser Unannehmlichkeiten einen angenehmen Aufenthalt hatten und würden uns freuen, Sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Hervorragend

Laura

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir waren nun schon zum zweiten Mal im Oku und erneut begeistert von der Anlage, den tollen Zimmern, dem Essen und dem service! Eines der schönsten Hotels, in dem wir je waren.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Experience Team am 10. Okt. 2023
Dear Laura, Thank you so much for taking the time to share this wonderful review following your recent stay with us.We are delighted to see you had such a fabulous experience and hope to have the pleasure of welcoming you back again to your future home in Ibiza. Best wishes,Guest Experience Team.

8/10 – Gut

Simon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer sehr schön jedoch etwas klein. Freundliches Personal, sehr hilfsbereit und immer ein Lächeln auf dem Gesicht. Alle sind zufrieden mit ihrem Arbeitgeber und das bekommt man als Gast zu spüren.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Experience Team am 25. Sept. 2023
Lieber Simon, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, nach Ihrem letzten Aufenthalt bei uns eine Bewertung zu hinterlassen. Wir freuen uns, dass Sie trotz Ihrer Bedenken bezüglich der Zimmergröße einen positiven Eindruck erhalten haben. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen, um Ihnen ein außergewöhnliches Erlebnis zu bieten. Mit freundlichen Grüßen, Guest Experience Team

4/10 – Schlecht

Jaqueline

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice design but crowded area, loud rooms (street and club music made it almost impossible to sleep at night).
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Experience Team am 15. Sept. 2023
Dear Jaqueline,We would like to thank you for sharing your thoughts about your recent stay with us. We sincerely appreciate your comments about our design. However, we deeply regret to read that your experience did not meet your expectations at certain points. We wish to extend our sincere apologies for any inconvenience this may have caused. We understand that everyone has different preferences when it comes to ambiance, and we strive to create an atmosphere that is comfortable for all our guests. We will take your comments into consideration for future improvements, and we hope you'll give us another chance to exceed your expectations on a future visit. Warm regards, Guest Experience Team

4/10 – Schlecht

Maurice

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Guest Experience Team am 3. Juli 2023
Dear Maurice,Thank you for choosing Oku Ibiza and for sharing your feedback. We're sorry to know that your experience did not meet your expectations. We value your feedback, please do not hesitate to contact us if you have any comments to share, will use them to keep improving our service. We hope to have the opportunity to welcome you back soon and provide a better experience.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Sheila

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

rosmarie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gut! Würde es wieter empfehlen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Isabell

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Roman

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Nemanja

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2022

6/10 – Okay

Andre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
OKU im August 2022
Grundsätzlich ist das OKU unseres Erachtens ein wirklich schönes Hotel. Wirkt / ist Alles sehr neu und sauber, sehr freundliches Personal, sehr gutes (aber auch mit 35€/pP knackiges) Frühstück. Valet Parking hat super funktioniert. Nicht super gut ist uE die Lage auf der Insel, als auch die Lage vieler Zimmer zur Strasse. Nicht wirklich ruhiges Hotel - insbesondere wenn man wie in unserem Fall (Zimmer 1120) ein Zimmer gegenüber eines Facilityraumes erwischt :/. Und das bei einem knapp 600€/Nacht Zimmer in der Honeymoonwoche.. Aber wie gesagt. Sehr neu, top Personal, gutes Essen insb Frühstück und tolle Pools
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

Oliver Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
stylisches Hotel mit coolen Leuten. Leider nicht alle Mitarbeiter mit den gleichen Vibes und der guten Kundenorientierung
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Sinisa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Service…
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

