Außenbereich

Bewertungen von THE US GRANT, a Luxury Collection Hotel, San Diego

5 out of 5

Bewertungen

9,0

Wunderbar

692 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
170 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
75 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
38 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
31 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice Hotel, friendly staff, good location
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022
Antwort von Jennifer am 17. Sept. 2022
Thank you for your kind words! We hope to host you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luxury
Tolles Hotel mit 1A Lage um viele sehenswerte Punkte der Stadt bequem ohne Auto zu erreichen. Unzählige Lokale jeder Art und jeder Qualität in unmittelbarer Umgebung.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018
Antwort von THE US GRANT am 4. Apr. 2018
Thank you for staying with us during your visit to San Diego. We're delighted to know that you found our location very convenient. We hope to have you back on your next journey to our city!

10/10 – Hervorragend

Jan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Legendäres Hotel mitten im Stadtzentrum!
Das Hotel ist nicht umsonst in Reiseführern als Sehenswürdigkeit zu finden. Dieses sehr elegante Hotel ist wunderschön, von der Lobby über das Restaurant bis zu den Zimmern. Der Service ist absolut hervorragend! Selten so wohl gefühlt!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2017
Antwort von Kimber T am 29. Nov. 2017
Danke, dass Sie uns eine wunderbare Bewertung geben! Wir hoffen, Sie bald wieder als Gast begrüßen zu dürfen. Freundlich,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Hotel an bester Lage!
Das Hotel ist im Zentrum gelegen. Das meiste kann man zu Fuss erreichen. Viele gute Restaurants in der Nähe und zum Shoppen ideal.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ein altehrwürdiges Hotel aber zu wenig Charme!
Wir waren für 3 Nächte in diesem Hotel. die Lage ist sehr gut, wenn man ins Gaslamp-Quarter mit seinen vielen Restaurants Essen gehen will. Wir hatten ein Zimmer mit zwei Betten. Das Badezimmer ist recht klein, wir hatten keine separate Toilette, worauf wir eigentlich sehr viel wert legen. Der Aufdeckservice kommt recht spät am Abend, was uns sehr störte. Frühstück haben wir nicht ausprobiert, da in der Nähe ein Starbucks ist und wir nicht bereit sind, für ein Frühstück so viel zu bezahlen, wenn es nicht unseren Maßstäben entspricht. Wir wünschen uns ein normales Frühstück mit 3-Minuten Ei oder Omelette, etwas Früchte, etwas Cereales und fertig. Leider bekommt man nur ganz selten ein solches Frühstück und die Preise sind schon sehr hoch! Wir haben dieses Hotel gewählt, weil es so gute Bewertungen hatte im Tripadvisor. Aber wir sind mit dem Hotel nicht warm geworden, obwohl wir alte Hotels wegen ihrem Charme sehr lieben. Es fehlt für uns irgendwo die spezielle Atmosphäre! Die Mitarbeiter waren sehr nett.

10/10 – Hervorragend

Joy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love the history behind the Hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Alfred

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
beautiful property, very comfortable rooms, incredible staff, attentive..area around the hotel is another situation, construction, noise and homeless
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Fausto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

heidi

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel we were especially impressed with the staff!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Andres P am 21. Apr. 2024
Thank you for staying at The US Grant. We hope you decide to visit us next time you come to San Diego.

4/10 – Schlecht

Giao

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very old property with outdated facilities. Bad neighborhood.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Front Office am 6. Apr. 2024
Thank you so much for your feedback

10/10 – Hervorragend

Michelle

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property was gorgeous, and beautifully maintained. The staff was very helpful .......... the restaurants were wonderful. Great location for walking the area!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk am 27. März 2024
Thank you for choosing to stay at The US Grant. We hope you decide to revisit us next time you come to San Diego.

10/10 – Hervorragend

Roger

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Front Desk am 27. März 2024
Thank you for choosing to stay at The US Grant. We hope you decide to revisit us next time you come to San Diego.

10/10 – Hervorragend

Martin

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von The US Grant am 14. Apr. 2024
Thank you for your feedback

10/10 – Hervorragend

Joshua

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Andres am 25. März 2024
Thank you for choosing to stay at The US Grant. We hope you decide to revisit us next time you come to San Diego.

8/10 – Gut

Jan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Construction in progress so the rook had scaffolding out our windows. The room was not cleaned the 2nd day until we finally called at 3:30 pm. Restaurant was mediocre.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk am 21. März 2024
Thank you for your feedback. We do apologize for any inconvenience this may have caused you.

10/10 – Hervorragend

Patricia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We felt very comfortable. Beautiful ambiance. The employees make us feel welcome and gave us a great service. It is a very good option!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Front Desk am 20. März 2024
Thank you for staying with us. Please consider us next time you visit San Diego.

10/10 – Hervorragend

Carlos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk am 20. März 2024
Thank you for staying with us. Please consider us next time you visit San Diego.

10/10 – Hervorragend

Estela

Caracter
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von FrontDesk am 13. März 2024
Thank you for staying with us. Please consider us next time you visit San Diego.

