Kostenloses WLAN, Bettwäsche

Bewertungen von Motel 6 San Diego, CA - Downtown

2 out of 5
Motel 6 San Diego, CA - Downtown
1546 2nd Avenue, San Diego, CA

Bewertungen

6,6
292 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
219 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
171 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
134 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
188 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,8/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

6,2/10

Zustand der Unterkunft

6,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Toni

Gut: Sauberkeit
Gute Lage
Antwort von Brand Experience Team am 13. Feb. 2024
We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Kaur J.#Team6

10/10 – Hervorragend

Ntumba

Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023

4/10 – Schlecht

Ann-Cathrine

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Gute Anbindung an Hauptverkehrsstraße; die Gegend um das Motel ist aufgrund von Homeless-People gefühlt etwas unsicher; im ersten zugewiesenen Zimmer war deutlich sichtbarer Schimmel am Lüftungsgitter der Klimaanlage, daraufhin konnte das Zimmer gewechselt werden. Das neue Zimmer hatte dann jedoch keinen Kühlschrank mehr, war aber sichtlich schimmelfrei. Beide Eismaschinen im EG waren defekt. Die Klimaanlagen auf den Fluren hatten auch Schimmelspuren an den Lüftungsgittern.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Brand Experience Team am 2. Juni 2023
Hallo Ann-Cathrine, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Bewertung zu teilen. Wir sind bestrebt, Ihnen eine angenehme Nachtruhe zu bieten, und sind enttäuscht zu erfahren, dass wir hinter Ihren Erwartungen zurückgeblieben sind. Wir möchten uns entschuldigen, dass Ihr Aufenthalt nicht zufriedenstellend war. Wir setzen uns für die Zufriedenheit unserer Gäste ein und wissen es zu schätzen, dass du uns die Zeit nimmst, deine Entdeckung zu überprüfen. Maz K. #Team6

6/10 – Okay

Maria

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer war ausreichend groß und sauber. Es war jedoch sehr laut, sobald eine andere Tür auf dem Gang geschlossen wurde, hat auch unsere gewackelt. Die Toilette muss dringend ausgewechselt werden. Nach Angabe in den Details wird täglich gereinigt, bei uns wurde nicht gereinigt. Es riecht sehr unangenehm. Es herrscht Rauchverbot, jedoch roch es unserer Meinung nach auf dem Flur und in unserem Zimmer nach Rauch und Gras. Die Mitarbeiter sind sehr freundlich. Es gab kostenlosen Kaffee, der auch schmeckt. Die Umgebung wirkte für uns sehr unsicher, wir haben uns im Dunkeln äußerst unwohl gefühlt.
Antwort von Thomas am 28. Apr. 2023
Thank you for sharing your experience with us. We are so sorry that you did not feel safe in the area. Unfortunately Downtown has changed a lot over the years. We are glad you had a good experience with our staff. Best time to come to San Diego is over the summer.

6/10 – Okay

Jeannette

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Hotel war ok, Lage geht so, 5 min von Little Italy. Sonst dort nichts.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2023

4/10 – Schlecht

Peter

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nach gängigen Standars ist das Motel kein Hotel sondern eine zweckmäßige Absteige für eine anspruchslose Übernachtung. Die Fensterbretter verdreckt, die Fenster nicht geputzt, in der Toilette noch die Schleifspuren des Vorgängers, der Deckrl über der Elektrik fehlte, ……. Aber wenn’s nicht anders geht…,
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Brand Experience Team am 3. März 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

2/10 – Ungenügend

Richard

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2023
Antwort von Brand Experience Team am 3. März 2023
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings. Kaur J. #team6

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aircondition loud even when turned off in #102
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von Brand Experience Team am 3. März 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Kaur J. #team6

10/10 – Hervorragend

Lena

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ruhige Lage nahe der Wharf. Saubere Zimmer, bequeme Betten und parken vor der Tür. Alles zu Fuß erreichbar in diwntown.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

4/10 – Schlecht

Natalia

Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022

8/10 – Gut

Karl-Heinz

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
OK - langsames Wifi
Zentral gelegen und nachts ruhig , einfach zu erreichen und ein gutes Preis-Leistungsverhältnis für einen Kurzauenthalt . Wifi ist extrem langsam
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Cheap but not really recommended
Room is ok. Rest of the hotel including people living there are quite strange.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2020
Antwort von Brand Experience Team am 9. Dez. 2020
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. Lilith #Team6