2/10 – Ungenügend

Emanuel

Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Stephanie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Großartiges Hotel!
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2021
Antwort von Reservations Department am 26. Juli 2021
¡Gracias por alojarte aquí! Tu opinión es muy importante para nosotros.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2021
Antwort von Reservations Department am 26. Juli 2021
¡Gracias por alojarte aquí! Tu opinión es muy importante para nosotros.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Wunderschönes, neues Hotel. Minimalistisch, stylisch und auf Nachhaltigkeit bedacht. Super Service und nettes Personal. Wurden nett mit Drink empfangen. Der Pool und der gesamte Außenbereich ist schön und mit Liebe zum Detail gestaltet. Allerdings gab es an zahlreichen Stellen Mängel, die bei einem Hotel dieser Preisklasse nicht vorkommen dürfen: - Es riecht überall im Hotel nach feuchtem Putz. Das Hotel ist super neu, aber halt auch noch nicht ganz fertig ausgetrocknet. Macht sich auch an der hohen Luftfeuchtigkeit bemerkbar. Von den zwei Aufzügen hat nur einer funktioniert. - Ausstattung im Zimmer mit starken Mängeln: Telefon funktioniert nicht und man musste immer zur Rezeption laufen, wenn etwas war. Fernseher defekt. Wurde zwar repariert, ist dann aber wieder nach 5 Minuten kaputtgegangen. Laut Techniker scheint das wohl häufiger vorzukommen. - Restaurant: Das Angebot beim Frühstück war super, allerdings war sowohl das Essen als auch der Kaffee stets kalt. Das war auch beim Abendessen so. Ich musste mein Essen dort sogar zurückgeben, weil es einfach kalt angekommen ist. - Man bekommt jeden Tag 1 Flasche Wasser vom Hotel. Allerdings schmeckt dieses nach Chlor und somit ungenießbar. - Preise im Allgemeinen zu hoch. Leider ließ die Qualitat zu wünschen übrig. Gilt sowohl für Drinks als auch Speisen.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 6 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr nette Personal. Gutes Essen egal ob Frühstück oder Diner.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
We really had an amazing stay at casa cook - the breakfast buffet was more than rich and there was nothing missing. Food was very delicious. The room was really nice, as well as the Spa and pool area. The atmosphere was very chilled and the DJ sounds were relaxing. The staff was really friendly and helpful. All in all we‘ve really enjoyed our vacation at casa cook and would come back at any time!:)
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Estancia perfecta
Uno de los mejores hoteles y más completos. Excepcional
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Experience Team am 25. Okt. 2023
¡Hola Lorena!¡Muchas gracias por tu increíble reseña! Nos alegra mucho saber que consideras a Oku Ibiza como uno de los mejores hoteles y que te pareció muy completo. Nos esforzamos constantemente para brindar una experiencia excepcional a nuestros huéspedes, y tus palabras nos motivan a seguir trabajando arduamente.Esperamos tener la oportunidad de recibirte nuevamente en Oku Ibiza en un futuro cercano. ¡Gracias por elegirnos y por compartir tu experiencia positiva!Saludos cordiales,

10/10 – Hervorragend

Navjot

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Experience Team am 9. Nov. 2023
Dear Navjot, We really appreciate you taking the time to share your rating with us!We are pleased to see that you had an enjoyable experience and hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Best wishes,

10/10 – Hervorragend

Magnus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Experience Team am 10. Okt. 2023
Dear Guest, We really appreciate you taking the time to share your rating with us!We are pleased to see that you had an enjoyable experience and hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Best wishes,Guest Experience Team

10/10 – Hervorragend

liron

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
One of the best places I’ve ever stayed in, in my life!!! First class all the way!
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Experience Team. am 8. Okt. 2023
Dear Liron, We really appreciate you taking the time to share your rating with us!We are pleased to see that you had an enjoyable experience and hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Best wishes,Guest Experience Team

10/10 – Hervorragend

Amber

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a lovely stay. Staff and service was excellent.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Experience Team am 5. Okt. 2023
Dear Amber, Thank you for sharing your lovely feedback following your recent stay in OKU Ibiza. We are delighted to read that you had such an excellent time in our hotel, highlighting our entire team who delivered a memorable and unique experience.Thank you for the strong recommendation, we are looking forward to your next visit!Best regards,Guest Experience Team