8/10 – Gut

Nick

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Front Office am 13. März 2024
Thank you for staying with us. Please consider us next time you visit San Diego.

6/10 – Okay

Sameh

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk am 29. März 2024
Thank you for choosing to stay at The US Grant. We hope you decide to revisit us next time you come to San Diego.

10/10 – Hervorragend

Linet, Glendale

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great upscale, hotel. Amazing service and wonderful breakfast close to gaslamp
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von US GRANT am 23. Feb. 2024
We appreciate your feedback and thank you for staying with us. Please consider us next time travels being you to San Diego.

6/10 – Okay

HOSSEIN

Mit der Familie gereist
I upgraded my room to suite at highest floor they had ( 11 floor ) But it was crazy noise from 5:30 am because of street Train which disturbed our sleep , And we can not accept to see a hole in bed sheet in 5 star hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Front Office Manager am 16. Feb. 2024
We do apologize for all the inconvenience the street noise may have caused you. We appreciate your feedback.

8/10 – Gut

Bjoern

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Front Desk am 21. März 2024
Thank you for staying with us. Please consider us next time you visit San Diego.

2/10 – Ungenügend

Valerie

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dirty room Horrible service
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Front Office Manager am 16. Feb. 2024
Thank you for your feedback. We do apologize for any inconvenience this may have caused you.

4/10 – Schlecht

Ermilo, Laredo

Mit der Familie gereist
Room service terrible
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Front Office Manager am 16. Feb. 2024
We appreciate your feedback. I do apologize for any inconvenience room service may have caused you.

10/10 – Hervorragend

Imelda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Andres Perez am 15. Feb. 2024
We are delighted to hear that you had a very nice stay with us! It's our highest priority to ensure our guests enjoy a memorable and comfortable experience, and knowing we've achieved that with your visit is truly rewarding.Should you have any further feedback or wishes for your next stay, please do not hesitate to reach out. We look forward to welcoming you back to The US Grant soon for another wonderful experience.

10/10 – Hervorragend

rodney, The Colony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is always spotless, classy and the staff is amazing!!! One of my favorite places to stay in the world
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Andres Perez am 15. Feb. 2024
We are delighted to hear that you had a very nice stay with us! It's our highest priority to ensure our guests enjoy a memorable and comfortable experience, and knowing we've achieved that with your visit is truly rewarding.Should you have any further feedback or wishes for your next stay, please do not hesitate to reach out. We look forward to welcoming you back to The US Grant soon for another wonderful experience.

8/10 – Gut

catherine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The hotel and staff were all fine. Five stars for cleanliness. Not too many services included - an additional charge for everything. Wi-Fi was for members only. Parking was $60/night. This may be the best Downtown has to offer. Location was great.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Front Office Manager am 16. Feb. 2024
We appreciate your feedback. Please consider us next time you visit San Diego.

10/10 – Hervorragend

Linlin

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Andres Perez am 15. Feb. 2024
We are delighted to hear that you had a very nice stay with us! It's our highest priority to ensure our guests enjoy a memorable and comfortable experience, and knowing we've achieved that with your visit is truly rewarding.Should you have any further feedback or wishes for your next stay, please do not hesitate to reach out. We look forward to welcoming you back to the US Grant soon for another wonderful experience.

10/10 – Hervorragend

Jaime

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Andres Perez am 15. Feb. 2024
We are delighted to hear that you had a very nice stay with us! It's our highest priority to ensure our guests enjoy a memorable and comfortable experience, and knowing we've achieved that with your visit is truly rewarding.Should you have any further feedback or wishes for your next stay, please do not hesitate to reach out. We look forward to welcoming you back to The US Grant soon for another wonderful experience.

10/10 – Hervorragend

Shaya

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice property very elegant
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Andres Perez am 15. Feb. 2024
We are delighted to hear that you had a very nice stay with us! It's our highest priority to ensure our guests enjoy a memorable and comfortable experience, and knowing we've achieved that with your visit is truly rewarding.Should you have any further feedback or wishes for your next stay, please do not hesitate to reach out. We look forward to welcoming you back to The US Grant soon for another wonderful experience.

10/10 – Hervorragend

Sara

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Andres Perez am 15. Feb. 2024
We are delighted to hear that you had a very nice stay with us! It's our highest priority to ensure our guests enjoy a memorable and comfortable experience, and knowing we've achieved that with your visit is truly rewarding.Should you have any further feedback or wishes for your next stay, please do not hesitate to reach out. We look forward to welcoming you back to The US Grant soon for another wonderful experience.

10/10 – Hervorragend

Gerald

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff including parking attendants, waiters, concierge were courteous and helpful. This is a very enjoyable place to stay. Christmas decorations were exceptional
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Andres Perez am 15. Feb. 2024
We are delighted to hear that you had a very nice stay with us! It's our highest priority to ensure our guests enjoy a memorable and comfortable experience, and knowing we've achieved that with your visit is truly rewarding.Should you have any further feedback or wishes for your next stay, please do not hesitate to reach out. We look forward to welcoming you back to the US Grant soon for another wonderful experience.