2/10 – Ungenügend

Lucas

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Lindsay

Gut: Personal & Service
Staff was friendly and helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

RACHAEL, Juneau

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It’s a dependable stay for the price.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Richard

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
property was cheap in all aspects. Room was dirty all around and needed maintenance on a number of things. Prostitutes out front along with belligerent screaming locals.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Richard, Boston

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very sad area and conditions
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

2/10 – Ungenügend

JoAnne

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Walk out when I seen bedding on bed disgusting
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

2/10 – Ungenügend

Valor

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Upon drop off our Uber driver said it’s the worst hotel in San Diego, and for $100 for a bed, he was correct. The tv didn’t even work. There was a fridge with no microwave, and half the lights didn’t even work. When we asked for another room we were told they were fully booked but Expedia still let me go through most the check out process to book a room. I’d highly avoid this place. And there should be a way to get a refund.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Apr. 2024
Hi Valor,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Kyle

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a non smoking room and it was not to the point i was sick from the smell... i came home having to wash all my things a few times just to get the smell out... requested extra blankets a few times throughout my stay and never got them! Never again at that location
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Apr. 2024
Hi Kyle,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6

6/10 – Okay

Karen

Mit der Familie gereist
Se sentía muy inseguro ya que por fuera está lleno de homeless y gente drogada… las houswkeepers gritan desde muy temprano en los pasillos y no dejan descansar
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

2/10 – Ungenügend

Sarah

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Sarah,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Tigran, Van Nuys

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Worst experience
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 2. Apr. 2024
Hi Tigran, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

4/10 – Schlecht

Alejandro

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We got a room, no tv, hair and dirty floors, no towels, i request a towel at the front desk and they only had one and it was stained with blood, shower looked dirty and the shower knob was all loose, overal is a run down hotel, looks poor taken care of, dirty and trash bin full everywhere, quiet but dirty.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

mariela

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
My hotel room when I first got there was disgusting it needed to be cleaned & I know it wasn’t clean because there was trash behind the recliner chair. There were finger prints on the cabinets of grease & stains. The nice thing was the front service desk let me be moved to a different room which was way better.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 2. Apr. 2024
Hi Mariela, We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Natalie #Team6

2/10 – Ungenügend

Ruby

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Okay so i have stayed at this motel 6 several times and this last time has been by far the worse experience, within the past year alot has changed, there is new construction in what use to be the other BIGGER parking lot, now its just the small side and there aren't any signs or notices stating that you have to pay $10 per night even tho the front desk said there was, even if you paid for the stay... second there are people dealing drugs right outside the motel, crackheads smoking and yelling at each other. Lastly my room smelled like smoke i paid for a premium non smoking when i let the front desk know she said it was too late to change the room as the cleaners had left for the day mind you i literally went in and out quickly to grab food and let them know, she said she could go spray the room for me but at that point i knew it wasnt going to get rid of the smell...the restroom had stains in the tub not sure blood or whatever, i know motel 6 isnt top notch but dang this one has gotten really bad....
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 2. Apr. 2024
Hi Ruby, We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Natalie #Team

10/10 – Hervorragend

Edgar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 25. März 2024
Hi Edgar,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

geovanni, Van Nuys

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
parking was limited to 28 spaces but they had 4 floors of rooms. i got lucky with a parking spot
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 25. März 2024
Hi Traveler,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Leonor

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
La ubicacion es Excelente, la habitación limpia pero muy limitada, solo 1 toalla por huesped, no shampoo ni amenidades, los pasillos, areas, elevadores sucios. El servicio pues regular.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 19. März 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

david

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Andrew

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

4/10 – Schlecht

Funda

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was very helpful but the area was not that safe especially at night time.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. März 2024
Hi Funda,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon. Safe Travels! Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Mirna

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La habitación olia horrible, no limpiaron la habitación, esta rodeado de gente alcoholizada y tal vez drogada, muy mala experiencia...
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. März 2024
Hola Mirna,Gracias por sus comentarios. Su experiencia es importante para nosotros y agradecemos que nos comunique sus inquietudes.Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Nalyssa