10/10 – Hervorragend

Robneith

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel itself was beautiful. The grounds were kept up. The rooms were very nice. I would definitely stay again.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Experience Team am 5. Okt. 2023
Dear Robneith,We really appreciate you taking the time to share your rating with us!We are pleased to see that you had an enjoyable experience and hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Best wishes,Guest Experience Team

10/10 – Hervorragend

Steven

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Experience Team. am 1. Okt. 2023
Dear Steven, Thank you for taking the time to share a review following your recent stay with us. We are pleased to see that you had an enjoyable experience and hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.Warm regards,Guest Experience Team

10/10 – Hervorragend

Sue

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Experience Team. am 29. Sept. 2023
Dear Sue, We really appreciate you taking the time to share your rating with us!We are pleased to see that you had an enjoyable experience and hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Best wishes,Guest Experience Team

10/10 – Hervorragend

Timothy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Can’t fault any aspect of OKU at all. The rooms are immaculate, the staff are vibrant, attentive and friendly. The dining options are all exquisite. We can’t wait to stay again!
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Experience Team am 25. Sept. 2023
Dear Timothy, We really appreciate you taking the time to share your rating with us!We are pleased to see that you had an enjoyable experience and hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Best wishes,Guest Experience Team

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gorgeous hotel and amenities. If we ever go back to a Ibiza we will stay here again!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Experience Team am 9. Nov. 2023
Dear David,Thank you so much for your excellent review. We are truly thrilled to read your praise for our hotel and service.It warms our hearts to know that your stay was beyond your expectations, from the rooms to the service and overall atmosphere.We eagerly look forward to your return next season and can't wait to welcome you back for another exceptional experience.Best wishes,

10/10 – Hervorragend

Pedro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top!
Incrível! Uma baita experiência.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Experience Team am 17. Sept. 2023
Dear Mr. Pedro, Thank you for taking the time to share a review following your recent stay with us. We are pleased to see that you had an enjoyable experience and hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.Warm regards,Guest Experience Team

10/10 – Hervorragend

Damola

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My second time staying at this hotel and it did not miss. I had an amazing time and luckily got upgraded to a junior suite! Only thing I would wish is that they work on the mould infestation in the corners in the showers (and rooms also I guess). Overall superb experience and the spa is great!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Experience Team am 17. Sept. 2023
Dear Ms. Damola, We truly appreciate your feedback regarding your recent stay with us. We sincerely apologize for the shower issues. Your understanding is greatly appreciated, we will take your comments into consideration for future improvements. We are pleased to see that overall, you had a pleasant stay and we hope to have the pleasure of welcoming you back again soon to provide you with a flawless experience.Best wishes,Guest Experience Team

10/10 – Hervorragend

Robert John

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Superb stay- excellent facilities !
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Experience Team. am 10. Sept. 2023
Dear Mr. John, Thank you so much for having taken the time to share this wonderful review following your recent stay with us.We are delighted to see you had such a fabulous experience and hope to have the pleasure of welcoming you back again soon. Best wishes,

6/10 – Okay

Quintessa

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Reception/overall staff are very slow and could use more training on the overall efficiency of the hotel. The breakfast is one of the best, be aware of bees on the patio. The stay price is inflated for what you actually get, the gym is beautiful but doesn't have real standard equipment..everything’s just design orientated. Instead, I highly recommend doing their yoga/hiking/morning rise/sound bath classes(they’re free and really nice). Don't get the burger for lunch, food is pretty expensive and underwhelming. Location is solid, a nice walk to the town along the water. Overall not bad, you’ll enjoy it and its probably better than most in the area.
Antwort von Guest Experience Team am 5. Sept. 2023
Dear Quintessa,Thank you for sharing your thoughts about your recent stay with us. We deeply regret that your experience at our hotel did not meet your expectations at certain points. It is always our aim to provide our guests with a pleasant and comfortable environment during their stay.It is great to read that you enjoyed our breakfast and the complimentary classes we offer. Your positive feedback on these aspects is much appreciated.We are also pleased to know that you found our location convenient and enjoyed your overall stay. We will take all your comments into consideration for future improvements, and we hope you'll give us another chance to exceed your expectations on a future visit. Warmest regards, Guest Experience Team