6/10 – Okay

Javier

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Andres Perez am 15. Feb. 2024
It's our highest priority to ensure our guests enjoy a memorable and comfortable experience, and knowing we've achieved that with your visit is truly rewarding.Should you have any further feedback or wishes for your next stay, please do not hesitate to reach out. We look forward to welcoming you back to the US Grant soon.

8/10 – Gut

Chester

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had a very nice stay
Antwort von Andres Perez am 15. Feb. 2024
We are delighted to hear that you had a very nice stay with us! It's our highest priority to ensure our guests enjoy a memorable and comfortable experience, and knowing we've achieved that with your visit is truly rewarding.Should you have any further feedback or wishes for your next stay, please do not hesitate to reach out. We look forward to welcoming you back to The US Grant soon for another wonderful experience.

10/10 – Hervorragend

Rafael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Saba

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I had a great experience here with my family highly recommended
Antwort von Marco V. am 29. Nov. 2023
Thank you for taking the time to provide feedback. Please consider us next time you visit San Diego.

2/10 – Ungenügend

Shadfar

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We all bought a cold with no AC and no hot water.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Andres Perez am 28. Nov. 2023
We do apologize for the inconvenience you faced during your previous stay. I will share your feedback with our management team to improve those areas.

2/10 – Ungenügend

Bonita

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room 712 - bathroom smells like a sewer. Seriously disgusting. The heater is the loudest noise you've ever heard so good luck trying to go to sleep with the temperature regulated. You can either have warmth or silence. Ordered room service and they didn't bring me butter with my $8 toast. When I asked them to bring it they said it would take 15 minutes. I can go downstairs and buy butter from CVS and be back in 15 mins. Their lack of staff isn't my problem. Maybe they shouldn't forget basic items if they don't want to come to the room again. The room service bill had an extra item that I neither ordered nor received ($18 bowl of berries) so someone made the mistake of entering something I didn't order and then they didn't even bring it to me. The incompetence is appalling. Final bill was missing the breakfast credit. I had to call back to get it corrected. Phone at front desk rang and rang at 5pm on a Saturday without answer. I called 6 times and let it ring over 20 times before sometime picked up. There's actually more but I can't be assed to detail every but of poor quality, incompetence, and poor customer service for this "Luxury Hotel".
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Andres Perez am 28. Nov. 2023
We do apologize for the inconvenience you faced during your previous stay. I will share your feedback with our management team to improve in those areas.

10/10 – Hervorragend

Maria

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ni e
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Andres Perez am 28. Nov. 2023
Thank you for providing a lovely feedback!

4/10 – Schlecht

Heather

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This feels like a 3 star hotel with 5 star prices. Rooms are small, the building and rooms are noisy, everything feels cheap but pretends to look expensive. Bad customer service too.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Andres Perez am 27. Nov. 2023
We apologize for the inconvenience faced during your previous stay. Providing the best level of hospitality is our main priority. I will be sharing this information with our management team so we can improve on your feedback.

6/10 – Okay

Russell

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Andres Perez am 27. Nov. 2023
We apologize for the inconvenience faced during your previous stay. Providing the best level of hospitality is our main priority. I will be sharing this information with our management team so we can improve on your feedback.

8/10 – Gut

Gabriela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The hotel is nice but getting old. My favorite part was the bedding.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von The US Grant am 13. Nov. 2023
Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.

10/10 – Hervorragend

Wendy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is an amazing property. I am glad I stayed there with my family as it was a special experience.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von JP am 9. Nov. 2023
Thank you for providing us your valued feedback! We hope that you return to San Diego very soon!

10/10 – Hervorragend

ADRIAN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von JP am 9. Nov. 2023
Thank you for providing us your valued feedback! We hope that you return to San Diego very soon!

10/10 – Hervorragend

ALINA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The customer service at US Grant was top-notch. They really know how to make guests feel special and well taken care of. Will definitely stay here again
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Andres P am 23. Okt. 2023
Thank you for staying at the US Grant! We hope you return soon!

10/10 – Hervorragend

Jose

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All goof
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Andres P am 23. Okt. 2023
Thank you for staying at the US Grant! We hope you return soon!

10/10 – Hervorragend

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We did like everything. The best hotel in San Diego. The best restaurant the food was delicious. friendly and helpful staff
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Andres am 16. Okt. 2023
Thank you for providing feedback! We hope you return to the US Grant soon!

10/10 – Hervorragend

Reginald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Andres am 5. Okt. 2023
Thank you for providing feedback. We hope you stay at The US Grant again soon!

10/10 – Hervorragend

Charles

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is truly luxury from the lobby decor to the bedsheets in the room. I would stay there again. Hopefully the construction will be done soon.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Andres am 5. Okt. 2023
Thank you for providing feedback. We hope you stay at The US Grant again soon!