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. März 2024
Hi Nalyssa,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Raul

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Renee, thermal

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Horrible experience people next door were playing music loudly and having people come in and out like a party house. I just wanted rest and couldn’t get that. The air unit did not work either time
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. März 2024
Hi Renee,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Jun Yang

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 7. März 2024
Hi Jun Yang,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Jasen

Antwort von Brand Experience Team am 7. März 2024
Hi Jasen,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

beverly

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
My husband and I usually have no issues with staying at Motel 6 but other than the location, this one was one of the worst places we have stayed. They put us in an extremely small corner room and the room felt dirty. There was brown “stuff” all over the floor and when we called house keeping, we were informed it was not dirt but rather “stains”. The lady demonstrated by scraping her finger on the floor to show us that the brown stuff didn’t come off. There were no blankets on the bed, only sheets. My husband had to go down to the desk to ask for more towells, pillows (they only had 2 flat ones on the bed), and the missing blanket. This is the first hotel we have stayed at that didn’t have any shampoo in the bathroom. When we asked about it, we were told they don’t have any. The bed was mega uncomfortable and both my husband and I had sore backs from sleeping in it. Luckily, we were only staying 2 nights so we sucked it up. The price was right and yes, the location is good for walking around but other than that, there weren’t many positives. The room only had 1 chair in it which is all that would fit, I kid you not. One of us had no place to sit. Oh yeah and there was construction that began early in the morning literally right outside the window. I don’t know how full the place was on those nights but I’m pretty sure that had to be the worst room in the building that they gave us. My husband and I are not picky people whatsoever but we would not stay here again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Feb. 2024
Hi Beverly,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

8/10 – Gut

FADEL

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Stuff are a key
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Feb. 2024
Hi Fadel,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Brian, Honolulu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It's never good when the cops are on the property right? There were homeless people outside but they didn't bother anyone and my favorite restaurant was closed. 😔
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Amir

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Was given a very dirty and smelly room on the ground level. I asked to be moved to newer and renovated room which was much better, but still every sheet and towel was covered with stains. They don't have basic necessities, no toiletries or personal care stuff, shampoo, toothpaste, slippers, hair dryer, nada! Blanket was too small/thin, and not covered properly, I asked for an extra one and they gave me a fitted sheet for a mattress, and again uncovered. Very unhygienic over all. However, the staff, including the manager, are very nice and polite.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Feb. 2024
Hi Amir, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Kaur J.#Team6

2/10 – Ungenügend

Pedro

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Blood stains and dirty towels
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Feb. 2024
Hi Pedro, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you may have experienced. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Kaur J. #team6

10/10 – Hervorragend

Allan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Feb. 2024
Hi Allan,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Alexa

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Luna

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Feb. 2024
Hi Luna,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Noemi

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We picked this place because we have been here about 7 years ago and this place has consistently changed. Homeless everywhere and the people staying in that hotel looked like they where on drugs. Make matters worse my husband stepped on a used needle that was found in our room. Luckily for him he stepped on the end cap of the needle and did not pierce the skin. We did file a complaint, definitely do not recommend this place specifically for families. Never going back there again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 13. Feb. 2024
On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you may have experienced. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Kaur J. #team6

2/10 – Ungenügend

Elif

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I stayed at your motel and felt very unsafe because there was a loud fight in the middle of the night. When I called the front desk for help, they said there is no security. This is not good for guest safety
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 13. Feb. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

10/10 – Hervorragend

Alan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A person who never stays at motels. I have to say the moment you arrive at the front you greeted with nice walk and smile. The rooms are updated and clean. You’re walking distance to shopping and restaurants.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Gricelda, Long Beach

Mit dem Partner gereist
There was an open pipeline that started dripping from the ceiling to the hand sink, I couldn’t believe that was happening, the fan in the restroom was so loud, the bedsheets had stains. The room was a non smoking room yet it smelled so bad. We asked for another room and the front desk dared to asked if it was that bad to which we said yes what do you mean, the ceiling is not supposed to be leaking or be smelly like that. The lobby and elevator floors wet and dirty.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Feb. 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Kaur J.#Team6