10/10 – Hervorragend

Mara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Marvelous
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Experience Team am 3. Sept. 2023
Dear Ms. Mara, Thank you for taking the time to share a review following your recent stay with us. We are pleased to see that you had an enjoyable experience and hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.Warm regards,Guest Experience Team

4/10 – Schlecht

Stephen

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Very average - for a top rated hotel
Over priced. friendly staff. Overly small rooms, average bed. Ridiculous small WC. Food was actually decent but you certainly pay up for it But what do you expect in Ibiza!
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Experience Team am 5. Sept. 2023
Dear Stephen,We appreciate you taking the time to share your feedback about your recent stay with us and deeply regret that your experience at our hotel did not meet your expectations. It is always our aim to provide our guests with a pleasant and comfortable environment during their stay.We wish to extend our sincere apologies for any inconvenience this may have caused. We encourage you to communicate directly with us in any future situations should any issues or concerns arise during your stay, as none of our team members were aware of your dissatisfaction until we received your feedback on this platform. We are committed to providing solutions and ensuring that every guest has a pleasant and memorable experience at our hotel.We are pleased to learn that you found positive aspects during your stay, such as interactions with our friendly team and the quality of our cuisine. We will share all of your comments with the intention of ongoing improvement. Thank you for your collaboration.All the best, Guest Experience Team

10/10 – Hervorragend

Therese

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastiskt hotel på alla sätt!
Fantastiskt hotel med bra service! Vacker miljö med privata små badställen i närheten. Kan varmt rekommenderas! Maten var också den fantastisk med riktiga smakupplevelse och med öppet kök.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Experience Team am 30. Aug. 2023
Dear Ms. Grankvist, Thank you so much for having taken the time to share this wonderful review following your recent stay with us.We are delighted to see you had such a fabulous experience and hope to have the pleasure of welcoming you back again soon. Best wishes,

10/10 – Hervorragend

Jacob

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
OKU Ibiza was the best hotel we’ve ever stayed at. We will tell all our friends and family about the level of service, cleanliness, and overall 10/10 vibe from you guys! You guys made our trip!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Experience Team am 24. Aug. 2023
Dear Jacob,Thank you for sharing your lovely feedback following your recent stay with us.We are elated to know that your expectations were exceeded and hope to have the pleasure of welcoming you back again soon!Best wishes,Guest Experience Team

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Guest Experience Team am 22. Aug. 2023
Dear guest,We appreciate you taking the time to share your rating with us.We're eager to understand the reasons behind your rating and the aspects that didn't meet your expectations during your stay. Your insights are valuable, and we kindly invite you to reach out and share more details with us. Thank you again for your feedback and we hope you'll give us another chance to exceed your expectations on a future visit. Best regards,

6/10 – Okay

Esosa

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
You could hear alot of noise from the room
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Experience Team am 17. Aug. 2023
Dear Ms. Akpata, We appreciate your feedback and sincerely regret the inconvenience you experienced regarding the noise. We hope you were able to enjoy the rest of your stay in a pleasant and satisfactory manner. Best regards, Guest Experience Team.

6/10 – Okay

Esosa

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Alot of the rooms have little to no view, and there is alot of external noise in the rooms but the staff are very helpful and friendly.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Experience Department am 15. Aug. 2023
Dear Esosa,Thank you for having taken the time to share a review following your recent stay with us. We are pleased to see that in spite of your concerns regarding the room and the noise, your lasting impression remains a positive one. We do also hope to welcome you back again soon. Kind regards,Guest Experience Department.

6/10 – Okay

Liliana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Es una propiedad nueva, con empleados amables y un muy buen restaurante. Sin embargo el valor de la habitación para lo que ofrece es DEMASIADO alto. No tiene vista al mar, solo a la piscina que después del tercer día ya uno no quiere más música a todo volumen todo el día.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Experience Department am 6. Aug. 2023
Estimada Liliana,Gracias por tomarse el tiempo para compartir su reseña después de su reciente estancia con nosotros.Nos complace ver que, a pesar de sus preocupaciones sobre el tamaño de la habitación y la música, su impresión duradera sigue siendo positiva.También esperamos darle la bienvenida de nuevo pronto.Atentamente,Guest Experience Department.

10/10 – Hervorragend

Gabrielle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Experience Team am 4. Aug. 2023
Dear Gabrielle,We are pleased to see that our services and facilitates meet your expectations. Your satisfaction is our top priority, and we're glad that we could provide you with a memorable experience. We will be more than happy to welcome you back soon!Best Regards,Guest Experience Team.

8/10 – Gut

Maude

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
N/à
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Experience Team am 31. Juli 2023
Dear Ms Maude,We sincerely appreciate your review and comments about your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as it helps us to improve and provide even more rewarding experiences for our guests.We are glad that, overall, you had a positive experience with us. We thank you again for your feedback and hope to have another opportunity to welcome you to our hotel in the future, providing you with an experience worthy of a 5/5 rating.If you have any additional questions or requests, please do not hesitate to contact us, we will be happy to assist you.Thank you for choosing us as your destination and for your valuable feedback.Yours sincerely,Guest Experience Team

10/10 – Hervorragend

Philippa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Food was great, staff were friendly and welcoming and hotel and amenities were great. 2 downside’s were that the pool playlist, before / after the DJ was repeated once if not two to three times and the prices were incredibly high (for 1 person over 5 days it was over half the hotel stay costs)
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Experience Department am 29. Juli 2023
Dear Philippa, thank you for your review! We are very happy to hear that you had a good experience at Oku Ibiza. We're sorry to know that your experience also had some downsides. We value your feedback, so please do not hesitate to contact us if you have any comments to share; we will use them to keep improving our service. We hope to have the opportunity to welcome you back soon and provide a better experience.

10/10 – Hervorragend

Natasha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel , amazing location and the staff was very friendly and helpful!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Experience Team am 22. Juli 2023
Dear Natasha,Thank you so much for taking the time to share your experience! We are thrilled to hear that you found our hotel beautiful and enjoyed the amazing location. Our team takes great pride in providing exceptional service, and we are delighted that you found our staff friendly and helpful.We believe that creating a welcoming and pleasant atmosphere is essential in ensuring our guests have a memorable stay. Looking forward to welcoming you back soon.Best regards,

10/10 – Hervorragend

SANDRA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
parfait
Deuxième séjour à OKU Ibiza et certainement pas le dernier. Hotel parfait, tant au niveau confort, nourriture excellente, beaucoup de diversité pour le petit déjeuner aimabilité du personnel, rapidité de service, ambiance musicale toute la journée, piscine de 50m incroyable, service voiturier 24h/24h très efficace ... Bref tout est parfait.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Experience Team am 19. Juli 2023
Dear Sandra,Thank you for taking the time to leave us this wonderful review! We are very pleased to hear that you enjoyed your second stay at OKU Ibiza and that you had such a positive experience.It is a real pleasure for us to know that our hotel met your expectations in terms of comfort, culinary excellence and breakfast variety. We are also delighted to know that the friendliness of our staff and prompt service contributed to making your stay even more enjoyable.We look forward to welcoming you again in the near future. Thank you for choosing OKU Ibiza and for sharing your experience with us!Yours sincerely,

10/10 – Hervorragend

Esther

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Guest Experience Team am 15. Juli 2023
Dear Ms Esther,Thank you for taking the time to share a review following your recent stay with us. We are pleased to see that you had an enjoyable experience and hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.Warm regards,Guest Experience Team